in beide gevallen voelt TS er helemaal niets van, mensen maken problemen om niksquote:Op zondag 9 januari 2011 17:17 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind het een verschil of een meisje een aantal, al dan niet korte, relaties uit liefde heeft gehad waarbinnen seks plaats vond, of dat ze er haar werk van heeft gemaakt en er niets bij voelde maar gewoon zaad ontving in ruil voor geld.
Geen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Precies, wat is nou het verschil tussen een vrouw die tijdens haar uitgaan periode 100 mannen heeft geneukt of tijdens haar periode als prostituee.
Persoonlijk ken ik geen vrouwen die 100 verschillende mannen hebben gehad, maar goed ik weet niet in welke kringen jij verkeert.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:18 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Precies, wat is nou het verschil tussen een vrouw die tijdens haar uitgaan periode 100 mannen heeft geneukt of tijdens haar periode als prostituee. Ik heb meer afgunst voor vrouwen die met mannen naar bed gaan zonder enige vergoeding dan vrouwen die dit doen om hunzelf te onderhouden en misschien zelfs wel hun hele familie.
Jawel, groot verschil.quote:
Sowieso als je make-up op doet is het marketing voor stimulatie van je zelfbeeld.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef U4E het volgende:
Ok... dus als je make up opdoet doe je niet aan marketing van jezelf?
Als je die hoge hakjes aandoet maak je je niet langer? Wanneer je die push up bh koopt maak je je niet beter op de dating markt
aka marketing
marketing heeft toch met handel te doen?
Zaad voor geld, kortzichtig?
het staat dan ook bij niemand op het voorhoofd geschreven met hoevelen ze hebben geneuktquote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik geen vrouwen die 100 verschillende mannen hebben gehad, maar goed ik weet niet in welke kringen jij verkeert.
Dat komt door je leeftijd, niet ind ekringen waar je in verkeerd. Wanneer jij 35 bent ga je veel meer van dat soort vrouwen kennen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Persoonlijk ken ik geen vrouwen die 100 verschillende mannen hebben gehad, maar goed ik weet niet in welke kringen jij verkeert.
Wat een onzin. Tuurlijk wil ik er leuk uitzien, maar ik heb een vriend en wil er evengoed leuk uitzien.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:20 schreef U4E het volgende:
Ok... dus als je make up opdoet doe je niet aan marketing van jezelf?
Als je die hoge hakjes aandoet maak je je niet langer? Wanneer je die push up bh koopt maak je je niet beter op de dating markt
aka marketing
marketing heeft toch met handel te doen?
Zaad voor geld, kortzichtig?
Inderdaad, ken genoeg vrouwen die beweren seks te hebben gehad met 1 of 2 mannen en daarna kom je erachter dat het misschien 10 of toch 20 was.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het staat dan ook bij niemand op het voorhoofd geschreven met hoevelen ze hebben geneukt
Mooie lak op de auto verhoogt de verkoopwaarde.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk wil ik er leuk uitzien, maar ik heb een vriend en wil er evengoed leuk uitzien.
Nee, maar met vriendinnen hebben we het daar wel over.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:22 schreef Mirjam het volgende:
[..]
het staat dan ook bij niemand op het voorhoofd geschreven met hoevelen ze hebben geneukt
Laag zelfbeeld? Make-up zou niet nodig zijn als je zelfbeeld op een top is door wie je natuurlijk bent. Door make-up bedek je je ontevredenheid met je uiterlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:23 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wat een onzin. Tuurlijk wil ik er leuk uitzien, maar ik heb een vriend en wil er evengoed leuk uitzien.
Ik accentueer alleen mijn sterke punten, ik smeer niets dicht. Ik draag mascara om mijn lange wimpers te accentueren, die van nature blond zijn en niet zo aanwezig.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:25 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Laag zelfbeeld? Make-up zou niet nodig zijn als je zelfbeeld op een top is door wie je natuurlijk bent. Door make-up bedek je je ontevredenheid met je uiterlijk.
Inderdaad, mensen behandelen zichzelf als object.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:24 schreef U4E het volgende:
[..]
Mooie lak op de auto verhoogt de verkoopwaarde.
Nu bevestig je alleen maar wat ik zojuist duidelijk probeer te maken.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik accentueer alleen mijn sterke punten, ik smeer niets dicht. Ik draag mascara om mijn lange wimpers te accentueren, die van nature blond zijn en niet zo aanwezig.
Hij plaats zichzelf in het perspectief van prostituee.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:30 schreef Spartacus911 het volgende:
U4E, werk jij als prostituee? ben je een man of een vrouw?
Ben ik niet met je eens. Ik accentueer mijn sterke punten of ik nou een relatie heb, of niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:27 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Nu bevestig je alleen maar wat ik zojuist duidelijk probeer te maken.
Dus ik wil er leuk uitzien zodat mijn vriend geld aan mij spendeert?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:32 schreef U4E het volgende:
Lol
Ik hinte op dat vrouwen die lopen af te katten op hoeren maar zelf make up, tietjes omhoog en hoge hakjes op precies hetzelfde princiepe draaien maar uiteindelijk geen korte termein geld willen maar lange termein devotion presies hetzelfde zijn xD
Dus ben je niet tevreden met jezelf. Je zou niks hoeven te accentueren als je tevreden was met wie je natuurlijk ben. Lastig hé, toegeven dat je niet tevreden met jezelf ben.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik accentueer mijn sterke punten of ik nou een relatie heb, of niet.
En verder kan het hier wel op de man gespeeld worden, ik zeg alleen dat ik het een verschil vind of een vrouw seks heeft gehad binnen relaties, of als zakelijke transactie.
Ik vind het prima als jij daar anders over denkt.
Lees het verhaal, hij zegt ''normale'' vrouw wilt bevestiging of erkenning.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:34 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dus ik wil er leuk uitzien zodat mijn vriend geld aan mij spendeert?
We verdienen allebei evenveel, ik heb mijn eigen koophuis, auto etc.
Er bestaat ook zoiets als liefde hoor.
presiesquote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Lees het verhaal, hij zegt ''normale'' vrouw wilt bevestiging of erkenning.
Ok, jij wel, goed. TS niet zo blijkbaar, ook goed.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:31 schreef Xennia het volgende:
[..]
En verder kan het hier wel op de man gespeeld worden, ik zeg alleen dat ik het een verschil vind of een vrouw seks heeft gehad binnen relaties, of als zakelijke transactie.
FOK! zondag is inderdaad vermakelijk. Mensen komen met hun onzekerheden naar voren omdat ze zaterdag nacht weer keihard zijn afgewezen en nu weer bevestiging willen dat het niet aan hun ligt.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:41 schreef U4E het volgende:
@LikeEmDead
Natuurlijk doet da meisje het niet omdat ze in een illusie wil geloven. Het is "gewoon" normaal en ze weet zelf niet dat het eigenlijk gewoon dat ze gewoon aan zelfmarketing doet omdat als ze de stempel hoer hoort dat er paniekbelletjes gaan rinkelen en daar wil ze niet mee geindentificieert worden dus verzint ze allemaal onzin om ons tegen te spreken lol *.*
heerlijk zon fok zondag
Ten eerste heeft hij die edit later gedaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:35 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Lees het verhaal, hij zegt ''normale'' vrouw wilt bevestiging of erkenning.
Je zegt het zelf al, je bevestig het wel telkens weer.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij die edit later gedaan.
Ten tweede: natuurlijk wil ik dat mijn vriend mij aantrekkelijk vindt en omgekeerd. Hij scheert zich netjes, draagt een lekker geurtje. Dat maakt ons nog geen hoeren.
Wat is jouw definitie van hoer dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ten eerste heeft hij die edit later gedaan.
Ten tweede: natuurlijk wil ik dat mijn vriend mij aantrekkelijk vindt en omgekeerd. Hij scheert zich netjes, draagt een lekker geurtje. Dat maakt ons nog geen hoeren.
Nogmaals, ik vind het een verschil of ik seks heb binnen een stabiele, liefdevolle, relatie met respect voor elkaar, of met een willekeurige man die me geld biedt voor mijn lichaam.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:49 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, je bevestig het wel telkens weer.
Een vrouw die haar lichaam aanbiedt in ruil voor geld.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van hoer dan?
Het spijt mequote:Op zondag 9 januari 2011 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nogmaals, ik vind het een verschil of ik seks heb binnen een stabiele, liefdevolle, relatie met respect voor elkaar, of met een willekeurige man die me geld biedt voor mijn lichaam.
Mijn vriend vindt mij overigens ook mooi als ik zonder make-up wakker word en we de hele zondag in bed of in joggingbroek op de bank doorbrengen.
Verder ga ik niet meer in op de mensen hier die het op de man spelen en geen gedegen discussie kunnen voeren met respect voor ieders eigenheid.
Haha, sowieso mogen mensen nooit oordelen over anderen zolang het mensen niet belemmert in hun veiligheid.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef U4E het volgende:
Vooralsnog ik respecteer vrouwen ten zeerste. Ik vind vrouwen die heftig zichzelf lopen te marketen en tegerlijkertijd onrespectvol tov prostitues kijken hypocriet en kortzichtig.
Zo van:
KIJK DAS EEN ZON HOER! terweil ze zelf 2 uur achter de spiegel staat. LOL
Dat is toch hartstikke subjectief?quote:Op zondag 9 januari 2011 17:57 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een vrouw die haar lichaam aanbiedt in ruil voor geld.
Geweldig, ik begin je echt een goeie gast te vinden.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar sommige vrouwen moeten dit doen om hun familie te onderhouden, zou jij meer respect hebben als het in een andere context word geplaatst? Bijvoorbeeld meer respect voor een vrouw die prostituee is om haar familie te onderhouden.
Inderdaad, goed punt.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke subjectief?
Want als ze het bijv zou doen voor goederen, zelfbevestiging, of omdat ze gewoon geil is, is het okay...maar zodra het om geld gaat niet?
Bedankt, maar je heb verschillende soorten prostituees. De prostituees die dit doen voor materiële waarde of die dit doen vanuit emotionele waarde. Oftewel klassiek gezegd, de raam hoer en de breezer slet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef U4E het volgende:
[..]
Geweldig, ik begin je echt een goeie gast te vinden.
Perspectief. het is hoe je naar dingen kijkt. Je kan naar een hoer kijken die bevreid is van mannenregels en geld verdient met haar hobbie en onafhankelijk is, of je kan naar een hoer kijken die goedkoop is en het niet in kan zien dat als je bij een man blijft dat je op de lange termein veel meer profijt ervan hebt.
Maar in beide gevallen is het gewoon een handelszaak en als je dan 2 uur in de spiegel staat en je tiete omhoog drukt en uit de hoogte loopt te doen van: zo laag zak ik niet. ja dan ben je gewoon dom
Natuurlijk is dat subjectief, daarom zeg ik ook dat ik het vind en niet dat het ieders waarheid zou moeten zijn.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:02 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch hartstikke subjectief?
Want als ze het bijv zou doen voor goederen, zelfbevestiging, of omdat ze gewoon geil is, is het okay...maar zodra het om geld gaat niet?
Maar dan begrijp ik je dus wel goed: Alle redenen voor sex zijn okay, maar zodra het om geld gaat niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat subjectief, daarom zeg ik ook dat ik het vind en niet dat het ieders waarheid zou moeten zijn.
Ik zeg nergens dat ik er geen respect voor heb. Ik zou het alleen niet kunnen en willen.quote:Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef LikeEmDead het volgende:
[..]
Het spijt me. Maar sommige vrouwen moeten dit doen om hun familie te onderhouden, zou jij meer respect hebben als het in een andere context word geplaatst? Bijvoorbeeld meer respect voor een vrouw die prostituee is om haar familie te onderhouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |