Waarom zou je 3G überhaupt uitzetten? Het gaat vanzelf uit als er wifi is...quote:Op zondag 9 januari 2011 23:14 schreef mr-green het volgende:
Ja ik gebruik sinds in de Desire Z heb alleen nog maar wifi bijna
3G zet ik alleen aan als ik ergens ben zonder wifi (en gelukkig is dat niet vaak)
Idd, dat doe ik ook als ik ga surfen op mijn mobiel. Maar onderweg en op werk gebruik ik altijd 3g met msn en whatsapp en dergelijke.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:08 schreef Waffle het volgende:
Ik kom er ook lang niet aan toe. Al moet ik er wel aan toevoegen dat ik thuis veel op de wifi zit, omdat ik bang ben er wel overheen te gaan. Maar ja wifi is toch stukken sneller dan 3G.
Stats Freequote:Op dinsdag 11 januari 2011 21:33 schreef Roflbroek het volgende:
Wat is een goede app om het datagebruik te meten?
Nee van de appkiller bedoel ik dat ik het idee heb dat hij niet alles afsluit.quote:Op woensdag 12 januari 2011 11:47 schreef Bart het volgende:
Appkiller verwijdert natuurlijk geen programma's maar sluit ze alleen af.
Menu -> instellingen -> applicaties -> applicaties beheren en dan klikken op de applicatie die je wil verwijderen. Of je installeert de app Uninstaller.
Ligt eraan hoe je hem vast hebt. En als ik alleen touch gebruik draai ik de foon om zodat hij niet uit kan schuivenquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:01 schreef mr-green het volgende:
Een klein minpuntje: als je liggend op je rug (in bed bijvoorbeeld oftewel toestel ondersteboven) met het toetsenbord uit gebruik maakt van de telefoon dan valt het scherm dicht... Hebben ze zeker niet aan gedacht bij HTC
Die bug is bekender dan het feit dat Andre van Duin niet echt Andre van Duin heet.quote:
Proficiat, maar voor mij was hij onbekend.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:06 schreef Bart het volgende:
[..]
Die bug is bekender dan het feit dat Andre van Duin niet echt Andre van Duin heet.
Niet echt last vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:59 schreef Roolio het volgende:
Zijn er meer mensen die het maximale volume wel erg laag vinden? Laatst met de HTC oordoppen in de trein kon ik het geluid bij wat filmpjes nauwelijks verstaan.
Heb nu in-ear doppen, door het blokkeren van omgevingsgeluid is het nu allemaal wel verstaanbaar, maar echt een beetje hard wil nog niet lukken..
Thanks, ik had al even in de market zelf gezocht maar kon het niet vinden, en nog met google maar daar had je root voor nodig. Zal dat eens proberen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:02 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Niet echt last vanMaarrr...
http://www.appbrain.com/a(...)id.desiresoundunlock
edit: Ik zie gemixte recenties maar de mogelijkheid de trommelvlies-bescherming uit te gooien is er dus welEr zijn dus wellicht meerdere (en/of betere) apps te vinden. Dit was de eerste hit in Google ("HTC Desire volume boost").
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |