abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91075082
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef capricia het volgende:

[..]

Maar dan begrijp ik je dus wel goed: Alle redenen voor sex zijn okay, maar zodra het om geld gaat niet?
Nee, iedereen moet zelf weten met welke reden hij seks heeft en of hij/zij daarna met zichzelf kan leven. Ik heb alleen seks binnen relaties als ik iets voor een ander voel/ een klik heb.
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 18:12:43 #102
236264 crew  capricia
pi_91075090
Als een vrouw met een man naar bed gaat nadat hij bijv. een drankje voor haar gekocht heeft, of haar een cadeautje gegeven heeft, is ze dan ook een hoer?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_91075095
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat ik er geen respect voor heb. Ik zou het alleen niet kunnen en willen.
Je had toch wel enig afgunst voor vrouwen die het puur voor geld doen zoals je eerder type.
pi_91075304
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef capricia het volgende:
Als een vrouw met een man naar bed gaat nadat hij bijv. een drankje voor haar gekocht heeft, of haar een cadeautje gegeven heeft, is ze dan ook een hoer?
Dat is maatschappelijk geaccepteerd.

Man bied drankje aan -- Waarde en tijd -- om doel te berijken -- aandacht van vrouw te krijgen. Accepteert vrouw waarde voor haar tijd, het drankje is het theoretisch prostitutie :D

Dan komt het argument: Ik doe het niet voor geld maar vrijwillig.

Maar die hoer doet het ook vrijwillig, zij wil gewoon iets anders als jij :D

DUZZZZ het verschil tussen een hoer en een niet hoer is de intresse wat ze wil, niet de manier waarop ze handelt met haar lichaam.
pi_91075343
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Je had toch wel enig afgunst voor vrouwen die het puur voor geld doen zoals je eerder type.
Waar zie je die ''afgunst'' precies?
pi_91075389
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:12 schreef capricia het volgende:
Niet in de traditionele zin van het woord, maar het heeft wel overeenkomsten ja.
  zondag 9 januari 2011 @ 18:25:04 #107
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_91075617
ze is waarschijnlijk fucking goed in bed. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_91075620
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik vind het een verschil of een meisje een aantal, al dan niet korte, relaties uit liefde heeft gehad waarbinnen seks plaats vond, of dat ze er haar werk van heeft gemaakt en er niets bij voelde maar gewoon zaad ontving in ruil voor geld.
pi_91075660
Dan deze vraag, wat is erger? Een hoerenloper of een hoer?
pi_91075719
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef opastokvis het volgende:
ze is waarschijnlijk fucking goed in bed. ^O^
Of niet zij hebt het maar 1 jaar gedaan
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_91075785
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:25 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Daarin zit geen waarde-oordeel besloten. Het is juist de tegenstelling die ik zo duidelijk probeer te maken.
pi_91075788
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:27 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Of niet zij hebt het maar 1 jaar gedaan
Dat zijn gemiddeld 5 mannen per dag, dan kom je op 1825 mannen per jaar.
pi_91075824
Dus... mijn vriendin is een engeltje en zou zoiets NOOIT doen :D Ze heeft me gister verteld dat ze nog maagd is _O-
pi_91075888
Uit wat voor milieu komt TS zijn engeltje eigenlijk? Blijkbaar heeft ze gestudeerd en heeft zij een goede baan.
pi_91075908
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Aantal per dag was onbekend volgens mij
(Judas 9) "Maar Michaël, de archangel, toen hij met den duivel twistte, en handelde van het lichaam van Mozes, durfde geen oordeel van lastering tegen hem voortbrengen, maar zeide: De Heere bestraffe u!'
pi_91075932
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:32 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Aantal per dag was onbekend volgens mij
Het is ook een schatting.
pi_91075992
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef LikeEmDead het volgende:
Uit wat voor milieu komt TS zijn engeltje eigenlijk? Blijkbaar heeft ze gestudeerd en heeft zij een goede baan.
Presies toch, toch wel redelijke middel-hoge klasse. Waarschijnlijk deed ze het omdat het leuk was of het geld wel makkelijk was. Desnoods omdat ze NOG meer moest hebben dan ze al had.

Die kut heeft geen waarde als je puur en alleen maar kijkt naar de hoeveelheid mannen die eringaat lol hoge klasse of lage klasse kut maakt niet uit, ophoude met die sprookjes lol
pi_91076064
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef U4E het volgende:

[..]

Presies toch, toch wel redelijke middel-hoge klasse. Waarschijnlijk deed ze het omdat het leuk was of het geld wel makkelijk was. Desnoods omdat ze NOG meer moest hebbenw at ze wou.

Die kut heeft geen waarde als je puur en alleen maar kijkt naar de hoeveelheid mannen die eringaat lol hoge klasse of lage klasse kut maakt niet uit, ophoude met die sprookjes lol
Daarnaast, wie weet heeft zij wel als prostituee gewerkt om haar studie te betalen. Als dat zo is toch dik respect ^O^ .
pi_91076092
ook dat, moedig en sterk, je zou als vrouw zoiets maar durven met al die stigmas tegen je. zoiets kan je jarenlang volgen, zie TS.
pi_91076094
Beter dan een uitkering trekker die de regering de schuld geeft van het falen van zijn of haar ontwikkeling. Als je een goed leven wil moet je offers brengen.
pi_91076099
quote:
Komt ze op haar kantoor al haar 'klantjes' weer tegen dat wordt gezellig k(l)etsen :9
pi_91076109
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:34 schreef U4E het volgende:

[..]

Presies toch, toch wel redelijke middel-hoge klasse. Waarschijnlijk deed ze het omdat het leuk was of het geld wel makkelijk was. Desnoods omdat ze NOG meer moest hebben dan ze al had.

Ik zelf zou het niet doen om 1 rede ik kan het niet uitstaan als zo iemand mij een cock-block geeft.
UITGESCHREVEN
pi_91076171
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik zelf zou het niet doen om 1 rede ik kan het niet uitstaan als zo iemand mij een cock-block geeft.
Haha, dus omdat die vrouw die jij het bed in wil praten een laag eigenwaarde heeft omdat zij met iedereen het bed induikt, voel jij je vernedert als zij wel jou afwijst?
pi_91076178
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef LikeEmDead het volgende:
Beter dan een uitkering trekker die de regering de schuld geeft van het falen van zijn of haar ontwikkeling. Als je een goed leven wil moet je offers brengen.
nananana oh wat ben jij toch duidelijk. Die vrouw heeft zich aan de situatie aangepast en daar uiteindelijk profeit aan gehad ipv lopen te janken om het verleden etc.
  zondag 9 januari 2011 @ 18:40:31 #125
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_91076204
Ik zou er niet mee kunnen leven denk ik
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_91076214
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:39 schreef U4E het volgende:

[..]

nananana oh wat ben jij toch duidelijk. Die vrouw heeft zich aan de situatie aangepast en daar uiteindelijk profeit aan gehad ipv lopen te janken om het verleden etc.
Je bent een top gozer ^O^ .
pi_91076534
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef reformatorisch het volgende:

[..]

Komt ze op haar kantoor al haar 'klantjes' weer tegen dat wordt gezellig k(l)etsen :9
Hopen dat in ts zn vrienden- en familiekring niemand zit dit toevallig bij haar is langsgeweest. Worden boeiende kerstdiners :)

Ts, heb je al een update voor ons?
pi_91076563
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:48 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hopen dat in ts zn vrienden- en familiekring niemand zit dit toevallig bij haar is langsgeweest. Worden boeiende kerstdiners :)

Tragisch nieuws binnen gekregen, TS overleden aan chlamydia opgelopen van zijn vriendin.
pi_91077517
quote:
Op zondag 9 januari 2011 17:57 schreef Xennia het volgende:

[..]

Een vrouw die haar lichaam aanbiedt in ruil voor geld.
alimentatie is ook geld
pi_91078433
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:08 schreef Gedoetje het volgende:

[..]

alimentatie is ook geld
Je punt is?
pi_91078519
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat alle gescheiden vrouwen met kinderen hoeren zijn.
pi_91078768
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:23 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dat alle gescheiden vrouwen met kinderen hoeren zijn.
Dus zonder kinderen niet? Bovendien krijg je er niet eens sex voor terug en volgens mij is dat toch wel een voorwaarde aan het hoer-zijn.
pi_91078882
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Dus zonder kinderen niet? Bovendien krijg je er niet eens sex voor terug en volgens mij is dat toch wel een voorwaarde aan het hoer-zijn.
Leuk dat je het zo serieus neem.
pi_91078921
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:22 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Je punt is?
Dat ik het stom vindt om meiden voor hoer uit te maken hetgeen mn exvriend deed hij wou niet meer trouwen voor de alimentatie Als het geld is wat iemand een hoer maakt was ik dus ook een hoer of het uitgangspunt klopt niet
pi_91079123
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:30 schreef Gedoetje het volgende:
Dat ik het stom vindt om meiden voor hoer uit te maken hetgeen mn exvriend deed hij wou niet meer trouwen voor de alimentatie Als het geld is wat iemand een hoer maakt was ik dus ook een hoer of het uitgangspunt klopt niet
Ik zie de link totaaaaal niet tussen jouw verhaal en iemand die daadwerkelijk op haar rug heeft gelegen voor geld. Dat is toch ook gewoon een hoer, wat kun je er anders van maken?

Misschien een harde boodschap maar jouw vriend wou gewoon niet met jou trouwen. Van partneralimentatie kun je namelijk gewoon afzien door huwelijkse voorwaarden op te stellen. Kulargument dus.
pi_91079176
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:33 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik zie de link totaaaaal niet tussen jouw verhaal en iemand die daadwerkelijk op haar rug heeft gelegen voor geld. Dat is toch ook gewoon een hoer, wat kun je er anders van maken?

Misschien een harde boodschap maar jouw vriend wou gewoon niet met jou trouwen. Van partneralimentatie kun je namelijk gewoon afzien door huwelijkse voorwaarden op te stellen. Kulargument dus.
Haha, gedoetje haar partner heeft zich eronder uit geluld door alimentatie als excuus te gebruiken :').
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 19:48:48 #137
236264 crew  capricia
pi_91080255
quote:
Op zondag 9 januari 2011 19:27 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze tijdens hun huwelijk toch wel seks gehad hebben?
De betaling (alimentatie) vindt gewoon wat later plaats ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_91080421
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 19:48 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze tijdens hun huwelijk toch wel seks gehad hebben?
De betaling (alimentatie) vindt gewoon wat later plaats ;)
:') context.
pi_91081263
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:36 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Daarnaast, wie weet heeft zij wel als prostituee gewerkt om haar studie te betalen. Als dat zo is toch dik respect ^O^ .
WTF, er zijn andere baantjes te krijgen dan met je benen wijd te gaan en vreemde mannen hun sperma in je te laten spuiten. Als ik dit topic zo lees, ben ik blijkbaar ontzettend conservatief; slettebakken die zich hoereren voor de poen moeten toch echt ver uit mijn buurt blijven. :')
pi_91081503
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:04 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

WTF, er zijn andere baantjes te krijgen dan met je benen wijd te gaan en vreemde mannen hun sperma in je te laten spuiten. Als ik dit topic zo lees, ben ik blijkbaar ontzettend conservatief; slettebakken die zich hoereren voor de poen moeten toch echt ver uit mijn buurt blijven. :')
''Baantjes'', inderdaad. Die baantjes verdienen niet genoeg om je studie te betalen, je kan zo een baantje nemen als je ouders je financieel ook steunen, maar als dat niet zo is verdient een bijbaantje bij een café niet genoeg.
pi_91081745
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:07 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

''Baantjes'', inderdaad. Die baantjes verdienen niet genoeg om je studie te betalen, je kan zo een baantje nemen als je ouders je financieel ook steunen, maar als dat niet zo is verdient een bijbaantje bij een café niet genoeg.
Al zou een gewoon baantje niet genoeg zijn, dan valt er in dit land prima te lenen van de IBG met hartstikke mooie voorwaarden. Als je liever met je benen wijd gaat dan een schuld opbouwt, dan ben je .. tsja, een hoer. Vroeger was dat nog een scheldwoord :') .
pi_91081933
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:11 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Al zou een gewoon baantje niet genoeg zijn, dan valt er in dit land prima te lenen van de IBG met hartstikke mooie voorwaarden. Als je liever met je benen wijd gaat dan een schuld opbouwt, dan ben je .. tsja, een hoer. Vroeger was dat nog een scheldwoord :') .
Ik vind dat alleen maar slim. Bovendien is seks voor geld compleet anders dan seks met liefde (nee, geen ervaring). Ik snap de ophef nooit zo, als zij daar zelf voor kiest, who cares echt. Wie ben jij om daar over te orodelen?
pi_91082127
quote:
17s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:14 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Ik vind dat alleen maar slim. Bovendien is seks voor geld compleet anders dan seks met liefde (nee, geen ervaring). Ik snap de ophef nooit zo, als zij daar zelf voor kiest, who cares echt. Wie ben jij om daar over te orodelen?
Tsja, als mensen niet meer zouden mogen oordelen, kunnen we net zo goed dit forum sluiten en ophouden met alle menselijke communicatie. Met jouw soort nihilisme heb ik niks.
pi_91082415
quote:
3s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:17 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Tsja, als mensen niet meer zouden mogen oordelen, kunnen we net zo goed dit forum sluiten en ophouden met alle menselijke communicatie. Met jouw soort nihilisme heb ik niks.
Haha, klopt we mogen oordelen op het forum. Een vraag aan jou, als jij een meisje leer kennen en je word dol verliefd op haar. Maar na 3 maanden vertelt ze jou dat zij 1 jaar als prostituee heeft gewerkt, zou je haar dan dumpen of heb je afgunst maar zou je toch verder gaan?
pi_91082696
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:21 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Haha, klopt we mogen oordelen op het forum. Een vraag aan jou, als jij een meisje leer kennen en je word dol verliefd op haar. Maar na 3 maanden vertelt ze jou dat zij 1 jaar als prostituee heeft gewerkt, zou je haar dan dumpen of heb je afgunst maar zou je toch verder gaan?
Ik kan me niet goed voorstellen dat ik in een dergelijke situatie terecht zou komen, maar ik denk inderdaad dat ik het uit zou maken. In een relatie moet je toch bij elkaar passen en dan werkt het niet wanneer zij morele keuzes (zoals lichtzinnig omgaan met seksualiteit) maakt die ik sterk verwerp.

Maar ach. Wellicht is het wel zoals bij alle andere eisenlijstjes die je van tevoren opstelt over vrouwen: als er eenmaal een klik is, maakt het geen reet uit.
pi_91082875
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Ik kan me niet goed voorstellen dat ik in een dergelijke situatie terecht zou komen, maar ik denk inderdaad dat ik het uit zou maken. In een relatie moet je toch bij elkaar passen en dan werkt het niet wanneer zij morele keuzes (zoals lichtzinnig omgaan met seksualiteit) maakt die ik sterk verwerp.

Maar ach. Wellicht is het wel zoals bij alle andere eisenlijstjes die je van tevoren opstelt over vrouwen: als er eenmaal een klik is, maakt het geen reet uit.
Precies, maar als je de waarde over seksualiteit aan de kant zet in het begin van een relatie kom je daar later altijd weer op terug.
pi_91083008
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:28 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Precies, maar als je de waarde over seksualiteit aan de kant zet in het begin van een relatie kom je daar later altijd weer op terug.
Ik snap deze zin niet.
pi_91083112
Ik ga even rechtstreeks replyen op de topicstarter.

quote:
Even het volgende: ik ken een leuke meid. [...] Nou dit is het geval: via een vage kennis heb ik gehoord dat ze een paar geleden tijdens haar studie ongeveer een half jaartje tot een jaartje.....XXX!!
In plaats van XXX kun je van alles invullen: gokschulden, drugssmokkel, huiselijk geweld, wiet roken, relatie met dezelfde sexe, diefstal, fraude, et cetera.

Het gaat hier om jouw grenzen. Wat is voor jou acceptabel en wat niet. Doe eens een oefeningetje, en dan kom je er vanzelf achter of je het OK vindt of niet.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_91083236
quote:
5s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:30 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Ik snap deze zin niet.
Ik bedoel hier mee, je kan jou morele waarde over omgaan met seksualiteit wel aan de kant zetten als je een relatie begint omdat je tot over je oren verliefd ben. Maar later kan dit toch een stoor zender worden als de verliefdheid begint over te slaan naar houden van, wat vaak een kritische fase is die je meemaak.
pi_91086955
LikeEmDead, geef maar geen tips, want jij bent de persoon die náár de hoeren toe gaat ipv dat je een vrouw aan de haak slaat.
pi_91087199
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef iwannabehigh het volgende:
LikeEmDead, geef maar geen tips, want jij bent de persoon die náár de hoeren toe gaat ipv dat je een vrouw aan de haak slaat.
Nooit ontkent dat ik naar de hoeren gaat.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:40:28 #152
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_91088607
Ik denk dat er nog steeds een verschil is tussen pure lust en liefde.
Sex voor geld is niet te vergelijken met sex uit liefde.
In die zin maakt het dus weinig uit wat er in het verleden is gebeurd.
Wat wel belangrijk is is of ze zich goed heeft laten testen.
Sex met condooms is relatief veilig, maar better safe than sorry.
pi_91089570
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef ra het volgende:
Dat dus. Het zou mij ook verder boeien, die ervaring in bed is misschien alleen maar mooi meegenomen :)

Gaan ervoor dus...

Overigens: genoeg vrouwen die de slet hebben uitgehangen, of zelfs bij diverse banen zich hebben omhoog geneukt. Daar heb je dan toch ook geen problemen mee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91089813
Ik denk dat TS voornamelijk een ego-probleempje heeft.
Ze heeft zoveel ervaring en zoveel mannen gehad..is TS dan nog wel goed genoeg in vergelijking.......
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_91089820
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef ra het volgende:
Dat is wat ik probeerde te zeggen idd.
pi_91090511
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef helldeskr het volgende:
Ik denk dat TS voornamelijk een ego-probleempje heeft.
Ze heeft zoveel ervaring en zoveel mannen gehad..is TS dan nog wel goed genoeg in vergelijking.......
jah daarom zou ik er ook niet aan beginnen, dan krijg je op een gegeven moment die vraag weer.

Is TS wel goed genoeg voor haar? _O-
UITGESCHREVEN
pi_91091123
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens: genoeg vrouwen die de slet hebben uitgehangen, of zelfs bij diverse banen zich hebben omhoog geneukt. Daar heb je dan toch ook geen problemen mee?
Dit is altijd zo'n raar argument. Waarom zou ik er geen probleem mee hebben wanneer een vrouw op een andere manier geslet heeft? Een slet is een slet.
Ik zal het expliceren: Ook buiten dienstverband om vind ik het vies om enorme aantallen sekspartners te hebben. Maar blijkbaar ben ik de laatste der romantische Mohikanen. ;(
pi_91091471
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:48 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Nee.Ben vanmiddag en vanavond weggeweest en kom net thuis. Heb haar verder niet gesproken of g-sms-t. Maar zoals ik er nu over denk: ik vind haar heel leuk en als die "kennis" (ik zet kennis tussen haakjes want het was zoals ik al zei een vage kennis: zeg maar een vriend van een vriend) niks had gezegd had ik haar misshien afgelopen week al mee uitgevraagd. Alleen ik kwam die "kennis" de dag voor oudjaar in een cafe tegen. En die deed toen dus half lam dat verhaal uit de doeken. Toen ik in de dagen daarna bij wat andere "kennissen" die haar al lang kennen polsde kreeg ik wat vage antwoorden. Oke ik was zelf ook niet echt concreet ik heb niet gezegd van goh jij kent XXXX? Is die een paar jaar geleden hoer geweest?

Maar om op mijn eerste zin terug te komen: als die kennis dus niks had gezegd had ik haar afgelopen woensdag (want toen zag ik haar) gevraagd van "goh, wil je misschien een keer iets leuks doen" (uit eten, film, of noem maar wat). Ik heb er vandaag ook nog wat over gedacht en ik denk dat ik haar toch mee uitvraag. En dan zie ik wel wat er gebeurd. Ze moet natuurlijk ook nog ja zeggen :@ . En dan zie ik wel hoe het afloopt. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Waarom niet? Je zei dat in je post ook al: je weet niet wie er in haar (als het waar is) in haar "klantenkring" heeft gezeten. Ik zeg er trouwens wel bij volgens die kennis deed ze haar "werk" 1 of 2 dagen in de week (soms een weekend) in een andere stad (ander deel van het land). Dus de kans dat er hier iemand uit haar klantenkring rondloopt is niet heel groot. Maar ook niet uit te sluiten. Die "kennis" is trouwens een ex-vriend van een vriendin van haar waar ze nu geen contact meer mee heeft.

quote:
Haar vader heeft een "normale" kantoorbaan en haar moeder werkt geloof ik op basisschool ofzo. Dus niet echt rijk maar gewoon een modaal gezin denk ik (maar ik ken haar ouder dus (nog) niet)
pi_91091807
Succes op je date en graag update daarna :D. Ben toch wel nieuwsgierig hoe dit afloopt...
  zondag 9 januari 2011 @ 22:25:56 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91092073
Ik heb dan nog nooit geld ontvangen voor seks maar het is algemeen bekend dat ik nogal de slet uithing, vooral seksrelaties eigenlijk.

Ik denk dat het wat betreft trouw en betrouwbaarheid in een relatie eigenlijk amper invloed hoeft te hebben. Als iemand mijn hart verovert, dan ben ik loyaal. Punt. En daaronder versta ik dat ik er voor iemand ben, dat ik trouw ben aan iemand en dat ik respect toon voor iemand. Ik kan wel eens iemand anders leuk vinden hoor, ik ben wel beetje gevoelig voor aandacht van anderen. Maar zover als een telefoonnummer uitwisselen of digitale contacten ben ik nog nooit gegaan want dat is niet loyaal.

Waar ik wel moeite mee heb is het aangaan van relaties omdat ik teveel klootzakken voorbij heb zien komen en omdat ik doorgaans wél in een vroeg stadium enige openheid van zaken geef. In de praktijk knapt tot dusver bijna elke man daarop af. De mannen die het niets uitmaakt had ik tot een jaartje geleden geen enkele interesse in omdat ik tot die tijd alleen gevoelig was voor de agressieve versiertrucjes (klootzakken). Nu ik me daar veel meer bewust van ben, hou ik dat soort mensen buiten de deur en wat mannen betreft begin ik een steeds beter oog te ontwikkelen voor types die wel betrouwbaar zijn.

Ik zeg niet dat dit 1 op 1 geldt voor het meisje van TS. Maar als hij haar echt zo leuk vindt, dan moet hij zich niet zo druk maken over hoe bijzonder het voor haar is. In mijn geval: matige seks met iemand voor wie ik oprecht gevoelens heb, is 100x beter dan mindblowing seks met iemand voor wie ik niets voel. Het is aan TS om te oordelen of dat bij haar ook zo is.
Resistance is futile.
pi_91092212
Ik ga ook niet meer langer stressen en er nog een dag en een nacht over piekeren. Ik ga haar nu nog bellen en mee uitvragen. Is wel beetje laat maar kan nog net. Volgens mij gaat ze niet voor elf uur naar bed. En anders bel ik haar maar wakker. Zie ik gelijk hoe ze dan reageert :D
pi_91093012
Ze zei ja *O* . Ben blij dat ik het gevraagd. Is wel iets van me afgevallen. Ik heb er echt veel over gedacht de laatste dagen en ook vanmiddag. We gaan donderdag uit eten. Ik heb zoiets als ik dat verhaal niet had gehoord had ik haar ook mee uitgevraagd. Nu heeft iemand mij een verhaal verteld (wat misschien waar is maar misschien ook niet) en daar laat ik alles van afhangen.

Spannend.

Wordt leuke verhaal voor het abc op ons bruiloft :) . O nee nu loop ik te hard van stapel. :)

*;
pi_91095535
kanker zeg, wat een slimme mensen hier allemaal. nee echt. ik stoor me nu echt zo fucking hard aan het gros van de mensen hier. doe niet zo kanker wijs als je het niet bent. het zal wel komen doordat ik slaperig ben, maar ik kan ff weinig geduld opbrengen voor het gemiddelde IQ hier atm, dus ga gewoon allemaal ff buiten kijken of t regent. en ja, verwijder mn reply maar en geef me een note, I don't give a fuck, ik moest dit ff kwijt. quasi-intellectuele gelul hier, niet te zuinig. niet dat het de eerste keer is dat ik dit soort gezwets op fok tegen ben gekomen, maargoed.

en kom ook niet aanzetten met iets als "nee jij gebruikt kanker als scheldwoord, jij bent lekker slim". want ja ik ben slim en ik BREEK JE GEZICHT
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 23:21:51 #164
236264 crew  capricia
pi_91095622
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:
kanker zeg, wat een slimme mensen hier allemaal. nee echt. ik stoor me nu echt zo fucking hard aan het gros van de mensen hier. doe niet zo kanker wijs als je het niet bent. het zal wel komen doordat ik slaperig ben, maar ik kan ff weinig geduld opbrengen voor het gemiddelde IQ hier atm, dus ga gewoon allemaal ff buiten kijken of t regent. en ja, verwijder mn reply maar en geef me een note, I don't give a fuck, ik moest dit ff kwijt. quasi-intellectuele gelul hier, niet te zuinig. niet dat het de eerste keer is dat ik dit soort gezwets op fok tegen ben gekomen, maargoed.

en kom ook niet aanzetten met iets als "nee jij gebruikt kanker als scheldwoord, jij bent lekker slim". want ja ik ben slim en ik BREEK JE GEZICHT
Gaat het een beetje :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 9 januari 2011 @ 23:23:46 #165
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91095719
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:

Ga lekker naar je nest en slaap je roes uit.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:24:46 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91095763
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:

Aahaahahaaah!

Wat denk je eigenlijk te bereiken? Dat mensen die er nu eenmaal een andere visie op hebben, nu ineens gaan zeggen 'verrek, zonderling heeft gelijk!'?

Dát is de grote grap hier. Misschien heb je best gelijk, maar blijkbaar ben je niet echt smart als je denkt dat dit gaat helpen om mensen te overtuigen van jouw visie. Ik vind het bekrompen en de manier waarop je post doet mij vermoeden dat je gewoon enorm gefrustreerd en ongelukkig bent of zo :D .
Resistance is futile.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:27:08 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91095874
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef kijkmij het volgende:
Ze zei ja *O* . Ben blij dat ik het gevraagd. Is wel iets van me afgevallen. Ik heb er echt veel over gedacht de laatste dagen en ook vanmiddag. We gaan donderdag uit eten. Ik heb zoiets als ik dat verhaal niet had gehoord had ik haar ook mee uitgevraagd. Nu heeft iemand mij een verhaal verteld (wat misschien waar is maar misschien ook niet) en daar laat ik alles van afhangen.

Spannend.

Wordt leuke verhaal voor het abc op ons bruiloft :) . O nee nu loop ik te hard van stapel. :)

*;
Heel veel plezier.
Resistance is futile.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:29:13 #168
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91095971
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef kijkmij het volgende:

[..]

. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Waarom niet? Je zei dat in je post ook al: je weet niet wie er in haar (als het waar is) in haar "klantenkring" heeft gezeten. Ik zeg er trouwens wel bij volgens die kennis deed ze haar "werk" 1 of 2 dagen in de week (soms een weekend) in een andere stad (ander deel van het land). Dus de kans dat er hier iemand uit haar klantenkring rondloopt is niet heel groot. Maar ook niet uit te sluiten. )
Dat maakt toch ook niet uit. Je hebt toch altijd kans dat er iemand rondloopt die in haar heeft gezeten, wat maakt het dan uit of diegene betaald heeft of niet?

Ik zou trouwens niet weten hoe ik zou reageren. Als het een paar jaar geleden is denk ik wel dat ik er mee kan leven, maar ik zou niet met iemand willen die het werk nu nog doet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_91096210
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Dit is altijd zo'n raar argument. Waarom zou ik er geen probleem mee hebben wanneer een vrouw op een andere manier geslet heeft? Een slet is een slet.
Ik zal het expliceren: Ook buiten dienstverband om vind ik het vies om enorme aantallen sekspartners te hebben. Maar blijkbaar ben ik de laatste der romantische Mohikanen. ;(
Dan hoop ik, dat je zelf nog maagd bent...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91096355
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat maakt toch ook niet uit. Je hebt toch altijd kans dat er iemand rondloopt die in haar heeft gezeten, wat maakt het dan uit of diegene betaald heeft of niet?

Ik zou trouwens niet weten hoe ik zou reageren. Als het een paar jaar geleden is denk ik wel dat ik er mee kan leven, maar ik zou niet met iemand willen die het werk nu nog doet.
Als het waar is dan is het dus 3 tot 4 jaar geleden.
pi_91096359
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aahaahahaaah!

Wat denk je eigenlijk te bereiken? Dat mensen die er nu eenmaal een andere visie op hebben, nu ineens gaan zeggen 'verrek, zonderling heeft gelijk!'?

Dát is de grote grap hier. Misschien heb je best gelijk, maar blijkbaar ben je niet echt smart als je denkt dat dit gaat helpen om mensen te overtuigen van jouw visie. Ik vind het bekrompen en de manier waarop je post doet mij vermoeden dat je gewoon enorm gefrustreerd en ongelukkig bent of zo :D .
Ik hoef niemand te overtuigen. Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. En enorm gefrustreerd en ongelukkig? Dat word ik wel van domme mensen, ja. ;)

M'n roes uitslapen hoeft btw niet, ik ben compleet nuchter :*
pi_91096368
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heel veel plezier.
Dank je
  zondag 9 januari 2011 @ 23:36:58 #173
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91096405
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Als het waar is dan is het dus 3 tot 4 jaar geleden.
Ik neem aan dat ze het altijd veilig gedaan heeft?
  zondag 9 januari 2011 @ 23:37:54 #174
42366 Staal
pi_91096449
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Precies, vuile heroīne verslaafde.
Pardon?
Un certain jeune homme
  zondag 9 januari 2011 @ 23:38:06 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91096456
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Ik hoef niemand te overtuigen. Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. En enorm gefrustreerd en ongelukkig? Dat word ik wel van domme mensen, ja. ;)

OK, dat was een beetje overdreven. Ik kan ook gefrustreerd raken door domme mensen maar dan corrigeer ik mezelf want met frustratie zit je alleen jezelf in de weg. Ik ga straks wel mijn roes uitslapen trouwens, 2 wijntjes hakken er nogal in.
Resistance is futile.
pi_91096482
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze het altijd veilig gedaan heeft?
Dat weet ik toch niet. Ga ik wel vanuit.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:39:03 #177
42366 Staal
pi_91096499
quote:

Okay, dan ben je gewoon ietwat verknipt. Dat kan natuurlijk ook.
Un certain jeune homme
pi_91096519
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan hoop ik, dat je zelf nog maagd bent...
Eindelijk iemand die het begrijpt
pi_91096613
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef Staal het volgende:

[..]

Pardon?
Roes uitslapen, deed ik vroeger ook toen ik verslaafd was aan heroīne.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:50:03 #181
42366 Staal
pi_91096991
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Roes uitslapen, deed ik vroeger ook toen ik verslaafd was aan heroīne.
Roes uitslapen kun je breed zien inderdaad. Klopt.
Un certain jeune homme
  zondag 9 januari 2011 @ 23:51:55 #182
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91097062
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Dat weet ik toch niet. Ga ik wel vanuit.
Als het echt zo is komt het vanzelf ter sprake en dan nog, als ze leuk genoeg is zie ik het probleem niet.
pi_91097154
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Roes uitslapen kun je breed zien inderdaad. Klopt.
Jammer dat ik geen sympathie krijg door mijn verleden.
  maandag 10 januari 2011 @ 01:23:22 #184
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_91100484
quote:

[..]

Omfg, de sneuheid. Je voelt je ongetwijfeld heel cool, maar zelfs voor het internet faal je in dit topic enorm hard. :')
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_91102824
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dan ga je er vanuit dat ze het iedere dag van het jaar (365 dagen * 5) zou doen. Als ik TS begrijp is dat het niet het geval. Maar dan nog. Ik begreep van TS dat ze het dus gemiddeld 2 dagen per week (en soms een weekend deed). Maar laten we van twee dagen utgaan. En dan 40 weken per jaar (beetje vakantie enzo er af). En dat ze dan drie klanten per dag had. Ik weet niet wat de klandizie per dag bij een hoer is, dus dat is een aanname. De ene dag zal ze er misschien 1 hebben en een andere dag 5.. Dan is dat dus 2 dagen per week*40weken per jaar * 3 klanten per dag = 240 klanten per jaar. TS zegt dat ze dus een hoer in de duurdere klasse was en 150 per uur kreeg. Dat is dan dus 240*150= ¤ 36.000 per jaar. Heeft TS zijn aanstaande in dat jaartje als studente dus even ¤ 36.000 per jaar bij elkaar geneukt. Daar moet een modale werknemer volgens mij een heel jaar voor werken.
pi_91110332
hmm... als maagd kan ik best begrijpen dat velen geen moeite hebben met prostitutie. Uiteindelijk gaat het om je eigenwaarde. En die kaders beslist ieder voor zichzelf. Ik zou mezelf niks meer waard vinden als ik niet exclusief seks heb met de man van wie ik hou. Omdat seks in mijn ogen een middel is om echte liefde te verklaren. En dat kan maar met één persoon.

Ik voel me al lichtjes ongemakkelijk als een vreemde bij wijze van vriendelijkheid een hand op mijn rug/schouder legt op nét de verkeerde manier. Laat staan dat ik mijn hele lichaam zou geven aan een compleet vreemde. Het krijgen van geld maakt het er in dit geval niet meer of minder op.

Als je het over eigenwaarde hebt, maakt geld wel weer uit. Is geld dan belangrijker dan je eigenwaarde? Maar dan kom je weer met de vraag: op welke manier hecht je waarde aan jezelf?

Seks, is voor mij te ingewikkeld en mooi om dat zomaar met iemand te doen. We bestaan uit meer dan alleen bijelkaar geraapt weefsel. We hebben ook moraal, en toch wel eer dat ons zou moeten onderscheiden, vind ik persoonlijk.

Ik zou daarom nooit met een 'hoer' gaan, omdat ik verwacht dat hij snapt wat liefde inhoudt. En dat liefde alleen kan met iemand van wie je houd. Hoe makkelijk is vreemdgaan voor eenpersoon die dat niet weet?

Zoiets....
pi_91110982
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef kijkmij het volgende:
Stel dat iemand wel een keer echt zijn mond open doet, en bijvoorbeeld tegen mijn ouders zegt “die schoondochter van jullie heeft de hoer gespeeld” dan schaam ik me nu al richting mijn familie en vrienden enzo.
Als jij je nu al druk maakt over wat je familie en vrienden van het verleden van je eventuele toekomstige vriendin zit er een steekje bij je los.

En wat doe je dan met een vriendin die veel wisselende contacten heeft gehad?

Maak je niet zo druk om wat anderen denken, wat denk jij?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91111119
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Seks, is voor mij te ingewikkeld en mooi om dat zomaar met iemand te doen. We bestaan uit meer dan alleen bijelkaar geraapt weefsel. We hebben ook moraal, en toch wel eer dat ons zou moeten onderscheiden, vind ik persoonlijk.
Hoe kun je dat soort dingen nou beweren als je het nog nooit ervaren hebt?
Je hebt een beeld over hoe sex zou moeten zijn, maar de praktijk is meestal weerbarstiger.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91111455
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe kun je dat soort dingen nou beweren als je het nog nooit ervaren hebt?
Je hebt een beeld over hoe sex zou moeten zijn, maar de praktijk is meestal weerbarstiger.
Ik heb het niet over de mate waarin je geniet tijdens seks. Ik heb het over het morele aspect dat bij seks komt kijken. Want dat is het voor mij. En daar kan een maagd wél bij stil staan.
pi_91111863
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de mate waarin je geniet tijdens seks. Ik heb het over het morele aspect dat bij seks komt kijken. Want dat is het voor mij. En daar kan een maagd wél bij stil staan.
Welke morele aspect? Diegenen die wij er zelf aan gegeven hebben, meestal vanuit een religieuse achtergrond? Dat jij geen sex voor het huwelijk wil hebben is een persoonlijke keuze van jou. En ik vind het mooi dat het voor jou werkt. Maar maak van sex aub geen morele kwestie.
pi_91111887
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef U4E het volgende:
Vooralsnog ik respecteer vrouwen ten zeerste. Ik vind vrouwen die heftig zichzelf lopen te marketen en tegerlijkertijd onrespectvol tov prostitues kijken hypocriet en kortzichtig.

Zo van:

KIJK DAS EEN ZON HOER! terweil ze zelf 2 uur achter de spiegel staat. LOL
Nou ik denk niet dat vrouwen die dat zeggen, dat zeggen naar vrouwen die ook achter de spiegel staan, maar naar vrouwen die achter het raam staan of elders hun lichaam aanbieden voor geld.

@TS, praat er met haar over, dan weet je of het waar is of niet en moet je doen wat je zelf wil en niet denken aan wat anderen ervan denken.
Haters gonna hate.
pi_91112017
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef LikeEmDead het volgende:
Hier ben ik het mee eens.
Haters gonna hate.
pi_91112534
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Welke morele aspect? Diegenen die wij er zelf aan gegeven hebben, meestal vanuit een religieuse achtergrond? Dat jij geen sex voor het huwelijk wil hebben is een persoonlijke keuze van jou. En ik vind het mooi dat het voor jou werkt. Maar maak van sex aub geen morele kwestie.
Geloof? Ik ben toevallig ook moslim (omdat ik mij er inderdaad bewust in kan vinden). Maar er zijn genoeg moslims die wel seks hebben. Ik heb tijdens mijn uitleg niet een keer het geloof erbij betrokken. Waarom doe jij dat dan wel? En als het geen morele kwestie zou zijn, why all the fuss?!

En ik bepaal voor mezelf dat dat het wel is. Net zoals ik begrijp, dat jullie er geen morele kwestie van maken. Zoals ik zei; ik het hebben van gemeenschap voor mij meer dan alleen het hebben van seks.
pi_91114350
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Geloof? Ik ben toevallig ook moslim (omdat ik mij er inderdaad bewust in kan vinden). Maar er zijn genoeg moslims die wel seks hebben. Ik heb tijdens mijn uitleg niet een keer het geloof erbij betrokken. Waarom doe jij dat dan wel? En als het geen morele kwestie zou zijn, why all the fuss?!

En ik bepaal voor mezelf dat dat het wel is. Net zoals ik begrijp, dat jullie er geen morele kwestie van maken. Zoals ik zei; ik het hebben van gemeenschap voor mij meer dan alleen het hebben van seks.
Je heb waarschijnlijk al wel gefantaseerd over hoe seks zou zijn, maar helaas. Het zal in de praktijk zeker weten meevallen, ik heb nog nooit gehoord van mensen die hun eerste keer geweldig vonden.
pi_91116443
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Toch is de onthouding van sex voor het huwelijk een religieuse kwestie. Bij de meeste religies komt dit op 1 of andere manier voor. De meeste jongeren die aan onthouding doen komen ook meestal uit de religieuse hoek. Dat is verder niet negatief bedoeld.
Waar het mij om gaat is dat de morele bezwaren alleen bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je īngefluisterd cq. aangeleerd".

Dat er veel moslims sex voor het huwelijk hebben zal vast kloppen, de meeste katholiekenen protestanten zijn ook erg slecht in deze regel, dus ik had echt niet de indruk dat dat bij moslims anders zou zijn. Probleem is dat het binnen de moslim nog steeds een behoorlijk taboe is.
pi_91117179
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Toch is de onthouding van sex voor het huwelijk een religieuse kwestie. Bij de meeste religies komt dit op 1 of andere manier voor. De meeste jongeren die aan onthouding doen komen ook meestal uit de religieuse hoek. Dat is verder niet negatief bedoeld.
Waar het mij om gaat is dat de morele bezwaren alleen bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je īngefluisterd cq. aangeleerd".

Dat er veel moslims sex voor het huwelijk hebben zal vast kloppen, de meeste katholiekenen protestanten zijn ook erg slecht in deze regel, dus ik had echt niet de indruk dat dat bij moslims anders zou zijn. Probleem is dat het binnen de moslim nog steeds een behoorlijk taboe is.
''bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je ingefluisterd cq. aangeleerd''. Als je zo gaat denken dan zijn we nooit onszelf aangezien ons alles word aangeleerd of ingefluisterd.
pi_91117219
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Naast de wetgeving van een religie zijn we ook gewoon denkende mensen. Dat zeg je zelf namelijk ook; "mensen izjn niet goed in het handhaven van die regel". Ongeacht welke theorie jij hier over hebt, ik heb bewust geen seks voor het huwelijk. Voor mezelf kan ik dat toetsen door te weten dat ik nooit en te nimmer er op los zou seksen als de religie weg zou vallen.

Ik vind het gemakkelijk van je dat je voor mij denkt uit te kunnen maken hoe ik in het leven sta. Het is je ingefluisterd is zo'n uitgekauwde stelling. Vooral als je iemand van 24 tegenover je hebt. Jij begrijpt mij duidelijk niet. Hoe zeer je ook denkt van wel. :W
pi_91117326
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Naast de wetgeving van een religie zijn we ook gewoon denkende mensen. Dat zeg je zelf namelijk ook; "mensen izjn niet goed in het handhaven van die regel". Ongeacht welke theorie jij hier over hebt, ik heb bewust geen seks voor het huwelijk. Voor mezelf kan ik dat toetsen door te weten dat ik nooit en te nimmer er op los zou seksen als de religie weg zou vallen.

Ik vind het gemakkelijk van je dat je voor mij denkt uit te kunnen maken hoe ik in het leven sta. Het is je ingefluisterd is zo'n uitgekauwde stelling. Vooral als je iemand van 24 tegenover je hebt. Jij begrijpt mij duidelijk niet. Hoe zeer je ook denkt van wel. :W
Uit welke overweging heb je geen seks voor het huwelijk? Is het omdat je seks als de ultieme uiting van liefde vind of omdat je geloof dat je daardoor gaat branden in de hel :')
pi_91117874
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Mensen zijn er niet goed in omdat het tegen ons natuurlijke gedrag ingaat.

Persoonlijk zou ik juist willen dat we makkelijker over sex zouden doen.
Ik moet altijd denken aan Bonono's (soort chimpansee's). Waar, chimpanseegroepen (geleid door een mannetje) conflicten meestal op de gebruikelijke manier uitvechten door middel van een portie agressie, lossen bononogroepen (geleid door een vrouwtje) conflicten op door middel van sex .
Persoonlijk kies ik ook voor de laaste manier om conflicten op te lossen, maar net als de meeste andere apen kiezen wij gewoon voor geweld ;(
pi_91118317
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen zijn er niet goed in omdat het tegen ons natuurlijke gedrag ingaat.

Persoonlijk zou ik juist willen dat we makkelijker over sex zouden doen.
Ik moet altijd denken aan Bonono's (soort chimpansee's). Waar, chimpanseegroepen (geleid door een mannetje) conflicten meestal op de gebruikelijke manier uitvechten door middel van een portie agressie, lossen bononogroepen (geleid door een vrouwtje) conflicten op door middel van sex .
Persoonlijk kies ik ook voor de laaste manier om conflicten op te lossen, maar net als de meeste andere apen kiezen wij gewoon voor geweld ;(
haha, tegen onze natuurlijke gedrag nog wel. En dan vergelijk je ons met apen? (ik weet wel, evolutie. lang verhaal kort: Maar in dat geval zou je kunnen stellen dat de vogel eerder was dan de aap. En er bestaan monogame vogels)

Bovendien kiest de mens allang niet meer voor geweld. Dat wordt als sociaal gestoord gedrag gezien. Dus waarom zou seks wel als wenselijk gezien moeten worden? Jij bent de gene die seks en geweld in één zin als in de menselijke aard omschrijft.

Persoonlijk zie ik liever dat mensen seks op waarde schatten. Bovendien zijn mensen heel goed in het misbruiken van seks en leidt het in veel gevallen (allang niet meer indicidentieel) tot gruwelijke taferelen.
- de seksindustrie is groter dan ooit (niet alle vrouwen kiezen daar bewust voor: slavenhandel groter dan ooit)
- misbruik van kinderen
- verkrachting
- vernedering van vrouwen, etc.
- weinig mensen willen een relatie met een praktiserende hoer. En eigenlijk begrijp ik dat van jullie niet. Het is immers toch maar seks?

[ Bericht 7% gewijzigd door Prodent_tandpasta op 10-01-2011 16:09:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')