Waarom zou je 3G überhaupt uitzetten? Het gaat vanzelf uit als er wifi is...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef mr-green het volgende:
Ja ik gebruik sinds in de Desire Z heb alleen nog maar wifi bijna
3G zet ik alleen aan als ik ergens ben zonder wifi (en gelukkig is dat niet vaak)
Idd, dat doe ik ook als ik ga surfen op mijn mobiel. Maar onderweg en op werk gebruik ik altijd 3g met msn en whatsapp en dergelijke.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Waffle het volgende:
Ik kom er ook lang niet aan toe. Al moet ik er wel aan toevoegen dat ik thuis veel op de wifi zit, omdat ik bang ben er wel overheen te gaan. Maar ja wifi is toch stukken sneller dan 3G.
Stats Freequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Roflbroek het volgende:
Wat is een goede app om het datagebruik te meten?
Nee van de appkiller bedoel ik dat ik het idee heb dat hij niet alles afsluit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Appkiller verwijdert natuurlijk geen programma's maar sluit ze alleen af.
Menu -> instellingen -> applicaties -> applicaties beheren en dan klikken op de applicatie die je wil verwijderen. Of je installeert de app Uninstaller.
Ligt eraan hoe je hem vast hebt. En als ik alleen touch gebruik draai ik de foon om zodat hij niet uit kan schuivenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:01 schreef mr-green het volgende:
Een klein minpuntje: als je liggend op je rug (in bed bijvoorbeeld oftewel toestel ondersteboven) met het toetsenbord uit gebruik maakt van de telefoon dan valt het scherm dicht... Hebben ze zeker niet aan gedacht bij HTC
Die bug is bekender dan het feit dat Andre van Duin niet echt Andre van Duin heet.quote:
Proficiat, maar voor mij was hij onbekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bug is bekender dan het feit dat Andre van Duin niet echt Andre van Duin heet.
Niet echt last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef Roolio het volgende:
Zijn er meer mensen die het maximale volume wel erg laag vinden? Laatst met de HTC oordoppen in de trein kon ik het geluid bij wat filmpjes nauwelijks verstaan.
Heb nu in-ear doppen, door het blokkeren van omgevingsgeluid is het nu allemaal wel verstaanbaar, maar echt een beetje hard wil nog niet lukken..
Thanks, ik had al even in de market zelf gezocht maar kon het niet vinden, en nog met google maar daar had je root voor nodig. Zal dat eens proberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niet echt last vanMaarrr...
http://www.appbrain.com/a(...)id.desiresoundunlock
edit: Ik zie gemixte recenties maar de mogelijkheid de trommelvlies-bescherming uit te gooien is er dus welEr zijn dus wellicht meerdere (en/of betere) apps te vinden. Dit was de eerste hit in Google ("HTC Desire volume boost").
Fout. Er zijn geen minpunten, you're just doing it wrong.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:01 schreef mr-green het volgende:
Een klein minpuntje: als je liggend op je rug (in bed bijvoorbeeld oftewel toestel ondersteboven) met het toetsenbord uit gebruik maakt van de telefoon dan valt het scherm dicht... Hebben ze zeker niet aan gedacht bij HTC
Als je het over die volume unlock hebt, ja dat werkt!quote:Op zondag 16 januari 2011 19:14 schreef Waffle het volgende:
Kan je laten weten of het werkt? Ik vond dat namelijk ook al erg vervelend aan de Z.
Nice dan ga ik dat zo ook even installeren.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Als je het over die volume unlock hebt, ja dat werkt!
Ze staan er nog gewoon op, is een bekende bug. Ze komen vanzelf weer terug in de gallery, had er gisteren zelf ook ff last van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:02 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb de htc desire z.
Het is nu al een paar keer geweest dat ik een foto had gemaakt van iets ( ik keek dan terug of hij echt opgeslagen was). Maar wanneer ik de foto dan echt nodig had stond hij niet meer bij gallerij
Heb telefoon ook al keer herstart daar lag het ook niet aan. Maar toen ik een keer de foto niet nodig had stond hij er weer tussen Ik ben nu foto's van gister kwijt en snap niet hoe dat kan.
H staat voor HSDPA, is sneller dan 3G.quote:Iemand enig idee? Ohja ook 3g van hi pakt hij bijna nergens meer. Er staat dan een H. Wat houd dit in?
Door de gsm te verbinden met de pc, ze staan gewoon op je geheugenkaartje dus je kan ze er met een computer zo vanaf trekken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hoe kan het probleem worden opgelost als ik de foto's nu nodig heb? Zelfde met het feit dat mijn afstudeerfoto's kwijt zijn en ik ze er niet op kon zetten..?
Waarom zou je 3g willen als hsdpa sneller is? De gsm zoekt uit wat de snelste verbinding is die ter plaatse mogelijk is, en gebruikt die dan. Heb je geen hsdpa, dan gaat ie op 3g. Is er geen 3g, dan gaat ie naar edge. Is er geen edge, dan gaat ie naar G.quote:En waarom kiest hij soms hsdpa dan en 3g bijna nooit?
Dan heb je niet goed gekeken, het is echt aanzienlijk snellerquote:Eigenlijk is het me niet opgevallen dat hsdpa sneller zou zijn, eens opletten
Ze staan ergens in de map DCIM.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:32 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee heb ik ook geprobeerd en ze stonden toen niet op. Had alle mapjes doorzocht maar kon het niet vinden?
Denk het niet.quote:Nee ik hoef ook geen 3g
Alleen ikwist niet dat H sneller was. Eens beter opletten ja. Kan die FUP er iets mee te maken hebben?
Je moet ook Vodafone nemenquote:Men verbinding met hi netwerk is vaak ook weg of laag.
Jammer van de spelfout.quote:Gefeliciteerd! De telefoon is ge-update naar versie 1.82.405.1.
Zal vast welquote:
quote:Heb nu nog een keer mijn telefoon verbonden met de pc en nu deed hij de foto's er wel op zetten
Raak je je smsjes dan kwijt als je update of niet?quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:43 schreef Aventura het volgende:
Ik heb deze vandaag besteld. Heb genoeg van mijn iPhone 3g, voornamelijk vanwege de traagheid en het tempo waarmee de batterij leegloopt. En het is tijd voor iets nieuws. had 'm zaterdag in mijn handen in een telefoonwinkel en vond 'm lekker aanvoelen. Hopelijk heb ik hem dinsdag in huis!
Vraagje: schakelt-ie automatisch van 3g naar wifi als het er is? Zoals de iphone?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Waffle het volgende:
Ik kom er ook lang niet aan toe. Al moet ik er wel aan toevoegen dat ik thuis veel op de wifi zit, omdat ik bang ben er wel overheen te gaan. Maar ja wifi is toch stukken sneller dan 3G.
Dankjequote:Op zondag 6 maart 2011 22:07 schreef shiznuts het volgende:
Ok, een paar linkjes dan anders?
› https://www.htcsense.com/nl/#
› http://www.appbrain.com/
› http://www.android.com/market/#app=basesign.alltie
› http://www.androlib.com/appstats.aspx
Ik heb zelf geen 3G data-abo, dus heb geen idee. Maar lijkt me klare taal.quote:Wi-fi always has priority over 3G as long as you are successfully connected to a wireless network. Once you disconnect from the wi-fi network, or travel out of the wi-fi range, your phone will then switch to 3G. You can always tell how you are connected to data services by look at the top status bar. When it shows the wireless icon, you are connect to wi-fi network. When it shows 3G, you are connected to 3G data network.
Zijn er überhaupt smartphones die dat niet doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vraagje: schakelt-ie automatisch van 3g naar wifi als het er is? Zoals de iphone?
Nog tips voor een goede gratis appkiller?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Mijn telefoon gaat ook standaard iedere nacht aan het infuus. Het blijft een stroomvreter..
Merk wel dat het gebruik van een appkiller de levensduur ietwat verlengt.
Gedowngeload, lijkt prima te werken.quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:41 schreef shiznuts het volgende:
http://www.appbrain.com/browse/dev/Adao+TeamFile en Task Manager!
Wil je dat een bepaalde app door blijft lopen op de achtergrond? Voeg die als uitzondering toe.
Dat had ik laatst. Was ook in de nacht. Ineens was me hele inbox leegquote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:55 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Mijn smsjes verdwijnen nu ook vanacht om 3uur had ik ze nog, nu dus niet.
Hoe krijg ik ze terug?
Nee. Helaas.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Niet echt fijn nee weet jij hoe je ze terug krijgt?
Bij mij wel. Zowel via de app als via het internet.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:48 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
En bij wie werkt youtube filmpjes afspelen wel?
Oh jammer.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:57 schreef Snever het volgende:
[..]
Nee. Helaas.
[..]
Bij mij wel. Zowel via de app als via het internet.
Nou ik heb geen limiet er op gezien. Maar het is een bug dat sms jes verdwijnen..quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:00 schreef Soohr het volgende:
wat handig dat sms-jes gewoon vanzelf verdwijnen,
nadat ik ze heb gelezen weet ik het wel. nu moet ik ze handmatig verwijderen.
Doe ik nooit, dus ik merk vanzelf wat de limiet is op de HTC z
Had je al gekeken naar een apkiller? DAt werkt bij echt prima, ik kom nu zonder problemen de dag door.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh jammer.
Hmmm, oké bij mij loopt hij dan altijd vast. Erg jammer.
Ik zit er aan te denken om zo een nieuwe extra batterij te kopen. Want hij is toch snel leeg en ik gebruik hem te intensief om een hele dag vol te houden. Dus dan maar met twee batterijen.
Misschien Youtube app even updaten? Omdat 'ie standaard geïnstalleerd staat, staat 'ie niet in je lijst met apps in de market. Maar daar moet je 'm even opzoeken, en kan je 'm wel bijwerken en dan staat 'ie er voortaan wel bij. Geldt voor meer apps trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh jammer.
Ik zit er aan te denken om zo een nieuwe extra batterij te kopen. Want hij is toch snel leeg en ik gebruik hem te intensief om een hele dag vol te houden. Dus dan maar met twee batterijen.
Limiet is 400 dacht ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:09 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Nou ik heb geen limiet er op gezien. Maar het is een bug dat sms jes verdwijnen..
Zit ik ook aan te denken. Gebruik hem ook echt intenstief de hele dag. Ik kan wel de green power app aanbevelen. Die helpt ook goed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Oh jammer.
Dan zal het die bug wel zijn want in mijn inbox zaten er rond de 1300 in dus zal geen limiet zijn.quote:
Oplossing? Geen appkiller gebruiken. Verbruikt ook alleen maar meer stroom. leesvoerquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:16 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik begrijp het nut van die task killer niet zo,dan heb ik alles gekillt maar dan staat mijn lijstje met actieve dingen weer vol met dingen die ik op dat moment niet eens geopend heb.
Heb go launcher ex en wat een fijn programma is dat zeg. Zit even lekker te prullen ermee.
Dacht te zien dat iemand een rubbere ding had voor om de htc desire z, waar heb je die gekocht?
quote:So the TL;DNR Version:
* Android is hard coded to automatically kill a task when more memory is needed.
* Android is hard coded to automatically kill a task when its done doing what it needs to do.
* Android is hard coded to automatically kill a task when you havent returned to it in a long time.
* Most services (while possibly running in the background) use very little memory when not actively doing something.
* A content provider is only doing something when there is a notification for it to give. Otherwise it uses very little memory.
* Killing a process when it isnt ready only causes it to have to reload itself and start from scratch when its needed again.
* Because a task is likely running in the background for a reason, killing it will only cause it to re-spawn as soon as the activity that was using it looks for it again. And it will just have to start over again.
* Killing certain processes can have undesirable side effects. Not receiving text messages, alarms not going off, and force closes just to name a few.
* The only true way to prevent something from running at all on your phone would be to uninstall the .apk.
* Most applications will exit themselves if you get out of it by hitting back until it closes rather than hitting the home button. But even with hitting home, Android will eventually kill it once its been in the background for a while.
Het is een bug dat je foto's niet kan zien in de Gallery. Ze staan dan nog wel op je SD-kaartje, en dan kan je ze zien met een file explorer.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 23:07 schreef Aventura het volgende:
Shit, ben gewoon al mn foto's kwijt. Gewoon weg! Is dat ook een bug?
Dankje, dat wist ik nietquote:Op zondag 13 maart 2011 13:04 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Oplossing? Geen appkiller gebruiken. Verbruikt ook alleen maar meer stroom. leesvoer
[..]
Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef Proletariaat het volgende:
Heb vandaag dus een HTC desire Z aangeschaft, is er ook een manier om het onscreen keyboard te gebruiken? voor een kort sms'je of een zoekterm vind ik het nogal vervelend om hem telkens open te klappen, als ik op het tekstveld druk gebeurt er niks en kan ik alleen typen met het qwerty toetsenbord, op google vond ik niet veel.
Bedankt
Mooi stevig dingetje he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef Aventura het volgende:
Snoeihard op de grond laten vallenToetsenbord was ervan uitgeklapt.
Gelukkig niks aan de hand zo te zien.
Na update deed ie het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.
Na een update deed ie het opeens wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.
Ik zou zeggen probeer het uit voor die prijs. De standaardcapaciteit is in ieder geval 1300 mAh voor de officiële accu. Bij mij gaat 'ie standaard aan het zuurstof 's nachts en anders redt 'ie een tweede of derde dag zonder opladen ook nog wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Na een update deed ie het opeens wel.
Tot zover vind ik het echt een geweldige telefoon, batterij lijkt wel snel leeg te gaan maar dat is normaal bij de Desire Z zie ik zo.
Is dit trouwens misschien iets?
http://www.dealextreme.co(...)r-htc-desire-z-51210
Die gebruik ik al vanaf het begin dat ik mijn telefoon had. Heb het probleem zowel bij gewone sms app als bij handcent sms.quote:
*fapfapfap*quote:
quote:
quote:Choose your wank mode:
• Training
• Official
• Competition
• Network wank
• Girlfriend trainer
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef Proletariaat het volgende:
Wat is een goed hoesje voor de Desire Z?
Ziet er goed uit, bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ather-pocket-15.html
Tip: haal hem bij de Media Markt, daar wassie 15 euro.
Huh, hoe heet hij dan echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bug is bekender dan het feit dat Andre van Duin niet echt Andre van Duin heet.
nog een voor op kantoor, nog een voor in mijn handtas, een voor in de auto...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar usblader zit toch sowieso al bij de normale adapter die je bij de foon krijgt?
Heb jij em ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Desire Z
Toetsenbord
Ik heb hem nu bijna een week, heerlijk ding.
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, hoe lang gaat een batterij mee? Na een dag is ie sowieso leeg. Ik heb hem afgelopen nacht van de adapter afgehaald en nu is ie zo goed als leeg, en ik heb hem gemiddeld gebruikt. Beetje twitter, internet en bellen en een paar sms'jes en mailtjes verstuurd.
Zijn daar simpele tricks voor?
Werkt het uischuiven dan nog? edit: lijkt me wel, specifiek voor desire Z En kan je die makkelijk eraf halen? Onderweg lijkt me dit ideaal, maar s'avonds op de bank wat minder...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Tipje misschien om erbij te nemen: http://cgi.ebay.co.uk/HTC(...)&hash=item35af8d95bf Heb ik zelf nu.
ik ga em zsm bestellen, thanx!quote:Op zondag 20 maart 2011 11:20 schreef shiznuts het volgende:
Uitschuiven werkt inderdaad. En eraf halen kan ook makkelijk hoor.
Hiervoor had ik dus zo'n rubberized hardcase en die was super, ware het niet dat zo'n hoekklemmetje het begaf. Een apart hoesje waar je 'em insteekt wil ik niet, want dan moet je 'em er telkens uithalen en dat hoesje ergens laten, dus dit (leren flipcase) is dan wel ideaal. En beschermt je scherm ook als je 'em bijvoorbeeld in je jaszak doet bij je autosleutels.
Heb ikv ooral in het begin last van gehad. Hij geeft soms achterlijek suggesties, en als je namen of afkortingen wil gaat het helemaal niet. Gelukkig kan je ook zelf woorden aanvullen, dus na een aantal weekjes zelf telkens een woord toevoegen, herkent ie nu zo ongeveer alles wat ik wilquote:Op zondag 20 maart 2011 13:15 schreef Godshand het volgende:
Verder heb ik het woordenboek uitgezet bij invoer. Rete irritant al die suggesties, en je moet nogal eens aparte woorden invoeren zoals namen of afkortingen ed.
kon het niet vindenquote:Op maandag 21 maart 2011 19:09 schreef shiznuts het volgende:
Just google it: http://www.slashgear.com/(...)date-in-q2-25136198/
Q2, da ben dus vanne april af..
Raar, dat is destijds wel zo aangekondigd:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:23 schreef Bart het volgende:
Wordt niet meegeleverd bij mijn weten. Google cacht het, maar tot de cache vol is. Ik reed van Alkmaar naar Groningen en bij Joure was de map weg. Ook heb je een probleem als je route opeens wijzigt.
Heb ik idd al vaker gehad, dan werken de fn-toetsen niet bij mij.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Bugje gevonden. Wilde ergens inloggen en toen werkten sommige toetsen op het keyboard niet, zoals @.
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:21 schreef Roolio het volgende:
Hoe doe je de offline navigatie? Ik weet dat HTC dat op de telefoon meeleverde maar ik kan het niet vinden. Google navigatie schijnt het ook te cachen, maar of dat zeker zo is en of je daar goed op kan vertrouwen?
Is die offline dan? Ik vond hem in ieder geval maar kut, dus verder niet gebruiktquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?
Ik weet niet zeker, ik heb de telefoon nog maar net, maar het zou kunnen ja.quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Is die offline dan? Ik vond hem in ieder geval maar kut, dus verder niet gebruikt.
Verlang je al terug naar de iPhone?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:24 schreef Aventura het volgende:
Bugje gevonden. Wilde ergens inloggen en toen werkten sommige toetsen op het keyboard niet, zoals @.
Ja klopt, in het automenu zit die navigatie! Ook de app Locations gaat daar naartoe, dan moet je even op de zoekknop drukken om te navigeren. Standaard kan je offline navigeren in Duitsland, Frankrijk, Nederland, Luxemburg en België. Dat is best prima dus!quote:Op woensdag 23 maart 2011 13:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bedoelen ze niet dat autopaneel (in het menu)?
Idd. Gewoon ff de SYM knop gebruiken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:47 schreef huize het volgende:
Dat heb ik vaker op diverse forums dat de fn functie niet werkt. Maja niet echt hinderlijk.
2/3 dagen hier. In het begin ben je constant aan het spelen, ontdekken en apps aan het downloaden, dat vreet stroom natuurlijk. Je moet ook je verbindingen gewoon goed managen. Wifi en 3G (en bluetooth/GPS) toggelen alleen wanneer je het echt nodig hebt helpt ook behoorlijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:22 schreef Joooo-pi het volgende:
De telefoon bevalt mij super. Een ding valt me wel tegen en dat is de batterijduur. Dat ik de telefoon elke nacht zou moeten opladen, was me bekend, maar ik haal het einde van de dag eigenlijk niet eens
Hoe lang gaan jullie met een volle batterij?
Ohja, klein foutje ontdekt: In het patroon-ontgrendelscherm staat "sluit de oplader aan" terwijl de batterij helemaal vol is
Ja, op zich weet ik dat ook wel van m'n vorige telefoon (ook android), maar dit gaat gewoon een stuk sneller...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
2/3 dagen hier. In het begin ben je constant aan het spelen, ontdekken en apps aan het downloaden, dat vreet stroom natuurlijk. Je moet ook je verbindingen gewoon goed managen. Wifi en 3G (en bluetooth/GPS) toggelen alleen wanneer je het echt nodig hebt helpt ook behoorlijk.
Ik heb de google variant getest en die vind ik prima, maar ze zegt voor de rotonde niet welke afslag je moet nemen. Dat zie je dan alleen op het scherm en pas op het allerlaatste moment (op de rotonde) zegt ze dat je moet afslaan. En zo nu en dan een opvallende opmerking zoals "zometeen een flauwe bocht naar links"quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er eigenlijk nog helemaal niet genavigeerd. Waarom zou ik eigenlijk ook, als ik toch al een garmin in mn auto heb.
Of werkt dit echt heel fijn?
Ik heb in die 30 dagen alle kaarten gedownload waarvan ik dacht dat ze me ooit nog van pas zouden komen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb de google variant getest en die vind ik prima, maar ze zegt voor de rotonde niet welke afslag je moet nemen. Dat zie je dan alleen op het scherm en pas op het allerlaatste moment (op de rotonde) dat je moet afslaan.
Ik heb ook de premium versie in het autopaneel getest en die was volgens mij helemaal zoals ik gewend ben (vw nav.). Ik verbaasde me er alleen over dat deze maar 30 dagen gratis isIs het autopaneel daarna useless dan???
Hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:58 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik heb in die 30 dagen alle kaarten gedownload waarvan ik dacht dat ze me ooit nog van pas zouden komen.
Maar ik heb geen auto, dus why bother ook eigenlijk.
Nou ja, de kaarten uit autopanel dat zijn die van Locations, en daar zit een kaartenshop, maar daar kun je dan gewoon downloaden. Tenminste, toen in ieder geval.quote:
Ik gebruik het sowieso niet, als je gebeld wordt valt de navigatiestem weg.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er eigenlijk nog helemaal niet genavigeerd. Waarom zou ik eigenlijk ook, als ik toch al een garmin in mn auto heb.
Of werkt dit echt heel fijn?
De bugs wegen absoluut niet op tegen de vele fijne ervaringen die ik heb met deze foon hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:17 schreef ManAtWork het volgende:
Ga dit ook even volgen. Denk dat ik er ook één ga bestellen.
Eerst indruk was zeker goed. Alleen jammer dat ik hier wel wat bugjes lees,...
Blijft gewoon aan. Je kunt wel apps installeren voor energiemanagement wat dat betreft.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Kan iemand trouwens nog bevestigen of het klopt dat de wifi continu verbonden blijft als deze binnen bereik is? Op mijn vorige android (1.5) schakelde de wifi uit als het scherm geblokkeerd werd. Bij vrijgeven werd het meteen weer ingeschakeld. Dat bespaart weer energie.
Da's goed om te horen.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
De bugs wegen absoluut niet op tegen de vele fijne ervaringen die ik heb met deze foon hoor.
Ik ben sinds vrijdag van E75 naar DZ overgestapt en het is wel echt heel erg wennen. Allemaal kleine dingen die bij Nokia zo logisch lijken zitten er hier niet in, maar na heel wat gepruts (wat ik juist het leuke aan android vind) verhelp je dat wel en heb je al het voordeel van de extra mogelijkheden van android (die nokia echt niet heeft, daarnaast draait het ding als een tierelier).quote:Op zondag 27 maart 2011 17:59 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Da's goed om te horen.
Heb vanmiddag even met een Wildfire gespeeld. Was wel even wennen als je jaren Nokia gewend bent.
Geen Outlook, welk programma gebruik je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:26 schreef EddyAlbena het volgende:
Hoe kan ik data (email, achternamen) toevoegen aan m'n contacten op de PC, maar zonder daarvoor Outlook te hoeven gebruiken. M'n contacten zijn niet gesynct vanuit gmail (heb daar geen contacten in staat).
Dat was ook het eerste gevoel dat ik kreeg. Veel mogelijkheden maar sommige dingen waren niet zo intuïtief als ik had verwacht. Maar zoals met alles: zal wel een kwestie van wennen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag van E75 naar DZ overgestapt en het is wel echt heel erg wennen. Allemaal kleine dingen die bij Nokia zo logisch lijken zitten er hier niet in, maar na heel wat gepruts (wat ik juist het leuke aan android vind) verhelp je dat wel en heb je al het voordeel van de extra mogelijkheden van android (die nokia echt niet heeft, daarnaast draait het ding als een tierelier).
Nog steeds wennen hoor, maar ben nu al dagen lang aan het klooien met alle menu's, widgets, launchers etc.
Best raarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:31 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag van E75 naar DZ overgestapt en het is wel echt heel erg wennen. Allemaal kleine dingen die bij Nokia zo logisch lijken zitten er hier niet in, maar na heel wat gepruts (wat ik juist het leuke aan android vind) verhelp je dat wel en heb je al het voordeel van de extra mogelijkheden van android (die nokia echt niet heeft, daarnaast draait het ding als een tierelier).
Nog steeds wennen hoor, maar ben nu al dagen lang aan het klooien met alle menu's, widgets, launchers etc.
Ja inderdaad, op dat gebied is dat hier weer makkelijk. Maar ik kwam een aantal dingen tegen die bij Nokia zo logisch leken en hier veel gecompliceerder waren, weet alleen niet meer welke, dus zo belangrijk was het blijkbaar ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:52 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Best raar![]()
Ik moet namelijk wel eens wat instellen op een nokia en ik vind het zo verschrikkelijk. connectiviteit --> bestemming --> prioriteit + voorkeursbestemming(met instellen wlan bijv.) Dat gaat bij android toch 10x makkelijk??
Maar goed, het is net wat je gewend bent
Ik heb het al anders gedaan, koste wel wat werk, maar ach nu klopt het. Wilde het vooral doen om zodoende m'n contacten te linken aan fb-accounts waardoor ze van een afbeelding werden voorzien. Hiermee kon ik dan eindelijk de widget (van llp) netjes gebruiken, maar gek genoeg staan de fb afbeeldingen weer niet bij de contacten in de widget. Ook met syncmypix werkt het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:52 schreef Waffle het volgende:
Ik denk dat hij contacten in zijn telefoon heeft staan en een pc wil gebruiken om email en achternamen aan de contacten toe te voegen.
Ik heb zelf echter geen flauw idee waar je dat mee kan doen. Ik gebruik mooi de gmail sync in combinatie met facebook.
Ik heb sowieso liever android dan iphone. Enige wat ik echt beter op de iphone vind is dat het "smoother" werkt. Verder echt geen iphone voor mij. (bijv. iTunes haalt het bloed onder mijn nagels vandaan)quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:03 schreef EddyAlbena het volgende:
[..]
Ja inderdaad, op dat gebied is dat hier weer makkelijk. Maar ik kwam een aantal dingen tegen die bij Nokia zo logisch leken en hier veel gecompliceerder waren, weet alleen niet meer welke, dus zo belangrijk was het blijkbaar ook niet.
Maar voor simpiciteit koop je ook geen Nokia of HTC, dan ga je voor iPhone. Maar daarom vind ik HTC ook weer leuker, veel meer opties met de open source.
Sorry, geen last van. Alleen dat ie soms lege invulvelden als concepten zietquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:06 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nog steeds gaan al mijn smsjes door elkaar heen staan. Loopt het van sept-jan en van maart tot nu de smsjesEr tussen in is alles kwijt
Wanneer ik nu soms smsjes binnen krijg staat het niet als eerste bericht wat je ziet (als je handcent of de andere sms app opent) maar kan je soms heel de inbox van die persoon door gaan zoeken omdat hij ergens anders tussen staat :S
Echt zo vervelend, soms vind ik hem dan ook niet meer terug. Het verschilt ene moment staat hij er wel dan weer niet. Ook hoort er bij ieder smsje de datum en tijd van gekregen bericht bij te staan maar dit doet hij ook niet altijd.
Iemand hier tips voor want word er een beetje erg gek van.
HTC Desirequote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef algebra010 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de HTC desire en de HTC desire Z?
Het toetsenbord?quote:Op zondag 3 april 2011 14:28 schreef algebra010 het volgende:
Wat is het grote verschil tussen de HTC desire en de HTC desire Z?
Dat is heel persoonlijk. Het grote voordeel van een fysiek toetsenbord is dat het geen ruimte op je scherm kost, dus kun je het smsje wat je aan het beantwoorden bent tijdens het typen gewoon nog lezen, en de website waarop je aan het typen bent gewoon nog groot zien. Het typt ook iets sneller en je kan zonder voorspellende woordenboeken werken.quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Haha ja dat zag ik net. Maar wat is de ervaring, voor zover ik zie is namelijk iedereen tevreden met het touchscreen toetsenbord van de normale desire, werkt zo'n toetsenbord toch echt fijner?
Hoe werkt dat offline navigatie? Ik ben er nog niet helemaal achterquote:Op zondag 3 april 2011 15:24 schreef Roolio het volgende:
[..]
Dat is heel persoonlijk. Het grote voordeel van een fysiek toetsenbord is dat het geen ruimte op je scherm kost, dus kun je het smsje wat je aan het beantwoorden bent tijdens het typen gewoon nog lezen, en de website waarop je aan het typen bent gewoon nog groot zien. Het typt ook iets sneller en je kan zonder voorspellende woordenboeken werken.
Verder is de Z nog iets sneller dan de gewone Desire, en staat er een nieuwere versie van Sense op. Dat betekent dat de Z wel offline navigatie heeft, en automatische online backup van foto's en smsjes enzo. (gebruik van www.htcsense.com )
Ik kwam van een BB af, en het enige wat ik niet kwijt wilde, was dat fysieke toetsenbord. Soms, als ik snel even iets beantwoord ofzo, gebruik ik wel het onscreen toetsenbordje, maar ik kan er niet mee overweg, gekke woordsuggesties, en dan als je een typo maakt net weer niet enzo.quote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Haha ja dat zag ik net. Maar wat is de ervaring, voor zover ik zie is namelijk iedereen tevreden met het touchscreen toetsenbord van de normale desire, werkt zo'n toetsenbord toch echt fijner?
Moet je op autopaneel drukken, op op Plaatsen. En dan daar op het vergrootglasje van je telefoon en iets opzoeken, en dan daarna op Premium Navigatie drukken.quote:Op zondag 3 april 2011 16:01 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Hoe werkt dat offline navigatie? Ik ben er nog niet helemaal achter
Fijne van een fysiek toetsenbord is dat je de knopjes kunt voelen en min of meer blind kunt typenquote:Op zondag 3 april 2011 14:43 schreef algebra010 het volgende:
Maar ik dacht dat ik bij de eerste keer een popup kreeg dat het maar 30 dagen gratis was...quote:Op zondag 3 april 2011 18:53 schreef Roolio het volgende:
[..]
Moet je op autopaneel drukken, op op Plaatsen. En dan daar op het vergrootglasje van je telefoon en iets opzoeken, en dan daarna op Premium Navigatie drukken.
gmail credentials ingeven en klaarquote:Op maandag 4 april 2011 09:32 schreef ManAtWork het volgende:
Hier is ie binnen. Eerst even zorgen dat alle gegevens erop komen te staan.
Dat werkt alleen als je alles in Gmail hebt staan.quote:
Kloptquote:Op maandag 4 april 2011 11:41 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je alles in Gmail hebt staan.
screenprotector zit bij het hoesjequote:Op maandag 4 april 2011 12:12 schreef ManAtWork het volgende:
Voordat ik me lam ga zitten zoeken,... iemand een tip voor een goed houder voor in de auto en een screenprotector? (Hoesje had ik al een tip van gelezen.)
Ik weet hoe ik moet zoeken,...quote:Op maandag 4 april 2011 13:09 schreef shiznuts het volgende:
eBay
Wat betreft de screenprotector: neem eentje die 'non glare fingerprint proof' is
Autohouder = zoeken op 'car mount desire z' (of 'holder' i.p.v. 'mount')
Bij ieder hoesje?quote:
Ik heb dit op mijn vorige telefoon gehad, was wel Windows Mobile..quote:Op maandag 4 april 2011 14:30 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ondanks dat ik het een erg leuke telefoon vind, baal ik dat ik met Hi internet verbinding geen youtube kan luisteren (Met wifi wel, maar dit heb ik niet overal.) Ook baal ik dat mijn smsjes nooit goed gesorteerd worden maar gewoon ergens in mijn inbox komt te staan.. Wil je het smsje lezen vind je hem dus soms gewoon niet meer terug.
Voor de rest een super telefoon hoor maar toch erger me er rot aan. :x
Ik heb geen oplossing, maar het is misschien wel een oplossingsrichting voor geelkuiken met haar sms probleemquote:Op maandag 4 april 2011 18:20 schreef Waffle het volgende:
Ik heb een klein beetje vervelende bug. Ik heb mijn telefoon op de stand staan dat hij automatisch de tijd en datum van de profider krijgt. Alleen als ik een smsje ontvang is die twee minuten later dan de systeemtijd. Als ik dan op dat smsje meteen reageer, dan wordt hij yop tijd gesorteerd in mijn sms gesprek en staat hij dus boven dat ontvangen bericht.
Heeft iemand hier een oplossing voor of zal ik mijn tijd handmatig moeten invoeren om dit te veranderen?
Heeft er mee te maken ja, alleen lijkt bij haar alles door elkaar te staan ipv een aantal sms'jesquote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing, maar het is misschien wel een oplossingsrichting voor geelkuiken met haar sms probleem
Dat is omdat het verbinden met Wifi meer stroom vraagt dan een constante verbinding er mee hebben.Of tenminste het aan en uitschakelen van de wifi adapter kost veel stroom.quote:Op maandag 4 april 2011 18:53 schreef ManAtWork het volgende:
Waarom schakelt Wifi niet automatisch uit als er geen applicatie is die hem gebruikt?
Ja, maakt wel uit denk ik ja, maar je had het toch over het hoesje dat genoemd werd in dit topic? Die heb ik besteld en daar zat een screenprotector bij.quote:Op maandag 4 april 2011 13:54 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Bij ieder hoesje?
Neem aan dat het uitmaakt welk hoesje je koopt.
internet explorer?????quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt de internetexplorer spontaan uit als ik deze gebruik?
Heb ik al een keer gedaan of iig dit was gebeurd omdat mijn sms box leeg was toen ik wakker werdquote:Op maandag 4 april 2011 17:29 schreef Spelvout het volgende:
[..]
Ik heb dit op mijn vorige telefoon gehad, was wel Windows Mobile..
Wat je kan proberen is om je sms'jes te backuppen, alles te verwijderen, en deze weer te herstellen. Dit kan met het programma SMS Backup & Restore.
Als het niet lukt moet je eens zoeken op 'desire sms thread problem'.
Wat die user zegt is niet echt het geval bij mij. Het varieert bij mij. Dan staan er bijv. 10 smsjes van 10maart op de goede volgorde. Tot een uur of 18.00 en als ik daarna bijv. weer 10 smsjes krijg dan kan het gerust zijn dat het van 18.30 , 18.14, 19.05, enz gaat en dan ineens ook andere dagen er tussen staan. Dus dat is dan niet zo dat het om een kleine tijd gaat waardoor het smsje net ergens anders terecht kan komen te staan toch? Of denk ik dan verkeerd..quote:Op maandag 4 april 2011 19:00 schreef Soohr het volgende:
[..]
Ik heb geen oplossing, maar het is misschien wel een oplossingsrichting voor geelkuiken met haar sms probleem
Ik houd van angry birdsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Waffle het volgende:
Ik heb alle angry birds, maar heb zelfs het eerste nog niet eens op 10% uitgespeeld volgens mij.Maar tof dat ze er zoveel van maken.
Helaas kom ik er nu achter dat de Z in combinatie met de Nokia carkit CK-7W zorgen voor een echo aan de kant van de gesprekspartner. Zoeken op het www levert vergelijkbare problemen op. Misschien zit er hier iemand die het probleem wel heeft weten op te lossen?quote:Op maandag 4 april 2011 18:53 schreef ManAtWork het volgende:
Kan ik ook belprofielen toevoegen? Bijv. als de telefoon verbonden is met de carkit of een headset.
Klopt het dat de routeaanwijzingen van de navigatie niet over de carkit worden afgespeeld?
Mis ik ergens een instelling of kan je inderdaad geen verbinding maken met je PC via bluetooth?
Nope, maar ik heb mijn telefoon altijd in een leren hoesje zitten als ik 'm in mn broekzak o.i.d. heb, blijft het scherm en de achterkant krasvrij.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
Ik kom het krasje inderdaad constant tegen als ik scroll.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:58 schreef Aventura het volgende:
Nou ja ik zit er verder niet mee, het is een gebruiksvoorwerp. Krasjes op het scherm (die ik niet heb) is vervelender omdat dat het gebruik negatief beinvloedt. Maar de achterkant...
Ik vind het wel opvallend, het toestel is wat dat betreft wel erg kwetsbaar. Met mijn andere toestellen w.o. een iPhone ging het toch een stuk minder minder hard.
Nope, maar ik heb er geen screenpotector opzitten.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:16 schreef algebra010 het volgende:
Met een screenprotecter moet dat toch niet kunnen?
Dat doet die van mij ook zo af en toe. Best vervelend.quote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef nattermann het volgende:
Waarom valt de internetexplorer spontaan uit als ik deze gebruik?
Nee geen last van, moet je je telefoon maar niet als plebsbestek op de tafel leggen constant.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ak notes, erg handig!
Iets anders, de achterkant van mijn telefoon, de batterijklep eigenlijk, zit al onder de krassen. Het bladdert gewoon af. Ziet er niet uit! Hebben jullie dat ook?
Hier ook een hele 'vlek' wat weg is geschuurd. Naja liever de achterkant dan dat er krassen op men scherm komen of mijn toetsenbord naar zn mallemoer gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Aventura het volgende:
Ik gebruik ak notes, erg handig!
Ik vind die in autopaneel wel erg goed.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef mr-green het volgende:
Wat is eigenlijk een goed navigatie systeem voor Android?
'k Blijf Sygic nog steeds één van de betere vinden.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik vind die in autopaneel wel erg goed.
Met snelheid en max snelheid en goeie aanwijzingen.
Wel even een usb kabeltje meenemen voor in de auto, want je wil op de terugweg ook nog kunnen navigeren
Ik ben erg tevreden met Navigon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 10:03 schreef mr-green het volgende:
Wat is eigenlijk een goed navigatie systeem voor Android?
Ik zou geen taskkiller gebruiken en je telefoon gewoon eens resetten naar fabrieksinstellingen.quote:Op donderdag 28 april 2011 01:26 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zicht/voelbare kras in mijn scherm.
Ik snap er echt niets van, hoe kan dit???
Ik mis laatste tijd zoveel smsjes, telefoontjes omdat soms het geluid niet meer afgaat.
Telefoon is naar mijn doen te snel leeg, ondanks taskkiller weer te gebruiken.
Smsbug is er ook nog steeds.
Oke dankje voor de tipquote:Op donderdag 28 april 2011 10:58 schreef algebra010 het volgende:
[..]
Ik zou geen taskkiller gebruiken en je telefoon gewoon eens resetten naar fabrieksinstellingen.
Omdat 'ie het zo voortreffelijk doet!quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Proletariaat het volgende:
Lang niet gepost hier
Hebben jullie ook dat de comma toets van het toetsenbord later registreert? Vrij irritant want als ik comma en spatie doe krijg ik eerst de spatie en dan de comma
quote:Op woensdag 8 juni 2011 21:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Geen last van. Alleen soms doen de symbolen het niet, maar dat los je snel op door op de sym-knop te drukken.
Ohja, comma is engelsquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:26 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Omdat 'ie het zo voortreffelijk doet!Alleen ik kan geen foto's/video's etc maken omdat m'n geheugen vol is. Binnenkort maar eens vers beginnen weer.
Het is 'coma' en 'komma'.Of heeft je toetsenbord inderdaad een eigen willetje? Heb er zelf geen last van. *afkloppen*
Ja dat heb ik ook, maar alleen in bepaalde applicaties. In sms (handcent) doet 'ie dat geloof ik (fout dus), en in whatsapp niet. Ik kan het alleen niet testen, want mijn Desire Z heb ik vandaag op de post gedaan voor reparatie. (Voor de 2e keer, want TNT had de envelop met de telefoon erin naar de afzender verzonden, dus lag 'ie de volgende dag weer hier in de brievenbusquote:Op woensdag 8 juni 2011 21:22 schreef Proletariaat het volgende:
Lang niet gepost hier
Hebben jullie ook dat de comma toets van het toetsenbord later registreert? Vrij irritant want als ik comma en spatie doe krijg ik eerst de spatie en dan de comma
Oh ja, dat viel mij laatst ook wel op ja...quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef mr-green het volgende:
Ik heb de Desire Z nu bijna een half jaar en ben er erg tevreden mee.
Enige minpunt is dat mijn toetsenbord niet altijd licht geeft als hij is uitgeschoven. Is nogal lastig typen in het donker
Bij mij werkt dat juist heel goed, als ik bijvoorbeeld onder een tunnel door rijd springt de verlichting echt meteen aan.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef mr-green het volgende:
Enige minpunt is dat mijn toetsenbord niet altijd licht geeft als hij is uitgeschoven. Is nogal lastig typen in het donker
Links naast de speaker (aan de boven het HTC) zit de sensor. Leg je duim/vinger er maar eens op, dan gaat het toetsenbord wel branden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 15:54 schreef mr-green het volgende:
Ohh dat is het.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:51 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Links naast de speaker (aan de boven het HTC) zit de sensor. Leg je duim/vinger er maar eens op, dan gaat het toetsenbord wel branden.
Balen zeg!quote:Op zondag 12 juni 2011 14:38 schreef Proletariaat het volgende:
Godverdomme, mijne doet niks meer. Beeld werd zwart, had ik gisteren ook al, ook toen was de batterij gewoon opgeladen. Dus batterij eruit en erin, werkt niet. Aan de oplader werkte gelukkig wel. Vandaag hetzelfde, maar ook aan de oplader werkt hij niet meer, notifcatielampje brand ook niet, weet niet of die ook via de videokabel bestuurd wordt.. Als dat zo is denk ik dat die misschien kapot isOok een andere batterij werkt niet en als ik hem op de computer aansluit hoor ik wel dat usb geluid van windows..
Heb hem bijna nooit laten vallen en de laatste tijd al helemaal niet meer.
quote:Fabrieksgegevens herstellen met de telefoonknoppen
Als u de telefoon niet kunt inschakelen of u hebt geen toegang tot de telefooninstellingen, kunt u de fabrieksgegevens ook met de knoppen op de telefoon herstellen.
Als de telefoon is uitgeschakeld, houdt u de toets Volume omlaag ingedrukt, en drukt u kort op de AAN/UIT-KNOP-toets.
Wacht tot het scherm met de 3 Android-afbeeldingen verschijnt en laat vervolgens de toets Volume omlaag los.
Druk op Volume omlaag om Fabrieksreset te kiezen en druk vervolgens op AAN/UIT-KNOP
Werkt ook niet, helaas. Waarom is het nou pinksteren en zijn op maandag alle winkels dichtquote:Op zondag 12 juni 2011 23:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Balen zeg!
Misschien lukt/werkt een hardwarematige harde reset?
[..]
Ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 09:34 schreef _DaNi_ het volgende:
kijk je in de market of bij settings -> applications -> manage applications?
Ga naar de galerij, klik op het plaatje, druk op menu, kies instellen als en maak uw keuze.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:30 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Een hele domme vraag maar kan het nergens vinden...![]()
Kun je de achtergronden ook aanpassen? Dat je bv een plaatje van een auto er neer zet ipv dat kleurenscherm.
Gingerbread staat gepland voor het 2e kwartaal. Volgens de helpdesk van HTC zou het in juni uitgerold worden. Theoretisch kan dat dus nog.quote:En dat gingerbread wanneer zit dat er aan te komen? Lees op internet verschillende dingen dat het gecancelled is, dat het in april zou komen etc. Dus komt het nog?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:09 schreef Proletariaat het volgende:
Logistiek - Product verstuurd naar externe reparatiedienst 17-6-2011 15:58:18
Transport - Conform specificaties ontvangen bij externe reparatiedienst 20-6-2011 13:55:11
Reparatie - Staat in behandeling bij externe reparatiedienst 21-6-2011 9:46:35
Reparatie - Wacht op onderdelen bij externe reparatiedienst 21-6-2011 9:46:58
Godver!
Nog godverder. Kennelijk is het waterschade, en kan ik dus gaan betalen. Telefoon heeft nooit meer dan een klein regenbuitje meegemaakt in mijn broekzak, dus mooi kut.quote:Order - Volledig ingevoerd 1-6-2011 12:05:18
Order - Bevestigd 1-6-2011 12:05:19
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 14-6-2011 23:01:04
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 14-6-2011 23:01:05
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 15-6-2011 10:16:03
Reparatie repair center - In behandeling 16-6-2011 8:29:44
Prijsopgave - Gemaakt 16-6-2011 12:34:44
Dank! als het goed is komt mijn HTC vandaag binnen! Ben erg benieuwd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:12 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ga naar de galerij, klik op het plaatje, druk op menu, kies instellen als en maak uw keuze.
[..]
Gingerbread staat gepland voor het 2e kwartaal. Volgens de helpdesk van HTC zou het in juni uitgerold worden. Theoretisch kan dat dus nog.
Ja de mijne heb ik ook al sinds december, maar helaas. Dus word weer opsturen..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een pech met deze telefoon. Ik heb hem nu 3,5 maand in gebruik en alles werkt perfect.
Ik zie het bij mij ook nog wel gebeuren dat ze zeggen dat het waterschade is.quote:Op donderdag 23 juni 2011 02:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
[..]
Nog godverder. Kennelijk is het waterschade, en kan ik dus gaan betalen. Telefoon heeft nooit meer dan een klein regenbuitje meegemaakt in mijn broekzak, dus mooi kut.
Wat zij zegt. Kep em alleen 4,5 maandquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Wat hebben jullie allemaal een pech met deze telefoon. Ik heb hem nu 3,5 maand in gebruik en alles werkt perfect.
Hier ook geen enkel probleem gelukkig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:37 schreef Aventura het volgende:
Maar voor het berekenen van de route heeft ie toch wel een dataverbinding nodig? Of is dat ook veranderd?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef _DaNi_ het volgende:
met google kan je nu ook maps van een land downloaden.. zodat je offline kan navigeren.. bij mij werkte dit gister nog in Reims.
Ik zou zeggen: probeer het eens en deel je ervaring met ons.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:36 schreef Dr.Sexy het volgende:
Hoi ik mag me sinds vandaag ook Desire Z eigenaar noemen , yeah
zou zoiets als dit ook daadwerkelijk meer uren opleveren ?
http://www.dealextreme.co(...)r-htc-desire-z-55616
hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef _DaNi_ het volgende:
met google kan je nu ook maps van een land downloaden.. zodat je offline kan navigeren.. bij mij werkte dit gister nog in Reims.
geen idee, heb ff voor je gezocht maar kan het niet vinden.Heb je de google maps app al geupdate?quote:
bedankt voor je hulp. Maar ik heb toch maar een standalone navigatie gekocht. Leek me op dit moment nog ff de duidelijkste en zekerste manier van navigeren in het buitenland.quote:Op zondag 3 juli 2011 16:30 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
geen idee, heb ff voor je gezocht maar kan het niet vinden.Heb je de google maps app al geupdate?
http://www.androidplanet.(...)rten-lokaal-opslaan/
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef Proletariaat het volgende:
Hoera, hij is terug!
Met bekrast scherm, een plasticje achter de camera lens en een stroef aan/uit knopje
En hij was niet bekrast? En nu?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:16 schreef Proletariaat het volgende:
Hoera, hij is terug!
Met bekrast scherm, een plasticje achter de camera lens en een stroef aan/uit knopje:')
Staat gepland voor eind juli.quote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 juli 2011 15:46 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
[..]
Ik ben de update nu aan het binnenhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |