Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:39 schreef Proletariaat het volgende:
Heb vandaag dus een HTC desire Z aangeschaft, is er ook een manier om het onscreen keyboard te gebruiken? voor een kort sms'je of een zoekterm vind ik het nogal vervelend om hem telkens open te klappen, als ik op het tekstveld druk gebeurt er niks en kan ik alleen typen met het qwerty toetsenbord, op google vond ik niet veel.
Bedankt
Mooi stevig dingetje he?quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:51 schreef Aventura het volgende:
Snoeihard op de grond laten vallenToetsenbord was ervan uitgeklapt.
Gelukkig niks aan de hand zo te zien.
Na update deed ie het.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.
Na een update deed ie het opeens wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 15:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Toetsenbord dicht, en dan inderdaad op het tekstvak drukken.
Ik zou zeggen probeer het uit voor die prijs. De standaardcapaciteit is in ieder geval 1300 mAh voor de officiële accu. Bij mij gaat 'ie standaard aan het zuurstof 's nachts en anders redt 'ie een tweede of derde dag zonder opladen ook nog wel.quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:11 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
Na een update deed ie het opeens wel.
Tot zover vind ik het echt een geweldige telefoon, batterij lijkt wel snel leeg te gaan maar dat is normaal bij de Desire Z zie ik zo.
Is dit trouwens misschien iets?
http://www.dealextreme.co(...)r-htc-desire-z-51210
Die gebruik ik al vanaf het begin dat ik mijn telefoon had. Heb het probleem zowel bij gewone sms app als bij handcent sms.quote:
*fapfapfap*quote:
quote:
quote:Choose your wank mode:
• Training
• Official
• Competition
• Network wank
• Girlfriend trainer
Ik heb deze:quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:56 schreef Proletariaat het volgende:
Wat is een goed hoesje voor de Desire Z?
Ziet er goed uit, bedanktquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.pdashop.nl/pro(...)ather-pocket-15.html
Tip: haal hem bij de Media Markt, daar wassie 15 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |