Owja, nog hitte, andermans zweet en de geur van bier en kotsquote:Op dinsdag 11 januari 2011 18:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Nah dan ben je bij lange na nog niet bij de echte concertsfeer hoor
Ik heb mijn tele met zo'n setje gemaakt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Muchachooo het volgende:
http://bouwjeeigengitaar.nl/
nog even en ik word zo enthousiast van al deze dingen dat ik voortaan ál mijn gear zelf maak..![]()
Bestel het dan hier.. Dan heb je ten minste nog kwaliteit en veel meer keuze.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:22 schreef Muchachooo het volgende:
http://bouwjeeigengitaar.nl/
nog even en ik word zo enthousiast van al deze dingen dat ik voortaan ál mijn gear zelf maak..![]()
Zal ik mijn explorer de 22e ook maar meenemen? Kunnen we kijken hoe we die hals gaan afstellen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Warmoth
Brothers Explorer van Warmoth
Brother
En je nieuwe tonepot erin zettenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zal ik mijn explorer de 22e ook maar meenemen? Kunnen we kijken hoe we die hals gaan afstellen.
Ooit ga ik daar bassen en een Flying V vandaan plukken!quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:37 schreef The_Dean het volgende:
Warmoth
Brothers Explorer van Warmoth
Brother
quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En je nieuwe tonepot erin zetten
Alles ziet er nog wel goed uit hoor. Electronica moet gefikst zijn, nek ga ik morgen mee bezig. Heb nu wat andere dingen aan kant, mooi even tijd voor zolang ik werkloos ben. Morgen hoor je meerquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Cynic het volgende:
Dean, wat moet je eigenlijk nog qua onderdelen hebben voor die Washburn? Dat moeten we misschien ook maar eens gaan fixen
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zoquote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:41 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooit ga ik daar bassen en een Flying V vandaan plukken!
Qua bas weet ik het niet, maar onze zanger heeft er een LP van, echt erg leuk voor dat geld. Ik verwachte weinig, maar kwaliteit, afwerking en sound is heel erg goed. Zeker wel richting goede kant van Epiphone.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zo![]()
Ze hebben die body- en neckbuilder gedeeltelijk veranderd. Als ik bijvoorbeeld een thinline tele samenstel, krijg ik een heel andere interface dan wanneer ik een explorer maak.
Zijn die Westones op MP en Speurders trouwens wat qua bas?
Cool, ik heb er geen haast mee ofzo hoor, dat niet. Maar ik mis hem soms een beetje.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:47 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Alles ziet er nog wel goed uit hoor. Electronica moet gefikst zijn, nek ga ik morgen mee bezig. Heb nu wat andere dingen aan kant, mooi even tijd voor zolang ik werkloos ben. Morgen hoor je meer
Naja, dat. Maar laatst vroeg je naar de Floyd enzo, maar dat lijkt allemaal nog prima in orde.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Cool, ik heb er geen haast mee ofzo hoor, dat niet. Maar ik mis hem soms een beetje.
En een andere toplock nog, denk ik?
Ze komen beide uit de Matsumoku (?) fabriek dus kwalitatief zal het wel goed zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Qua bas weet ik het niet, maar onze zanger heeft er een LP van, echt erg leuk voor dat geld. Ik verwachte weinig, maar kwaliteit, afwerking en sound is heel erg goed. Zeker wel richting goede kant van Epiphone.
Beetje roest hier en daar denk ik, maar dat zou verder okay moeten zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:54 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Naja, dat. Maar laatst vroeg je naar de Floyd enzo, maar dat lijkt allemaal nog prima in orde.
Geen haast niet, maar hij hangt hier al lang genoeg
Ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze komen beide uit de Matsumoku (?) fabriek dus kwalitatief zal het wel goed zitten.
Wel heel toevallig dat er ineens 2 te koop staan.
http://link.marktplaats.nl/411352404
http://www.speurders.nl/overzicht/muziekinstrumenten/basgitaren/westone-thunder-i-linkshandige-elektrische-basgitaar-78654938.html?q=linkshandige
Dat is nog behoorlijk goedkoop en kwaltitatief een stuk beter dan een MiM.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, een volledige strat (alleen geen pickups uitgezocht) voor $472,95
plus verzending (100-150 dollar?), customs (geen idee hoeveel dat gaat kosten) en pups is dus bijna even duur als een nieuwe MiM strat. Heb ik alleen locking tuners, fixed bridge en een kleur naar keuze gewonnen.
Ja, je moet het niet doen om goedkoper te zijn dan een [semi] budgetlijn van een bekend merk. Maar dan heb je wel wat heel erg eigens, en zeer goede kwaliteit. Dat heb ik met brothers Explorer gezien, echt supermooi stuk hout.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, een volledige strat (alleen geen pickups uitgezocht) voor $472,95
plus verzending (100-150 dollar?), customs (geen idee hoeveel dat gaat kosten) en pups is dus bijna even duur als een nieuwe MiM strat. Heb ik alleen locking tuners, fixed bridge en een kleur naar keuze gewonnen.
Dat is nooit een verkeerd ideequote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Beetje roest hier en daar denk ik, maar dat zou verder okay moeten zijn inderdaad.
Moeten we tzt ook maar weer eens wat gaan spelen.
Ja, op zich wel maar toch twijfel ik nog. Ik heb liever gewoon een P-bass.quote:
Ja, als je het kunt, is het erg de moeite waard om de finish zelf te doen maar daar gaat meer werk in zitten dan je denkt.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:10 schreef Muchachooo het volgende:
hmm als ik met de body builder een finish toevoeg is de body alleen al 420$
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ik nog een SG, een Firebird en een Jaguar maar dan moet ik eerst maar eens een loterij winnen of zo![]()
Ze hebben die body- en neckbuilder gedeeltelijk veranderd. Als ik bijvoorbeeld een thinline tele samenstel, krijg ik een heel andere interface dan wanneer ik een explorer maak.
Zijn die Westones op MP en Speurders trouwens wat qua bas?
http://link.marktplaats.nl/409295654quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.
Kan ik dan beter voor de passieve op speurders of voor de actieve op MP gaan?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik zag de Westone ook staan. De mening onder de linkshandige op basgitaarforum is "ZIEN IS KOPEN VOOR HET TE LAAT IS!!!". Ik heb er geen geld voor nu. Zo nu en dan duiken ze eens op. Zijn toffe dingen ja.
Wel een mooi ding.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:38 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/408895716
Grafter gitaar
Geen geldquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/405534192
Waren er nou nog mensen die mee wilden doen deze gitaren te kopen? Hij wil ze alleen per 4 of per 3 verkopen. De onderste is iig gereserveerd voor mij
Welk jaar?quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef The_Dean het volgende:
Damn, kijk die prijs... tijd voor een tijdmachine.
[ afbeelding ]
Haal d'r ook wat voor mijquote:Op woensdag 12 januari 2011 01:47 schreef The_Dean het volgende:
Kan me niks schelen. Als ik een tijdmachine vind haal ik een paar GIbson op in 1952
Die bovenste heb ik wel interesse in.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:39 schreef blckbb het volgende:
http://link.marktplaats.nl/405534192
Waren er nou nog mensen die mee wilden doen deze gitaren te kopen? Hij wil ze alleen per 4 of per 3 verkopen. De onderste is iig gereserveerd voor mij
whoot!quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:31 schreef The_Dean het volgende:
Damn, kijk die prijs... tijd voor een tijdmachine.
[ afbeelding ]
Beiden zijn goed. Thunders sowieso. Ik zou zelf neigen naar de passieve, want ik vind passieve bassen fijner/makkelijker.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kan ik dan beter voor de passieve op speurders of voor de actieve op MP gaan?
En wat is een redelijk bod?
Het voordeel van die passieve is dat ik er ook een versterkertje bij krijg. Die doet het dan wekl niet maar daar hebben we Dean weer voor.quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Beiden zijn goed. Thunders sowieso. Ik zou zelf neigen naar de passieve, want ik vind passieve bassen fijner/makkelijker.
Hm, sowieso onder de 200. Ze gaan vaak voor 150,- weg, in goede staat.
Gaat vlotquote:Op woensdag 12 januari 2011 13:43 schreef Dribbel_ het volgende:
Volgende week eerste optredenSpanneeenddddd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |