abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88884712
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Bart het volgende:

[..]

Bluetooth, wifi, e-mail...
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:31 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

HTC Sync al geïnstalleerd? Effe downloaden van de HTC-site. Misschien heb je daarvan drivers nodig op je laptop.
En boekjes lezen wil ook weleens helpen hè (al ben ik zelf meer van het spelenderwijs erachter komen). ;) En digitale stap-voor-stap-ondersteuning: http://www.htc.com/nl/help_howtos.aspx?p_id=312
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_88885264
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 21:33 schreef shiznuts het volgende:

[..]

-preek-

Heel mooi verteld en ik ben het ook met je eens.
Maar ik krijg dus als het goed is morgen de Z. Als dat ding mij echt niet bevalt, dan ruil ik hem in voor de HD. Ik heb namelijk ook met de HD gespeeld en dat beviel me erg goed. Maar nu neig ik meer naar de Z omdat het op papier beter is voor mij.
Dat is mijn mening en daar moet u het maar mee doen.
pi_88886434
Wat is eigenlijk het voordeel van de Z tov de Milestone 2? Die lijkt overal beter in te zijn.
pi_88910816
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:59 schreef Adames het volgende:

Wat is eigenlijk het voordeel van de Z tov de Milestone 2? Die lijkt overal beter in te zijn.
Waarin is de Milestone beter precies?

Volgens mij is in ieder geval Sense beter dan Motoblur...
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:13:51 #101
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88915853
Heb de Desire Z bekeken en ik ben eigenlijk niet echt weg van het apparaat. Het systeem waarmee het toetsenbord wordt uitgeklapt oogt erg goedkoop en zal snel kapot gaan... Daarnaast is deze telefoon maar 800 Mhz (als ik het goed heb) en een Desire HD is 1Ghz.

Verder heb ik weinig vertrouwen in de batterij. Als je kijkt welke nieuwe features er allemaal op de Desire Z zitten; dat kost gewoon erg veel energie ;) (het is natuurlijk wel mooi dat het kan). Dit probleem is natuurlijk opgelost als je het niet erg vindt om elke dag op te laden... (of meer met extreem gebruik)
  vrijdag 19 november 2010 @ 20:19:29 #102
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_88916079
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:13 schreef mr-green het volgende:
Daarnaast is deze telefoon maar 800 Mhz (als ik het goed heb) en een Desire HD is 1Ghz.
Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_88918166
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Sinds wanneer kan je zomaar MHz'en vergelijken bij verschillende soorten processors? Oh ja, sinds nooit.
wat een dooddoener
Beiden zijn een Qualcomm processor, waarbij de Desire HD duidelijk sterker is in zowel CPU als GPU. Dan kan je redelijk prima die Hertzen naast elkaar leggen.
pi_88918896
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:07 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Waarin is de Milestone beter precies?

Volgens mij is in ieder geval Sense beter dan Motoblur...
Alleen sense imo inderdaad. Al gebruik ik zelf geen sense, LauncherPro vind ik een stukje fijner werken.
Verder is het interne geheugen van 8 vs 1,5 GB een groot verschil, de milestone is kleiner en lichter, maar toch weer een stuk steviger in het toetsenbordgedeelte. Raar design van de Z dat daar rechts eigenlijk een stukje nutteloos plastic zit. Met de milestone zal je geen/minder last hebben van dat rare uitklappen van de Z. Daarbij is het toetsenbord van de Milestone volgens reviews simpelweg beter.
De processor is sneller, een hogere geklokte Qualcomm processor. Niet alleen is dit fijn vanwege de snelheid, ook zal de Z door zijn lagere snelheid geen update krijgen naar Android 3.0. Al blijft dat laatste speculeren, zeker omdat gingerbread nu 2.3 blijkt te worden.
De batterij van de Milestone is beter, al heeft het ook een snellere processor, dus dat is dan weer gelijk.
Het scherm van de Milestone heeft een wat hogere resolutie. 480x854 vs 400x800.

Nu scheelt het natuurlijk niet veel, maar als je toch al niet te veel waarde hecht aan sense, dan zou ik evt kijken naar de milestone 2, een telefoon die toch erg onderbelicht is.
pi_88932984
Ik heb 'm ook binnen! Vandaag lekker een beetje zitten kloten. Onder andere nagedacht over welke mailapplicatie ik wil gaan gebruiken. De standaard heeft geen echte push volgens mij, dus denk dat het de normale wordt, maar daar wil ik dan wel weer een homescreen widget voor, dus als iemand daar ideeën over heeft..
Verder ook al even Swype geinstalleerd om te testen, werkt goed tot nu toe, maar is natuurlijk even wennen. Hier de link die voor mij perfect werkt: http://www.maarten.es/swype/Swype_2.6.47.11856_WVGA.apk

Iemand ook nog ideeen om muziek vanaf je computer te streamen naar je telefoon via 3g? Ik zag hierboven Connected Media staan, weet niet of het dat doet, maar ga ik zeker even uitchecken.
pi_88933059
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:12 schreef Adames het volgende:

De processor is sneller, een hogere geklokte Qualcomm processor. Niet alleen is dit fijn vanwege de snelheid, ook zal de Z door zijn lagere snelheid geen update krijgen naar Android 3.0. Al blijft dat laatste speculeren, zeker omdat gingerbread nu 2.3 blijkt te worden.
Het moet nog maar blijken dat de 1Ghz processor van de Milestone 2 beter presteert dan de 800Mhz van de Desire Z. Want de Z presteert met zijn 200Mhz minder nu ook al stukken beter dan de 1Ghz van de normale Desire. Welke telefoon nog updates krijgt wordt echt niet bepaald door de kloksnelheid van de processor, meer door algehele performance van het toestel, en daarmee zit de Z echt goed.
Oh en met Motorola moet je überhaupt maar afwachten of ze nog zin hebben om je updates te geven, kijk maar naar de gewone Milestone, die heeft volgens mij nog steeds niet 2.2. Blij dat ik van dat toestel af ben. Niet dat het ding zelf zo slecht was (op het feit dat 'ie kapot ging na) maar wat een slechte service van Motorola zeg, de Droid wel een update geven, en dan de update voor de Milestone doodzwijgen.
pi_88933276
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 november 2010 03:40 schreef Roolio het volgende:

Ik zag hierboven Connected Media staan, weet niet of het dat doet, maar ga ik zeker even uitchecken.
Werkt alleen via wifi.
Je kunt connecten met je Win7 mediaplayer, en met TwonkyMedia server etc.
  zaterdag 20 november 2010 @ 09:33:27 #109
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_88934222
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 20:59 schreef Adames het volgende:

[..]

wat een dooddoener
Beiden zijn een Qualcomm processor, waarbij de Desire HD duidelijk sterker is in zowel CPU als GPU. Dan kan je redelijk prima die Hertzen naast elkaar leggen.
Pentium 4 3,2GHz en Core i7 3,0GHz zijn ook beide van Intel. Dat de HD sterker in de praktijk is, zegt ook niets over de vergelijkbaarheid van MHz. En wat is 'redelijk prima' voor uitdrukking?
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_88935382
quote:
Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel? ;)
pi_88935390
Man alsof iemand dat ene kleine verschil (dat er toch niet is) merkt. Dat zit gewoon allemaal tussen de oren. Zolang die maar niet lagt en vast loopt vind ik het best. Op benchmarks scoort het voldoende en hij is altijd te overclocken mocht je je zelf opvreten van binnen dat je maar een '800Mhz' processortje hebt.
pi_88936296
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:47 schreef Gestiech het volgende:

Dat ziet er wel uit als een zeer goed resultaat dacht ik zo. Voelt ie ook zo bliksemsnel? ;)
Nou, gisteren wel. Maar nu gaf ie wat foutmeldingen dat Sense niet reageert (force close or wait), en lijkt ie erg druk ergens mee te zijn, reageert nauwelijks.

Gereboot, en werkt nu weer prima.

Het blijft gepruts :P.
pi_88939624
Ik vind het een top toestel! Ontdek elke dag nog nieuwe dingen.
Van de hinge heb ik totaal geen last, ook niet alsk in bed lig te klooien.
De batterij valt me reuze mee! Hij gaat tot 2 - 2,5 halve dag mee, en dan zit ik er nog veel op.
Al met al ben ik super tevreden met mijn Desire Z ^O^
  zaterdag 20 november 2010 @ 15:13:43 #114
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_88943600
Ik wilde eerst een iPhone, omdat die apps altijd onzinnig maar leuk zijn. Zo'n iLightr of geweer-app bijvoorbeeld of spelletjes als ie met die katapulterende kippen en Air Traffic Control of hoe die ook heet. Maar die heb ik er nu ook op. O+ _O_ En de Androidmarket is het meest booming van alle.

De HTC Sense interface is top. Pinced zoom overview, widgets, Live achtergronden om bijvoorbeeld mijn huidige locatie in satellietmapview te zien. De camera gebruiken als barcodescanner en hartslagmeter is natuurlijk ook geinig. Al snel had ik door dat het gelukkig ook mogelijk was FN en SHIFT 'vast' te houden, door voor het intoetsen van het symbool eerst nóg een keer op die functietoets te drukken.

Qua toestel zelf gaat de batterij inderdaad wel hard. Verder voelt alles goed aan en werkt het prima. Misschien dat de camerabutton iets makkelijker in te drukken mocht zijn. Opgloei-randje om de trackpad was ik me ook niet bewust van, dus dat was een leuke ontdekking. Was ook blij met het 8GB microSD-kaartje dat er al inzat. ^O^ Uiteindelijk daarmee dus meer geheugen dan een Milestone 2, voor mij sowieso al genoeg zat, zelfs komende van een i900 Omnia met 16GB die ik niet volkreeg. ;) Kortom: een prima zakenpartner.

Dit moest er wel nog ff bij. Een rubberized hoesje en een anti-glare/-fingerprint screenguard gekocht voor elk rond de 2 euro (incl. verzenden) op eBay. ;) Hoop hem daarmee een levensduur van 2 jaar te overbruggen. Dat is zolang ik heb gewacht tot mijn i900 niet meer kon.

Ben nu aan het kijken naar een accuvervanger. 1500mAh hebben ze al voor onder de 10 euro (alleen China e.d. is het vaak 'maximale Ampèrage' en de echte capaciteit zo'n 1230mAh). Da's handig natuurlijk, zeker als je daarbij ook nog een stekkerlader/laadstation kan gebruiken (zonder telefoon opladen dus). Verder leg ik mijn telefoons vrijwel altijd 's avonds aan het zuurstof, dus eigenlijk voor mij niet zo'n punt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zaterdag 20 november 2010 @ 18:44:55 #115
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_88950395
Hmmm nu raak ik toch ook erg geïnteresseerd in deze telefoon :)
pi_88951131
Ik heb hem ook en hij is gewoon baas.
Gewoon Baas.
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:35:36 #117
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_88952179
pi_88954887
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:13 schreef shiznuts het volgende:
Ik wilde eerst een iPhone, omdat die apps altijd onzinnig maar leuk zijn. Zo'n iLightr of geweer-app bijvoorbeeld of spelletjes als ie met die katapulterende kippen en Air Traffic Control of hoe die ook heet. Maar die heb ik er nu ook op. O+ _O_ En de Androidmarket is het meest booming van alle.

De HTC Sense interface is top. Pinced zoom overview, widgets, Live achtergronden om bijvoorbeeld mijn huidige locatie in satellietmapview te zien. De camera gebruiken als barcodescanner en hartslagmeter is natuurlijk ook geinig. Al snel had ik door dat het gelukkig ook mogelijk was FN en SHIFT 'vast' te houden, door voor het intoetsen van het symbool eerst nóg een keer op die functietoets te drukken.

Qua toestel zelf gaat de batterij inderdaad wel hard. Verder voelt alles goed aan en werkt het prima. Misschien dat de camerabutton iets makkelijker in te drukken mocht zijn. Opgloei-randje om de trackpad was ik me ook niet bewust van, dus dat was een leuke ontdekking. Was ook blij met het 8GB microSD-kaartje dat er al inzat. ^O^ Uiteindelijk daarmee dus meer geheugen dan een Milestone 2, voor mij sowieso al genoeg zat, zelfs komende van een i900 Omnia met 16GB die ik niet volkreeg. ;) Kortom: een prima zakenpartner.

[ afbeelding ]
Dit moest er wel nog ff bij. Een rubberized hoesje en een anti-glare/-fingerprint screenguard gekocht voor elk rond de 2 euro (incl. verzenden) op eBay. ;) Hoop hem daarmee een levensduur van 2 jaar te overbruggen. Dat is zolang ik heb gewacht tot mijn i900 niet meer kon.

Ben nu aan het kijken naar een accuvervanger. 1500mAh hebben ze al voor onder de 10 euro (alleen China e.d. is het vaak 'maximale Ampèrage' en de echte capaciteit zo'n 1230mAh). Da's handig natuurlijk, zeker als je daarbij ook nog een stekkerlader/laadstation kan gebruiken (zonder telefoon opladen dus). Verder leg ik mijn telefoons vrijwel altijd 's avonds aan het zuurstof, dus eigenlijk voor mij niet zo'n punt.
Dat rubbertje ga ik ook bestellen maar ik kon nergens reviews vinden. Achja voor die paar euro's maakt het eigenlijk ook niks uit.
pi_88996703
Ik krijg Swype niet werkend op mijn Z.
Ik heb het al gekozen als invoermethode maar als ik dan een woord swype hoor ik een geluidje en licht die onscreentoetsenbord blauw, maar er wordt geen woord gevormd. Zelfs bij de training werkt het niet.

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 23:12 schreef Deceit het volgende:
Ok, ik heb dus HTC Sense aanstaan op de pc. zoals jullie mij hebben verteld. Maar ik wil dus muziek en foto's van mijn laptop op mijn mobiel plaatsen. Met de G1 ging dat enkel d.m.v. van een kabeltje met usb. Maar met de Z niet? Hoe!?
Probeer anders Dropbox
pi_89081437
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Gkhn het volgende:
Ik krijg Swype niet werkend op mijn Z.
Ik heb het al gekozen als invoermethode maar als ik dan een woord swype hoor ik een geluidje en licht die onscreentoetsenbord blauw, maar er wordt geen woord gevormd. Zelfs bij de training werkt het niet.
Heb je die link gebruikt in mijn post van 20 November? Die werkt bij mij perfect.
ik heb ook een vraagje, die 2 hardware sneltoetsen op het toetsenbord, daar kan je een snelkoppeling of een applicatie onder zetten standaard, maar is er ook een manier om er leestekens onder te zetten? Ik zou er wel een extra komma en een uitroepteken willen hebben eigenlijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')