abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91119027
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
haha, tegen onze natuurlijke gedrag nog wel. En dan vergelijk je ons met apen? (ik weet wel, evolutie. lang verhaal kort: Maar in dat geval zou je kunnen stellen dat de vogel eerder was dan de aap. En er bestaan monogame vogels)
Op DNA gebied hebben we meer overeenkomsten met de mensapen als met vogels. En ook qua gedrag ontlopen we elkaar niet veel.

quote:
Bovendien kiest de mens allang niet meer voor geweld. Dat wordt als sociaal gestoord gedrag gezien. Dus waarom zou seks wel als wenselijk gezien moeten worden? Jij bent de gene die seks en geweld in één zin als in de menselijke aard omschrijft.
Wij lossen geen conflicten meer op met geweld? 1 blik op het journaal leert me toch echt iets anders. Onze maatschappij is doordrenkt met geweld, tot aan de beleidsmakers toe, dus geweld is nog steeds de meest gangbare manier om conflicten op te lossen.

quote:
Persoonlijk zie ik liever dat mensen seks op waarde schatten. Bovendien zijn mensen heel goed in het misbruiken van seks en leidt het in veel gevallen (allang niet meer indicidentieel) tot gruwelijke taferelen.
- de seksindustrie is groter dan ooit (niet alle vrouwen kiezen daar bewust voor: slavenhandel groter dan ooit)
- misbruik van kinderen
- verkrachting
- vernedering van vrouwen, etc.
- weinig mensen willen een relatie met een praktiserende hoer. En eigenlijk begrijp ik dat van jullie niet. Het is immers toch maar seks?
Hoe hebben deze voorbeelden te maken met de vrijwillige sex tussen 2 mensen buiten het huwelijk om? Ga je sex nou de schuld geven van al het slechte in de wereld?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 10 januari 2011 @ 16:19:39 #202
308975 Strychnos
Ignorance is bliss
pi_91119131
Ga eerst maar eens daten met haar en zie dan of je gevoel nog hetzelfde blijft!
Ik zou me er niet teveel aan storen en terloops ter sprake brengen en vragen wat haar beweeg redenen precies waren.
Stoor je er teveel aan, begin er dan maar niet aan want dat wordt alleen maar ellende en als een blok op een mogelijke relatie liggen.
pi_91119427
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:03 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

haha, tegen onze natuurlijke gedrag nog wel. En dan vergelijk je ons met apen? (ik weet wel, evolutie. lang verhaal kort: Maar in dat geval zou je kunnen stellen dat de vogel eerder was dan de aap. En er bestaan monogame vogels)

Bovendien kiest de mens allang niet meer voor geweld. Dat wordt als sociaal gestoord gedrag gezien. Dus waarom zou seks wel als wenselijk gezien moeten worden? Jij bent de gene die seks en geweld in één zin als in de menselijke aard omschrijft.

Persoonlijk zie ik liever dat mensen seks op waarde schatten. Bovendien zijn mensen heel goed in het misbruiken van seks en leidt het in veel gevallen (allang niet meer indicidentieel) tot gruwelijke taferelen.
- de seksindustrie is groter dan ooit (niet alle vrouwen kiezen daar bewust voor: slavenhandel groter dan ooit)
- misbruik van kinderen
- verkrachting
- vernedering van vrouwen, etc.
- weinig mensen willen een relatie met een praktiserende hoer. En eigenlijk begrijp ik dat van jullie niet. Het is immers toch maar seks?
Seks en geweld zijn twee verschillende dingen, snap niet hoe je dat met elkaar kan vergelijken. Seks belemmert niemand in zijn vrijheid. In landen waar seks nog steeds taboe is voor het huwelijk worden ook verkrachtingen gepleegd, alleen komen vrouwen daar niet voor uit omdat in de Arabische wereld vrouwen worden veroordeeld voor overspel :'). Misbruik van kinderen is strafbaar net als verkrachting. Vernedering van vrouwen staat los van seks.
pi_91119567
Vrijwel elke vrouw heeft de hoer gespeeld tijdens haar studententijd. Alleen zij was zo slim om zich ervoor te laten betalen. Big fucking deal..
pi_91120345
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

Op DNA gebied hebben we meer overeenkomsten met de mensapen als met vogels. En ook qua gedrag ontlopen we elkaar niet veel.

Wij lossen geen conflicten meer op met geweld? 1 blik op het journaal leert me toch echt iets anders. Onze maatschappij is doordrenkt met geweld, tot aan de beleidsmakers toe, dus geweld is nog steeds de meest gangbare manier om conflicten op te lossen.

Hoe hebben deze voorbeelden te maken met de vrijwillige sex tussen 2 mensen buiten het huwelijk om? Ga je sex nou de schuld geven van al het slechte in de wereld?
Dna kent toch een universele code? Het is het fossielenarchief dat evolutionair bepaald of we homogene voorouders hebben.

Bovendien had ik het over de mens individueel en sociaal gezien. Dat men in de politiek de regels van de jungle hanteert waarin de sterkste overleven, weten we. Maar jij maakte net de vergelijking van seks en geweld van een aap, met die van de mens. En, dat de aap conflicten op een bepaalde manier oplost zou moeten betekenen dat dat in onze aard zou moeten liggen om conflicten zo op te lossen.

- Ten eerste vind ik dat de mens moeilijjk met een dier vergeleken kan worden, die vooral leeft volgens gedragsregels en de mens vooral besef van geweten heeft. Ethische dingen kan overwegen, en verschillen reageren kan op dezelfde situaties.
- Ten tweede zou je denken dat een evolutionist gelooft in evolutie van het brein of geweten. Dat een aap buitensporig seks en geweld gebruikt om dingen op te lossen, wil niet zeggen dat de mens is blijven steken in die principes. Immers, de mens is geëvolueerd.

Verder, geef ik seks helemaal nergens de schuld van. Ik vind seks hebben met elkaar een mooi iets. Alleen de mens kan het misbruiken met een verkeerde instelling erover. Dus de schuld ligt bij de mens. En daarom haalde ik die voorbeelden aan. Wnat, je zei dat je persoonlijk dingen anders oplost dmv seks. Ik zeg: ik liever niet, want seks gebeurt dus niet altijd vrijwillig en kan misbruikt worden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Prodent_tandpasta op 10-01-2011 16:55:34 ]
  maandag 10 januari 2011 @ 20:24:01 #206
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91131192
zo, weer schoon en weer open.
En nou kappen.

[ Bericht 82% gewijzigd door Daniel1976 op 10-01-2011 20:39:55 ]
pi_91134927
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Dna kent toch een universele code? Het is het fossielenarchief dat evolutionair bepaald of we homogene voorouders hebben.

Bovendien had ik het over de mens individueel en sociaal gezien. Dat men in de politiek de regels van de jungle hanteert waarin de sterkste overleven, weten we. Maar jij maakte net de vergelijking van seks en geweld van een aap, met die van de mens. En, dat de aap conflicten op een bepaalde manier oplost zou moeten betekenen dat dat in onze aard zou moeten liggen om conflicten zo op te lossen.

- Ten eerste vind ik dat de mens moeilijjk met een dier vergeleken kan worden, die vooral leeft volgens gedragsregels en de mens vooral besef van geweten heeft. Ethische dingen kan overwegen, en verschillen reageren kan op dezelfde situaties.
- Ten tweede zou je denken dat een evolutionist gelooft in evolutie van het brein of geweten. Dat een aap buitensporig seks en geweld gebruikt om dingen op te lossen, wil niet zeggen dat de mens is blijven steken in die principes. Immers, de mens is geëvolueerd.

Verder, geef ik seks helemaal nergens de schuld van. Ik vind seks hebben met elkaar een mooi iets. Alleen de mens kan het misbruiken met een verkeerde instelling erover. Dus de schuld ligt bij de mens. En daarom haalde ik die voorbeelden aan. Wnat, je zei dat je persoonlijk dingen anders oplost dmv seks. Ik zeg: ik liever niet, want seks gebeurt dus niet altijd vrijwillig en kan misbruikt worden.
Nu in tegenlicht een docu over de overeenkomsten tussen mensen en dierlijk gedrag. Zo vreemd zijn mijn vergelijkingen dus niet ;)
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91135616
:? Is dit nog steeds mijn top-ic? Ik kom ineens in een dicussie over DNA terrecht? Dat is toch iets heel anders? Kun je daar zelf geen top-ic over openen?

quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

[..]

[..]

maandag 10 januari 2011 @ 22:08:09 #209
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91137562
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 21:39 schreef kijkmij het volgende:
:? Is dit nog steeds mijn top-ic? Ik kom ineens in een dicussie over DNA terrecht? Dat is toch iets heel anders? Kun je daar zelf geen top-ic over openen?
Ik heb geloof ik 100 posts weggehaald, er waren hier een paar kleuters losgeslagen.
pi_91137863
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:08 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ik heb geloof ik 100 posts weggehaald, er waren hier een paar kleuters losgeslagen.
Oke. Dat wist ik niet.Dank je.
  maandag 10 januari 2011 @ 22:31:04 #211
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_91139108
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Omdat seks in mijn ogen een middel is om echte liefde te verklaren. En dat kan maar met één persoon.
Fijn te zien dat er nog mensen zijn die er zo over denken, ik begon de hoop al op te geven :P
pi_91140234
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:31 schreef moomoo het volgende:

[..]

Fijn te zien dat er nog mensen zijn die er zo over denken, ik begon de hoop al op te geven :P
Nice! Ik ook namelijk....
pi_91148950
Heb je al vervolg dates gehad?
pi_91438264
Hoi,'

Even een update:

Donderdagavond hebben zijn we dus uit eten geweest (ik had eerder al gepost dat we uit eten zouden gaan). Dat was echt heel gezellig. Ik ben haar alleen amar leuker gaan vinden. We hebben veel lol gehad, veel gekletst enzo. Vrijdag heb ik haar een sms gestuurd dat ik het erg gezellig en leuk vond. Kreeg ik berichtje terug dat zei het ook leuk vond. Vanmorgen belde ze me om te vragen of ik zin had, omdat het wel zonnig weer was om te gaan wandelen. Dus vanmiddag lekker stuk gewandeld en daarna chinees gehaald en bij haar thuis opgegeten. En we hebben gezoend. Verder niks gebeurd hoor. Maar we hebben nu dus wel "iets". Dinsdag gaan we sqaushen. Ze sqaushed altijd op dinsdag met een vriendin maar die is deze week op wintersport. Dus vroeg ze mij of ik dinsdag met haar wil sqaushen. Lijkt me leuk.

En tja. Datgene waar ik in mijn openingspost mee begonnen, dat ze misschien een paar jaar geleden tijdens haar studententijd als prosituee heeft gewerkt. Dat is niet te sprake gekomen. Ik weet dus niet van haar of het zo is of niet. Ik ga er vanuit dat als dat zo is ze me dat wel verteld. Ik weet zelf namelijk niet zo goed hoe ik het te sprake moet brengen. En ik vind haar te leuk om het risico te lopen om haar te vragen en dat het dan niet zo is. Stel je voor zeg: ze heeft een vriend en die vraagt aan haar "goh, heb jij een paar jaar geleden als hoer gewerkt? ". Lijkt me dat ze dat niet echt kan waarderen als het niet waar blijkt te zijn en ze zo kwaad wordt dat ze me niet weer wil zien. Dus tja, ik wacht wat dat betreft even af. Ik ga er toch vanuit dat als ze dat wel gedaan heeft ze me dat ook wel gaat vertellen?

Conclusie is dus: date was erg geslaagd, ik vind haar alleen maar leuker maar ik weet nog niet in hoeverre dat gerucht waar is of niet.
  zondag 16 januari 2011 @ 22:28:15 #215
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91438500
Als je serieus bent met haar...dan is nu absoluut niet het moment om dat ter sprake te brengen. Mocht je ooit een relatie met haar beginnen (of aan de vooravond staan daarvan..) dan pas kun je zoiets opbrengen...
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
  zondag 16 januari 2011 @ 22:31:39 #216
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91438763
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:25 schreef kijkmij het volgende:
Lijkt me dat ze dat niet echt kan waarderen als het niet waar blijkt te zijn en ze zo kwaad wordt dat ze me niet weer wil zien. Dus tja, ik wacht wat dat betreft even af. Ik ga er toch vanuit dat als ze dat wel gedaan heeft ze me dat ook wel gaat vertellen?
Eh...nee waarom zou ze? Denk je dat ze er trots op is een hoer te zijn geweest. Of jou op te schepen met allerlei gedachtes over een 50tal andere penissen die in haar hebben mogen zitten pompen?

Ze beseft zelf ook wel dat ze daarmee haar eigen ruiten ingooit.
pi_91439435
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:28 schreef Eclaire84 het volgende:
Als je serieus bent met haar...dan is nu absoluut niet het moment om dat ter sprake te brengen. Mocht je ooit een relatie met haar beginnen (of aan de vooravond staan daarvan..) dan pas kun je zoiets opbrengen...
Ja zo denk ik er ook over. Het lijkt me niet omdat na pas 1 date en een wandeling aan te kaarten. En ik laat het inniatief wat dat betreft ook aan haar. Maar ja als het niet waar is, dan valt er ook niks te vertellen. En dan weet zij weer niet wat ik van een of andere vage kennis heb gehoord.

quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Eh...nee waarom zou ze? Denk je dat ze er trots op is een hoer te zijn geweest. Of jou op te schepen met allerlei gedachtes over een 50tal andere penissen die in haar hebben mogen zitten pompen?

Maar lijkt me wel dat (er dus van uitgaande dat het echt zo is) ze ook wel weet dat er een risico aanwezig is dat ik er vroeg of laat wel achter zou komen en dan van een ander hoor (wat nu dus eigenlijk al gebeurd is, maar ik doe er niks mee omdat ik haar leuk vind en niet goed weet hoe ik het moet aanpakken om te sprake te brengen). En omdat dat risico er is zou ze dan niet denken dat ik het beter van haar kan horen dan van iemand anders op een onverwacht moment?
  zondag 16 januari 2011 @ 22:44:47 #218
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91439826
quote:
Ik ga er vanuit dat als dat zo is ze me dat wel verteld. Ik weet zelf namelijk niet zo goed hoe ik het te sprake moet brengen.
Eigenlijk kun jij gewoon sowieso beter stoppen met het daten van het meisje. Je kunt het toch niet handelen als het waar is dus waarom sjouw je dit door?

Je verwacht eerlijkheid van een ander maar zelf trek je je bek niet open. Je maakt in gedachten het meisje voor hoer uit. Enge creep!
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91440932
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:44 schreef Staal het volgende:

[..]

Eigenlijk kun jij gewoon sowieso beter stoppen met het daten van het meisje. Je kunt het toch niet handelen als het waar is dus waarom sjouw je dit door?

Omdat ik haar erg leuk vind.

quote:

[..]

Je verwacht eerlijkheid van een ander maar zelf trek je je bek niet open. Je maakt in gedachten het meisje voor hoer uit. Enge creep!
Ik heb de term hoer alleen maar gebruikt om aan te geven hoe erg het volgens mij over zou komen om zoiets te vragen. Het was maar een woordkeuze. En ik snap niet helemaal waarom je mij enge creep noemt. Ik post hier alleen maar omdat ik er met iemand over wilde praten en dacht ik post het bij fok. Dat is anoniem. Dit is niet iets waar ik met familie, vrienden of kennissen over praat. Dus ik dacht dan schrijf ik het van me af. En krijg wel reacties. Ik heb veel treurige reacties gezien hier. Maar geen een was echt persoonlijk en de mensen die ze geschreven hebben zullen het zelf wel grappig bedoeld hebben. Dat is ook iets wat je kunt verwachten als je hier zoiets post. Ik trok me er niks van aan omdat ze niet persoonlijk werden. Jij valt me echter persoonlijk aan en dat neem ik je kwalijk. Ook al ken ik je niet.
pi_91442480
Persoonlijk ben ik van mening dat mensen waar je je écht goed bij voelt meestal veel te schaars zijn. Alleszins in mijn leven; dus ik zou nooit iemand wegduwen omwille van een keuze uit 't verleden (toch niet waarbij er niemand erge schade heeft opgelopen).

Dit topic heeft naar mijn mening dan ook al lang genoeg over goed/fout gegaan - ik denk niet dat het relevant is om te gaan filosoferen waar de grens ligt. Uiteindelijk kan je niet beslissen op basis van rationele elementen dat je met haar verder wil of niet.

Mijzelf kennende zou ik er ook mee in mijn hoofd zitten - 'uit principe omwille van wat ze gedaan heeft' (geen idee dat dat de goede woordkeuze is) maar ik weet zeker dat ik 't vergeten zou zijn op 't moment dat ik bij haar was, als 't tenminste meer is dan een vlugge flirt. En ik heb de indruk dat je er ook zo over denkt, niet? Je geeft toch aan dat 't goed gaat tussen jullie en dat 't leuk is...

Ik zou wel proberen er niet van uit te gaan dat het ooit allemaal 100% duidelijk wordt; misschien komt het ooit ter sprake (wanneer jullie band sterker is), ofwel niet, maar tegen het moment dat je beseft dat 't niet ter sprake komt interesseert het je waarschijnlijk ook niet meer. Omdat je dan weet dat die persoon zoveel meer is dan waar je nu over zit te piekeren, of omdat je het geaccepteerd hebt...

Mijn 2 cent.

[ Bericht 4% gewijzigd door tony_clifton- op 16-01-2011 23:50:45 ]
pi_91444819
quote:
14s.gif Op zondag 9 januari 2011 20:25 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]
In een relatie moet je toch bij elkaar passen en dan werkt het niet wanneer zij morele keuzes (zoals lichtzinnig omgaan met seksualiteit) maakt die ik sterk verwerp.
Mannen die zo denken: blijf single of word homo.

Op een dag kom je erachter dat alles haar spelletje is en dat ze alles presies zo gezegt heeft om haar specifieke intresses uit jou te krijgen. Dat je het niet doorhebt betekend niet dat het niet zo is.
pi_91448256
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 00:17 schreef U4E het volgende:

[..]

Mannen die zo denken: blijf single of word homo.

Op een dag kom je erachter dat alles haar spelletje is en dat ze alles presies zo gezegt heeft om haar specifieke intresses uit jou te krijgen. Dat je het niet doorhebt betekend niet dat het niet zo is.
Gast, waar heb je het over. Heb je zelf t een en ander aan negatieve shit meegemaakt ofzo? Leuk voor je, maar echt, je lult heel erg slap. Dit hele topic lang al. Kap please gast, ik word droevig van je reacties.
  maandag 17 januari 2011 @ 02:42:54 #223
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_91448432
quote:

[..]

Wat een onzin. :')

Moet hij dan ''eerlijk zijn'' en vertellen dat hij een vaag gerucht heeft gehoord dat zij in het verleden een hoer was? En als het niet waar is, dan heeft hij een probleem, want hij vindt haar leuk.
Bedankt Hans.
  maandag 17 januari 2011 @ 08:31:57 #224
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91450506
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef kijkmij het volgende:
Hoi,
Even het volgende: ik ken een leuke meid. Ze is nu 27 jaar en leuk, lief en aardig. Ik vind haar heel leuk en zij mij ook wel. Ik denk als ik haar mee uit zou vragen dat ze wel ja zou zeggen. Nu denken jullie misschien waarom doe je dat dan niet? Nou dit is het geval: via een vage kennis heb ik gehoord dat ze een paar geleden tijdens haar studie ongeveer een half jaartje tot een jaartje als prostituee heeft gewerkt. Ik heb begrepen dat ze het niet dagelijks deed maar toch wel een paar keer per week. Overigens in het iets duurdere segment (¤ 150 voor een uurtje; dus niet een die voor ¤ 25 ofzo achter een raam zit).

Ik dacht toen die gast dat tegen me zei. Ja lul maar lekker. Je hebt stiekem een oogje op haar en bent jaloers dat wij misschien iets met elkaar gaan krijgen. Maar het zat me toch niet helemaal lekker en het bleef een beetje door mijn hoofd spoken. Dus ik ben een klein beetje aan het speuren geweest onder andere door wat andere vage kennissen die haar al langer kennen te vragen en kwam inderdaad wat verontrustende dingen tegen. Niemand durft echt hard op te roepen “ja ze heeft een paar geleden op haar rug wat bijgeklust”. Maar tussen de regels door verneem ik toch dat er wel iets aan de hand is geweest. Ze is overigens twee jaar geleden afgestudeerd en heeft een normale (goede) baan.

Dus tja hink ik op twee gedachten: toen ik het niet wist vond ik haar heel leuk en zij mij ook. En het is iets wat 3 tot 4 jaar geleden speelde. Ze heeft het toen dus een half jaar tot een jaar gedaan (waarschijnlijk, keihard bewijs heb ik niet. 1 vage kennis heet het in een benevelde toestand eens tegen met gezegd en een aantal anderen willen er niet veel over kwijt). Ik vind har trouwens nog steeds luk en heb zoiets va “dat is in haar verleden gebeurd”. Maar aan de andere kant ben ik wel bang voor de gevolgen als ik iets met haar krijg. Stel dat iemand wel een keer echt zijn mond open doet, en bijvoorbeeld tegen mijn ouders zegt “die schoondochter van jullie heeft de hoer gespeeld” dan schaam ik me nu al richting mijn familie en vrienden enzo.

Ik wil het haar op zich wel een keer vragen. Maar ja hoe doe je dat? Zeggen: hé ik vind je leuk maar heb je vroeger voor hoer gespeeld? En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.

Ik weet niet precies wat ik wil. Misschien iemand goede adviezen?
Liever dat ze der studie bij elkaar heeft geneukt dan dat ze de bende bij elkaar heeft gejat.
pi_91458181
quote:

Conclusie is dus: date was erg geslaagd, ik vind haar alleen maar leuker maar ik weet nog niet in hoeverre dat gerucht waar is of niet.
De vraag is in hoeverre vind jij het belangrijk dat het gerucht waar of niet waar is?
  Moderator maandag 17 januari 2011 @ 12:55:15 #226
236264 crew  capricia
pi_91458192
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 08:31 schreef Keltie het volgende:

[..]

Liever dat ze der studie bij elkaar heeft geneukt dan dat ze de bende bij elkaar heeft gejat.
Idd. Zo denk ik er ook over.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_91459946
Waarom vraag je niet subtiel naar de baantjes die ze heeft gehad, als ze echt als hoer heeft gewerkt en ze zegt het niet komt het vast wel een keer naar boven, ik zou niet conclusies trekken alleen omdat 1 vriend dat zegt, al komen er nou meerdere mensen mee dan is het anders.

Verder snap ik het wel, als ik een man was zou ik ook niet met een (voormalige) prostituee willen gaan :{ is gewoon smerig, al die mannen die erover heen zijn gegaan. Vooral als ze het ook nog vrijwillig heeft gedaan, dan ben je ook niet helemaal in orde denk ik dan.
Maar goed aan de andere kant, liefde overwint alles dus als je haar echt leuk vindt zou je je daar misschien wel overheen kunnen zetten.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:39:57 #228
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91460131
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:31 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Alsof het iets is om je voor te schamen? :')
Ik neem aan dat ze het verteld, zodra de relatie serieus word/ is.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:41:34 #229
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91460211
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:35 schreef Sofia90 het volgende:
Waarom vraag je niet subtiel naar de baantjes die ze heeft gehad, als ze echt als hoer heeft gewerkt en ze zegt het niet komt het vast wel een keer naar boven, ik zou niet conclusies trekken alleen omdat 1 vriend dat zegt, al komen er nou meerdere mensen mee dan is het anders.

Verder snap ik het wel, als ik een man was zou ik ook niet met een (voormalige) prostituee willen gaan :{ is gewoon smerig, al die mannen die erover heen zijn gegaan. Vooral als ze het ook nog vrijwillig heeft gedaan, dan ben je ook niet helemaal in orde denk ik dan.
Maar goed aan de andere kant, liefde overwint alles dus als je haar echt leuk vindt zou je je daar misschien wel overheen kunnen zetten.
Het is lekker snel geld verdienen daarnaast hebben hoeren ook een douche en dergelijke. Dus om het nu smerig te noemen? :')
Dan zou ik er meer moeite mee hebben als blijkt dat m'n vriendin een sletje is die zich iedere week door een ander heeft laten nemen op de parkeerplaats van de lokale discotheek... Die heeft er niets meer verdiend.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:45:27 #230
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_91460376
quote:
Zeg schat; waar heb jij eigenlijk allemaal gewerkt?
Nou lief; bij de AH een paar jaartjes achter de kassa. In een kleding winkel en.. Owja! 3 jaartjes YabYum. :')

quote:
Precies, seks is vies dus hoeren zijn exponentieel ranzig! :D Droeftoeter!

Als ik TS was zou ik er niet naar vragen en het zo goed en zo kwaad als het ging 'vergeten'. Je heb recht op geheimen in een relatie en die hoef je pas te vertellen als je dat zelf wil.

Jullie zijn blij met elkaar, toch? Hou dat zo en ga je niet op zitten vreten over haar verleden. Daar gaat het niet (meer) om.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_91460429
quote:
Tja, ik ben een man en ik zou er weinig problemen mee hebben, zolang ze het maar niet meer doet zolang wij een relatie zouden hebben. Ik ken ook wel een paar meiden die nagenoeg iedereen er gratis op lieten. Dan heb ik liever 1 die slim is en haar hobby ter gelde maakt. Sex is maar sex, dat staat helemaal los van een relatie en vertrouwen hebben in elkaar.
  maandag 17 januari 2011 @ 13:47:46 #232
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91460489
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:46 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Tja, ik ben een man en ik zou er weinig problemen mee hebben, zolang ze het maar niet meer doet zolang wij een relatie zouden hebben. Ik ken ook wel een paar meiden die nagenoeg iedereen er gratis op lieten. Dan heb ik liever 1 die slim is en haar hobby ter gelde maakt. Sex is maar sex, dat staat helemaal los van een relatie en vertrouwen hebben in elkaar.
Dat en iedereen wil toch een vriendin die een prinses is in de keuken, een dame in gezelschap en een hoer in bed? Nou, dat laatste is je gelukt ^O^ :')
pi_91460812
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:41 schreef Keltie het volgende:

[..]

Het is lekker snel geld verdienen daarnaast hebben hoeren ook een douche en dergelijke. Dus om het nu smerig te noemen? :')
Dan zou ik er meer moeite mee hebben als blijkt dat m'n vriendin een sletje is die zich iedere week door een ander heeft laten nemen op de parkeerplaats van de lokale discotheek... Die heeft er niets meer verdiend.
Seks is natuurlijk niet smerig maar om nou met 80 verschillende mannen per week te neuken vind ik wel smerig. En wat dat sletje betreft, jij vindt dat smeriger of zou er meer moeite mee hebben omdat ze er geen geld mee verdient, dat slaat echt helemaal nergens op. Of je het nou voor het geld doet of niet, dat staat er los van. Bovendien haalt die slet het niet bij 80 mensen per week (mag ik hopen) dus dat blijft nogal een verschil.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:01:31 #234
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91461190
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 13:54 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Seks is natuurlijk niet smerig maar om nou met 80 verschillende mannen per week te neuken vind ik wel smerig. En wat dat sletje betreft, jij vindt dat smeriger of zou er meer moeite mee hebben omdat ze er geen geld mee verdient, dat slaat echt helemaal nergens op. Of je het nou voor het geld doet of niet, dat staat er los van. Bovendien haalt die slet het niet bij 80 mensen per week (mag ik hopen) dus dat blijft nogal een verschil.
Ik vind dat wel degelijk een verschil. Iemand die op zo'n manier der studie (makkelijk) betaald of dat je een goedkoop sletje bent.
Daarbij weet je bij een hoer nog bijna 100% zeker dat ze het veilig doet. Dat sletje niet. Wat is viezer? Doe mij de hoer maar :Y
pi_91462203
Ik krijg de indruk dat veel mensen hier een relatie zien als met de poppen spelen: alles perfect en voor een deel van jezelf, zoals jij 't zou doen...
pi_91462609
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:01 schreef Keltie het volgende:

[..]

Ik vind dat wel degelijk een verschil. Iemand die op zo'n manier der studie (makkelijk) betaald of dat je een goedkoop sletje bent.
Daarbij weet je bij een hoer nog bijna 100% zeker dat ze het veilig doet. Dat sletje niet. Wat is viezer? Doe mij de hoer maar :Y
Ja echt goed om je studie te betalen door je te laten neuken door allerlei verschillende, onbekende mannen, moet je eens voorstellen aan je dochter (later) als ze haar studie niet kan betalen ^O^

Jij praat er te makkelijk over en naïef, sowieso dat je een ''hoer'' moet zijn om je studie te kunnen betalen of om te kunnen eten, een dak boven je hoofd te hebben, is dat normaal? Sommige vrouwen hebben geen andere keuze en doen het dus ook niet vrijwillig. Misschien vinden die vrouwen het zelf wel erg dat ze dat hebben moeten doen en hebben ze er later spijt van, misschien hebben ze een soa of erger en dat jij denkt het bijna wel zeker is dat ze het altijd veilig doen, waar baseer je dat op? Verder kan het ook traumatisch zijn, jij zegt sex is alleen maar sex maar niet iedereen denkt zo. Ik ken vrouwen die zich volspuiten met drugs omdat ze het anders niet meer aankunnen. Het is misschien niet eerlijk om geen relatie met het meisje te willen hebben omdat ze een hoer is geweest maar het is wel erg om een hoer te zijn.
pi_91462649
quote:
9s.gif Op maandag 17 januari 2011 02:31 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Gast, waar heb je het over. Heb je zelf t een en ander aan negatieve shit meegemaakt ofzo? Leuk voor je, maar echt, je lult heel erg slap. Dit hele topic lang al. Kap please gast, ik word droevig van je reacties.
Waar ik over lul?

wist je dat 90% van jou sperma (hopelijk) "vechtsperma" is?

Rara waarvoor evolutie ons mannen dat gegeven heeft.
pi_91462932
quote:
Ik weet niet precies wat ik wil. Misschien iemand goede adviezen?
Aan haar vragen of het echt zo is en dan je besluit nemen of je hiermee kan leven.

Ikzelf zou het totaal niet willen trouwens. Daarna zou ik haar alleen nog maar kunnen zien als goedkope hoer. Leuk man, als je door de stad loopt en ze komt ineens wat oude 'cliënten' tegen. :')
pi_91462997
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Friek_ het volgende:

[..]
Daarna zou ik haar alleen nog maar kunnen zien als goedkope hoer. Leuk man, als je door de stad loopt en ze komt ineens wat oude 'cliënten' tegen. :')
Haha... oh man... geweldig :-D
  maandag 17 januari 2011 @ 14:38:16 #240
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91463018
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:30 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

Ja echt goed om je studie te betalen door je te laten neuken door allerlei verschillende, onbekende mannen, moet je eens voorstellen aan je dochter (later) als ze haar studie niet kan betalen ^O^
Beter dan jatten/ bedriegen/ oplichten enz.
Mijn dochter (euhm.. zoon) hoeft haar studie niet te betalen. Dat doe ik. Net zoals mijn ouders mijn studie hebben betaald.
quote:
Jij praat er te makkelijk over en naïef, sowieso dat je een ''hoer'' moet zijn om je studie te kunnen betalen of om te kunnen eten, een dak boven je hoofd te hebben, is dat normaal?
Ik heb inderdaad geleerd dat het normaal is om te werken voor het geld voor je studie, eten, huis enzovoort. Wat het werk is moet iedereen voor zichzelf weten.
quote:
Sommige vrouwen hebben geen andere keuze en doen het dus ook niet vrijwillig.
En anderen weer wel. Moet je daarom maar iedere hoer de grond in trappen en het werk als minderwaardig zien? Kom toch op zeg :')
quote:
Misschien vinden die vrouwen het zelf wel erg dat ze dat hebben moeten doen en hebben ze er later spijt van, misschien hebben ze een soa of erger en dat jij denkt het bijna wel zeker is dat ze het altijd veilig doen, waar baseer je dat op?
Als ik een hoer zou zijn, zou ik het niet onveilig doen. Dodelijk voor de zaken zeg maar.
quote:
Verder kan het ook traumatisch zijn, jij zegt sex is alleen maar sex maar niet iedereen denkt zo. Ik ken vrouwen die zich volspuiten met drugs omdat ze het anders niet meer aankunnen.
Dan zit je in het verkeerde vakgebied.
quote:
Het is misschien niet eerlijk om geen relatie met het meisje te willen hebben omdat ze een hoer is geweest maar het is wel erg om een hoer te zijn.
Dat ligt er maar net aan is het niet?
Als je zelf de escort-wereld in bent gestapt moet je niet janken. Word je gedwongen door iemand, dan is het een ander verhaal.. Maar dan is het ook erg als je schoonmaakster bent.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:39:35 #241
116015 SicSicSics
pi_91463091
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:36 schreef Friek_ het volgende:
Aan haar vragen of het echt zo is en dan je besluit nemen of je hiermee kan leven.

Ikzelf zou het totaal niet willen trouwens. Daarna zou ik haar alleen nog maar kunnen zien als goedkope hoer. Leuk man, als je door de stad loopt en ze komt ineens wat oude 'cliënten' tegen. :')
En als ze... Laten we zeggen 1.000 euro per uur koste? Zou je der dan nog steeds goedkoop vinden? :P

En een client is volgens mij beter dan die zeikerige ex-vriend die haar nog steeds niet vergeten is. Die client houdt zijn bek wel, die zeikerige ex-vriend gaat stennis lopen schoppen. :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 17 januari 2011 @ 14:41:08 #242
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_91463171
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

En als ze... Laten we zeggen 1.000 euro per uur koste? Zou je der dan nog steeds goedkoop vinden? :P

En een client is volgens mij beter dan die zeikerige ex-vriend die haar nog steeds niet vergeten is. Die client houdt zijn bek wel, die zeikerige ex-vriend gaat stennis lopen schoppen. :D
Schijnbaar schamen die clienten zich harder dan dat de hoer zich hoeft te schamen :')
pi_91463221
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ja. Ik hoef geen vriendin die een hoer is geweest. Men kan allemaal wel o zo 'open minded' roepen dat het niet uitmaakt, maar daar ben ik toch niet van. Ik ben bezitterig en ik wil dat iets van mij is.
pi_91463326
ALS het zo zou zijn zou ik wel willen weten wat haar er toe gezet heeft die keuze te maken, maar dat zou ik pas willen weten als het ontzettend klikt en ik echt verder met haar wil en zijn met mij. Ik zou wachten tot ze er zelf mee komt en als ze heel eerlijk is en serieus met een toekomst met jou zal ze er mee komen.
Nu ik erover denk kan ze er ook mee zitten het te vertellen. Het feit dat ze haar studie heeft gedaan laat zien dat ze van het hoereren niet haar vak heeft gemaakt en om zoiets te vertellen aan iemand waar je gevoelens voor hebt lijkt me echt heel moeilijk en iets wat je voor je uit schuift.
hi there good people
  maandag 17 januari 2011 @ 14:44:14 #245
116015 SicSicSics
pi_91463338
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:41 schreef Friek_ het volgende:
Ja. Ik hoef geen vriendin die een hoer is geweest. Men kan allemaal wel o zo 'open minded' roepen dat het niet uitmaakt, maar daar ben ik toch niet van. Ik ben bezitterig en ik wil dat iets van mij is.
Maar dat is het op dat moment toch ook? :) Of koop je ook nooit 'tweedehands'?

Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zou er waarschijnlijk ook 'even van moeten slikken' en ik weet zeker niet of ik die shit wel aankan, maar er gaan nu een aantal mensen wel heel kort door de bocht.
Fine, fuck you then!
pi_91463404
quote:

[..]
Ik ben bezitterig en ik wil dat iets van mij is.
Moet je een lelijke gehandicapte nemen, alle andere kutjes huur je voor een periode.
pi_91463494
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt hoor. Ik zou er waarschijnlijk ook 'even van moeten slikken' en ik weet zeker niet of ik die shit wel aankan, maar er gaan nu een aantal mensen wel heel kort door de bocht.
Op een manier wel, maar ik kan gewoon niet leven met een dergelijk verleden. Mijn beeld van die vrouw wordt dan gewoon compleet verwoest. Het is gewoon een stukje vrouwelijkheid dat je niet je lichaam zo makkelijk opgeeft. 't Is gewoon een enorm Neanderthaler-instinct en dat weet ik ook wel, maar ik wil mezelf niet bedriegen door het weg te rationaliseren.
pi_91463657
Hoe weet je dan hoeveel vriendjes/vriendinnetjes iemand heeft gehad? Dan worden ze niet betaald, maar gaan ook los... Dat is het enige verschil.
hi there good people
pi_91463716
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:47 schreef Friek_ het volgende:

[..]
Mijn beeld van die vrouw wordt dan gewoon compleet verwoest. Het is gewoon een stukje vrouwelijkheid dat je niet je lichaam zo makkelijk opgeeft.
Is het allang, je houd jezelf echt finaal voor de gek als je een vrouw gaat waarderen op hoe moeilijk ze haar lichaam weggeeft.

Zelfrespecterende vrouwen spelen de spelletjes van kneuzen niet, die zoeken een man waarmee ze los kunnen gaan, en het liefst met zo min mogelijk gedoe zodat ze nog heel veel tijd voor andere dingen over heeft.

Pas wanneer die eierstokken gaan rammelen gaan ze aan jou ideaalbeeld voldoen, maar dat is natuurlijk een houdingsverandering die zon 13 jaar te laat is puur alleen maar om jou in je waan te laten en voor haar te laten zorgen terweil zij de buurman pompt wanneer jij loopt te werke haha :D
pi_91463882
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:38 schreef Keltie het volgende:

[..]

Beter dan jatten/ bedriegen/ oplichten enz.
Mijn dochter (euhm.. zoon) hoeft haar studie niet te betalen. Dat doe ik. Net zoals mijn ouders mijn studie hebben betaald.

[..]

Ik heb inderdaad geleerd dat het normaal is om te werken voor het geld voor je studie, eten, huis enzovoort. Wat het werk is moet iedereen voor zichzelf weten.

[..]

En anderen weer wel. Moet je daarom maar iedere hoer de grond in trappen en het werk als minderwaardig zien? Kom toch op zeg :')

[..]

Als ik een hoer zou zijn, zou ik het niet onveilig doen. Dodelijk voor de zaken zeg maar.

[..]

Dan zit je in het verkeerde vakgebied.

[..]

Dat ligt er maar net aan is het niet?
Als je zelf de escort-wereld in bent gestapt moet je niet janken. Word je gedwongen door iemand, dan is het een ander verhaal.. Maar dan is het ook erg als je schoonmaakster bent.
als jij liever een dochter in de prostitutie hebt dan een dochter die jat/bedriegt of oplicht dan kan ik je niet begrijpen. Het is allemaal net zo erg, misschien is prostitutie zelfs erger, zeker als het niet vrijwillig is.

Jij bekijkt het vanuit het standpunt dat een hoer haar werk vrijwillig doet, ik kan me moeilijk voorstellen dat iemand zoiets vrijwillig doet, hoewel die er heus wel tussen zitten maar hoe weinig zullen dat zijn in dat smerige wereldje. Als je de mogelijkheden hebt om een goede opleiding te volgen en een goede baan te vinden, waarom zou je dat dan doen? Ik denk ook dat jij moeite heb met inleven en er gewoon te makkelijk over denkt. En ik snap niet hoe jij iemand die gedwongen in de prostitutie zit kan vergelijken met een schoonmaakster en dan zeggen dat dat net zo erg is. :?

En ik trap hoeren niet de grond in, ik heb medelijden met ze en ik vind hun werk wel minderwaardig.
pi_91464080
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef U4E het volgende:

[..]

Is het allang, je houd jezelf echt finaal voor de gek als je een vrouw gaat waarderen op hoe moeilijk ze haar lichaam weggeeft.

Zelfrespecterende vrouwen spelen de spelletjes van kneuzen niet, die zoeken een man waarmee ze los kunnen gaan, en het liefst met zo min mogelijk gedoe zodat ze nog heel veel tijd voor andere dingen over heeft.

Pas wanneer die eierstokken gaan rammelen gaan ze aan jou ideaalbeeld voldoen, maar dat is natuurlijk een houdingsverandering die zon 13 jaar te laat is puur alleen maar om jou in je waan te laten en voor haar te laten zorgen terweil zij de buurman pompt wanneer jij loopt te werke haha :D
:') en nog een keer :') elke zelfrespecterende vrouw denkt natuurlijk zo, dat moet jij wel weten.

Je moet niet praten alsof iedereen zo is, ''de buurman pompt'' spreek voor jezelf alsjeblieft.
pi_91464227
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

:') en nog een keer :') elke zelfrespecterende vrouw denkt natuurlijk zo, dat moet jij wel weten.

Je moet niet praten alsof iedereen zo is, ''de buurman pompt'' spreek voor jezelf alsjeblieft.
Haha ik ben toch geen vrouw. Gelijk heb je, ik generaliseerde. Ik lul hier niet over lelijke wijven, hoeren die thuis langskomen zijn over het algemeen "mooier" dan gemiddeld. Van die godsindoctrineerde of met angst opgevoede meiden zijn natuurlijk ook niet zo, net zoals je een hond kan africhten. Lelijke en normale meiden moeten de spelletjes van dit soort sukkels wel spelen, alleen zijn is ook niet leuk he...

Beeetje vrouw doet echt wel waar ze zelf zin in heeft!!!!!! En daar praat ik over.

Zie je zon ubergeile kleine godin al denken : Mischien moet ik deze trio met deze 2 grote zwarte kerels (of haar lichaam verkopen om haar studie te betalen of whatever ze wil doen) niet doen want mijn toekomstige man komt daar mischien wel achter en dan heeft hij complexen en denkt ie dat ik me lichaam te makkelijk "weggeef" en dan wil die me niet meer........................ NEXT! NEXT NEXT! tot ze iemand vind die zich zo ontwikkelt heeft dat die niet in sprookjes meer gelooft :D

Deze hele disussie is kansloos en vet grappig.

rofl

[ Bericht 0% gewijzigd door U4E op 17-01-2011 15:17:10 ]
pi_91464944
Ik vind het een beetje jammer wat voor een slecht beeld er van vrouwen zijn :{ Het zijn allemaal maar sletten ofso die ook maar doen waar zij zin in hebben. Tuurlijk doen we waar we zin in hebben, zowel ''lelijke'' meiden als ''knappe'' meiden maar niet iedereen heeft er behoefte aan om met jan alleman het bed in te duiken. En dat zijn heus niet alleen godsdienstige vrouwen of vrouwen die met angst zijn opgevoed.
pi_91465110
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer wat voor een slecht beeld er van vrouwen zijn :{ Het zijn allemaal maar sletten ofso die ook maar doen waar zij zin in hebben. Tuurlijk doen we waar we zin in hebben, zowel ''lelijke'' meiden als ''knappe'' meiden maar niet iedereen heeft er behoefte aan om met jan alleman het bed in te duiken. En dat zijn heus niet alleen godsdienstige vrouwen of vrouwen die met angst zijn opgevoed.
Zeg ik ook niet.

Wou alleen me punt maken dat TS vervangen word voordat hij het weet en dat dit probleem alleen mar een probleem is voor hem en niet voor haar. Als hij er een punt van gaat maken schiet hij zichzelf in de poten, het zijn niet zijn zaken. En het is zeker niet goedkoop, als je een vrouw waardeerd op het hoeveelheid dick dat erin is geweest, zijn alle vrouwen de titel slet/hoer waard, dan kan je net zo goed single blijven, mits niet afgericht door religie,ouders etc.

Nie zo in een sprookjeswereld leven, er zijn mensen die anders dan jou zijn en denken. Dat maakt ze nie t minder waard, in meeste gevallen zelfs MEER waard, ga je er kleinzerig over doen eindig je in problemen met de wereld.

Oh mensen....

Als deze vrouw geen hoer was geweest, had ze haar diplomas ook niet gehad. Dan had iedereen gezegt: dom wijf, tokkie, kassiere, lui is of whatever.

:D

[ Bericht 7% gewijzigd door U4E op 17-01-2011 15:25:00 ]
pi_91465232
ach, je moet het maar zo bekijken, welke vrouw is geen hoer? :X
pi_91465293
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Byte_Me het volgende:
Dat ''klik hier om mij te slaan'' heeft niet de functie die ik had gehoopt :D
  maandag 17 januari 2011 @ 16:39:04 #257
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91469192
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Byte_Me het volgende:
Financieel-onafhankelijke vrouwen.
pi_91469697
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Sofia90 het volgende:

[..]

U4E moet je al niet eens serieus nemen joh. Lees al zijn posts in dit topic voor de grap eens. Echt een hele rare is 't.
pi_91471222
Misschien kan TS een foto van zijn "aanstaande" plaatsen. Kunnen we kijken hoeveel fokkers haar herkennen. :)
pi_91473038
Heet ze geen emily(van de loverboyzaak), kom er net achter dat een oud-collega die daar bij betrokken is mij dit heeft verzwegen voor 3jr.
UITGESCHREVEN
  maandag 17 januari 2011 @ 19:05:14 #261
42366 Staal
pi_91476339
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Omdat ik haar erg leuk vind.

Bullshit. Je hoopt dat het niet waar is.

quote:
Ik heb de term hoer alleen maar gebruikt om aan te geven hoe erg het volgens mij over zou komen om zoiets te vragen.
Right. Punt is dat jij het niet kunt handelen als het wel waar is. Wees daar gewoon eerlijk over als je eerlijkheid toch zo hoog in je vaandeltje hebt.

quote:
Het was maar een woordkeuze. En ik snap niet helemaal waarom je mij enge creep noemt. Ik post hier alleen maar omdat ik er met iemand over wilde praten en dacht ik post het bij fok. Dat is anoniem. Dit is niet iets waar ik met familie, vrienden of kennissen over praat. Dus ik dacht dan schrijf ik het van me af. En krijg wel reacties. Ik heb veel treurige reacties gezien hier. Maar geen een was echt persoonlijk en de mensen die ze geschreven hebben zullen het zelf wel grappig bedoeld hebben. Dat is ook iets wat je kunt verwachten als je hier zoiets post. Ik trok me er niks van aan omdat ze niet persoonlijk werden. Jij valt me echter persoonlijk aan en dat neem ik je kwalijk. Ook al ken ik je niet.
Ik val je niet persoonlijk aan jij neemt het persoonlijk op. Waar ben je mee bezig?

Hier even je quote uit de OP:

quote:
En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.

Ik weet niet precies wat ik wil.
Dit was voordat je überhaupt met haar uit bent geweest. Zij moet direct haar hele hebben en houden op tafel gooien. Eerlijkheid voor alles. Intussen date jij haar en hou je zelf iets achter.

Jij moet gewoon voor jezelf dealen met het idee dat het wel eens waar kan zijn. Wat wil jij dan? Niemand kan dit voor jou invullen, dat is jouw beslissing en de uitkomst daar ligt hier echt helemaal niemand wakker van hoor. Maak voor jezelf eerst eens dit staatje op en praat dan met haar. Zodra jij voor je zelf weet waar je mee kunt dealen dan is de opening tot een eerlijk gesprek er ook meteen. Het hangt van jou af.
Je kunt wel doorsukkelen onder het lamme excuus dat je haar leuk vindt maar bij de eerste beste ruzie die je met haar zal krijgen zul je haar voor hoer uitmaken. En dan bij het goedmaken zeker zeggen dat het een woordkeuze van je was. :').

Je houdt toch zo van eerlijkheid? Wees dat zelf dan ook meteen. Naar jezelf toe en naar dat meisje.
Un certain jeune homme
pi_91484397
quote:

[..]

Wat eng om zo over andere mensen te denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_91485911
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wat eng om zo over andere mensen te denken.
Dat moet je ook niet echt te letterlijk nemen. 't Is niet alsof ik mijn (toekomstige) vriendin zie als keihard bezit, maar 't is wel de tendens van m'n denken. Je wilt toch iets dat speciaal voor je is? Als iedereen er al eens overheen is geweest laat maar lekker zitten dan.
  maandag 17 januari 2011 @ 21:26:55 #264
42366 Staal
pi_91486802
Alleen maar prille maagdekes voor opa Friekske_ jah.

Toch is hij wel zo eerlijk om dit te posten en dat is TS nu juist niet.
Un certain jeune homme
pi_91487817
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat moet je ook niet echt te letterlijk nemen. 't Is niet alsof ik mijn (toekomstige) vriendin zie als keihard bezit, maar 't is wel de tendens van m'n denken. Je wilt toch iets dat speciaal voor je is? Als iedereen er al eens overheen is geweest laat maar lekker zitten dan.
Ik zie niet in wat dat allemaal met elkaar te maken zou moeten hebben. Volgens mij hang je dat er zelf aan op.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_91488127
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Staal het volgende:

Dat hoef ik ook weer niet. Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte. :')
pi_91489239
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Staal het volgende:

Als dat niet persoonlijk is.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:06:24 #268
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91489435
quote:

[..]

Eens.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:09:46 #269
42366 Staal
pi_91489681
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:03 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Als dat niet persoonlijk is.
Ga je ook nog even op mijn inhoudelijke post in of ben je daar wat te emotioneel voor? :) .
Un certain jeune homme
pi_91489712
quote:

[..]

Eens
  maandag 17 januari 2011 @ 22:12:24 #271
42366 Staal
pi_91489862
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Dat hoef ik ook weer niet. Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte. :')
Ik zou ook niet zo zitten te wachten op een ex gigolo. Waarschijnlijk omdat ik dan het idee zou hebben dat iemand wel heel makkelijk zijn emoties uit kan schakelen. Zo zeker ben ik niet van mezelf.
Un certain jeune homme
pi_91490060
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Staal het volgende:

[..]

Ga je ook nog even op mijn inhoudelijke post in of ben je daar wat te emotioneel voor? :) .
Stond er iets inhoudelijks in dan? Ik zag alleen maar bevooroordeeld gelul. Je denkt dat je me kent. Maar je slaat de plank volledig mis.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:25:23 #273
42366 Staal
pi_91490767
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Stond er iets inhoudelijks in dan? Ik zag alleen maar bevooroordeeld gelul. Je denkt dat je me kent. Maar je slaat de plank volledig mis.
Oh, ik ben bevooroordeeld. Nou ja, ik noem mijn toekomstige vriendin in gedachten tenminste geen hoer.

Veel geluk met jouw probleempje.
Un certain jeune homme
pi_91491314
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef kijkmij het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:

[..]

Oh, ik ben bevooroordeeld. Nou ja, ik noem mijn toekomstige vriendin in gedachten tenminste geen hoer.

Veel geluk met jouw probleempje.
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar leuk vinden O-) o|O
pi_91491446
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte. :')
Hehe, dat schijnt erg moeilijk te begrijpen te zijn in dit topic.
  maandag 17 januari 2011 @ 22:40:27 #276
42366 Staal
pi_91491799
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:33 schreef mjb44 het volgende:

[..]

[..]

Ik heb het gevoel dat jullie elkaar leuk vinden O-) o|O
Jij lijkt TS wel. De ratio is ver bij je te zoeken iig. :*.
Un certain jeune homme
pi_91492500
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:40 schreef Staal het volgende:

[..]

Jij lijkt TS wel. De ratio is ver bij je te zoeken iig. :*.
Ik heb al een paar borrels gehad c_/
  maandag 17 januari 2011 @ 22:56:39 #278
42366 Staal
pi_91492840
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:51 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ik heb al een paar borrels gehad c_/
Cheers mate.

Ik doe een borrel mee en ga P&W kijken.
Un certain jeune homme
pi_91492974
quote:
6s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:56 schreef Staal het volgende:

[..]

Cheers mate.

Ik doe een borrel mee en ga P&W kijken.
Ik had graag met je meegekeken. Maar ga zo denk ik maar pitten. Morgen weer vroeg dag.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:00:32 #280
42366 Staal
pi_91493092
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ik had graag met je meegekeken. Maar ga zo denk ik maar pitten. Morgen weer vroeg dag.
Verstandig. Slaap lekker in ieder geval. :*.
Un certain jeune homme
  maandag 17 januari 2011 @ 23:08:46 #281
324060 RianaLuna
Blessed be :)
pi_91493599
Het gaat om het meisje toch, hoe ze is nu, en niet hoe ze was?

Ze vind jou toch leuk, en jij haar? Je bent toch op haar gevallen zoals ze is, voordat je dit 'nieuws' kende?
Always live your life with full happiness and laughter ;)
  maandag 17 januari 2011 @ 23:50:56 #282
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_91495929
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:08 schreef RianaLuna het volgende:
Het gaat om het meisje toch, hoe ze is nu, en niet hoe ze was?

Ze vind jou toch leuk, en jij haar? Je bent toch op haar gevallen zoals ze is, voordat je dit 'nieuws' kende?
Dat ze het niet meer doet betekent niet dat het niet relevant is.

Ze vond het destijds een acceptabele manier om aan geld te komen. Dat zegt iets over haar, en haar seksuele moraal, die waarschijnlijk niet drastisch veranderd is. En ik kan me voorstellen dat je geen relatie met zo iemand wil.
  maandag 17 januari 2011 @ 23:57:30 #283
8369 speknek
Another day another slay
pi_91496271
quote:
10s.gif Op maandag 17 januari 2011 14:44 schreef SicSicSics het volgende:

Ik koop niet graag tweedehands, en als ik het doe, dan is de aankoopwaarde een heel stuk lager.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:01:42 #284
42366 Staal
pi_91496532
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2011 23:57 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik koop niet graag tweedehands, en als ik het doe, dan is de aankoopwaarde een heel stuk lager.
Antiek.
Un certain jeune homme
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:02:00 #285
8369 speknek
Another day another slay
pi_91496551
Als een vrouw als hoer met ~80 mannen naar bed is geweest in het verleden, dan is dat in het verleden. Moet je als man aan een vrouw opbiechten dat je vroeger 80 keer naar de hoeren bent geweest, kun je nadat je met je ogen geknipperd hebt haar nog net de horizon over zien verdwijnen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:06:19 #286
42366 Staal
pi_91496816
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:02 schreef speknek het volgende:
Als een vrouw met ~80 mannen naar bed is geweest in het verleden, dan is dat in het verleden. Moet je als man aan een vrouw opbiechten dat je vroeger 80 keer naar de hoeren bent geweest, kun je haar nadat je met je ogen geknipperd hebt nog net de horizon over zien verdwijnen.
Nee, dat geloof ik niet. Zeker omdat ik denk dat er bij vrouwen altijd gevoel om de hoek komt kijken.
Maar ja, als een vrouw haar gevoel uit kan schakelen voor geld is dat voor een man veel bedreigender.

Ik zou echt niet graag het bed delen met een gigolo. Niet speciaal.
Un certain jeune homme
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:08:48 #287
8369 speknek
Another day another slay
pi_91496944
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:01 schreef Staal het volgende:

[..]

Antiek.
Juist niet.
  dinsdag 18 januari 2011 @ 00:11:22 #288
42366 Staal
pi_91497080
quote:
6s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 00:08 schreef speknek het volgende:

[..]

Juist niet.
Ik ben een slechte inkoper.
Un certain jeune homme
pi_91499212
quote:
Op zondag 9 januari 2011 16:45 schreef U4E het volgende:

[..]

Dat is normaal in ieder millieu, ik heb het dan nog niet eens over de uitzonderlijk knappe vrouwen.

Jij verwart het met , ik wil het niet zien: dus het is niet daar.

OF je gelooft die onzin die die vrouwen je vertellen :-D
Niet in mijn milieu en omgeving.

Mijn vriendin is het mooiste meisje en elkaars eerste.
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_91821206
Zijn er nog ontwikkelingen?
pi_91821932
Je vindt haar kennelijk leuk, dat zou het belangrijkste moeten zijn.
En ja, misschien heeft ze een verleden, maar dat betekent toch niet dat je geen gevoelens voor haar mag/ kunt hebben? Als zij op een verantwoorde manier met haar gezondheid en lijf is omgegaan en geen traumatische ervaringen heeft meegemaakt, is er volgens mij geen reden waarom er geen 'normale' relatie zou kunnen ontstaan.

Maar feit is natuurlijk wel dat niemand een partner wil die zich voor je schaamt.... (?!?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')