Nee, HTC's eigen shizzle helaas alleen.quote:
Ja ik kon mooi ff een potje schijten tussendoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:18 schreef shiznuts het volgende:
Installeren duurt trouwens iets langer dan 2 tellen.Dus heb ff geduld.
Is er een changelog?quote:Op donderdag 23 december 2010 17:10 schreef shiznuts het volgende:
Er is een systeem-update beschikbaar.
Vanaf nu ben je een echte baas.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:58 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Vandaag ook mn Z binnen gekregen.
Ligt nu nog aan de lader, morgen fijn mee kloten
Ja.quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik wil hem ook gaan bestellen omdat mijn N900 kapot is
is het de moeite waard?
Ik vind 'em echt fijn. Het scherm is groot, maar niet té zodat je nog altijd wel met één hand je toestel kan bedienen. De kleuren zijn perfect, de kijkhoek is verrassend goed. Ik kom zelf van Samsung i900 Omnia met Windows mobile (quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:46 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke, dankjewel.
heb hem besteld bij TelecomTelecom. Hoop dat hij aankomende week binnen is
Ben echt benieuwd en kan niet wachten
Ja, dat doet 'ie hier wel als je 'em 90 graden op z'n zijkant houdt (mijne is verzwaard met casing moet ik er dan bij zeggen, dan heb je dat sneller).quote:Op zaterdag 25 december 2010 16:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dat is wel een must dat je het toestel ook in 1 hand kan gebruiken. Mijn n900 kon dat niet en werd je dus verplicht om hem open te schuiven met toetsenbord. Dat vond ik zon nadeel.
Het was wel even vele centjes van mijn rekening er af, maar ik vind een telefoon ook gewoon een must
Dus ik hoop ook echt dat hij volgende week binnen komt na je positieve reactie er op. Las al wel veel dat je uit moest kijken met het toetsenbordje ?dat hij snel open schuift e.d. ?
Volgens mij: Instellingen > Locaties > Google Maps integrerenquote:Op dinsdag 28 december 2010 08:44 schreef Bart het volgende:
Ja dat viel me vanochtend ook op. Zat nog te zoeken naar een instelling om dat te wijzigen maar kon niets vinden. Iemand een idee?
Ook problemen op de Desire HD na die update. Vervelend!quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
quote:Op dinsdag 28 december 2010 17:59 schreef Sobraine het volgende:
Heb de mijne inmiddels 4 week. Erg prettig toestel!
Welcome to the club, you've now officially been pimped!quote:Op woensdag 29 december 2010 12:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Ik heb de telefoon erg fijn toestel.
Sinds vanmorgen binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Games/onzinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo quasi gecategoriseerd en geordend qua coolheid
Kijk gerust even op AppBrain als je meer info bij een van deze apps wilt. Heb je zelf suggesties om aan mijn appslist toe te voegen, aarzel niet en laat het weten!
(Ik heb overigens ook net een klein weekje een Android tablet! (Archos 101 internet tablet))The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ja dat viel me ook al op. Ik wou ergens heen navigeren ,maar hij opende niet de normale Google Maps navigatie.quote:Op maandag 27 december 2010 23:51 schreef DennisMoore het volgende:
Wanneer je op een straat-adres klikt van iemand in je contactlist, opent ie niet meer Google Maps, maar die brakke HTC kaart/navigatie-app.
Sinds die 'maintenance' update.
Appkiller in the market! En open apps staan bovenin als je naar beneden schuift.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Hier wel. Tenminste,quote:Op donderdag 30 december 2010 09:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankjewel!
Gaat de batterij lang mee?
Wil kijken of je internet aan kan laten staan voor het updaten email, pingchat enzo
Heb al veel apps gedownload, wat vinden jullie nog meer de moeite waard?
Waar kun je al je openstaande dingen zien? En hoe klik je zoiets dan weg? :p
Dat stoort me ook ja haha, Maarja die gratis apps zijn niet voor niets gratis lijkt me.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Waarom denk je dat die games gratis zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:13 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Oke dankjewel voor je post!
HEt werkt nu echt goed, wat een fijn toestel.
Hebben jullie bij spelletjes spelen ook dat er reclamebanners staan.
Bij pingchat "erectiestoornis" en bij spelletjes is het steeds verschillend. Heb al gezocht in de market maar vind moeilijk om iets te vinden dat dat weg kan gaan.
Jullie enig idee?
Je kunt ook een app downloaden die door de users van het xda-forum daarvoor ontwikkeld is. Dit vereist verder wel het 'rooten' van je phone. Aangezien dat een grijs legaal gebied is, zal ik verdere info daarover achterwege laten. Zelf draai ik de standaard untouched Android versie van HTC en stoor ik me eigenlijk niet aan de ads in gratis apps.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:50 schreef Bart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die games gratis zijn. Ik heb daarom ook wel een idee om het weg te krijgen: de betaalde variant downloaden als die er is.
Handy Backup for Android (gratis)quote:Op zondag 2 januari 2011 11:37 schreef Armani XL het volgende:
Heeft iemand nog een goede suggestie van een app waarbij ik een back-up kan maken van mijn contacten zonder dat ik van gmail gebruik hoef te maken?
Thanx, ga ik eens bekijken!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Handy Backup for Android (gratis)
[ afbeelding ]
(scannen met barcode-scanner)
Ik heb de telefoon nog niet lang genoeg om te weten of het een issue is sinds de nieuwe update. Maar tis wel fuckin irrititant ja.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:55 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, hierdoor ben ik al een aantal sms'jes misgelopen.
Zelf heb ik een rubberized hard casing voor de Z gekocht (eBay), hoe dat in een keer strak op z'n plek zitte! En die screenprotector van mij zelfde verhaal, erg handig want daardoor zie je geen vingerafdrukken bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2011 16:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb er nog geen last van..
Maar krijg ook niet zoveel smsjes, het meeste gaat via pingchat.
Hebben jullie eig allemaal een beschermhoesje/screenprotector? Ik twijfel, ergens ziet deze telefoon er toch breekbaarder uit dan mn oude htc.
Ook zou ik bijna denken dat ie te makkelijk open klapt, maar dat hoort ook met 1 vinger te kunnen natuurlijk..
Ik vind zelf Aldiko veel fijner. Deze kan je ook naar een nachtstand schakelen. Wel zo fijnquote:Op maandag 3 januari 2011 18:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Trouwens ook die ereader app gedownload. Dat is nog eens fijn.
Desire heeft ook nog best een redelijk scherm om eens wat bladzijdes op te lezen. En als ik dan zie dat je allemaal boeken ook gratis kan downloaden, helemaal perfect!
Nu eerst sun tzu maar eens verder doorlezen. Die wou ik altijd nog eens kopen, maar nu die gratis erbij blijkt te zitten.. Enige jammere van e-reader-boeken(
) vind ik altijd dat je ze nooit in je boekenkast zal kunnen zetten.
quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Nee geen hoesje. Wil zon rubber hoesgeval om de telefoon zelf doen ,ik had zon plastic case maar vond hem nogal gammel.
In rubber nog niet tegen gekomen. Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Via eBay, past als een tweede huid.
Pennetje heb ik niet, ook niet nodig. Ennuh, je hebt toch (double-tap) pinch-to-zoom!
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:49 schreef Hubba88 het volgende:
[..]
Die is wel wat rubberized maar toch ook van plastic? Ik heb hem namelijk ook gekocht en is nu al kapot omdat zo'n klein dingetje die je eromheen klikt afgebroken is waardoor hij dus aan één kant zo los gaat.Heb er nu weer een besteld (transparant), dus ben benieuwd of dat wat is.
Hmm oke maar ik zoek dus echt een rubber flexibel ding :pquote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:49 schreef shiznuts het volgende:
Welcome to the club...De 'Z'
.
[..]
Eh, rubberlike feel, maar zal wel plastic zijn dan ja. Maar zoals ik ook van een lekker ding zeg die al in een relatie zit... 'alles kan stuk!' als je maar hard genoeg probeert.
Die dingen heb ik ook voor de n97 bij iemand gezien?quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:02 schreef Bart het volgende:
Zacht rubber gaat natuurlijk niet lukken met een klaptelefoon. Die moet voor de stevigheid om de hele telefoon heen, in plaats van in twee helften zoals harde beschermhoesjes. Maar in één stuk eromheen, dan kan je het toetsenbord niet meer openklappen.
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=200225quote:Op maandag 3 januari 2011 16:54 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Iemand al een pennetje gevonden die op de telefoon werkt, vooral fok topics openen blijft lastig.
Aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market, mag ik er vast ook wel even een vraagje over stellenquote:Op woensdag 29 december 2010 17:14 schreef Hubba88 het volgende:
Er zijn emulators voor oa de SNES enzo, ik heb de keys zo ingesteld dat het perfect speelt op het toetsenbord.
Ik weet trouwens niet eens of ik er wel over mag praten.(Ik dacht zelf van wel aangezien ze gewoon verkrijgbaar zijn in de market)
Dat linken heb ik in het begin ook vaak gehad. Nu niet meer, geen idee why...quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
hmm, als ik een smsje krijg van t-mobile is het smsje afkomstig van een contactpersoon!
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Welke knoppen gebruiken jullie dan voor die emulators. Ik heb nog niet echt een fijne knoppen combinatie kunnen vinden...quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:21 schreef MacorgaZ het volgende:
Alles met -oid op het einde toch gewoon? Gameboid, SNESoid, etc.
Gameboid met een Wiimote werkt super en is wel grappig om aan mensen te laten zien, en met de Z kan je natuurlijk gewoon het toetsenbord gebruiken.
Ik heb Whatsapp daarover gemailed. Zorg dat je handmatig de software update naar versie 179 (laatste drie cijfers) of hoger en dan is het probleem verholpenquote:Op woensdag 5 januari 2011 13:51 schreef Deceit het volgende:
en 'suggestie voor gevonden contacten' om mensen te linken voor twitter en/of facebook en/of whatsapp komen constant terug, hoe vaak ik het ook bevestig en ze goed link!
Check trouwens ook effe in Whatsapp : MENU > Instellingen > Accountinformatiequote:We think your bug is fixed in the latest version. It is available now.
Please download the latest from the Android Market or our Website.
Point your phone browser at:
Version 2.1.10180 - Android Market - market://details?id=com.whatsapp
Version 2.1.10179 - WhatsApp website - http://www.whatsapp.com/android/
Please let us know if it is not fixed.
3G uitschakelen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Onbeperkt internet abo nemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:35 schreef mr-green het volgende:
Als ik verbonden ben met het 3G netwerk dan vreet mijn Desire Z data zeg... Met het checken van mail ben ik al een paar MB kwijt...
Iemand een oplossing hiervoor?
Je moet het wel heel bont maken wil je over 1 GB (1024 MB) per maand komen hoor.quote:Op zondag 9 januari 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Ik heb een beperkt 1GB abo van Vodafone... Mijn telefoon hiervoor was een Xperia X1 en daar zat ik continue op het 3G netwerk en twitter bijvoorbeeld ververste daar elke 10 minuten. Nooit last gehad van veel data verbruik (ok het was toen wel fair user policy).
Het gaat er om dat Android gewoon erg veel data verbruikt door alle openstaande apps. Zelfs mijn app killer lost dit niet op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |