Net niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
justid doet het hier nu ook
Beetje onduidelijk ik zou niet weten waar ik dat moet checken watquote:
Goede film welquote:Op zondag 9 januari 2011 21:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die film duurt me te lang
overheids/justitie sites zijn altijd onoverzichtelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 21:14 schreef WcPot het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk ik zou niet weten waar ik dat moet checken wat [ afbeelding ] net vertelde
Heb ik al een aantal keren gezien. Maarquote:
5 secquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoeveel tijd mag er nou tussen je posts zitten
Als je een pimpabo hebt: 1 secondequote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Te lang... Elke keer een wit schermquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En dan ben je je post kwijt jaquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Te lang... Elke keer een wit scherm![]()
Kut lay-out![]()
Heb ik ook last vanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op ene of andere manier wordt ik weggebivakkeerd als ik te snel post
ik snap het ook niet helemaal, eerst kwam je gewoon op een pagina om te laten zien dat je te snel post, daarna pagina terug en alsnog postenquote:
Ja heb ik gezienquote:Op zondag 9 januari 2011 21:16 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Niet qua design, wel qua functies. Heb je de refreshknop voor de grabbelton al gezien?
vorige week ging hardquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef TheKC het volgende:
We hebben nu alweer bijna meer posts dan vorige maand
Klopt, eerst ging het wel goed, nu niet meerquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik snap het ook niet helemaal, eerst kwam je gewoon op een pagina om te laten zien dat je te snel post, daarna pagina terug en alsnog posten
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef TheKC het volgende:
We hebben nu alweer bijna meer posts dan vorige maand
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
op ene of andere manier wordt ik weggebivakkeerd als ik te snel post
stomme trucjes om ons een abo te laten kopenquote:Op zondag 9 januari 2011 21:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Klopt, eerst ging het wel goed, nu niet meer
Geen idee, heb er alleen op zondagavond last vanquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
is er geen FB topic over?c
IN PLAATS VAN TINEKE SCHOUTENquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die mediamarkt heeft de loden loekie gewonnen
Postal Gold toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Postal gold tochquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
En terecht! Meest irritante reclame van de laatste tijd.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ja alleen hier gaan we zo hardquote:Op zondag 9 januari 2011 21:18 schreef TheKC het volgende:
[..]
Geen idee, heb er alleen op zondagavond last van
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef TheKC het volgende:
Maar de agent zei dat hij de witte voor moest doen
Niet bij diefstal... toch?quote:Op zondag 9 januari 2011 21:24 schreef TheKC het volgende:
Duplicaatcode is ook al afgeschaft een paar jaar terug
al deze agenten zijn moraalriddersquote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef WcPot het volgende:
Wat een sneaky plek om te flitsen achter dat zeil
Als je die agent was he? Ik ookquote:Op zondag 9 januari 2011 21:27 schreef tralalala het volgende:
Ik zou expres super super traag gaan doen.
Beetje olie op de weg en je gaat onderuit.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij heeft de schimmel ook vat op die gast z'n hoofd gekregen
Het zijn ook altijd dezelfde types met problemen.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:32 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgens mij heeft de schimmel ook vat op die gast z'n hoofd gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |