quote:Deense kroonprinses bevalt van tweeling
Uitgegeven: 8 januari 2011 17:50
Laatst gewijzigd: 8 januari 2011 17:50
KOPENHAGEN - De Deense kroonprinses Mary heeft zaterdag het leven geschonken aan een tweeling. Het zijn een jongen en een meisje, zei kroonprins Frederik tegen journalisten in het ziekenhuis.
© ANP
Frederik (42) en de uit Australië afkomstige Mary (38) hebben al een zoon en een dochter. De baby's zijn de nummers vier en vijf in de rij van troonopvolgers.
Frederik is de zoon van koningin Margrethe II, die in 1972 haar vader, koning Frederik IX, opvolgde. Zij wordt in april 70.
gister.. jongen en meisjequote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Prinses Mary (Denemarken) is vandaag of gister bevallen!
[..]
Jep, net aangepast!quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Prinses Mary (Denemarken) is vandaag of gister bevallen!
Dus die kan je uit de OP halen
[..]
Misschien zijn ze in Italië naar een louche dokter gegaan om een meisjesembryo terug te plaatsenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik gok gewoon op een 4e jochie voor de Beckhams![]()
Of toch weer niet eigenlijk
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:26 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien zijn ze in Italië naar een louche dokter gegaan om een meisjesembryo terug te plaatsen
Wat staan hun er geniaal en happy opquote:Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Nathalie Portman gisteren.
Ik ken niet zoveel foto's van haar, maar ze stralen écht enorm, leuk om te zienquote:Op zondag 9 januari 2011 21:45 schreef Aventura het volgende:
Het is een leuke foto. En Nathalie ziet er altijd mooi en leuk uit vind ik. Wat ze ook doet.
Ze? Dat is Jake Gyllenhaal naast haar, en niet de vader/verloofde.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel foto's van haar, maar ze stralen écht enorm, leuk om te zien
Oh weet ik veelquote:Op maandag 10 januari 2011 00:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze? Dat is Jake Gyllenhaal naast haar, en niet de vader/verloofde.
Was het heisa de vorige keer? Hoe weet je datquote:Op zondag 9 januari 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorige keer was het heisa bij een 3e jongen, hoe zal Posh reageren als het wéér een jochie is?
Ik wist het ook niet hoor. Nu ik zijn naam lees en kijk denk ik "oh ja" maar ik had het echt niet uit mezelf ontdektquote:Op maandag 10 januari 2011 01:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh weet ik veelIk weet niet met wie ze is, dus van een "stel" op de foto in dit topic neem ik aan dat het de partner is
Shownieuws, what else.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:10 schreef rena het volgende:
[..]
Was het heisa de vorige keer? Hoe weet je dat?
Ah, super betrouwbaar dus. Maar ik hoop ook dat het weer een jongen isquote:
Volgens mij mag dat alleen als er een erfelijke ziekte in beeld is waarvan het gen op een bepaald geslacht overdraagbaar is.. Met al het geld van de wereld kun je geloof ik nog niet het geslacht van je kind kopen.quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof er weinig van, van die hele meisjesmanie. Als ze dat écht hadden gewild en geen derde jongen hadden gewild, waren ze echt wel naar een kliniek gegaan, zo slim en/of rijk zijn ze wel
Binnen het reguliere medische circuit in ieder geval wel. Maar ik heb ooit een documentaire gezien over een (ik meen) Amerikaanse arts die een meisjesembryo had teruggeplaatst omdat zij al 8 zonen ofzo had. En ik vermoed dat er ook in Italië wel een Berlusconi-achtige dokter te vinden is die hier wel zijn geld mee wil verdienenquote:Op maandag 10 januari 2011 14:51 schreef rena het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat alleen als er een erfelijke ziekte in beeld is waarvan het gen op een bepaald geslacht overdraagbaar is.. Met al het geld van de wereld kun je geloof ik nog niet het geslacht van je kind kopen.
quote:Jan Kooijman wordt vader
Uitgegeven: 10 januari 2011 16:00
Laatst gewijzigd: 10 januari 2011 16:00
AMSTERDAM - Jan Kooijman en zijn vriendin verwachten hun eerste kind. Dat heeft een woordvoerder van de 29-jarige acteur maandag bevestigd. De vriendin van Kooijman is drie maanden zwanger. Jan en Henna Lee verwachten de baby in juli.
© ANP
"Ze zijn heel blij", zegt Kooijmans woordvoerder maandag. "Ze zijn heel erg benieuwd of het een jongen of een meisje wordt."
Het stel is niet van plan het geslacht bewust op te zoeken en laat zich graag verrassen. Jan en Henna Lee zijn al tien jaar samen.
Kooijman, die studeerde aan de dansacademie in Rotterdam, is vooral bekend dankzij de rol van Danny in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ook jureerde hij bij het dansprogramma So You Think You Can Dance. Momenteel is hij ook te zien als kandidaat in Wie is de Mol?
is voor hem het juiste moment om met gtst te kappenquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Jan Kooijman wordt vader. Kind wordt in juli verwacht.
[..]
Zullen we SHO dan in z'n geheel maar opdoeken?quote:
Wat leukquote:Op maandag 10 januari 2011 16:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Jan Kooijman wordt vader. Kind wordt in juli verwacht.
[..]
Als het geslacht niet boeit, waarom ga je dan naar een speciale kliniek of ergens waar je supervroeg het geslacht te weten kan komen?quote:Op maandag 10 januari 2011 14:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof er weinig van, van die hele meisjesmanie. Als ze dat écht hadden gewild en geen derde jongen hadden gewild, waren ze echt wel naar een kliniek gegaan, zo slim en/of rijk zijn ze wel
Wat was het ook alweer? Buddy Bear?quote:Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Starlie het volgende:
De vrouw van Jamie Olivier kreeg na 3 meiden ook een jongen dus het zou kunnen dat Victoria een meisje krijgt!
Nou, in SHO mag je toch ook wel geruchten in twijfel trekken lijkt mequote:Op maandag 10 januari 2011 17:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zullen we SHO dan in z'n geheel maar opdoeken?
Het is jaren geleden uitgebreid aan de orde geweest, dus eh... tjaquote:Op maandag 10 januari 2011 17:50 schreef rena het volgende:
[..]
Nou, in SHO mag je toch ook wel geruchten in twijfel trekken lijkt me?
ja klopt ze wilt persee een meisje, maarja we zullen het zien hequote:Op maandag 10 januari 2011 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als het geslacht niet boeit, waarom ga je dan naar een speciale kliniek of ergens waar je supervroeg het geslacht te weten kan komen?
Doe je niet voor niks hèEn ze heeft zelf ook al zo vaak aangegeven een meisje te willen.
Bron: Telegraafquote:Wendy van Dijk heeft keihard moeten lachen om de Twitter-berichten dat ze wellicht weer zwanger zou zijn.
Na de uitzending van The Voice of Holland gonsde het van de geruchten dat de presentatrice weer een kindje zou verwachten. Maar niets is minder waar, de 'boosdoener' was het leren jurkje van Wendy.
"Toen ik het terugkeek zag ik het ook. Ik leek wel vijf maanden zwanger", laat ze weten. "Ik vond ook dat ik er zwanger uitzag... Heb er hard om gelachen."
is er niet ergens een foto terug te vinden??quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Purdey het volgende:
Wendy van Dijk is egniezwanger! Ze vind achter nu ze beelden terugzag van HGT dat het er wel op lijkt, maar dat het aan het jurkje lag..
[..]
Bron: Telegraaf
Wat grappig, want ik meende al ruim 1,5 maand een buikje te zien, dus niet alleen afgelopen Vrijdag met dat ene jurkje.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:01 schreef Purdey het volgende:
Wendy van Dijk is egniezwanger! Ze vind achter nu ze beelden terugzag van HGT dat het er wel op lijkt, maar dat het aan het jurkje lag..
[..]
Bron: Telegraaf
wellicht is dat haar gevarenzone , dat ze daar als eerste aankomt ofzo als ze zich laat gaan??quote:Op maandag 10 januari 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat grappig, want ik meende al ruim 1,5 maand een buikje te zien, dus niet alleen afgelopen Vrijdag met dat ene jurkje.
Ik denk het stiekem ookquote:Op maandag 10 januari 2011 19:12 schreef Purdey het volgende:
We wachten gewoon af, ze heeft natuurlijk niet zo gek lang geleden ook een miskraam gehad, en wil ze nu misschien gewoon echt zekerheid weer. We will see, ladies
quote:Op maandag 10 januari 2011 19:16 schreef Purdey het volgende:
Eigenlijk zou ze gewoon live op tv, bij Boulevard ofzo over een stokje moeten plassen. Bewijs willen we!
WTF heeft Pink hier aan? Is ze zo in haar negligeetje uit bed gestapt om te gaan tanken?quote:
Moest ook even kijken maar volgens mij heeft ze een bikini aan en daaroverheen een strandtuniek. Ze heeft een badhanddoek in haar hand denk ik.quote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
WTF heeft Pink hier aan? Is ze zo in haar negligeetje uit bed gestapt om te gaan tanken?
quote:Marion Cottilard Is Pregnant!
Congratulations are in order for Oscar-winner Marion Cottilard and her partner Guillaume Canet, who are expecting their first child!
A rep for the Inception star confirmed the happy news to PEOPLE today.
The 35-year-old French beauty and her director beau met on the set of the 2003 film Love Me If You Dare, but didn't begin dating until 2007.
Though no further details of the pregnancy have been divulged just yet, a source close to the couple reveals that the baby is due in the spring.
quote:Kevin James & Wife Expecting Baby No 3!
The baby on the way will be the third for the 45-year-old King of Queens star and his wife, joining big sisters Sienna-Marie, 5, and Shea, 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |