Nee hele band, nu deze week 3x jammen volgende week nog 2x om het echt ff allemaal zo goed mogelijk te krijgen. Maar het komt wel snel allemaalquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gaat vlot
Succes!!
Trouwens, met de hele band, of dat akoestische gebeuren?
Ja, begrijpelijk. Ook nog niet echt op gerekend zeker?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee hele band, nu deze week 3x jammen volgende week nog 2x om het echt ff allemaal zo goed mogelijk te krijgen. Maar het komt wel snel allemaal
Mijn bestellingen worden altijd bezorgd als er net een uurtje niemand thuis is! Daarnet weer, met mijn nieuwe oortjes. Morgen vast weer, met oortjes én scheerapparaatquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n kudo's gaan vandaag uit naar Music Store. Gister besteld in Duitsland en daarnet de postbode voor de deur met het pakketjeLekker snel
Wow, dat is echt rap!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:33 schreef Dribbel_ het volgende:
M'n kudo's gaan vandaag uit naar Music Store. Gister besteld in Duitsland en daarnet de postbode voor de deur met het pakketjeLekker snel
Nog interesse in de Cort? Anders zet ik hem zo te koopquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:35 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn bestellingen worden altijd bezorgd als er net een uurtje niemand thuis is! Daarnet weer, met mijn nieuwe oortjes. Morgen vast weer, met oortjes én scheerapparaat
Ja was bang dat het fout ging, was in de adresbalk m'n huisnummer vergetenquote:
Ook wel tof van de postbode, meestal sturen ze het dan gewoon terugquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja was bang dat het fout ging, was in de adresbalk m'n huisnummer vergetenDus bij UPS track & trace stond ie er ook niet bij, nog achteraan gemaild maar geen reactie. Gelukkig stond m'n telefoonnummer er wel op dus kon de postbode bellen waar hij moest zijn :d
Ja nu was het stom van mezelf maar het is voor zo'n site wel handig om voor het huisnummer een apart vak te maken welke ingevuld moet zijn voor je doorgaat met betalen. Want het zal vast niet de eerste keer zijnquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ook wel tof van de postbode, meestal sturen ze het dan gewoon terug
Neehoor, gaat hem niet worden!quote:Op woensdag 12 januari 2011 15:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nog interesse in de Cort? Anders zet ik hem zo te koop
Misschien gebeurd het zovaak dat de postbode uit ervaring gewoon beldquote:Op woensdag 12 januari 2011 15:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja nu was het stom van mezelf maar het is voor zo'n site wel handig om voor het huisnummer een apart vak te maken welke ingevuld moet zijn voor je doorgaat met betalen. Want het zal vast niet de eerste keer zijn
Ik gebruikte het ook vaak ja op mijn Boss Me50b, maar ik mis het niet echt nu ik het niet meer heb. Ik kan het ten alle tijden met mijn computer modellenquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:10 schreef arucard het volgende:
[..]
Jazeker![]()
Phasers altijd al een van de vetste effecten gevonden.
Ik ook niet echt, maar paar weken een Phase100 gehad, toch erg leuk om mee te spelen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb daar nou juist helemaal niks mee...
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:12 schreef Muchachooo het volgende:
ik heb daar nou juist helemaal niks mee...
n00b!quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Grr nog steeds ruzie met mijn booster. net een fix erin gezet zodat ie (hopelijk) niet meer ruist en nu heb ik geen geluid
Ook geen ruis meer?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Grr nog steeds ruzie met mijn booster. net een fix erin gezet zodat ie (hopelijk) niet meer ruist en nu heb ik geen geluid
Eventueel interesse voor mijn gitarist? Kleur?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:31 schreef The_Dean het volgende:
Wat kan je tegenwoordig vragen voor een Phoenix STC-33, zo'n Wehkamp strat? 3 tientjes?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:19 schreef Muchachooo het volgende:
Zwart/donker, met van die tigerstripe dingen. Weet niet precies wat voor kleur het is... ik denk heel donkerbruin met zwart, maar door mijn gedeelte kleurenblindheid kan ik het niet goed voor je bepalen. Zootje foto's gemaakt, misschien kan jij er wat van maken.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Eventueel interesse voor mijn gitarist? Kleur?
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:52 schreef KaMo het volgende:
Bruin/groenig inderdaad.
Hoeveel moet je er voor hebben? Hij zoekt al een tijdje een cheapy strat geloof ik
Zal het hem zeggen, hoeveel is die verzending gok je?quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 16:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
40 euro? Dat is uiteraard met snaren, afgesteld en incl. jengelstengel.
Prima.quote:
Ik heb hem gesmst, ik laat je weten zodra ik meer weet.quote:
Is goed manquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:58 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb hem gesmst, ik laat je weten zodra ik meer weet.
Gelukkig zijn de meeste gitaren wel <10kgquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Als het onder de 10 kg 7 euro. 10-30 kg is 12,20. Geen idee hoe zwaar hij is. Heb hier ook geen weegschaal.
Dat welquote:Op woensdag 12 januari 2011 17:04 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Gelukkig zijn de meeste gitaren wel <10kg
advies was een 100uF elco tussen voeding en massa en een 100R tussen voeding en effect.quote:
Misschien de 100R verlagen? Zeker weten goed aangesloten?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:08 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
advies was een 100uF elco tussen voeding en massa en een 100R tussen voeding en effect.
alleen dan heb ik alleen nog geluid in bypass..
Pas wel op, want die ***-TNT heeft net z'n voorwaarden aangepast dat het pakket max 100cm mag zijn. Kom ik aan met een koffer+gitaar van 107cmquote:Op woensdag 12 januari 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Als het onder de 10 kg 7 euro. 10-30 kg is 12,20. Geen idee hoe zwaar hij is. Heb hier ook geen weegschaal.
dit waren instructies:quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Misschien de 100R verlagen? Zeker weten goed aangesloten?
ik snap alleen niet hoe die twee onderdelen samen moeten komen..quote:Ik zou die 100 ohm serie weerstand en 100uF elco naar aarde, gewoon direct op de DC bus solderen.
9V draad even los solderen van de DC bus, de twee nieuwe componenten op de DC bus solderen en de 9V draad solderen op het nieuwe punt waar de weerstand en condensator samenkomen.
(newtone forum)
ja maar die elco moet dus tussen DC en aarde. Aangezien er een draad van DC naar aarde loopt nam ik aan dat die daartussen moest.. en die weerstand tussen DC en effect.quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:22 schreef The_Dean het volgende:
Gewoon aan elkaar vast solderen. Of even een draadbrugje.
Hals eraf, moet lukken toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Pas wel op, want die ***-TNT heeft net z'n voorwaarden aangepast dat het pakket max 100cm mag zijn. Kom ik aan met een koffer+gitaar van 107cmEn ze hebben geen alternatieven voor verzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |