Het lijkt me voor de meer intelligente lezers onder ons wel duidelijk dat het om Berber ging, ik vond het niet bepaald nodig om dat erbij te zetten. Uiteraard staat het camerateam Berber bij, wie anders? Frank? Judith? Anita? Die kwamen toch niet goed uit het fragment?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:46 schreef Succinyl het volgende:
[..]
Dát snap ik zeker wel, moppie. Maar als je het op deze manier bedoelt is het een grammaticaal incapabele zin, en had het "Ik vergeet dat er ook nog eens een camerateam haar/Berber bijstaat" moeten zijn.
Nerd.
Jezus, ik dacht dat dit een foto van 10 jaar geleden was en de aanleiding waarom ze nu niet van chrysanten houdt, ofzoiets.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Poeh, wat ziet ze er hier 'dagelijks' uit...![]()
![]()
Ondertussen pak ik de popcorn...
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het lijkt me voor de meer intelligente lezers onder ons wel duidelijk dat het om Berber ging, ik vond het niet bepaald nodig om dat erbij te zetten. Uiteraard staat het camerateam Berber bij, wie anders? Frank? Judith? Anita? Die kwamen toch niet goed uit het fragment?
Maar de volgende keer zal ik, om de ietwat onnozelere lezers van dit topic (lees: jij) alles wat duidelijker te maken, uitgebreider uitleggen wie of wat ik bedoel. Zodat ook jij het allemaal begrijpt.
Misschien kun je daarna ook voor de verandering een constructieve bijdrage leveren aan dit topic?
Dat weet ik ook wel schat, maar geef me dan iig nog wat kudo's voor mijn pogingen om dit recht te breien.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:57 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je zin klopte gewoon niet als dat had bedoeld...
Dat haarquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Jammer voor jou dan, maar Femke gaat het echt worden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 14:36 schreef Silenus het volgende:
Gijsbert valt echt niet op een vrouw die andere vrouwen beticht van 'geen inhouden hebben', terwijl inhouden enkelvoud is. Dus 'inhoud'.
Bovendien wil hij een slim meisje, dus niet iemand die controlschoonmaakfreak (voor zover dat een woord is) met een spatie schrijft en geen verbindingsstreepje gebruikt tussen 'hihihihihi' en 'meisje'.
Maar maakt verder niet uit. We kunnen niet allemaal inhouden hebben.
Dan heeft het een andere betekenis.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:20 schreef Silenus het volgende:
Dat mag gewoon aan elkaar hoor klein meisje.
Waarom zou ik dat jammer vinden? Moet Gijssie toch lekker zelf weten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:00 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jammer voor jou dan, maar Femke gaat het echt worden.
Omdat je een hele profielschets van Gijs geeft alsof je hem van dichtbij kent.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:07 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat jammer vinden? Moet Gijssie toch lekker zelf weten.
Dat was toch gewoon om mevrouw XzshShanna even op haar plaats te zetten joh.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:10 schreef Deckard het volgende:
[..]
Omdat je een hele profielschets van Gijs geeft alsof je hem van dichtbij kent.
Ah, dergelijke shows zijn hun natuurlijke habitat. Misschien kan Grabanus wel aanpappen met Fiona Hering.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Zometeen de 3 broers bij Boulevard!
Gefeliciteerd! Je hebt de Nederlandse taal verrijkt.quote:
Je zult maar 1 van die 2 vrouwen zijn, dan haak je toch ook meteen afquote:Op dinsdag 11 januari 2011 19:28 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft degene die een e-mail en korte brief kreeg al een chick?
Nee, het zijn gewoon mensen hoor. Geen enkele reden om ze als 'geiten' af te schilderen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:18 schreef bloodymary het volgende:
Is een berber ook niet een soort geit, of zuig ik dat uit mijn duim?
Ik ken ze beter dan jij ooit zal!!!!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:17 schreef bloodymary het volgende:
Wat een gezeik hier de afgelopen twee pagina's. Houd eens op met gezeik over taal en het afzeiken van mensen hier die alle recht hebben om te doen alsof ze de boeren kennen omdat ze zo veel kijken en posten.
Haha maar zo ziet ze er toch de hele tijd uit?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |