jij wilde zo graag de lapo hebbenquote:
Ik denk dat ik wel kijk jaquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie kijken nog mee naar reportage zo?
Ik wil he twel zien, maar moet morgen vroeg op helaas...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie kijken nog mee naar reportage zo?
allemaal reportage kijken dusquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef tralalala het volgende:
Snel dit topic vol maken!
Wat moeten ze wel niet van ons denken met zo'n TT.
Had je hem niet eens onder je CTRL + V staan?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar ik kan niet tegen de druk
laat eens zienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, die Alberto gif op maat gekregen, alleen FOK! rekt dat standaard uit tot 60x60 dus het ziet er totaal niet uit
Ik ook. Heb morgen geen boeiende collegesquote:
sorry jongensquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef tralalala het volgende:
[..]
Had je hem niet eens onder je CTRL + V staan?
collegequote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook. Heb morgen geen boeiende colleges
Ik wel maar pas laatquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ook. Heb morgen geen boeiende colleges
Je hebt gelijk over je UIquote:
Photoshop?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef tralalala het volgende:
Waarmee probeer je een gifje kleiner te maken?
Ik moet een programma hebben die dit kan.
Ulead gif animatorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:31 schreef tralalala het volgende:
Waarmee probeer je een gifje kleiner te maken?
Ik moet een programma hebben die dit kan.
hij zou wel mooi kunnen zijnquote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dit maakt FOK! ervan, ik zoek nog even door
Top gearquote:Op zondag 9 januari 2011 22:33 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet deze klein hebben, gewoon een groot aantal frames er tussenuit maar dat kan niet met GIMP.
Toen was wegmisbruikers nog wat aanquote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom ging vorige week zo hard
[ afbeelding ]
pirania...quote:Op zondag 9 januari 2011 22:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom ging vorige week zo hard
[ afbeelding ]
ik zie geen verschilquote:
Het is nog steeds veel te wazigquote:Op zondag 9 januari 2011 22:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet?Da's raar, ik heb 'm veranderd
Ik kom daar ook vaakquote:
Zal me niks verbazen dat het stoplicht van de bus niet op groen gaat omdat die auto's niet genoeg wegen voor die sensorquote:
PARDON PARDONquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Maraca het volgende:
Beter nog, daar heb ik ook over de busbaan gereden
Hagelslagquote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
raad eens wat ik op mijn brood heb
Brood?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
raad eens wat ik op mijn brood heb
Elke zaterdag rijden er Duitsers overheen die van de snelweg komen en niet weten dat je daar niet op magquote:Op zondag 9 januari 2011 22:42 schreef Maraca het volgende:
Beter nog, daar heb ik ook over de busbaan gereden
Ik zag het ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef TheKC het volgende:
[..]
Elke zaterdag rijden er Duitsers overheen die van de snelweg komen en niet weten dat je daar niet op mag
Met curry?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeee kaas
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef tralalala het volgende:
Het wordt weer tijd voor
[ afbeelding ]
Daar is het al maanden tijd voorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:44 schreef tralalala het volgende:
Het wordt weer tijd voor
[ afbeelding ]
neequote:
tosti dopen in de mayo is wel lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 22:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee
Ik heb een collega die kaas met mayo eet
dan pasquote:Op zondag 9 januari 2011 22:48 schreef tralalala het volgende:
Undercover in Nederland:
Seizoen 1: 6 maart
Seizoen 2: 14 februari
Seizoen 3: 25 maart![]()
Seizoen 4: 10 februari
Seizoen 5: 8 maart
Seizoen 6: 7 maart
Hoop toch februari
Dat waren die kinderen netquote:
Wie?quote:Op zondag 9 januari 2011 22:51 schreef tralalala het volgende:
Doet die Geraldine geen Nu we er toch zijn meer?![]()
[ afbeelding ]
Dus tochquote:Op zondag 9 januari 2011 22:53 schreef tralalala het volgende:
Babe meneer nu op rtl4 bij The Green Mile
quote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, even wat gedronken en gegeten en naar het toilet gegaan en dat soort dingen, laat repo maar beginnen
ho ho.. mij thee is nog niet klaarquote:Op zondag 9 januari 2011 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, even wat gedronken en gegeten en naar het toilet gegaan en dat soort dingen, laat repo maar beginnen
Ja maar de telefoon is juist het leuke detailquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe zoiets! Alleen dan kleiner, weet iedereen alsnog gelijk wie het is...
Geldquote:Op zondag 9 januari 2011 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom laten deze mensen zichzelf filmen
We moeten net zoiets hebben als bij het Voetbal International topic!quote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
Ach, dan moet die grote .gif van Alberto maar in de OP
* Irritatie100 stemt voorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
We moeten net zoiets hebben als bij het Voetbal International topic!![]()
Voetbal International #117: Smachtend naar 14 januari![]()
dat dacht ik ook te zienquote:Op zondag 9 januari 2011 22:59 schreef tralalala het volgende:
Lag hij nou met bloedvlek en al in een grafkist?
Roosje is ook voorquote:Op zondag 9 januari 2011 22:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
We moeten net zoiets hebben als bij het Voetbal International topic!![]()
Voetbal International #117: Smachtend naar 14 januari![]()
Ik hoop dat je gelijk hebtquote:
Jawelquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer: ik heb dat nog nooit gebruikt
Jaja, dat zeg je alleen maar omdat je weet dat Alberto meeleestquote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Irritatie100 het volgende:
Disclaimer: ik heb dat nog nooit gebruikt
zij kopen een grotere lading en verkopen aan mensen die maar een paar pillen halenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
En waarom zouden mensen het voor 10 kopen en niet voor 8?
Alsof ze het wat boeienquote:Op zondag 9 januari 2011 23:06 schreef Irritatie100 het volgende:
Handig om dat op camera te verkondigen
maar dan wel de kerk overvallenquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rednecks zijn nog wel christenlijk he
hoiquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. ik heb het totaal vergeten vanavond. Ben ook gigantisch druk voor school helaas
Better luck next time!
Reportage is net begonnen en ook wel de moeite waardquote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef Jor_Dii het volgende:
Hmm.. ik heb het totaal vergeten vanavond. Ben ook gigantisch druk voor school helaas
Better luck next time!
Doet me aan die ene Top Gear aflevering denken in Alabama.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rednecks zijn nog wel christenlijk he
Die was echt briljantquote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Doet me aan die ene Top Gear aflevering denken in Alabama.
Dag schoone damequote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:09 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dag schoone dame
Ik moet echt weer verder met school, zal wel een beetje meelezenwas het leuk vanavond met WMB en DJGR?
Behalve deze bekentenis danquote:
zijn er niet genoeg dooien gevallen?quote:Op zondag 9 januari 2011 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik vind dit saai, ik wil dood en verderf zien.
Hij heeft de loden leeuw gekregenquote:
Ik denk niet dat hij dat overleeftquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
John vd Heuvel zou eens langs moeten gaan bij deze rednecks als er een burenruzie is
niemand durft deze mensen te confronteren, zelfs de politie nietquote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
John vd Heuvel zou eens langs moeten gaan bij deze rednecks als er een burenruzie is
quote:Op zondag 9 januari 2011 23:16 schreef Maraca het volgende:
daarom stuur ik Alberto nietquote:
en die sjaal danquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerige lipstick heeft ze in deze reclame...
Ja, het is echt lippen, stuk tandvlees, tanden en dan lippen .. voor de rest zie je niksquote:Op zondag 9 januari 2011 23:17 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat een hoerige lipstick heeft ze in deze reclame...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |