met flanger klinkt hij super dusquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Phaser inderdaad, maar zit ook wat flanger overheen volgens mij.
Ouch.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef Lienzz het volgende:
operatie aan mijn vingers gehad, kon mijn middelste twee niet goed buigen. met beetje geluk gaat mijn gitaarspel ook beter over tijdje, maar zal de eerste tijd erg pijnlijk zijn om mijn hand te bewegen.
Zet je hem hier maar neerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Ayca het volgende:
Nog een?
Ik heb daar heul geen ruimte voor.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000500
quote:
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat 'ie verkocht is, blijft een gekke gitaar natuurlijk
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuwquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuw![]()
Wat denk jij van deze, Tele:
http://link.marktplaats.nl/410520183
Dat is natuurlijk ook nog een optie. Hmmm...quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt:
1) Blues jr kan ik je aanraden (Ik heb em zelf ook)
2) Tim Armstrong is echt een heel ander beestje dan dat ding op marktplaats. Persoonlijk vind ik de versie op marktplaats veel mooier, maar de elementen moet je van houden. Is dun en absoluut geen dikke humbuckersound. Wel te gek, daar niet van! Tof ding!
Als ik 800 euro zou hebben: Tweedehands blues (350) en die van marktplaats (550) (en een weekje op water en brood om het verschil uit te balanseren)
5120 heeft gewoon humbuckers, heeft weinig met Gretsch en Gretsch sound van doen. Wel goede gitaren. Tv-Jones en filtertrons zijn wél 'Gretsch' humbuckers en klinken waanzinnig (Stray Cats?). Die Dynasonics Dearmond 2000s zijn echt heel dun, tele-achtig. Klinken waanzinnig op hun eigen manier.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook nog een optie. Hmmm...
Ik hou erg van die twang van Gretsch, een beetje gruizig maar wel helder en gedefinieerd. Weet niet of dat single coil of humbucker is. Ik speelde laatst op een 5120, maar die heeft 'gretschbuckers', beetje modderig en niet zo helder. Veel mensen zetten zelf tv jones of filtertrons in zo'n 5120. Welke pro heb jij?
"Helaas"quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
5120 heeft gewoon humbuckers, heeft weinig met Gretsch en Gretsch sound van doen. Wel goede gitaren. Tv-Jones en filtertrons zijn wél 'Gretsch' humbuckers en klinken waanzinnig (Stray Cats?). Die Dynasonics Dearmond 2000s zijn echt heel dun, tele-achtig. Klinken waanzinnig op hun eigen manier.
Ik heb geen pro, helaas. Ik moet het 'helaas' doen met een 1967 Tenessean uit de US of A.
Uiteraard.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef TeleluvR het volgende:
Vergeet vooral niet te spelen op beiden!
Krijg je er van als je je gitaar vernoemd naar een paardquote:Op zondag 9 januari 2011 23:25 schreef Muchachooo het volgende:
ik vind trouwens die black beauty achtige gitaren echt niet om aan te zien, dankzij die drie humbuckers.
ziet er echt niet uit
uhh wat oefen je dan ?quote:Op maandag 10 januari 2011 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik ben op snelheid oefenen, zit nu max op 208 bpm qua linkerhand dan
datquote:Op maandag 10 januari 2011 00:12 schreef genakt het volgende:
[..]
uhh wat oefen je dan ?![]()
hoop toch niet gewoon 1234 ?
ach ja dat is gewoon echt oefenenquote:
http://www.justinguitar.c(...)MinorBarreChords.phpquote:Op maandag 10 januari 2011 03:02 schreef Braddie het volgende:
Zo...
Begin die Brian May Style onder de knie te krijgen.
Dat spelen met een muntje is nog steeds erg moeilijk, maar vibrato toepassen tijdens een bend, en van een noot af benden lukt mij ook wel redelijk.
Nu nog kijken welke barrè akkoorden wat zijn....
Hoe het principe daar achter werkt(als iemand mij daar mee kan helpen graag)...
Wel saai maarja het gaat vast van pas komenquote:Op maandag 10 januari 2011 00:58 schreef genakt het volgende:
[..]
ach ja dat is gewoon echt oefenen
als je morgen weer probeert merk je dat je gelijk stuk hoger weer kan
Wat bedoel je met het principe achter barré-akkoorden?quote:Op maandag 10 januari 2011 03:02 schreef Braddie het volgende:
Hoe het principe daar achter werkt(als iemand mij daar mee kan helpen graag)...
Het principe achter barré-akkoorden is dat je eerst denkt vanquote:Op maandag 10 januari 2011 11:59 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Wat bedoel je met het principe achter barré-akkoorden?
Hahaha.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het principe achter barré-akkoorden is dat je eerst denkt van
GODVERDOMME GODVER KUT TERING AKKOORD DIT IS ECHT ONMOGELIJK
en daarna denk je
GODVERDOMME GODVER KUT TERING MONGOOL BEN IK WAAROM KON IK DAT NIET GEWOON
Vrij simpel: als je een e-barré speelt, correspondeert het akkoord met de positie van de laagste snaar. Oftewel, een e-barré op de eerste fret is een f-akkoord, eentje hoger een f#, etc.quote:Op maandag 10 januari 2011 12:20 schreef Braddie het volgende:
Nee ok, sinds een maand kan ik ze, en ik vind ze niet meer zo moeilijk..
Maar ik weet niet welk akkoord waar zit.
Dat zijn de lastigste, voor mij dan.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:03 schreef Dribbel_ het volgende:
De tweede vorm begint op je 2e snaar (A) bijvoorbeeld
3
5
5
5
3 (C)
x
Die vind ik na jaren spelen nog steeds kut en ik probeer ze zo veel mogelijk te ontwijken hahaquote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Dat zijn de lastigste, voor mij dan.
Ah, ik snap hem. Jouw manier is voor mij ook handiger inderdaad.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef mdvries_2 het volgende:
Bij de C bijvoorbeeld, gebruik je je wijsvinger als barre over de 3e fret. Je pink gebruik je als barre over de 5e fret, maar dan alleen over de b,g en d snaren. De e is dan moeilijk om niet mee te nemen met je pink, dus demp je die snel.
Zelf gebruik ik m'n ringvinger en pink om de drie snaren te fretten op 5, werkt vaak ook goed. Mijn handen zijn veel te groot om het anders te doen.
justinquote:Op maandag 10 januari 2011 03:06 schreef genakt het volgende:
[..]
http://www.justinguitar.c(...)MinorBarreChords.php
filmpjes alles![]()
Menno heeft nog een hele vette Randall RG75 combo te koop, geloof rond de 250.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef arucard het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker voor op de slaapkamer/garage. Ik heb nu gewoon zo'n instapmodel maar ben op zoek naar iets beters. Mijn budget ligt rond de 300-400 euro. Misschien hebben jullie aanraders of tips?
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Menno heeft nog een hele vette Randall RG75 combo te koop, geloof rond de 250.
Niet gedaan, maar zit meer werk in dan een electrische ja. Je kan ook wellicht even je nek wat bijstellen?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:36 schreef GuitarJJ het volgende:
Zien hier mensen die ooit eens de action van hun western gitaar afgesteld hebben? Lijkt me zo'n gedoe; dat je de zadelkam moet bijvijlen/schuren
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet gedaan, maar zit meer werk in dan een electrische ja. Je kan ook wellicht even je nek wat bijstellen?
Is dat lastig te doen? Ik wil niks kapot maken!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Met de halspen alleen kom je al een heel eind bij een fatsoenlijke gitaar.
Kan je een schroef in de muur draaien?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
[..]
Is dat lastig te doen? Ik wil niks kapot maken!
Hangt van de muur af... ik moet meestal eerst voorboren, plug erin....quote:Op maandag 10 januari 2011 16:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan je een schroef in de muur draaien?
Dan is het niet moeilijk.
Kan je het niet dan is het heeeel moeilijk !
Ik ben een student, ik draai gewoon heel hardquote:Op maandag 10 januari 2011 16:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hangt van de muur af... ik moet meestal eerst voorboren, plug erin....
quote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik ben een student, ik draai gewoon heel hard
Ik lees op internet op meerdere plaatsen dat het vooral een goede amp is voor metal, klopt dat? Hoe klinkt de amp clean?quote:
Ja, ze zijn niet echt gesmeerd. Of heb je iets stuk? Fretboard van je nek geknapt?quote:Op maandag 10 januari 2011 16:46 schreef GuitarJJ het volgende:
Pff! De eerste millimeter dat ik draai; 'krrrrkkk'!
Als je op zoek bent naar mooi buizenclean / met een randje:quote:Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef arucard het volgende:
Ik ben op zoek naar een nieuwe versterker voor op de slaapkamer/garage. Ik heb nu gewoon zo'n instapmodel maar ben op zoek naar iets beters. Mijn budget ligt rond de 300-400 euro. Misschien hebben jullie aanraders of tips?
Zal het eerste wel zijn!quote:Op maandag 10 januari 2011 16:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, ze zijn niet echt gesmeerd. Of heb je iets stuk? Fretboard van je nek geknapt?
Leuke gitaren zijn datquote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zal het eerste wel zijn!
Het gaat trouwens om een el cheapo Ibanez V70CE
Ja hij is gemaakt voor rock/metal, ik vind hem clean ook prima klinken maarja dat is persoonlijkquote:Op maandag 10 januari 2011 16:42 schreef arucard het volgende:
[..]
Ik lees op internet op meerdere plaatsen dat het vooral een goede amp is voor metal, klopt dat? Hoe klinkt de amp clean?
Mijn handen zijn juist te klein om het op jouw manier te doen. Ik kan geen twee snaren pakken met 1 vingertopquote:Op maandag 10 januari 2011 13:32 schreef mdvries_2 het volgende:
Bij de C bijvoorbeeld, gebruik je je wijsvinger als barre over de 3e fret. Je pink gebruik je als barre over de 5e fret, maar dan alleen over de b,g en d snaren. De e is dan moeilijk om niet mee te nemen met je pink, dus demp je die snel.
Zelf gebruik ik m'n ringvinger en pink om de drie snaren te fretten op 5, werkt vaak ook goed. Mijn handen zijn veel te groot om het anders te doen.
Daar helpt het bijstellen van de halspen enorm bij. Heb zelf dezelfde gitaar en de standaardafstelling is inderdaad een beetje dramatisch.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:49 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zal het eerste wel zijn!
Het gaat trouwens om een el cheapo Ibanez V70CE
Vooral psychedelische rock. Teminste, pogingen totquote:Op maandag 10 januari 2011 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja hij is gemaakt voor rock/metal, ik vind hem clean ook prima klinken maarja dat is persoonlijk![]()
Wat voor muziek speel je?
Heb er ongeveer 0,5 mm afgeschuurd en daarnaast de hals wat verzet. Moet zeggen dat hij al iets fijner speeltquote:
Ik doe een barré met alleen mn wijsvinger en met mn ringvinger pak ik de D en G snaar en met mn pink de B snaar.quote:Op maandag 10 januari 2011 13:13 schreef Muchachooo het volgende:
ik gebruik altijd alleen mijn wijsvinger en pink en heb schijt aan de noot op de hoge e
quote:Op maandag 10 januari 2011 17:11 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, net ITIL v3 Foundation gehaald met 90% score
Dat zijn ook niet de makkelijkste solo's om helemaal goed te spelen.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:14 schreef BoerBert het volgende:
Pff, best een karweitje om alle solo's uit Dogs van Pink Floyd uit je kop te leren
Komt goedquote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef Iemand91 het volgende:
pff, morgen d'r op of d'r onder, vakantie of niet vakantie, minder stress of meer stress, blij zijn of niet bij zijn.
Op hoop van zegen dan maar...
quote:Op maandag 10 januari 2011 22:44 schreef The_Dean het volgende:
Ik ken alleen Blitzkrieg Bop van de Ramones. Verder hier en daar losse riffjes.
Ik kan ze ook nog lang niet helemaal strak spelen, maar bij de derde vergeet ik sowieso steeds hoe ik hem moeten spelen, hoe hij ook alweer gaat. Dat is een beetje het grote probleem nuquote:Op maandag 10 januari 2011 20:21 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zijn ook niet de makkelijkste solo's om helemaal goed te spelen.
Wel erg gaaf!
Ik wil ook een cover gaan leren, zal er straks eens over gaan nadenken.
Dat, en dat zijn er weinig bij mijquote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel alleen covers als het me niet meer dan 5 minuten kost om het te leren
Ja, maar jij bent goed.quote:Op maandag 10 januari 2011 22:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik speel alleen covers als het me niet meer dan 5 minuten kost om het te leren
Nee ik speel gewoon covers die tof klinken maar uit makkelijke dingen bestaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speel bas in mijn band, thuis speel ik vooral gitaarquote:Op maandag 10 januari 2011 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Maar jij speelt bas, dan is dat ook niet belangrijk.
Ja, dat doe ik ook vooral. Al maak ik niet vaak iets helemaal afquote:Op maandag 10 januari 2011 23:18 schreef arucard het volgende:
Ik vind eigen nummers proberen te maken leuker dan covers leren spelen eigenlijk.
Net nog bijvoorbeeld mijn eerste hardcore nummer geschrevenhttp://soundcloud.com/levipols/stress
Oh dat doe ik ook niet. Ik ga voor kwantiteit boven kwaliteit. Zit er vast af en toe wel iets goeds tussen.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:25 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik ook vooral. Al maak ik niet vaak iets helemaal af
Haha, goede!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:26 schreef arucard het volgende:
[..]
Oh dat doe ik ook niet. Ik ga voor kwantiteit boven kwaliteit. Zit er vast af en toe wel iets goeds tussen.
fluffy!quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Er gaan hier binnenkort wat pedaaltjes uit denk ik, mensen die eventueel interesse hebben in een:
boss noise suppressor ns-2
boss distortion DS-1
GLX Equalizer
GLX Flanger (stereo)
GLX Chorus (stereo)
Crybaby Classic Wah
[ afbeelding ]
Prijsopgave voor de NS-2 en Equalizer?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
Er gaan hier binnenkort wat pedaaltjes uit denk ik, mensen die eventueel interesse hebben in een:
boss distortion DS-1
GLX Equalizer
GLX Flanger (stereo)
GLX Chorus (stereo)
Crybaby Classic Wah
[ afbeelding ]
Geen idee roep maar wat. Boss kwaliteit geluid en oerdegelijk van metaal maar wel voor een mooie prijsquote:
Stemmen is toch niet zo moeilijk?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:10 schreef Braddie het volgende:
Echt gaaf dat mijn Ibanez bas eindelijk weer gestemt is.
Zat alleen maar op die Telecaster te spelen, dat ik m`n basgitaar vergat(maar wel op internet heb gezet HUHUHU)
Een bas moet je heel laag stemmen, en Braddie heeft een zolderkamer dus dat is veel te hoogquote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stemmen is toch niet zo moeilijk?
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Een bas moet je heel laag stemmen, en Braddie heeft een zolderkamer dus dat is veel te hoogDaarom heeft hij het in de kelder bij de muziekwinkel laten doen
Lenen bij de winkel waar hij werkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef arucard het volgende:
Braddie hoe kom jij eigenlijk aan al die goede apparatuur?
Wel als je geen tuner binnen handbereik hebt, en de bas op zo`n manier is ontstemt dat je niet weet wat wat is.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Stemmen is toch niet zo moeilijk?
De Brian May is van mijzelf.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 00:22 schreef arucard het volgende:
Braddie hoe kom jij eigenlijk aan al die goede apparatuur?
heb je soundclips van de crybaby? en eventueel filmpje hoe die werkt? (te lui om zelf te zoeken/googlen)quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
boss distortion DS-1
GLX Equalizer
GLX Flanger (stereo)
GLX Chorus (stereo)
Crybaby Classic Wah
[ afbeelding ]
Drie gitaren en een bas thuis en geen tuner?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 01:15 schreef Braddie het volgende:
[..]
Wel als je geen tuner binnen handbereik hebt, en de bas op zo`n manier is ontstemt dat je niet weet wat wat is.
Wat ga je ervoor in de plaats nemen dan?quote:Op maandag 10 januari 2011 23:39 schreef Dribbel_ het volgende:
boss distortion DS-1
GLX Equalizer
GLX Flanger (stereo)
GLX Chorus (stereo)
Crybaby Classic Wah
[ afbeelding ]
Redelijk sick alleen hoe die twee gasten eruit zijn gewerkt, voor de business draaide het alleen om het meiske en haar vader de managerquote:
Heb nog wel veel meer, maar niet alles op de fotoquote:
Amerikanen he..quote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:12 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Redelijk sick alleen hoe die twee gasten eruit zijn gewerkt, voor de business draaide het alleen om het meiske en haar vader de manager![]()
Muziek is wel tof, maar ze zijn me een beetje al te zoet christelijk. Om de haverklap Bijbelpassages quoten enzo.
Dave Grohlquote:
quote:
het mooiste is gewoon dat hij gelijk heeftquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:39 schreef The_Dean het volgende:
Goeie stuctuur ook, scheelt weer schrijven! Wat een inzicht!
Chorus
Chorus
Pre chorus
Chorus
Verse [kinda]
Chorus
Pre chorus
Chorus
Chorus
Chorus
Finale
Chorus
Ja natuurlijkquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
het mooiste is gewoon dat hij gelijk heeft
Klinkt niet slechtquote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:51 schreef Muchachooo het volgende:
dit ding wil ik
http://www.catalinbread.com/odds/2009/03/more-dls.html
Sturenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:03 schreef Muchachooo het volgende:
NICE heb net layouts gevonden van de DLS, dus dat wordt mijn volgende zelfbouw
Echte PCB met sporen en spots is erg lastig, maar je kan het bij electroboertjes vaak ook laten doen, alleen moet je deze nog zelf ontwerpen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:23 schreef Muchachooo het volgende:
kan je zo'n stuk veroboard bij de elektroboer halen? ik heb nog wel wat liggen maar die is niet breed genoeg volgens mij.
shit, die is 19 breed, en moet 26 hebben.
EDIT eigenlijk wil ik dat wel eens proberen, zelf zo'n PCB maken...
http://www.newtone-online.nl/?Zelf_printjes_makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Echte PCB met sporen en spots is erg lastig, maar je kan het bij electroboertjes vaak ook laten doen, alleen moet je deze nog zelf ontwerpen.
Veroboard, of dat experimentboard [sommigen noemen het wat anders] kan je inderdaad wel kopen nog. Anders kan je hem eerst ook opbouwen op een breadboard. Scheelt je herhaaldelijk lossolderen en kan je even fatsoenlijk testen.
Veel printjes zijn klein hoor, niet elke print zit verdeeld over de behuizing zeg maar. Ik denk dat het wel klopt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 12:42 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
http://www.newtone-online.nl/?Zelf_printjes_maken
maar in die PDF zit het design voor de PCB, dus die hoef ik dan toch alleen maar aan te leveren?
ik heb trouwens het idee dat dat design niet het originele formaat heeft, het is erg klein in mijn ogen. wat denk jij?
Is nog van mezelf, maar wel te koop. Inclusief gigbag: 200 euro.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:50 schreef KaMo het volgende:
Mooi dingetje hoor! Van jezelf? Of voor een klant?
Gaaf ding hoor, maar geen geld over voor extra gitaren atm!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 15:52 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Is nog van mezelf, maar wel te koop. Inclusief gigbag: 200 euro.
Actieve Ibanez elementen waardoor hij lekker ruig klinkt. Gitaar speelt erg lekker
Valt nog mee dat beide elementen in 1 gitaar zitten danquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor hij het goed en wel doorheeft verspreid BLCKBB zijn gitaar zich in losse stukjes door Nederland
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Voor hij het goed en wel doorheeft verspreid BLCKBB zijn gitaar zich in losse stukjes door Nederland
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, eindpresentatie voor het vak zit erop. Kon slechter, kon beter. Over (officieel) 21 minuten krijgen we de uitslag.
Iemand91 fokt met knikkende knieen door...
10 minuteeeeee! Succesquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:09 schreef Iemand91 het volgende:
Zo, eindpresentatie voor het vak zit erop. Kon slechter, kon beter. Over (officieel) 21 minuten krijgen we de uitslag.
Iemand91 fokt met knikkende knieen door...
Moet je wel ruimte hebben voor twee blokjes. En pas ook op dat je het schema er op aanpast zodat je het niet meteen oprookt als je de extra 9v erbij schakeltquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Muchachooo het volgende:
en?
Oh Dean ik kreeg ineens een goed idee
Die DLS ga ik voorzien van een extra 3PDT switch + LED indicatie voor de rock/rawk schakeling, ik denk dat ik daar namelijk vaak tussen ga schakelen. En dan bouw ik een spanningsverdubbelaar erin met een SPDT switch om te kunnen switchen tussen 9V/18V
Dat pedaal reageert namelijk veel meer op dynamiek wanneer gevoed met 18V, dus dat wil ik wel eens uitproberen...
Cool dingquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Muchachooo het volgende:
en?
Die DLS ga ik voorzien van een extra 3PDT switch + LED indicatie voor de rock/rawk schakeling, ik denk dat ik daar namelijk vaak tussen ga schakelen. En dan bouw ik een spanningsverdubbelaar erin met een SPDT switch om te kunnen switchen tussen 9V/18V
Dat pedaal reageert namelijk veel meer op dynamiek wanneer gevoed met 18V, dus dat wil ik wel eens uitproberen...
hier heeft iemand een awesome clone gemaakt
[ afbeelding ]
Ik gooi de boel in een BB denk ik.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Moet je wel ruimte hebben voor twee blokjes. En pas ook op dat je het schema er op aanpast zodat je het niet meteen oprookt als je de extra 9v erbij schakelt
quote:Another aspect of the pedal we put a lot of thought into was how it reacts to different power supplies. There are significant differences to be had in tone and playing feel response based on what voltage is used just like if you were running your amp with a Variac. Running the DLS at 18 volts, youll experience lots of dynamic movement happening Kerrang! - there is a resonance to the sound giving the impression that you are playing through a 4x12 cabinet. At 18V you will get quite a bit more output than at 9V. At 9 volts, the pick attack is a bit more soft and smooth than running it at 18v but there is still plenty of punch and articulation. Using a battery, youll get a spongier playing feel and creamier sound.
Ik kan hier niet helemaal uithalen of dit nou een ruilvoorstel is ja of neequote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:54 schreef acidd91 het volgende:
Hoi,
Iemand geinteresseerd in mijn Roland Cube 30? Ik zoek een simpele versterker voor thuisgebruik, het geluid van deze bevalt me niet echt. Combo of stack maakt niet uit, bijbetaling komen we wel uit.
je link doet het niet?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:03 schreef Dawnbreaker het volgende:
heren kenners, is dit iets: http://www1.conrad.nl/scr(...)kies=1&scrwidth=1400 zie er goede reviews over maar wil toch nog een second opinion.
de Yamaha F-310 western gitaar, ik heb geen groot budget, en deze krijgt positieve reviews...quote:
Hmm die valt natuurlijk niet uit te proberen bij de Conrad? Hoe lang speel je al?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:08 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
de Yamaha F-310 western gitaar, ik heb geen groot budget, en deze krijgt positieve reviews...
[ afbeelding ]
6 maanden pas, en ik wil graag akoestische naast elektrisch. ben niet van plan in band te gaan, gewoon voor thuis te oefenen en spelen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:14 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm die valt natuurlijk niet uit te proberen bij de Conrad? Hoe lang speel je al?
Want een gokje wagen kan natuurlijk altijd.
Hmm misschien komt er ook nog een brightswitch bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:31 schreef Muchachooo het volgende:
en?
Hmm dan zou ik even in een winkel rond gaan neuzenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
6 maanden pas, en ik wil graag akoestische naast elektrisch. ben niet van plan in band te gaan, gewoon voor thuis te oefenen en spelen.
wojooo dat is mie supervet!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef KaMo het volgende:
360graden Museconcert
http://muse.mu/page.aspx?page=christmas2010
Dat is vetquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef KaMo het volgende:
360graden Museconcert
Awesomequote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:39 schreef KaMo het volgende:
360graden Museconcert
Nah dan ben je bij lange na nog niet bij de echte concertsfeer hoorquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:41 schreef KaMo het volgende:
Als ze dat kunnen integreren in een helm, waar je dan ook 3d mee ziet...
Koop ik nooit meer concert tickets
Owja, nog hitte, andermans zweet en de geur van bier en kotsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah dan ben je bij lange na nog niet bij de echte concertsfeer hoor
Ik heb mijn tele met zo'n setje gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Muchachooo het volgende:
http://bouwjeeigengitaar.nl/
nog even en ik word zo enthousiast van al deze dingen dat ik voortaan ál mijn gear zelf maak..![]()
Bestel het dan hier.. Dan heb je ten minste nog kwaliteit en veel meer keuze.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Muchachooo het volgende:
http://bouwjeeigengitaar.nl/
nog even en ik word zo enthousiast van al deze dingen dat ik voortaan ál mijn gear zelf maak..![]()
Zal ik mijn explorer de 22e ook maar meenemen? Kunnen we kijken hoe we die hals gaan afstellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Warmoth
Brothers Explorer van Warmoth
Brother
En je nieuwe tonepot erin zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik mijn explorer de 22e ook maar meenemen? Kunnen we kijken hoe we die hals gaan afstellen.
Ooit ga ik daar bassen en een Flying V vandaan plukken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Warmoth
Brothers Explorer van Warmoth
Brother
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je nieuwe tonepot erin zetten
Alles ziet er nog wel goed uit hoor. Electronica moet gefikst zijn, nek ga ik morgen mee bezig. Heb nu wat andere dingen aan kant, mooi even tijd voor zolang ik werkloos ben. Morgen hoor je meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Cynic het volgende:
Dean, wat moet je eigenlijk nog qua onderdelen hebben voor die Washburn? Dat moeten we misschien ook maar eens gaan fixen
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooit ga ik daar bassen en een Flying V vandaan plukken!
Qua bas weet ik het niet, maar onze zanger heeft er een LP van, echt erg leuk voor dat geld. Ik verwachte weinig, maar kwaliteit, afwerking en sound is heel erg goed. Zeker wel richting goede kant van Epiphone.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zo![]()
Ze hebben die body- en neckbuilder gedeeltelijk veranderd. Als ik bijvoorbeeld een thinline tele samenstel, krijg ik een heel andere interface dan wanneer ik een explorer maak.
Zijn die Westones op MP en Speurders trouwens wat qua bas?
Cool, ik heb er geen haast mee ofzo hoor, dat niet. Maar ik mis hem soms een beetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles ziet er nog wel goed uit hoor. Electronica moet gefikst zijn, nek ga ik morgen mee bezig. Heb nu wat andere dingen aan kant, mooi even tijd voor zolang ik werkloos ben. Morgen hoor je meer
Naja, dat. Maar laatst vroeg je naar de Floyd enzo, maar dat lijkt allemaal nog prima in orde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cool, ik heb er geen haast mee ofzo hoor, dat niet. Maar ik mis hem soms een beetje.
En een andere toplock nog, denk ik?
Ze komen beide uit de Matsumoku (?) fabriek dus kwalitatief zal het wel goed zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Qua bas weet ik het niet, maar onze zanger heeft er een LP van, echt erg leuk voor dat geld. Ik verwachte weinig, maar kwaliteit, afwerking en sound is heel erg goed. Zeker wel richting goede kant van Epiphone.
Beetje roest hier en daar denk ik, maar dat zou verder okay moeten zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat. Maar laatst vroeg je naar de Floyd enzo, maar dat lijkt allemaal nog prima in orde.
Geen haast niet, maar hij hangt hier al lang genoeg
Ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze komen beide uit de Matsumoku (?) fabriek dus kwalitatief zal het wel goed zitten.
Wel heel toevallig dat er ineens 2 te koop staan.
http://link.marktplaats.nl/411352404
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/basgitaren/westone-thunder-i-linkshandige-elektrische-basgitaar-78654938.html?q=linkshandige
Dat is nog behoorlijk goedkoop en kwaltitatief een stuk beter dan een MiM.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, een volledige strat (alleen geen pickups uitgezocht) voor $472,95
plus verzending (100-150 dollar?), customs (geen idee hoeveel dat gaat kosten) en pups is dus bijna even duur als een nieuwe MiM strat. Heb ik alleen locking tuners, fixed bridge en een kleur naar keuze gewonnen.
Ja, je moet het niet doen om goedkoper te zijn dan een [semi] budgetlijn van een bekend merk. Maar dan heb je wel wat heel erg eigens, en zeer goede kwaliteit. Dat heb ik met brothers Explorer gezien, echt supermooi stuk hout.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, een volledige strat (alleen geen pickups uitgezocht) voor $472,95
plus verzending (100-150 dollar?), customs (geen idee hoeveel dat gaat kosten) en pups is dus bijna even duur als een nieuwe MiM strat. Heb ik alleen locking tuners, fixed bridge en een kleur naar keuze gewonnen.
Dat is nooit een verkeerd ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Beetje roest hier en daar denk ik, maar dat zou verder okay moeten zijn inderdaad.
Moeten we tzt ook maar weer eens wat gaan spelen.
Ja, op zich wel maar toch twijfel ik nog. Ik heb liever gewoon een P-bass.quote:
Ja, als je het kunt, is het erg de moeite waard om de finish zelf te doen maar daar gaat meer werk in zitten dan je denkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Muchachooo het volgende:
hmm als ik met de body builder een finish toevoeg is de body alleen al 420$
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zo![]()
Ze hebben die body- en neckbuilder gedeeltelijk veranderd. Als ik bijvoorbeeld een thinline tele samenstel, krijg ik een heel andere interface dan wanneer ik een explorer maak.
Zijn die Westones op MP en Speurders trouwens wat qua bas?
http://link.marktplaats.nl/409295654quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.
Kan ik dan beter voor de passieve op speurders of voor de actieve op MP gaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.
Wel een mooi ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/408895716
Grafter gitaar
Geen geldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/405534192
Waren er nou nog mensen die mee wilden doen deze gitaren te kopen? Hij wil ze alleen per 4 of per 3 verkopen. De onderste is iig gereserveerd voor mij
Welk jaar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef The_Dean het volgende:
Damn, kijk die prijs... tijd voor een tijdmachine.
[ afbeelding ]
Haal d'r ook wat voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan me niks schelen. Als ik een tijdmachine vind haal ik een paar GIbson op in 1952
Die bovenste heb ik wel interesse in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/405534192
Waren er nou nog mensen die mee wilden doen deze gitaren te kopen? Hij wil ze alleen per 4 of per 3 verkopen. De onderste is iig gereserveerd voor mij
whoot!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef The_Dean het volgende:
Damn, kijk die prijs... tijd voor een tijdmachine.
[ afbeelding ]
Beiden zijn goed. Thunders sowieso. Ik zou zelf neigen naar de passieve, want ik vind passieve bassen fijner/makkelijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ik dan beter voor de passieve op speurders of voor de actieve op MP gaan?
En wat is een redelijk bod?
Het voordeel van die passieve is dat ik er ook een versterkertje bij krijg. Die doet het dan wekl niet maar daar hebben we Dean weer voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beiden zijn goed. Thunders sowieso. Ik zou zelf neigen naar de passieve, want ik vind passieve bassen fijner/makkelijker.
Hm, sowieso onder de 200. Ze gaan vaak voor 150,- weg, in goede staat.
Gaat vlotquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende week eerste optredenSpanneeenddddd
Nee hele band, nu deze week 3x jammen volgende week nog 2x om het echt ff allemaal zo goed mogelijk te krijgen. Maar het komt wel snel allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaat vlot
Succes!!
Trouwens, met de hele band, of dat akoestische gebeuren?
Ja, begrijpelijk. Ook nog niet echt op gerekend zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee hele band, nu deze week 3x jammen volgende week nog 2x om het echt ff allemaal zo goed mogelijk te krijgen. Maar het komt wel snel allemaal
Mijn bestellingen worden altijd bezorgd als er net een uurtje niemand thuis is! Daarnet weer, met mijn nieuwe oortjes. Morgen vast weer, met oortjes én scheerapparaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n kudo's gaan vandaag uit naar Music Store. Gister besteld in Duitsland en daarnet de postbode voor de deur met het pakketjeLekker snel
Wow, dat is echt rap!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n kudo's gaan vandaag uit naar Music Store. Gister besteld in Duitsland en daarnet de postbode voor de deur met het pakketjeLekker snel
Nog interesse in de Cort? Anders zet ik hem zo te koopquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn bestellingen worden altijd bezorgd als er net een uurtje niemand thuis is! Daarnet weer, met mijn nieuwe oortjes. Morgen vast weer, met oortjes én scheerapparaat
Ja was bang dat het fout ging, was in de adresbalk m'n huisnummer vergetenquote:
Ook wel tof van de postbode, meestal sturen ze het dan gewoon terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja was bang dat het fout ging, was in de adresbalk m'n huisnummer vergetenDus bij UPS track & trace stond ie er ook niet bij, nog achteraan gemaild maar geen reactie. Gelukkig stond m'n telefoonnummer er wel op dus kon de postbode bellen waar hij moest zijn :d
Ja nu was het stom van mezelf maar het is voor zo'n site wel handig om voor het huisnummer een apart vak te maken welke ingevuld moet zijn voor je doorgaat met betalen. Want het zal vast niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook wel tof van de postbode, meestal sturen ze het dan gewoon terug
Neehoor, gaat hem niet worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog interesse in de Cort? Anders zet ik hem zo te koop
Misschien gebeurd het zovaak dat de postbode uit ervaring gewoon beldquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu was het stom van mezelf maar het is voor zo'n site wel handig om voor het huisnummer een apart vak te maken welke ingevuld moet zijn voor je doorgaat met betalen. Want het zal vast niet de eerste keer zijn
Ik gebruikte het ook vaak ja op mijn Boss Me50b, maar ik mis het niet echt nu ik het niet meer heb. Ik kan het ten alle tijden met mijn computer modellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef arucard het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Phasers altijd al een van de vetste effecten gevonden.
Ik ook niet echt, maar paar weken een Phase100 gehad, toch erg leuk om mee te spelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb daar nou juist helemaal niks mee...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb daar nou juist helemaal niks mee...
n00b!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Grr nog steeds ruzie met mijn booster. net een fix erin gezet zodat ie (hopelijk) niet meer ruist en nu heb ik geen geluid
Ook geen ruis meer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Grr nog steeds ruzie met mijn booster. net een fix erin gezet zodat ie (hopelijk) niet meer ruist en nu heb ik geen geluid
Eventueel interesse voor mijn gitarist? Kleur?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef The_Dean het volgende:
Wat kan je tegenwoordig vragen voor een Phoenix STC-33, zo'n Wehkamp strat? 3 tientjes?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Zwart/donker, met van die tigerstripe dingen. Weet niet precies wat voor kleur het is... ik denk heel donkerbruin met zwart, maar door mijn gedeelte kleurenblindheid kan ik het niet goed voor je bepalen. Zootje foto's gemaakt, misschien kan jij er wat van maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eventueel interesse voor mijn gitarist? Kleur?
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef KaMo het volgende:
Bruin/groenig inderdaad.
Hoeveel moet je er voor hebben? Hij zoekt al een tijdje een cheapy strat geloof ik
Zal het hem zeggen, hoeveel is die verzending gok je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.
Prima.quote:
Ik heb hem gesmst, ik laat je weten zodra ik meer weet.quote:
Is goed manquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb hem gesmst, ik laat je weten zodra ik meer weet.
Gelukkig zijn de meeste gitaren wel <10kgquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Als het onder de 10 kg 7 euro. 10-30 kg is 12,20. Geen idee hoe zwaar hij is. Heb hier ook geen weegschaal.
Dat welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste gitaren wel <10kg
advies was een 100uF elco tussen voeding en massa en een 100R tussen voeding en effect.quote:
Misschien de 100R verlagen? Zeker weten goed aangesloten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
advies was een 100uF elco tussen voeding en massa en een 100R tussen voeding en effect.
alleen dan heb ik alleen nog geluid in bypass..
Pas wel op, want die ***-TNT heeft net z'n voorwaarden aangepast dat het pakket max 100cm mag zijn. Kom ik aan met een koffer+gitaar van 107cmquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Als het onder de 10 kg 7 euro. 10-30 kg is 12,20. Geen idee hoe zwaar hij is. Heb hier ook geen weegschaal.
dit waren instructies:quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien de 100R verlagen? Zeker weten goed aangesloten?
ik snap alleen niet hoe die twee onderdelen samen moeten komen..quote:Ik zou die 100 ohm serie weerstand en 100uF elco naar aarde, gewoon direct op de DC bus solderen.
9V draad even los solderen van de DC bus, de twee nieuwe componenten op de DC bus solderen en de 9V draad solderen op het nieuwe punt waar de weerstand en condensator samenkomen.
(newtone forum)
ja maar die elco moet dus tussen DC en aarde. Aangezien er een draad van DC naar aarde loopt nam ik aan dat die daartussen moest.. en die weerstand tussen DC en effect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon aan elkaar vast solderen. Of even een draadbrugje.
Hals eraf, moet lukken toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pas wel op, want die ***-TNT heeft net z'n voorwaarden aangepast dat het pakket max 100cm mag zijn. Kom ik aan met een koffer+gitaar van 107cmEn ze hebben geen alternatieven voor verzending
Ja, bij een strat wel, bij een SG is het wat lastig. Ik wil wel, maar de koper niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |