quote:Op maandag 17 januari 2011 14:52 schreef U4E het volgende:
[..]
Is het allang, je houd jezelf echt finaal voor de gek als je een vrouw gaat waarderen op hoe moeilijk ze haar lichaam weggeeft.
Zelfrespecterende vrouwen spelen de spelletjes van kneuzen niet, die zoeken een man waarmee ze los kunnen gaan, en het liefst met zo min mogelijk gedoe zodat ze nog heel veel tijd voor andere dingen over heeft.
Pas wanneer die eierstokken gaan rammelen gaan ze aan jou ideaalbeeld voldoen, maar dat is natuurlijk een houdingsverandering die zon 13 jaar te laat is puur alleen maar om jou in je waan te laten en voor haar te laten zorgen terweil zij de buurman pompt wanneer jij loopt te werke haha
Haha ik ben toch geen vrouw. Gelijk heb je, ik generaliseerde. Ik lul hier niet over lelijke wijven, hoeren die thuis langskomen zijn over het algemeen "mooier" dan gemiddeld. Van die godsindoctrineerde of met angst opgevoede meiden zijn natuurlijk ook niet zo, net zoals je een hond kan africhten. Lelijke en normale meiden moeten de spelletjes van dit soort sukkels wel spelen, alleen zijn is ook niet leuk he...quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
en nog een keer
elke zelfrespecterende vrouw denkt natuurlijk zo, dat moet jij wel weten.
Je moet niet praten alsof iedereen zo is, ''de buurman pompt'' spreek voor jezelf alsjeblieft.
Zeg ik ook niet.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:16 schreef Sofia90 het volgende:
Ik vind het een beetje jammer wat voor een slecht beeld er van vrouwen zijnHet zijn allemaal maar sletten ofso die ook maar doen waar zij zin in hebben. Tuurlijk doen we waar we zin in hebben, zowel ''lelijke'' meiden als ''knappe'' meiden maar niet iedereen heeft er behoefte aan om met jan alleman het bed in te duiken. En dat zijn heus niet alleen godsdienstige vrouwen of vrouwen die met angst zijn opgevoed.
Dat ''klik hier om mij te slaan'' heeft niet de functie die ik had gehooptquote:Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Byte_Me het volgende:
ach, je moet het maar zo bekijken, welke vrouw is geen hoer?
Financieel-onafhankelijke vrouwen.quote:Op maandag 17 januari 2011 15:22 schreef Byte_Me het volgende:
ach, je moet het maar zo bekijken, welke vrouw is geen hoer?
U4E moet je al niet eens serieus nemen joh. Lees al zijn posts in dit topic voor de grap eens. Echt een hele rare is 't.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:59 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
en nog een keer
elke zelfrespecterende vrouw denkt natuurlijk zo, dat moet jij wel weten.
Je moet niet praten alsof iedereen zo is, ''de buurman pompt'' spreek voor jezelf alsjeblieft.
Bullshit. Je hoopt dat het niet waar is.quote:
Right. Punt is dat jij het niet kunt handelen als het wel waar is. Wees daar gewoon eerlijk over als je eerlijkheid toch zo hoog in je vaandeltje hebt.quote:Ik heb de term hoer alleen maar gebruikt om aan te geven hoe erg het volgens mij over zou komen om zoiets te vragen.
Ik val je niet persoonlijk aan jij neemt het persoonlijk op. Waar ben je mee bezig?quote:Het was maar een woordkeuze. En ik snap niet helemaal waarom je mij enge creep noemt. Ik post hier alleen maar omdat ik er met iemand over wilde praten en dacht ik post het bij fok. Dat is anoniem. Dit is niet iets waar ik met familie, vrienden of kennissen over praat. Dus ik dacht dan schrijf ik het van me af. En krijg wel reacties. Ik heb veel treurige reacties gezien hier. Maar geen een was echt persoonlijk en de mensen die ze geschreven hebben zullen het zelf wel grappig bedoeld hebben. Dat is ook iets wat je kunt verwachten als je hier zoiets post. Ik trok me er niks van aan omdat ze niet persoonlijk werden. Jij valt me echter persoonlijk aan en dat neem ik je kwalijk. Ook al ken ik je niet.
Dit was voordat je überhaupt met haar uit bent geweest. Zij moet direct haar hele hebben en houden op tafel gooien. Eerlijkheid voor alles. Intussen date jij haar en hou je zelf iets achter.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef kijkmij het volgende:
En ander punt is: ze heeft mij ook helemaal niks laten merken. Als ze echt iet met me zou willen dan vind ik dat ze eerlijk moet zijn en zoiets uit haar verleden wel moet vertellen.
Ik weet niet precies wat ik wil.
Wat eng om zo over andere mensen te denken.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja. Ik hoef geen vriendin die een hoer is geweest. Men kan allemaal wel o zo 'open minded' roepen dat het niet uitmaakt, maar daar ben ik toch niet van. Ik ben bezitterig en ik wil dat iets van mij is.
Dat moet je ook niet echt te letterlijk nemen. 't Is niet alsof ik mijn (toekomstige) vriendin zie als keihard bezit, maar 't is wel de tendens van m'n denken. Je wilt toch iets dat speciaal voor je is? Als iedereen er al eens overheen is geweest laat maar lekker zitten dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat eng om zo over andere mensen te denken.
Ik zie niet in wat dat allemaal met elkaar te maken zou moeten hebben. Volgens mij hang je dat er zelf aan op.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet echt te letterlijk nemen. 't Is niet alsof ik mijn (toekomstige) vriendin zie als keihard bezit, maar 't is wel de tendens van m'n denken. Je wilt toch iets dat speciaal voor je is? Als iedereen er al eens overheen is geweest laat maar lekker zitten dan.
Dat hoef ik ook weer niet. Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Staal het volgende:
Alleen maar prille maagdekes voor opa Friekske_ jah.
Toch is hij wel zo eerlijk om dit te posten en dat is TS nu juist niet.
Als dat niet persoonlijk is.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:26 schreef Staal het volgende:
Alleen maar prille maagdekes voor opa Friekske_ jah.
Toch is hij wel zo eerlijk om dit te posten en dat is TS nu juist niet.
Eens.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet echt te letterlijk nemen. 't Is niet alsof ik mijn (toekomstige) vriendin zie als keihard bezit, maar 't is wel de tendens van m'n denken. Je wilt toch iets dat speciaal voor je is? Als iedereen er al eens overheen is geweest laat maar lekker zitten dan.
Ga je ook nog even op mijn inhoudelijke post in of ben je daar wat te emotioneel voor?quote:
Eensquote:Op maandag 17 januari 2011 21:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik zou ook niet zo zitten te wachten op een ex gigolo. Waarschijnlijk omdat ik dan het idee zou hebben dat iemand wel heel makkelijk zijn emoties uit kan schakelen. Zo zeker ben ik niet van mezelf.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dat hoef ik ook weer niet. Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte.
Stond er iets inhoudelijks in dan? Ik zag alleen maar bevooroordeeld gelul. Je denkt dat je me kent. Maar je slaat de plank volledig mis.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Ga je ook nog even op mijn inhoudelijke post in of ben je daar wat te emotioneel voor?.
Oh, ik ben bevooroordeeld. Nou ja, ik noem mijn toekomstige vriendin in gedachten tenminste geen hoer.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Stond er iets inhoudelijks in dan? Ik zag alleen maar bevooroordeeld gelul. Je denkt dat je me kent. Maar je slaat de plank volledig mis.
quote:Op maandag 17 januari 2011 22:15 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Stond er iets inhoudelijks in dan? Ik zag alleen maar bevooroordeeld gelul. Je denkt dat je me kent. Maar je slaat de plank volledig mis.
Ik heb het gevoel dat jullie elkaar leuk vindenquote:Op maandag 17 januari 2011 22:25 schreef Staal het volgende:
[..]
Oh, ik ben bevooroordeeld. Nou ja, ik noem mijn toekomstige vriendin in gedachten tenminste geen hoer.
Veel geluk met jouw probleempje.
Hehe, dat schijnt erg moeilijk te begrijpen te zijn in dit topic.quote:Op maandag 17 januari 2011 21:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gaarne iets tussen een afgelikte boterham en maagd in bitte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |