abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:13:51 #101
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88915853
Heb de Desire Z bekeken en ik ben eigenlijk niet echt weg van het apparaat. Het systeem waarmee het toetsenbord wordt uitgeklapt oogt erg goedkoop en zal snel kapot gaan... Daarnaast is deze telefoon maar 800 Mhz (als ik het goed heb) en een Desire HD is 1Ghz.

Verder heb ik weinig vertrouwen in de batterij. Als je kijkt welke nieuwe features er allemaal op de Desire Z zitten; dat kost gewoon erg veel energie ;) (het is natuurlijk wel mooi dat het kan). Dit probleem is natuurlijk opgelost als je het niet erg vindt om elke dag op te laden... (of meer met extreem gebruik)
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:19:29 #102
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_88916079
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef mr-green het volgende:
Daarnaast is deze telefoon maar 800 Mhz (als ik het goed heb) en een Desire HD is 1Ghz.
Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_88918166
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.
wat een dooddoener
Beiden zijn een Qualcomm processor, waarbij de Desire HD duidelijk sterker is in zowel CPU als GPU. Dan kan je redelijk prima die Hertzen naast elkaar leggen.
pi_88918896
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarin is de Milestone beter precies?

Volgens mij is in ieder geval Sense beter dan Motoblur...
Alleen sense imo inderdaad. Al gebruik ik zelf geen sense, LauncherPro vind ik een stukje fijner werken.
Verder is het interne geheugen van 8 vs 1,5 GB een groot verschil, de milestone is kleiner en lichter, maar toch weer een stuk steviger in het toetsenbordgedeelte. Raar design van de Z dat daar rechts eigenlijk een stukje nutteloos plastic zit. Met de milestone zal je geen/minder last hebben van dat rare uitklappen van de Z. Daarbij is het toetsenbord van de Milestone volgens reviews simpelweg beter.
De processor is sneller, een hogere geklokte Qualcomm processor. Niet alleen is dit fijn vanwege de snelheid, ook zal de Z door zijn lagere snelheid geen update krijgen naar Android 3.0. Al blijft dat laatste speculeren, zeker omdat gingerbread nu 2.3 blijkt te worden.
De batterij van de Milestone is beter, al heeft het ook een snellere processor, dus dat is dan weer gelijk.
Het scherm van de Milestone heeft een wat hogere resolutie. 480x854 vs 400x800.

Nu scheelt het natuurlijk niet veel, maar als je toch al niet te veel waarde hecht aan sense, dan zou ik evt kijken naar de milestone 2, een telefoon die toch erg onderbelicht is.
pi_88932984
Ik heb 'm ook binnen! Vandaag lekker een beetje zitten kloten. Onder andere nagedacht over welke mailapplicatie ik wil gaan gebruiken. De standaard heeft geen echte push volgens mij, dus denk dat het de normale wordt, maar daar wil ik dan wel weer een homescreen widget voor, dus als iemand daar ideeën over heeft..
Verder ook al even Swype geinstalleerd om te testen, werkt goed tot nu toe, maar is natuurlijk even wennen. Hier de link die voor mij perfect werkt: http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Iemand ook nog ideeen om muziek vanaf je computer te streamen naar je telefoon via 3g? Ik zag hierboven Connected Media staan, weet niet of het dat doet, maar ga ik zeker even uitchecken.
pi_88933059
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Adames het volgende:

De processor is sneller, een hogere geklokte Qualcomm processor. Niet alleen is dit fijn vanwege de snelheid, ook zal de Z door zijn lagere snelheid geen update krijgen naar Android 3.0. Al blijft dat laatste speculeren, zeker omdat gingerbread nu 2.3 blijkt te worden.
Het moet nog maar blijken dat de 1Ghz processor van de Milestone 2 beter presteert dan de 800Mhz van de Desire Z. Want de Z presteert met zijn 200Mhz minder nu ook al stukken beter dan de 1Ghz van de normale Desire. Welke telefoon nog updates krijgt wordt echt niet bepaald door de kloksnelheid van de processor, meer door algehele performance van het toestel, en daarmee zit de Z echt goed.
Oh en met Motorola moet je überhaupt maar afwachten of ze nog zin hebben om je updates te geven, kijk maar naar de gewone Milestone, die heeft volgens mij nog steeds niet 2.2. Blij dat ik van dat toestel af ben. Niet dat het ding zelf zo slecht was (op het feit dat 'ie kapot ging na) maar wat een slechte service van Motorola zeg, de Droid wel een update geven, en dan de update voor de Milestone doodzwijgen.
pi_88933276
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 03:40 schreef Roolio het volgende:

Ik zag hierboven Connected Media staan, weet niet of het dat doet, maar ga ik zeker even uitchecken.
Werkt alleen via wifi.
Je kunt connecten met je Win7 mediaplayer, en met TwonkyMedia server etc.
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:33:27 #109
65252 Bart
pi_88934222
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Adames het volgende:

[..]

wat een dooddoener
Beiden zijn een Qualcomm processor, waarbij de Desire HD duidelijk sterker is in zowel CPU als GPU. Dan kan je redelijk prima die Hertzen naast elkaar leggen.
Pentium 4 3,2GHz en Core i7 3,0GHz zijn ook beide van Intel. Dat de HD sterker in de praktijk is, zegt ook niets over de vergelijkbaarheid van MHz. En wat is 'redelijk prima' voor uitdrukking?
pi_88935382
quote:
Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel? ;)
pi_88935390
Man alsof iemand dat ene kleine verschil (dat er toch niet is) merkt. Dat zit gewoon allemaal tussen de oren. Zolang die maar niet lagt en vast loopt vind ik het best. Op benchmarks scoort het voldoende en hij is altijd te overclocken mocht je je zelf opvreten van binnen dat je maar een '800Mhz' processortje hebt.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_88936296
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef Gestiech het volgende:

Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel? ;)
Nou, gisteren wel. Maar nu gaf ie wat foutmeldingen dat Sense niet reageert (force close or wait), en lijkt ie erg druk ergens mee te zijn, reageert nauwelijks.

Gereboot, en werkt nu weer prima.

Het blijft gepruts :P.
pi_88939624
Ik vind het een top toestel! Ontdek elke dag nog nieuwe dingen.
Van de hinge heb ik totaal geen last, ook niet alsk in bed lig te klooien.
De batterij valt me reuze mee! Hij gaat tot 2 - 2,5 halve dag mee, en dan zit ik er nog veel op.
Al met al ben ik super tevreden met mijn Desire Z ^O^
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:13:43 #114
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_88943600
Ik wilde eerst een iPhone, omdat die apps altijd onzinnig maar leuk zijn. Zo'n iLightr of geweer-app bijvoorbeeld of spelletjes als ie met die katapulterende kippen en Air Traffic Control of hoe die ook heet. Maar die heb ik er nu ook op. O+ _O_ En de Androidmarket is het meest booming van alle.

De HTC Sense interface is top. Pinced zoom overview, widgets, Live achtergronden om bijvoorbeeld mijn huidige locatie in satellietmapview te zien. De camera gebruiken als barcodescanner en hartslagmeter is natuurlijk ook geinig. Al snel had ik door dat het gelukkig ook mogelijk was FN en SHIFT 'vast' te houden, door voor het intoetsen van het symbool eerst nóg een keer op die functietoets te drukken.

Qua toestel zelf gaat de batterij inderdaad wel hard. Verder voelt alles goed aan en werkt het prima. Misschien dat de camerabutton iets makkelijker in te drukken mocht zijn. Opgloei-randje om de trackpad was ik me ook niet bewust van, dus dat was een leuke ontdekking. Was ook blij met het 8GB microSD-kaartje dat er al inzat. ^O^ Uiteindelijk daarmee dus meer geheugen dan een Milestone 2, voor mij sowieso al genoeg zat, zelfs komende van een i900 Omnia met 16GB die ik niet volkreeg. ;) Kortom: een prima zakenpartner.

Dit moest er wel nog ff bij. Een rubberized hoesje en een anti-glare/-fingerprint screenguard gekocht voor elk rond de 2 euro (incl. verzenden) op eBay. ;) Hoop hem daarmee een levensduur van 2 jaar te overbruggen. Dat is zolang ik heb gewacht tot mijn i900 niet meer kon.

Ben nu aan het kijken naar een accuvervanger. 1500mAh hebben ze al voor onder de 10 euro (alleen China e.d. is het vaak 'maximale Ampèrage' en de echte capaciteit zo'n 1230mAh). Da's handig natuurlijk, zeker als je daarbij ook nog een stekkerlader/laadstation kan gebruiken (zonder telefoon opladen dus). Verder leg ik mijn telefoons vrijwel altijd 's avonds aan het zuurstof, dus eigenlijk voor mij niet zo'n punt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:44:55 #115
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88950395
Hmmm nu raak ik toch ook erg geïnteresseerd in deze telefoon :)
pi_88951131
Ik heb hem ook en hij is gewoon baas.
Gewoon Baas.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:35:36 #117
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_88952179
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_88954887
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde eerst een iPhone, omdat die apps altijd onzinnig maar leuk zijn. Zo'n iLightr of geweer-app bijvoorbeeld of spelletjes als ie met die katapulterende kippen en Air Traffic Control of hoe die ook heet. Maar die heb ik er nu ook op. O+ _O_ En de Androidmarket is het meest booming van alle.

De HTC Sense interface is top. Pinced zoom overview, widgets, Live achtergronden om bijvoorbeeld mijn huidige locatie in satellietmapview te zien. De camera gebruiken als barcodescanner en hartslagmeter is natuurlijk ook geinig. Al snel had ik door dat het gelukkig ook mogelijk was FN en SHIFT 'vast' te houden, door voor het intoetsen van het symbool eerst nóg een keer op die functietoets te drukken.

Qua toestel zelf gaat de batterij inderdaad wel hard. Verder voelt alles goed aan en werkt het prima. Misschien dat de camerabutton iets makkelijker in te drukken mocht zijn. Opgloei-randje om de trackpad was ik me ook niet bewust van, dus dat was een leuke ontdekking. Was ook blij met het 8GB microSD-kaartje dat er al inzat. ^O^ Uiteindelijk daarmee dus meer geheugen dan een Milestone 2, voor mij sowieso al genoeg zat, zelfs komende van een i900 Omnia met 16GB die ik niet volkreeg. ;) Kortom: een prima zakenpartner.

[ afbeelding ]
Dit moest er wel nog ff bij. Een rubberized hoesje en een anti-glare/-fingerprint screenguard gekocht voor elk rond de 2 euro (incl. verzenden) op eBay. ;) Hoop hem daarmee een levensduur van 2 jaar te overbruggen. Dat is zolang ik heb gewacht tot mijn i900 niet meer kon.

Ben nu aan het kijken naar een accuvervanger. 1500mAh hebben ze al voor onder de 10 euro (alleen China e.d. is het vaak 'maximale Ampèrage' en de echte capaciteit zo'n 1230mAh). Da's handig natuurlijk, zeker als je daarbij ook nog een stekkerlader/laadstation kan gebruiken (zonder telefoon opladen dus). Verder leg ik mijn telefoons vrijwel altijd 's avonds aan het zuurstof, dus eigenlijk voor mij niet zo'n punt.
Dat rubbertje ga ik ook bestellen maar ik kon nergens reviews vinden. Achja voor die paar euro's maakt het eigenlijk ook niks uit.
pi_88996703
Ik krijg Swype niet werkend op mijn Z.
Ik heb het al gekozen als invoermethode maar als ik dan een woord swype hoor ik een geluidje en licht die onscreentoetsenbord blauw, maar er wordt geen woord gevormd. Zelfs bij de training werkt het niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Deceit het volgende:
Ok, ik heb dus HTC Sense aanstaan op de pc. zoals jullie mij hebben verteld. Maar ik wil dus muziek en foto's van mijn laptop op mijn mobiel plaatsen. Met de G1 ging dat enkel d.m.v. van een kabeltje met usb. Maar met de Z niet? Hoe!?
Probeer anders Dropbox
pi_89081437
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Gkhn het volgende:
Ik krijg Swype niet werkend op mijn Z.
Ik heb het al gekozen als invoermethode maar als ik dan een woord swype hoor ik een geluidje en licht die onscreentoetsenbord blauw, maar er wordt geen woord gevormd. Zelfs bij de training werkt het niet.
Heb je die link gebruikt in mijn post van 20 November? Die werkt bij mij perfect.
ik heb ook een vraagje, die 2 hardware sneltoetsen op het toetsenbord, daar kan je een snelkoppeling of een applicatie onder zetten standaard, maar is er ook een manier om er leestekens onder te zetten? Ik zou er wel een extra komma en een uitroepteken willen hebben eigenlijk..
pi_89082730
Nah, dat rooten en under/overclocken was geen succes bij mij. Af en toe duurde het gewoon >10 seconden voor HTC Sense reageerde op input. Heb nu maar weer ge-unroot.
pi_89098608
quote:
5s.gif Op woensdag 24 november 2010 03:10 schreef Roolio het volgende:

[..]

Heb je die link gebruikt in mijn post van 20 November? Die werkt bij mij perfect.
ik heb ook een vraagje, die 2 hardware sneltoetsen op het toetsenbord, daar kan je een snelkoppeling of een applicatie onder zetten standaard, maar is er ook een manier om er leestekens onder te zetten? Ik zou er wel een extra komma en een uitroepteken willen hebben eigenlijk..
Dat wil ik dus ook!
  donderdag 25 november 2010 @ 14:07:42 #123
326392 GeNIuz10
I don't care but the wome
pi_89134512
Vond hem zeer aantrekkelijk en niet duur maar uiteindelijk voor de HD variant gekozen :) Prachttoestellen!!!!

- spam verwijderd -

[ Bericht 32% gewijzigd door Danny op 25-11-2010 17:32:53 ]
pi_89245863
Hebben jullie ook dat als de batterij bijna leeg is de trilfeedback van de knoppen onderin vanzelf wordt uitgeschakeld?
  zondag 28 november 2010 @ 01:15:19 #125
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_89245929
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Gkhn het volgende:
Hebben jullie ook dat als de batterij bijna leeg is de trilfeedback van de knoppen onderin vanzelf wordt uitgeschakeld?
:Y Ik wel
Tics van je petten.
pi_89246405
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:12 schreef Gkhn het volgende:
Is een instelling, kun je zelf aan en uit zetten.
pi_89251166
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 01:34 schreef Lauuwtje het volgende:

[..]

Is een instelling, kun je zelf aan en uit zetten.
Ja ik heb het gevonden ^O^ .
  maandag 29 november 2010 @ 16:28:16 #128
236612 XtremeNL
Internet Superheld
pi_89302573
Mijn news widget wil niet mee rupdaten! Zelfs bij handmatig klikken en alles doet hij niks, heeft iemand hier ervaring mee?
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Naakte fotos van mijn zusje
  maandag 29 november 2010 @ 16:37:01 #129
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89302962
Deze telefoon (die dan wel de naam draagt als 'T-mobile G2' in Amerika) staat overigens in de Men's Health 'The 30 best products for men'.

Niks opmerkelijks natuurlijk, maar wel een mooie erkenning. :9
pi_89329396
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 16:12 schreef Deceit het volgende:

[..]

Dat wil ik dus ook!
Ik kwam dit topic tegen op XDA. Daar hebben ze het over de knoppen veranderen en hoe dat moet. Ik moet me daar nog even in verdiepen als ik er zin in heb. Hopelijk heb je geen root nodig, daar heb ik geen zin in.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:10:45 #131
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89413972
Heb trouwens m'n fingerprint- en glare-proof screenguard(s) binnen. Ik moet zeggen, blijft goed op z'n plek zitten en laat inderdaad geen vingerafdrukken zien. Wel jammer is dat je als laatste stap een stickertje moet verwijderen die er maar lastig af gaat en dan ook nog lijmresidu laat zitten waardoor het hoekje rechtsboven nou niet echt perfect is. Verder geen bubbels of wat dan ook, dus die 2 euro meer dan waard (heb er voor dat geld 2 besteld, eentje als backup). :)
pi_89421574
Oke 2 irritante probleempjes. Ik heb nu een map aangemaakt genaamd Games en deze staat op mn homescreen. Al mijn spellen zitten dus in deze map. Als ik echter de telefoom reboot dan zijn alle icoontjes van de spellen verdwenen. Je zietdan de standaard android app icoontje. De spellen starten echter nog wel op. Ook wordt mijn live wallpaper gereset naar de standaard wallpaper (die met verschillende kleuren) na een reboot.

Deugt mijn Z niet?
pi_89439428
Zit zelf ook zeer te denken aan deze desire z.

Heb nu een touch hd, is goed bevallen, maar toch mag ie wel weer vervangen worden. En het toetsenbord spreekt me ook wel erg aan :). Heb eerder een htc tytn gehad(dat is pas een oudje), dat was wel fijn typen op die manier.

Wordt me alleen vandaag verteld door de verkoper in de winkel dat ik met een BB torch meer waar voor mn geld krijg. Tuurlijk, die verkopers lullen ook maar wat om je het duurste aan te smeren, maar nou twijfel ik weer :o
..non est vivere sed valere vita est ..
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:11:02 #134
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89503627
(klik plaatje voor iets groter)
Ook deze binnen (vandaag, of het is net na middernacht, gisteren); een hard silicon casing (iets van 2 á 3 euro incl verz. via eBay). Klikt in één keer goed op z'n plaats. Geweldige pasvorm met alle openingen precies waar ze vrij horen te zijn. Staat ook een stuk robuuster en zwart vind ik persoonlijk eigenlijk mooier dan het grijs :@ . Valt ook mooi over het hoekje rechtsboven van m'n screenguard (die ik gisteren al ontving en installeerde) dat er niet zo netjes uitzag, maar zonder het display verder te blokkeren uiteraard.

Zorgt voor goede grip. De hard silicon casing zorgt wel voor wat (nog meer) extra gewicht. Ik houd graag wat vast in mijn handen, dus dat is het probleem niet zo, maar hierdoor scharniert het display wel snel boven het toetsenbord uit, als je deze op z'n zij houdt (90 graden). Maar ja. Wie doet dat dan ook? :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:39:06 #135
65252 Bart
pi_89533780
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 00:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ] (klik plaatje voor iets groter)
Ook deze binnen (vandaag, of het is net na middernacht, gisteren); een hard silicon casing (iets van 2 á 3 euro incl verz. via eBay). Klikt in één keer goed op z'n plaats. Geweldige pasvorm met alle openingen precies waar ze vrij horen te zijn. Staat ook een stuk robuuster en zwart vind ik persoonlijk eigenlijk mooier dan het grijs :@ . Valt ook mooi over het hoekje rechtsboven van m'n screenguard (die ik gisteren al ontving en installeerde) dat er niet zo netjes uitzag, maar zonder het display verder te blokkeren uiteraard.

Zorgt voor goede grip. De hard silicon casing zorgt wel voor wat (nog meer) extra gewicht. Ik houd graag wat vast in mijn handen, dus dat is het probleem niet zo, maar hierdoor scharniert het display wel snel boven het toetsenbord uit, als je deze op z'n zij houdt (90 graden). Maar ja. Wie doet dat dan ook? :P
Heb je toevallig ook een linkje naar die casing en screenguard?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:50:24 #136
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89534266
quote:
5s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Bart het volgende:

[..]

Heb je toevallig ook een linkje naar die casing en screenguard?
Sure. :) Casing. Screenguard.
pi_89537181
  zondag 5 december 2010 @ 08:05:21 #138
65252 Bart
pi_89542729
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Sure. :) Casing. Screenguard.
quote:
Tnx :).
Maar zorgt die schermfolie er dan niet voor dat je schermgevoeligheid omlaag gaat ofzo? Dat je harder moet drukken?
  zondag 5 december 2010 @ 12:48:29 #139
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89546697
quote:
99s.gif Op zondag 5 december 2010 08:05 schreef Bart het volgende:

[..]

[..]

Tnx :).
Maar zorgt die schermfolie er dan niet voor dat je schermgevoeligheid omlaag gaat ofzo? Dat je harder moet drukken?
Ik had een Samsung i900 Omnia. :') Daar moest ik steeds harder gaan drukken, vanwege de resistive touch. De Desire Z is gelukkig capacitive touch en die schermfolie daar ga je echt niks van merken; letterlijk lijkt er bij mij er nu niet eens een op te zitten ook. ;)
pi_89551251
Hebben jullie ook een minimale speling in de achterklep zitten?
Als ik rechtsonder op die klep druk veert die mee en maakt het zon los geluid.
pi_89635044
Toch ben ik een grotere liefhebber van de HTC Desire.
Een goed artikel over de HTC:
http://electronica.infonu(...)foon-htc-desire.html
Top!
pi_89645155
Goed artikel over de HTC, hoe hij werkt en welke apps leuk zijn!
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:54:55 #143
65252 Bart
pi_89645471
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef sanlaseur91 het volgende:
Goed artikel over de HTC, hoe hij werkt en welke apps leuk zijn!
Gast, ben je nou echt zo dom dat je niet meer weet dat je hier dezelfde link vier uur eerder al hebt gepost?
  dinsdag 7 december 2010 @ 19:55:41 #144
65252 Bart
pi_89645511
En het is echt een kutreview.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:43:38 #145
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89648266
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Bart het volgende:

[..]

Gast, ben je nou echt zo dom dat je niet meer weet dat je hier dezelfde link vier uur eerder al hebt gepost?
Gast... Hij spamt... :|W
quote:
İ 2010 Sanlaseur91, gepubliceerd in Telecom (Electronica) op 21-11-2010, laatst gewijzigd op 30-11-2010. Het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van Sanlaseur91 is vermenigvuldiging van dit artikel verboden. Meer...
:') !
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:44:29 #146
65252 Bart
pi_89648322
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:43 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Gast... Hij spamt... :|W

[..]

:') !
Waarom denk je dat ik zeg dat het een kutreview is :').

Niet dat dat niet waar is overigens :').
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:45:37 #147
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89648377
Ja.

Trouwens ook beter dat je in een topic over de Z over Z praat. :{
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:47:03 #148
65252 Bart
pi_89648458
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 20:45 schreef shiznuts het volgende:
Ja. [ afbeelding ]

Trouwens ook beter dat je in een topic over de Z over Z praat. :{
Kan jij niet ff ergens in een FA-topic een banaanvraag doen ofzo? Kunnen we daarna inderdaad weer verder over de Z :7.
Ik hoop hem overigens morgen te krijgen *O*.
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:50:45 #149
195885 shiz
ŻŻŻŻŻ
pi_89648669
Zal ik eens kijken dan... en idd.

Oh. Kijk. *) Da's nog eens hendigsjiek Z-nieuws. Met 2.3 ook meteen neem ik aan (nee, maar serieus, die komt er ook rap aan)!
  dinsdag 7 december 2010 @ 20:52:01 #150
65252 Bart
pi_89648752
Doet ie dan automatisch updaten naar 2.3 ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')