met flanger klinkt hij super dusquote:Op zondag 9 januari 2011 14:04 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Phaser inderdaad, maar zit ook wat flanger overheen volgens mij.
Ouch.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:48 schreef Lienzz het volgende:
operatie aan mijn vingers gehad, kon mijn middelste twee niet goed buigen. met beetje geluk gaat mijn gitaarspel ook beter over tijdje, maar zal de eerste tijd erg pijnlijk zijn om mijn hand te bewegen.
Zet je hem hier maar neerquote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Ayca het volgende:
Nog een?
Ik heb daar heul geen ruimte voor.
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000500
quote:
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:05 schreef Svyatagor het volgende:
LTD verkocht
Gast had wel een goeie zooi gitaren, o.a. PRS, MusicMan Petrucci signature, Les Paul classic. En nu dus een LTD EC1000
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat 'ie verkocht is, blijft een gekke gitaar natuurlijk
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuwquote:Op zondag 9 januari 2011 19:20 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Dus nu op naar de Gretsch?
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt:quote:Op zondag 9 januari 2011 19:24 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik denk het wel. Twijfel ook nog een beetje over een mooi klein buizenbakkie (Fender Blues jr bv), maar ik kan zo'n Tim Armstrong-Gretsch kopen voor 800, vrijwel nieuw![]()
Wat denk jij van deze, Tele:
http://link.marktplaats.nl/410520183
Dat is natuurlijk ook nog een optie. Hmmm...quote:Op zondag 9 januari 2011 19:26 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan wat je zoekt:
1) Blues jr kan ik je aanraden (Ik heb em zelf ook)
2) Tim Armstrong is echt een heel ander beestje dan dat ding op marktplaats. Persoonlijk vind ik de versie op marktplaats veel mooier, maar de elementen moet je van houden. Is dun en absoluut geen dikke humbuckersound. Wel te gek, daar niet van! Tof ding!
Als ik 800 euro zou hebben: Tweedehands blues (350) en die van marktplaats (550) (en een weekje op water en brood om het verschil uit te balanseren)
5120 heeft gewoon humbuckers, heeft weinig met Gretsch en Gretsch sound van doen. Wel goede gitaren. Tv-Jones en filtertrons zijn wél 'Gretsch' humbuckers en klinken waanzinnig (Stray Cats?). Die Dynasonics Dearmond 2000s zijn echt heel dun, tele-achtig. Klinken waanzinnig op hun eigen manier.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk ook nog een optie. Hmmm...
Ik hou erg van die twang van Gretsch, een beetje gruizig maar wel helder en gedefinieerd. Weet niet of dat single coil of humbucker is. Ik speelde laatst op een 5120, maar die heeft 'gretschbuckers', beetje modderig en niet zo helder. Veel mensen zetten zelf tv jones of filtertrons in zo'n 5120. Welke pro heb jij?
"Helaas"quote:Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
5120 heeft gewoon humbuckers, heeft weinig met Gretsch en Gretsch sound van doen. Wel goede gitaren. Tv-Jones en filtertrons zijn wél 'Gretsch' humbuckers en klinken waanzinnig (Stray Cats?). Die Dynasonics Dearmond 2000s zijn echt heel dun, tele-achtig. Klinken waanzinnig op hun eigen manier.
Ik heb geen pro, helaas. Ik moet het 'helaas' doen met een 1967 Tenessean uit de US of A.
Uiteraard.quote:Op zondag 9 januari 2011 21:25 schreef TeleluvR het volgende:
Vergeet vooral niet te spelen op beiden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |