Uiteraard. We langer dan 'even'.quote:Op maandag 2 april 2012 13:25 schreef Roolio het volgende:
[..]
Daar heb je 'm neem ik aan wel even op gehouden? Dat kan onder sommige omstandigheden wel een paar minuten duren.
Dat was ie nie.quote:Als je telefoon geroot is zou je via recovery een nieuwe rom kunnen proberen te installeren.
Dat laatste is het dus geworden.quote:Edit: En zo niet, dan zou ik gewoon de garantie aanspreken.
Daar kunnen ze inderdaad verbazingwekkend goed tegen. Zo vaak als de mijne al gepleurd is.quote:Op zondag 1 april 2012 23:20 schreef Roolio het volgende:
[..]
Vastgelopen? Hoe bedoel je dat precies?
Gewoon de accu er even uit halen en er weer in doen werkte niet?
Edit: Heb trouwens de telefoon tijdens het fietsen op straat laten donderen. Accu sprong eruit, maar deze er weer in gedaan, opgestart, en er bleek niks aan de hand. Bijna geen krassen op de buitenkant zelfs.
Voor zover ik hier kan nagaan, staan de foto's bij mij opgeslagen op het SD-kaartje.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 12:29 schreef Aventura het volgende:
Grote kick...Een paar weken geleden gaf mijn Desire Z het op. Hij bleef opeens rebooten en na een keer een scherm te hebben gezien met een rode driehoek met uitroepteken, deed hij helemaal niets meer. Opgestuurd voor reparatie en nu krijg ik bericht dat de telefoon is omgeruild. Dat lijkt me goed nieuws, al ben ik wel verbaasd. Het is best een oud toestel al, ik had hem in april 2011 maar hij kwam eind 2010 al uit. Ik kn hem denk ik morgen ophalen, benieuwd wat ik in handen krijg. Weet iemand trouwens of de gegevens zoals foto's, telefoonnummers op de sd-kaart staan of in de telefoon? Ik hoop op het kaartje, die heb ik hier liggen.
Heb je geen google account aangemaakt? Want dan wordt dat vanzelf overgezet als je je aanmeldt op je nieuwe telefoon.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Aventura het volgende:
Dank voor je reactie. Maar dus wel k*t, want dan ben ik dus nu al mijn nummers kwijt. Voor zover ik weet heb ik ze ook niet gesynct. Leermomentje voor de volgende keer
Dat leermoment heb ik jaren gelden al een keer gehad. Vandaar de backups e.d.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 13:20 schreef Aventura het volgende:
Dank voor je reactie. Maar dus wel k*t, want dan ben ik dus nu al mijn nummers kwijt. Voor zover ik weet heb ik ze ook niet gesynct. Leermomentje voor de volgende keer
Ik heb zelf de digitizer vervangen (het glas van de telefoon zeg maar, die touch registreert). De camera zelf kan volgens mij niet vervangen worden, die zit vast op het moederbord (de flitser kan wel gemakkelijk vervangen worden). Maar je camera zelf heeft (neem ik aan) geen krassen, dat is het glasplaatje van je body. En dat is heel makkelijk te vervangen, maar moet je wel een nieuwe kopen.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Ayca het volgende:
Iemand hier die toevallig (zelf) de camera heeft vervangen? Zo ja, is het een beetje te doen?
Heb 'm een aantal keer laten vallen en de camera zit vol krassen, wat resulteert in vage foto'sen dat begint me nu wel flink te irriteren.
Nee, is er nog nietquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:22 schreef _DaNi_ het volgende:
weet iemand of er al een degelijke vervanger is voor de Desire Z?
Sja, nu gewoon aanleren dat je al je contacten als google contact opslaat. Dan kun je ze dus nooit kwijtraken.quote:Op woensdag 22 augustus 2012 14:42 schreef Aventura het volgende:
Vroegah had ik ze gewoon allemaal op m'n sim
Was ie niet te herstellen?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 14:09 schreef Aventura het volgende:
Net mijn splinternieuwe Desire Z opgehaald. Ik twijfel of ik deze zal gaan verkopen of dat ik hem nog een tijdje ga gebruiken. Wil hierna de iPhone 5, en kan dan de cash wel gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |