nieuwe klanten zijn meer waard dan bestaande klantenquote:Op zondag 31 oktober 2010 19:28 schreef huize het volgende:
Ik zag em op een website staan in het andere desire topic. Snap er alleen geen hol van dat je wel meot bijbetalen bij verlenging van een abonement maar als je een nieuwe afsluit je em er wel gratis bijkrijgt.
Someone enlighten me.
Ik heb best lang rondgekeken en de voordeligste is toch wel die van Vodafone B+S+W 200 met eerste jaar 22.50 euro. 20 euro op internet maar voor die extra service en garantie in de winkel heb ik het er wel voor over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 19:33 schreef huize het volgende:
Ik geloof het ook meteen.
Hmmm morgen maar eens de stad ingaan kijken wat daar voor een aanbiedingen in te vinden zijn.
In de Vodafone winkel hier hadden ze al posters opgehangen van de Z. Zal niet ver meer zijnquote:
Je kan meestal 3 of 4 maanden voor het einde van je periode al verlengen, dan krijg je je nieuwe telefoon meteen, en je nieuwe abonnement gaat pas in als je huidige verlopen is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 01:43 schreef JendaB het volgende:
Wil m ook graag, maar abo loopt tot april ongeveer... beetje jammer
Heb je alle reclames ervoor (voor de 'desire family' eigenlijk) gemist op tv? Tot 'ie uit is is er gewoon nog niet zoveel te melden. Waarschijnlijk zal 'ie morgen bij de eerste (web)winkels geleverd worden.quote:Op donderdag 4 november 2010 02:35 schreef Gkhn het volgende:
Wtf alsof dat ding niet eens bestaat.
HTC moet eens meer over haar telefoons adverteren en hypen.
Iemand enig idee wanneer dat ding nou uitkomt?
Dat denk ik niet, had gelezen dat hij waarschijnlijk weer verschoven is tot 12novquote:Op donderdag 4 november 2010 11:26 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb je alle reclames ervoor (voor de 'desire family' eigenlijk) gemist op tv? Tot 'ie uit is is er gewoon nog niet zoveel te melden. Waarschijnlijk zal 'ie morgen bij de eerste (web)winkels geleverd worden.
Mark Moons twittert van wel:quote:Op donderdag 4 november 2010 11:27 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, had gelezen dat hij waarschijnlijk weer verschoven is tot 12nov
Hehe ik wou net hetzelfde posten maar kon niet uitvinden hoe je linkt naar één tweet.quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mark Moons twittert van wel:
http://twitter.com/#!/markmoons/status/29645658973
Nou laten we het hopen dan!quote:Op donderdag 4 november 2010 11:33 schreef Roolio het volgende:
[..]
Mark Moons twittert van wel:
http://twitter.com/#!/markmoons/status/29645658973
quote:Overall performance on the device was extremely speedy -- we never saw lag or stalls when switching between apps or opening tabs in the browser and loading pages. Don't let the 800MHz number fool you, the G2 is as fast or faster than most top-end Android phones we've used.
quote:The G2 is not just an awesome Android phone, it's an awesome phone, period.
That's fucked upquote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef nattermann het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van.
Vanmiddag ook naar the Phone House in Roermond geweest. Daar zeiden ze dat hij eind deze week/volgende week binnen zou komen.
Nja nog 2 nachtjes slapen en dan zitten we hopelijk echt in de week van de Zquote:Op zaterdag 6 november 2010 20:09 schreef dutchdevil het volgende:
Sinds 3 oktober een pre-order staan voor de Desire Z bij PDA shop. Ze geven daar als verwachte leverdatum nu 12 november aan. Maar dat is ook al verplaatst van 22 naar 27 naar 5 november naar nu 12 november. Hoop toch echt dat ik hem dan eindelijk in huis heb.
Prijs bij PDA shop was voor mij het meest interessant op dat moment (69 euro bijbetalen bij 2 jarig KPN 210 + internet, verlenging).
quote:martijnd
@markmoons wanneer ligt de Desire Z in Nederland in de winkels?
quote:Mark Moons
@martijnd is moeilijk precies te zeggen, want het is niet meer in onze handen ;-)
PDA shop heeft inmiddels de leverdatum aangepast naar 10 november (was 12 november). Dus nog héél even wachtenquote:Op zondag 7 november 2010 01:35 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Nja nog 2 nachtjes slapen en dan zitten we hopelijk echt in de week van de Z.
Goed nieuws. GSMwijzer heeft nog niks aangepast, maar dat kan misschien later op de dag nog..quote:Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
PDA shop heeft inmiddels de leverdatum aangepast naar 10 november (was 12 november). Dus nog héél even wachten
Bel of mail even zou ik zeggen..quote:Op maandag 8 november 2010 15:28 schreef Gkhn het volgende:
Weet iemand iets van de Vodafone leverdatum?
Staat alleen 'coming soon'..
Geen zin inquote:
Tsja, we zijn inmiddels niet anders gewend met de Desire Z dat de leverdatum naar voren en weer naar achter wordt verschoven. PDA Shop beweert nog steeds dat ze morgen voorraad krijgen en dat ik hem dan vrijdag in huis zal hebben. Zit niets anders op dan afwachten I guess.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:40 schreef Roolio het volgende:
Haha op htcdesirez.net zijn de meeste levertijden weer wat naar achter geschoven. Het begint wel een beetje een klucht te worden zo..
(link)quote:HTC #DesireZ Na veel verzendingsgezeur zou hij vandaag moeten landen: http://www.pdashop.nl/product/107573/htc-desire-z-qwerty.html
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:57 schreef dutchdevil het volgende:
Net gebeld door PDA shop. M'n telefoon wordt zaterdag geleverd!
Ik ben ook van een C905 naar een Desire Z gestapt. Het is wel echt wennen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef dutchdevil het volgende:
Mijn Desire Z ook binnen! Werd om 13.00 uur netjes bezorgd door een koerier via PDA shop. Meteen aan de lader gegooid en net even Android uitgeprobeerd (stap over van een Sony Ericsson C905 naar de HTC Desire Z). Top toestel!
Als je via vodafone zelf heb besteld zou ik daar niet op rekenen?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:23 schreef Lauuwtje het volgende:
Kut vodafone werkt niet in het weekend![]()
Had vandaag mn telefoon kunnen hebben, maar aangezien vodafone niet in het weekend werkt kunnen ze mn nummer behoud ook niet goedkeuren..
Dus hopelijk maandag mn toestel!
Het toestel ligt al klaar, was gewoon op voorraad bij de Belcompany.quote:Op zondag 14 november 2010 00:27 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Als je via vodafone zelf heb besteld zou ik daar niet op rekenen?
Ik ben vrijdag dus al in 2 vodafoneshops geweest en ze hadden nog steeds geen vaste datum om te leveren. Faalhazen
Hm oke dan is het een ander verhaal.quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Het toestel ligt al klaar, was gewoon op voorraad bij de Belcompany.
Maar aangezien ik met nummer behoud naar Vodafone over wil gaan moet ik dus wachten.
Vodafone is schijnbaar de enige die dat goed moet keuren en ze zijn dr dus niet in weekend.
Dus toen zag ik de telefoon weer achter de toonbank verdwijnen
Het is er wel maar bij normaal gebruik heb ik er geen last van.quote:Op zondag 14 november 2010 01:49 schreef JohnnyQuid het volgende:
Mensen..
Sup met die loshangende toetsenbord.
Hebben jullie daar last van?
'k Wil de taal van het hardware toetsenbord op Nederlands kunnen zetten, omdat je anders helemaal niets hebt aan 't woordenboek. Nu zie je Engelse spellingcorrecties en Engelse suggesties terwijl ik in 't Nederlands aan 't typen ben. Ook zou ie dan allemaal Nederlandse woorden aan 't Engelse woordenboek toevoegen.quote:
Tweakers.net had ook in hun review er last van.quote:Op zaterdag 6 november 2010 16:27 schreef nattermann het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van.
Vanmiddag ook naar the Phone House in Roermond geweest. Daar zeiden ze dat hij eind deze week/volgende week binnen zou komen.
Dat maakt helaas geen verschil volgens mij.quote:Op zondag 14 november 2010 12:37 schreef YPrue het volgende:
Heb je niet toevallig in het menu "Instellen" de taal op Engels gezet? Daar kun je hem namelijk ook op Nederlands zetten. Of heb je dat al gedaan?
Als ze hem op de kop houden ja.quote:Op zondag 14 november 2010 22:38 schreef Mandal het volgende:
[..]
Tweakers.net had ook in hun review er last van.
Hier hetzelfde verhaal, vandaag nog niet gebeld, hopelijk morgen..quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Maar aangezien ik met nummer behoud naar Vodafone over wil gaan moet ik dus wachten.
Vodafone is schijnbaar de enige die dat goed moet keuren en ze zijn dr dus niet in weekend.
Is omdat Vodafone de enige provider is die niet met tijdelijk abonnementen werkt, je gaat dus pas een verplichting aan bij goedkeuring. Bij KPN krijg je een tijdelijk (duur bij gebruik, prachtig tros radar tijd verdrijf) nummer, waarmee je al gelijk een abonnement hebt. Helaas moet je daarom wel enige dagen wachten op ingang, maar je zit nooit met een dubbel abo.quote:Op zondag 14 november 2010 00:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
En hoe zit het met de Z?quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:41 schreef Lauuwtje het volgende:
Wat een geweldig ding, kan er niet vanaf blijven!
Hoeft toch ook niet?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef Deceit het volgende:
En ik krijg m met de usb niet connected met me laptop
Bluetooth, wifi, e-mail...quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef Deceit het volgende:
He? maar ik wil me liedjes van de comp, op me telefoon doen, hoe dan?
HTC Sync al geïnstalleerd? Effe downloaden van de HTC-site. Misschien heb je daarvan drivers nodig op je laptop.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef Deceit het volgende:
En ik krijg m met de usb niet connected met me laptop
Vraag hem dan ook gelijk wanneer Vodafone dat ding eindelijk eens gaat leverenquote:Op woensdag 17 november 2010 21:41 schreef mr-green het volgende:
Ik heb ook interesse in deze mobiel.
Een vriend van mij werkt bij Vodafone en ik zal eens wat informatie gaan vragen. Heb momenteel een Sony Ericcson Xperia en dit is de perfecte opvolger. Het probleem van de Xperia is echter de batterij duur en het vastlopen van windows...
De HTC Desire Z zal wel minder snel vastlopen met Andriod echter ben ik niet overtuigd van de batterij duur. Mijn Xperia is van het begin af aan op na een dag (als ik er een uur of langer mee bel of internet). De laatste tijd valt de Xperia ook veel uit.
Ik heb het gevoel dat dit ook gaat gebeuren met de Desire Z. Het is volgens mij een gelijksoortig model. Zal eens wat testen
Morgen lekker spelen dus.quote:Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 18 november 2010 per pakketpost van de TNT Pakketservice aan u verzonden zijn.
Verstuurde producten:
- 1x HTC Desire Z
quote:
En boekjes lezen wil ook weleens helpen hè (al ben ik zelf meer van het spelenderwijs erachter komen).quote:Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
HTC Sync al geïnstalleerd? Effe downloaden van de HTC-site. Misschien heb je daarvan drivers nodig op je laptop.
Heel mooi verteld en ik ben het ook met je eens.quote:
Waarin is de Milestone beter precies?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Adames het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van de Z tov de Milestone 2? Die lijkt overal beter in te zijn.
Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef mr-green het volgende:
Daarnaast is deze telefoon maar 800 Mhz (als ik het goed heb) en een Desire HD is 1Ghz.
wat een dooddoenerquote:Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.
Alleen sense imo inderdaad. Al gebruik ik zelf geen sense, LauncherPro vind ik een stukje fijner werken.quote:Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waarin is de Milestone beter precies?
Volgens mij is in ieder geval Sense beter dan Motoblur...
Het moet nog maar blijken dat de 1Ghz processor van de Milestone 2 beter presteert dan de 800Mhz van de Desire Z. Want de Z presteert met zijn 200Mhz minder nu ook al stukken beter dan de 1Ghz van de normale Desire. Welke telefoon nog updates krijgt wordt echt niet bepaald door de kloksnelheid van de processor, meer door algehele performance van het toestel, en daarmee zit de Z echt goed.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Adames het volgende:
De processor is sneller, een hogere geklokte Qualcomm processor. Niet alleen is dit fijn vanwege de snelheid, ook zal de Z door zijn lagere snelheid geen update krijgen naar Android 3.0. Al blijft dat laatste speculeren, zeker omdat gingerbread nu 2.3 blijkt te worden.
Werkt alleen via wifi.quote:Op zaterdag 20 november 2010 03:40 schreef Roolio het volgende:
Ik zag hierboven Connected Media staan, weet niet of het dat doet, maar ga ik zeker even uitchecken.
Pentium 4 3,2GHz en Core i7 3,0GHz zijn ook beide van Intel. Dat de HD sterker in de praktijk is, zegt ook niets over de vergelijkbaarheid van MHz. En wat is 'redelijk prima' voor uitdrukking?quote:Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Adames het volgende:
[..]
wat een dooddoener
Beiden zijn een Qualcomm processor, waarbij de Desire HD duidelijk sterker is in zowel CPU als GPU. Dan kan je redelijk prima die Hertzen naast elkaar leggen.
Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel?quote:Op vrijdag 19 november 2010 22:33 schreef DennisMoore het volgende:
[ afbeelding ]
(Foto gemaakt met gewone Desire.)
Mbv http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=835777 en http://hemorrdroids.net/overclocking-your-desire-z/
Gelukt.
Nou, gisteren wel. Maar nu gaf ie wat foutmeldingen dat Sense niet reageert (force close or wait), en lijkt ie erg druk ergens mee te zijn, reageert nauwelijks.quote:Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef Gestiech het volgende:
Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel?
Dat rubbertje ga ik ook bestellen maar ik kon nergens reviews vinden. Achja voor die paar euro's maakt het eigenlijk ook niks uit.quote:Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde eerst een iPhone, omdat die apps altijd onzinnig maar leuk zijn. Zo'n iLightr of geweer-app bijvoorbeeld of spelletjes als ie met die katapulterende kippen en Air Traffic Control of hoe die ook heet. Maar die heb ik er nu ook op.![]()
En de Androidmarket is het meest booming van alle.
De HTC Sense interface is top. Pinced zoom overview, widgets, Live achtergronden om bijvoorbeeld mijn huidige locatie in satellietmapview te zien. De camera gebruiken als barcodescanner en hartslagmeter is natuurlijk ook geinig. Al snel had ik door dat het gelukkig ook mogelijk was FN en SHIFT 'vast' te houden, door voor het intoetsen van het symbool eerst nóg een keer op die functietoets te drukken.
Qua toestel zelf gaat de batterij inderdaad wel hard. Verder voelt alles goed aan en werkt het prima. Misschien dat de camerabutton iets makkelijker in te drukken mocht zijn. Opgloei-randje om de trackpad was ik me ook niet bewust van, dus dat was een leuke ontdekking. Was ook blij met het 8GB microSD-kaartje dat er al inzat.Uiteindelijk daarmee dus meer geheugen dan een Milestone 2, voor mij sowieso al genoeg zat, zelfs komende van een i900 Omnia met 16GB die ik niet volkreeg.
Kortom: een prima zakenpartner.
[ afbeelding ]
Dit moest er wel nog ff bij. Een rubberized hoesje en een anti-glare/-fingerprint screenguard gekocht voor elk rond de 2 euro (incl. verzenden) op eBay.Hoop hem daarmee een levensduur van 2 jaar te overbruggen. Dat is zolang ik heb gewacht tot mijn i900 niet meer kon.
Ben nu aan het kijken naar een accuvervanger. 1500mAh hebben ze al voor onder de 10 euro (alleen China e.d. is het vaak 'maximale Ampèrage' en de echte capaciteit zo'n 1230mAh). Da's handig natuurlijk, zeker als je daarbij ook nog een stekkerlader/laadstation kan gebruiken (zonder telefoon opladen dus). Verder leg ik mijn telefoons vrijwel altijd 's avonds aan het zuurstof, dus eigenlijk voor mij niet zo'n punt.
Probeer anders Dropboxquote:Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Deceit het volgende:
Ok, ik heb dus HTC Sense aanstaan op de pc. zoals jullie mij hebben verteld. Maar ik wil dus muziek en foto's van mijn laptop op mijn mobiel plaatsen. Met de G1 ging dat enkel d.m.v. van een kabeltje met usb. Maar met de Z niet? Hoe!?
Heb je die link gebruikt in mijn post van 20 November? Die werkt bij mij perfect.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Gkhn het volgende:
Ik krijg Swype niet werkend op mijn Z.
Ik heb het al gekozen als invoermethode maar als ik dan een woord swype hoor ik een geluidje en licht die onscreentoetsenbord blauw, maar er wordt geen woord gevormd. Zelfs bij de training werkt het niet.
Dat wil ik dus ook!quote:Op woensdag 24 november 2010 03:10 schreef Roolio het volgende:
[..]
Heb je die link gebruikt in mijn post van 20 November? Die werkt bij mij perfect.
ik heb ook een vraagje, die 2 hardware sneltoetsen op het toetsenbord, daar kan je een snelkoppeling of een applicatie onder zetten standaard, maar is er ook een manier om er leestekens onder te zetten? Ik zou er wel een extra komma en een uitroepteken willen hebben eigenlijk..
quote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat als de batterij bijna leeg is de trilfeedback van de knoppen onderin vanzelf wordt uitgeschakeld?
Is een instelling, kun je zelf aan en uit zetten.quote:Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat als de batterij bijna leeg is de trilfeedback van de knoppen onderin vanzelf wordt uitgeschakeld?
Ja ik heb het gevondenquote:Op zondag 28 november 2010 01:34 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Is een instelling, kun je zelf aan en uit zetten.
Ik kwam dit topic tegen op XDA. Daar hebben ze het over de knoppen veranderen en hoe dat moet. Ik moet me daar nog even in verdiepen als ik er zin in heb. Hopelijk heb je geen root nodig, daar heb ik geen zin in.quote:
Heb je toevallig ook een linkje naar die casing en screenguard?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] (klik plaatje voor iets groter)
Ook deze binnen (vandaag, of het is net na middernacht, gisteren); een hard silicon casing (iets van 2 á 3 euro incl verz. via eBay). Klikt in één keer goed op z'n plaats. Geweldige pasvorm met alle openingen precies waar ze vrij horen te zijn. Staat ook een stuk robuuster en zwart vind ik persoonlijk eigenlijk mooier dan het grijs. Valt ook mooi over het hoekje rechtsboven van m'n screenguard (die ik gisteren al ontving en installeerde) dat er niet zo netjes uitzag, maar zonder het display verder te blokkeren uiteraard.
Zorgt voor goede grip. De hard silicon casing zorgt wel voor wat (nog meer) extra gewicht. Ik houd graag wat vast in mijn handen, dus dat is het probleem niet zo, maar hierdoor scharniert het display wel snel boven het toetsenbord uit, als je deze op z'n zij houdt (90 graden). Maar ja. Wie doet dat dan ook?
Sure.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Bart het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een linkje naar die casing en screenguard?
quote:
Tnxquote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Bij deze krijg je de schermfolie er gratis bij.
Ik had een Samsung i900 Omnia.quote:Op zondag 5 december 2010 08:05 schreef Bart het volgende:
[..]
[..]
Tnx.
Maar zorgt die schermfolie er dan niet voor dat je schermgevoeligheid omlaag gaat ofzo? Dat je harder moet drukken?
Gast, ben je nou echt zo dom dat je niet meer weet dat je hier dezelfde link vier uur eerder al hebt gepost?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef sanlaseur91 het volgende:
http://electronica.infonu(...)foon-htc-desire.html
Goed artikel over de HTC, hoe hij werkt en welke apps leuk zijn!
Gast... Hij spamt...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast, ben je nou echt zo dom dat je niet meer weet dat je hier dezelfde link vier uur eerder al hebt gepost?
quote:© 2010 Sanlaseur91, gepubliceerd in Telecom (Electronica) op 21-11-2010, laatst gewijzigd op 30-11-2010. Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van Sanlaseur91 is vermenigvuldiging van dit artikel verboden. Meer...
Waarom denk je dat ik zeg dat het een kutreview isquote:
Kan jij niet ff ergens in een FA-topic een banaanvraag doen ofzo? Kunnen we daarna inderdaad weer verder over de Zquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Ja. [ afbeelding ]
Trouwens ook beter dat je in een topic over de Z over Z praat.
Ja!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Gkhn het volgende:
Wie heeft ook Super Mario Bros 3 op zijn Z?
De market of HTC Hub. Maar voordat je dat af gaat struinen op je mobiel, kun je dat beter ff met een computer uitzoeken (narrow down) op sites als:quote:
Is natuurlijk de laatste phonemenu optie -> Over de telefoon (ofzo, info) -> Systeemsoftware update en dan kun je, als je bent verbonden, zoeken naar updates. T.z.t. dus.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:53 schreef shiznuts het volgende:
Keine Ahnung.Ik ben nieuw met Android.
Thanks, ga ik vanavond ff checken, kan ik hier op mijn werk helaas niet doenquote:Op woensdag 8 december 2010 12:50 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De market of HTC Hub. Maar voordat je dat af gaat struinen op je mobiel, kun je dat beter ff met een computer uitzoeken (narrow down) op sites als:
http://www.android.com/market/#app=basesign.alltie en http://www.appbrain.com/apps/hot/?o=20
Er staan namelijk duizenden Apps op de market.
Ja ben wel blij meequote:Trouwens tof dat je 'em vanmiddag dan al (of eindelijk) krijgt.
Nee ik ook niet, abo is al duur genoegquote:Op woensdag 8 december 2010 12:54 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb nog niks betaald. Ben ik ook niet van plan (hoe dan ook).
Checkquote:Oh ja, zie ook nog mijn slowninja-edit in mijn vorige post
Om te internetten.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:04 schreef Roolio het volgende:
Wat? Jullie willen de bel-functie van de telefoon niet gebruiken? Waar heb je dan in godsnaam een telefoon voor gekocht?
De aanknop.quote:Op woensdag 8 december 2010 20:10 schreef Bart het volgende:
Vast een hele stomme vraag, maar hoe activeer je dat ding weer als het scherm op zwart gaat na een minuut? En dan bedoel ik dus zonder het toetsenbord open te klappen...
Ja maar die kost geld... Iemand een gratis optie?quote:Op woensdag 17 november 2010 21:24 schreef DennisMoore het volgende:
Op tweakers de tip gekregen om 'Ultra Keyboard' te installeren, dan heb je ook Nederlandse spellingscontrole/suggesties bij 't hardware toetsenboard.
Hihi.quote:Op donderdag 9 december 2010 20:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg mn HD viel vandaag op de grond![]()
![]()
![]()
En nu zit er een lelijk deukje in het hoekje omg *sterft van binnen*
![]()
Welke notificaties? Email, sms enzo? Die zal je bij elk programma apart uit moeten schakelen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 22:33 schreef Bart het volgende:
Weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je geen notifications in de status bar krijgt? Ik vind ze maar irritant en hou van een cleane status bar, maar dan moet ik dus telkens handmatig de notifications wissen.
Dat je iets gedownload hebt, dat blijft staan... En dan heb je op een gegeven moment tien downloadicons naast elkaar. Terwijl ik heus wel weet dat ik iets gedownload heb, daar was ik immers zelf bij.quote:Op woensdag 15 december 2010 02:23 schreef Roolio het volgende:
[..]
Welke notificaties? Email, sms enzo? Die zal je bij elk programma apart uit moeten schakelen.
Hmm, op die manier. Volgens mij kan dat niet, ik ben het tenminste nog niet tegengekomen. Maar er zit een alles wissen-knopje daar he, je hoeft dus alle notificaties niet één voor één aan te klikken.quote:Op woensdag 15 december 2010 08:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat je iets gedownload hebt, dat blijft staan... En dan heb je op een gegeven moment tien downloadicons naast elkaar. Terwijl ik heus wel weet dat ik iets gedownload heb, daar was ik immers zelf bij.
Weet ik, maar ik heb dus liever dat ze helemaal niet in beeld komen, dan dat ik regelmatig op wissen moet drukkenquote:Op woensdag 15 december 2010 12:00 schreef Roolio het volgende:
[..]
Hmm, op die manier. Volgens mij kan dat niet, ik ben het tenminste nog niet tegengekomen. Maar er zit een alles wissen-knopje daar he, je hoeft dus alle notificaties niet één voor één aan te klikken.
Bij dat eerste kan je de contacten koppelen, dan worden ze als het waren samengevoegd. Verder kan je ook alleen contacten met telefoonnummer laten zien bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 15 december 2010 13:22 schreef Deceit het volgende:
Ik heb dus Facebook erop staan en Facebook voor HTC sense, dit betekent dat bij een contact persoon dit er ook 2 x opstaat.
Dit geldt ook voor mijn Gmail, bij een nieuwe mail krijg ik voor Gmail een melding en bij 'mail' een melding!
Hoe kan ik dit veranderen?
Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.quote:Op zondag 19 december 2010 18:17 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat je scherm naar boven schuift als je een smsje wilt typen met het toetsenbord?
Wat een kutreview, tief op met je spamquote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef sanlaseur91 het volgende:
Goed artikel over de HTC
http://electronica.infonu(...)foon-htc-desire.html
HTC moet het eens oplossenquote:Op zondag 19 december 2010 18:52 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat heeft iedereen. Handcent lost het op.
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...quote:
Ik ben nog bezig met de verkleuring..quote:Op zondag 19 december 2010 19:02 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, stuur een klacht zou ik zeggen...
Was volgens mij niet naar 2.3...quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Nee, HTC's eigen shizzle helaas alleen.quote:
Ja ik kon mooi ff een potje schijten tussendoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Installeren duurt trouwens iets langer dan 2 tellen.Dus heb ff geduld.
Is er een changelog?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Vanaf nu ben je een echte baas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag ook mn Z binnen gekregen.
Ligt nu nog aan de lader, morgen fijn mee kloten
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil hem ook gaan bestellen omdat mijn N900 kapot is
is het de moeite waard?
Ik vind 'em echt fijn. Het scherm is groot, maar niet té zodat je nog altijd wel met één hand je toestel kan bedienen. De kleuren zijn perfect, de kijkhoek is verrassend goed. Ik kom zelf van Samsung i900 Omnia met Windows mobile (quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke, dankjewel.
heb hem besteld bij TelecomTelecom. Hoop dat hij aankomende week binnen is
Ben echt benieuwd en kan niet wachten
Ja, dat doet 'ie hier wel als je 'em 90 graden op z'n zijkant houdt (mijne is verzwaard met casing moet ik er dan bij zeggen, dan heb je dat sneller).quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat is wel een must dat je het toestel ook in 1 hand kan gebruiken. Mijn n900 kon dat niet en werd je dus verplicht om hem open te schuiven met toetsenbord. Dat vond ik zon nadeel.
Het was wel even vele centjes van mijn rekening er af, maar ik vind een telefoon ook gewoon een must
Dus ik hoop ook echt dat hij volgende week binnen komt na je positieve reactie er op. Las al wel veel dat je uit moest kijken met het toetsenbordje ?dat hij snel open schuift e.d. ?
Volgens mij: Instellingen > Locaties > Google Maps integrerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:44 schreef Bart het volgende:
Ja dat viel me vanochtend ook op. Zat nog te zoeken naar een instelling om dat te wijzigen maar kon niets vinden. Iemand een idee?
Ook problemen op de Desire HD na die update. Vervelend!quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Sobraine het volgende:
Heb de mijne inmiddels 4 week. Erg prettig toestel!
Welcome to the club, you've now officially been pimped!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb de telefoon erg fijn toestel.
Sinds vanmorgen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Games/onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo quasi gecategoriseerd en geordend qua coolheid
Kijk gerust even op AppBrain als je meer info bij een van deze apps wilt. Heb je zelf suggesties om aan mijn appslist toe te voegen, aarzel niet en laat het weten!
(Ik heb overigens ook net een klein weekje een Android tablet! (Archos 101 internet tablet))The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ja dat viel me ook al op. Ik wou ergens heen navigeren ,maar hij opende niet de normale Google Maps navigatie.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
Appkiller in the market! En open apps staan bovenin als je naar beneden schuift.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Hier wel. Tenminste,quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Dat stoort me ook ja haha, Maarja die gratis apps zijn niet voor niets gratis lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Waarom denk je dat die games gratis zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Je kunt ook een app downloaden die door de users van het xda-forum daarvoor ontwikkeld is. Dit vereist verder wel het 'rooten' van je phone. Aangezien dat een grijs legaal gebied is, zal ik verdere info daarover achterwege laten. Zelf draai ik de standaard untouched Android versie van HTC en stoor ik me eigenlijk niet aan de ads in gratis apps.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die games gratis zijn. Ik heb daarom ook wel een idee om het weg te krijgen: de betaalde variant downloaden als die er is.
Handy Backup for Android (gratis)quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Armani XL het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie van een app waarbij ik een back-up kan maken van mijn contacten zonder dat ik van gmail gebruik hoef te maken?
Thanx, ga ik eens bekijken!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Handy Backup for Android (gratis)
[ afbeelding ]
(scannen met barcode-scanner)
Ik heb de telefoon nog niet lang genoeg om te weten of het een issue is sinds de nieuwe update. Maar tis wel fuckin irrititant ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen.
Zelf heb ik een rubberized hard casing voor de Z gekocht (eBay), hoe dat in een keer strak op z'n plek zitte! En die screenprotector van mij zelfde verhaal, erg handig want daardoor zie je geen vingerafdrukken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.
Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
Ik vind zelf Aldiko veel fijner. Deze kan je ook naar een nachtstand schakelen. Wel zo fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens ook die ereader app gedownload. Dat is nog eens fijn.
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!
Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen. Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken(
) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.
In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via eBay, past als een tweede huid.
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom!
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
Hmm oke maar ik zoek dus echt een rubber flexibel ding :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Welcome to the club...De 'Z'
.
[..]
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.
Die dingen heb ik ook voor de n97 bij iemand gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=200225quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market, mag ik er vast ook wel even een vraagje over stellenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Hubba88 het volgende:
Er zijn emulators voor oa de SNES enzo, ik heb de keys zo ingesteld dat het perfect speelt op het toetsenbord.
Ik weet trouwens niet eens of ik er wel over mag praten.(Ik dacht zelf van wel aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market)
Dat linken heb ik in het begin ook vaak gehad. Nu niet meer, geen idee why...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
hmm, als ik een smsje krijg van t-mobile is het smsje afkomstig van een contactpersoon!
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Welke knoppen gebruiken jullie dan voor die emulators. Ik heb nog niet echt een fijne knoppen combinatie kunnen vinden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Alles met -oid op het einde toch gewoon? Gameboid, SNESoid, etc.
Gameboid met een Wiimote werkt super en is wel grappig om aan mensen te laten zien, en met de Z kan je natuurlijk gewoon het toetsenbord gebruiken.
Ik heb Whatsapp daarover gemailed. Zorg dat je handmatig de software update naar versie 179 (laatste drie cijfers) of hoger en dan is het probleem verholpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Check trouwens ook effe in Whatsapp : MENU > Instellingen > Accountinformatiequote:We think your bug is fixed in the latest version. It is available now.
Please download the latest from the Android Market or our Website.
Point your phone browser at:
Version 2.1.10180 - Android Market - market://details?id=com.whatsapp
Version 2.1.10179 - WhatsApp website - http://www.whatsapp.com/android/
Please let us know if it is not fixed.
3G uitschakelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Onbeperkt internet abo nemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Je moet het wel heel bont maken wil je over 1 GB (1024 MB) per maand komen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een beperkt 1GB abo van Vodafone... Mijn telefoon hiervoor was een Xperia X1 en daar zat ik continue op het 3G netwerk en twitter bijvoorbeeld ververste daar elke 10 minuten. Nooit last gehad van veel data verbruik (ok het was toen wel fair user policy).
Het gaat er om dat Android gewoon erg veel data verbruikt door alle openstaande apps. Zelfs mijn app killer lost dit niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |