abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91087199
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:19 schreef iwannabehigh het volgende:
LikeEmDead, geef maar geen tips, want jij bent de persoon die náár de hoeren toe gaat ipv dat je een vrouw aan de haak slaat.
Nooit ontkent dat ik naar de hoeren gaat.
  zondag 9 januari 2011 @ 21:40:28 #152
42847 ra
Orbis Non Sufficit
pi_91088607
Ik denk dat er nog steeds een verschil is tussen pure lust en liefde.
Sex voor geld is niet te vergelijken met sex uit liefde.
In die zin maakt het dus weinig uit wat er in het verleden is gebeurd.
Wat wel belangrijk is is of ze zich goed heeft laten testen.
Sex met condooms is relatief veilig, maar better safe than sorry.
pi_91089570
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef ra het volgende:
Dat dus. Het zou mij ook verder boeien, die ervaring in bed is misschien alleen maar mooi meegenomen :)

Gaan ervoor dus...

Overigens: genoeg vrouwen die de slet hebben uitgehangen, of zelfs bij diverse banen zich hebben omhoog geneukt. Daar heb je dan toch ook geen problemen mee?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91089813
Ik denk dat TS voornamelijk een ego-probleempje heeft.
Ze heeft zoveel ervaring en zoveel mannen gehad..is TS dan nog wel goed genoeg in vergelijking.......
Op woensdag 21 januari 2009 01:53 schreef helldeskr de waarheid.
pi_91089820
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:40 schreef ra het volgende:
Dat is wat ik probeerde te zeggen idd.
pi_91090511
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:56 schreef helldeskr het volgende:
Ik denk dat TS voornamelijk een ego-probleempje heeft.
Ze heeft zoveel ervaring en zoveel mannen gehad..is TS dan nog wel goed genoeg in vergelijking.......
jah daarom zou ik er ook niet aan beginnen, dan krijg je op een gegeven moment die vraag weer.

Is TS wel goed genoeg voor haar? _O-
UITGESCHREVEN
pi_91091123
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 21:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Overigens: genoeg vrouwen die de slet hebben uitgehangen, of zelfs bij diverse banen zich hebben omhoog geneukt. Daar heb je dan toch ook geen problemen mee?
Dit is altijd zo'n raar argument. Waarom zou ik er geen probleem mee hebben wanneer een vrouw op een andere manier geslet heeft? Een slet is een slet.
Ik zal het expliceren: Ook buiten dienstverband om vind ik het vies om enorme aantallen sekspartners te hebben. Maar blijkbaar ben ik de laatste der romantische Mohikanen. ;(
pi_91091471
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:48 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hopen dat in ts zn vrienden- en familiekring niemand zit dit toevallig bij haar is langsgeweest. Worden boeiende kerstdiners :)

Ts, heb je al een update voor ons?
Nee.Ben vanmiddag en vanavond weggeweest en kom net thuis. Heb haar verder niet gesproken of g-sms-t. Maar zoals ik er nu over denk: ik vind haar heel leuk en als die "kennis" (ik zet kennis tussen haakjes want het was zoals ik al zei een vage kennis: zeg maar een vriend van een vriend) niks had gezegd had ik haar misshien afgelopen week al mee uitgevraagd. Alleen ik kwam die "kennis" de dag voor oudjaar in een cafe tegen. En die deed toen dus half lam dat verhaal uit de doeken. Toen ik in de dagen daarna bij wat andere "kennissen" die haar al lang kennen polsde kreeg ik wat vage antwoorden. Oke ik was zelf ook niet echt concreet ik heb niet gezegd van goh jij kent XXXX? Is die een paar jaar geleden hoer geweest?

Maar om op mijn eerste zin terug te komen: als die kennis dus niks had gezegd had ik haar afgelopen woensdag (want toen zag ik haar) gevraagd van "goh, wil je misschien een keer iets leuks doen" (uit eten, film, of noem maar wat). Ik heb er vandaag ook nog wat over gedacht en ik denk dat ik haar toch mee uitvraag. En dan zie ik wel wat er gebeurd. Ze moet natuurlijk ook nog ja zeggen :@ . En dan zie ik wel hoe het afloopt. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Waarom niet? Je zei dat in je post ook al: je weet niet wie er in haar (als het waar is) in haar "klantenkring" heeft gezeten. Ik zeg er trouwens wel bij volgens die kennis deed ze haar "werk" 1 of 2 dagen in de week (soms een weekend) in een andere stad (ander deel van het land). Dus de kans dat er hier iemand uit haar klantenkring rondloopt is niet heel groot. Maar ook niet uit te sluiten. Die "kennis" is trouwens een ex-vriend van een vriendin van haar waar ze nu geen contact meer mee heeft.

quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef LikeEmDead het volgende:
Uit wat voor milieu komt TS zijn engeltje eigenlijk? Blijkbaar heeft ze gestudeerd en heeft zij een goede baan.
Haar vader heeft een "normale" kantoorbaan en haar moeder werkt geloof ik op basisschool ofzo. Dus niet echt rijk maar gewoon een modaal gezin denk ik (maar ik ken haar ouder dus (nog) niet)
pi_91091807
Succes op je date en graag update daarna :D. Ben toch wel nieuwsgierig hoe dit afloopt...
  zondag 9 januari 2011 @ 22:25:56 #160
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91092073
Ik heb dan nog nooit geld ontvangen voor seks maar het is algemeen bekend dat ik nogal de slet uithing, vooral seksrelaties eigenlijk.

Ik denk dat het wat betreft trouw en betrouwbaarheid in een relatie eigenlijk amper invloed hoeft te hebben. Als iemand mijn hart verovert, dan ben ik loyaal. Punt. En daaronder versta ik dat ik er voor iemand ben, dat ik trouw ben aan iemand en dat ik respect toon voor iemand. Ik kan wel eens iemand anders leuk vinden hoor, ik ben wel beetje gevoelig voor aandacht van anderen. Maar zover als een telefoonnummer uitwisselen of digitale contacten ben ik nog nooit gegaan want dat is niet loyaal.

Waar ik wel moeite mee heb is het aangaan van relaties omdat ik teveel klootzakken voorbij heb zien komen en omdat ik doorgaans wél in een vroeg stadium enige openheid van zaken geef. In de praktijk knapt tot dusver bijna elke man daarop af. De mannen die het niets uitmaakt had ik tot een jaartje geleden geen enkele interesse in omdat ik tot die tijd alleen gevoelig was voor de agressieve versiertrucjes (klootzakken). Nu ik me daar veel meer bewust van ben, hou ik dat soort mensen buiten de deur en wat mannen betreft begin ik een steeds beter oog te ontwikkelen voor types die wel betrouwbaar zijn.

Ik zeg niet dat dit 1 op 1 geldt voor het meisje van TS. Maar als hij haar echt zo leuk vindt, dan moet hij zich niet zo druk maken over hoe bijzonder het voor haar is. In mijn geval: matige seks met iemand voor wie ik oprecht gevoelens heb, is 100x beter dan mindblowing seks met iemand voor wie ik niets voel. Het is aan TS om te oordelen of dat bij haar ook zo is.
Resistance is futile.
pi_91092212
Ik ga ook niet meer langer stressen en er nog een dag en een nacht over piekeren. Ik ga haar nu nog bellen en mee uitvragen. Is wel beetje laat maar kan nog net. Volgens mij gaat ze niet voor elf uur naar bed. En anders bel ik haar maar wakker. Zie ik gelijk hoe ze dan reageert :D
pi_91093012
Ze zei ja *O* . Ben blij dat ik het gevraagd. Is wel iets van me afgevallen. Ik heb er echt veel over gedacht de laatste dagen en ook vanmiddag. We gaan donderdag uit eten. Ik heb zoiets als ik dat verhaal niet had gehoord had ik haar ook mee uitgevraagd. Nu heeft iemand mij een verhaal verteld (wat misschien waar is maar misschien ook niet) en daar laat ik alles van afhangen.

Spannend.

Wordt leuke verhaal voor het abc op ons bruiloft :) . O nee nu loop ik te hard van stapel. :)

*;
pi_91095535
kanker zeg, wat een slimme mensen hier allemaal. nee echt. ik stoor me nu echt zo fucking hard aan het gros van de mensen hier. doe niet zo kanker wijs als je het niet bent. het zal wel komen doordat ik slaperig ben, maar ik kan ff weinig geduld opbrengen voor het gemiddelde IQ hier atm, dus ga gewoon allemaal ff buiten kijken of t regent. en ja, verwijder mn reply maar en geef me een note, I don't give a fuck, ik moest dit ff kwijt. quasi-intellectuele gelul hier, niet te zuinig. niet dat het de eerste keer is dat ik dit soort gezwets op fok tegen ben gekomen, maargoed.

en kom ook niet aanzetten met iets als "nee jij gebruikt kanker als scheldwoord, jij bent lekker slim". want ja ik ben slim en ik BREEK JE GEZICHT
  Moderator zondag 9 januari 2011 @ 23:21:51 #164
236264 crew  capricia
pi_91095622
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:
kanker zeg, wat een slimme mensen hier allemaal. nee echt. ik stoor me nu echt zo fucking hard aan het gros van de mensen hier. doe niet zo kanker wijs als je het niet bent. het zal wel komen doordat ik slaperig ben, maar ik kan ff weinig geduld opbrengen voor het gemiddelde IQ hier atm, dus ga gewoon allemaal ff buiten kijken of t regent. en ja, verwijder mn reply maar en geef me een note, I don't give a fuck, ik moest dit ff kwijt. quasi-intellectuele gelul hier, niet te zuinig. niet dat het de eerste keer is dat ik dit soort gezwets op fok tegen ben gekomen, maargoed.

en kom ook niet aanzetten met iets als "nee jij gebruikt kanker als scheldwoord, jij bent lekker slim". want ja ik ben slim en ik BREEK JE GEZICHT
Gaat het een beetje :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zondag 9 januari 2011 @ 23:23:46 #165
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91095719
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:

Ga lekker naar je nest en slaap je roes uit.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:24:46 #166
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91095763
quote:
13s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:20 schreef gnilrednoz het volgende:

Aahaahahaaah!

Wat denk je eigenlijk te bereiken? Dat mensen die er nu eenmaal een andere visie op hebben, nu ineens gaan zeggen 'verrek, zonderling heeft gelijk!'?

Dát is de grote grap hier. Misschien heb je best gelijk, maar blijkbaar ben je niet echt smart als je denkt dat dit gaat helpen om mensen te overtuigen van jouw visie. Ik vind het bekrompen en de manier waarop je post doet mij vermoeden dat je gewoon enorm gefrustreerd en ongelukkig bent of zo :D .
Resistance is futile.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:27:08 #167
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91095874
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:38 schreef kijkmij het volgende:
Ze zei ja *O* . Ben blij dat ik het gevraagd. Is wel iets van me afgevallen. Ik heb er echt veel over gedacht de laatste dagen en ook vanmiddag. We gaan donderdag uit eten. Ik heb zoiets als ik dat verhaal niet had gehoord had ik haar ook mee uitgevraagd. Nu heeft iemand mij een verhaal verteld (wat misschien waar is maar misschien ook niet) en daar laat ik alles van afhangen.

Spannend.

Wordt leuke verhaal voor het abc op ons bruiloft :) . O nee nu loop ik te hard van stapel. :)

*;
Heel veel plezier.
Resistance is futile.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:29:13 #168
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91095971
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:18 schreef kijkmij het volgende:

[..]

. Maar ik ben er nog niet helemaal over uit. Waarom niet? Je zei dat in je post ook al: je weet niet wie er in haar (als het waar is) in haar "klantenkring" heeft gezeten. Ik zeg er trouwens wel bij volgens die kennis deed ze haar "werk" 1 of 2 dagen in de week (soms een weekend) in een andere stad (ander deel van het land). Dus de kans dat er hier iemand uit haar klantenkring rondloopt is niet heel groot. Maar ook niet uit te sluiten. )
Dat maakt toch ook niet uit. Je hebt toch altijd kans dat er iemand rondloopt die in haar heeft gezeten, wat maakt het dan uit of diegene betaald heeft of niet?

Ik zou trouwens niet weten hoe ik zou reageren. Als het een paar jaar geleden is denk ik wel dat ik er mee kan leven, maar ik zou niet met iemand willen die het werk nu nog doet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_91096210
quote:
15s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:14 schreef Tederheidsmachine het volgende:

[..]

Dit is altijd zo'n raar argument. Waarom zou ik er geen probleem mee hebben wanneer een vrouw op een andere manier geslet heeft? Een slet is een slet.
Ik zal het expliceren: Ook buiten dienstverband om vind ik het vies om enorme aantallen sekspartners te hebben. Maar blijkbaar ben ik de laatste der romantische Mohikanen. ;(
Dan hoop ik, dat je zelf nog maagd bent...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_91096355
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:29 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat maakt toch ook niet uit. Je hebt toch altijd kans dat er iemand rondloopt die in haar heeft gezeten, wat maakt het dan uit of diegene betaald heeft of niet?

Ik zou trouwens niet weten hoe ik zou reageren. Als het een paar jaar geleden is denk ik wel dat ik er mee kan leven, maar ik zou niet met iemand willen die het werk nu nog doet.
Als het waar is dan is het dus 3 tot 4 jaar geleden.
pi_91096359
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Aahaahahaaah!

Wat denk je eigenlijk te bereiken? Dat mensen die er nu eenmaal een andere visie op hebben, nu ineens gaan zeggen 'verrek, zonderling heeft gelijk!'?

Dát is de grote grap hier. Misschien heb je best gelijk, maar blijkbaar ben je niet echt smart als je denkt dat dit gaat helpen om mensen te overtuigen van jouw visie. Ik vind het bekrompen en de manier waarop je post doet mij vermoeden dat je gewoon enorm gefrustreerd en ongelukkig bent of zo :D .
Ik hoef niemand te overtuigen. Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. En enorm gefrustreerd en ongelukkig? Dat word ik wel van domme mensen, ja. ;)

M'n roes uitslapen hoeft btw niet, ik ben compleet nuchter :*
pi_91096368
quote:
7s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Heel veel plezier.
Dank je
  zondag 9 januari 2011 @ 23:36:58 #173
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91096405
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Als het waar is dan is het dus 3 tot 4 jaar geleden.
Ik neem aan dat ze het altijd veilig gedaan heeft?
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  zondag 9 januari 2011 @ 23:37:54 #174
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91096449
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:24 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Precies, vuile heroïne verslaafde.
Pardon?
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:38:06 #175
277627 Seven.
We are Borg.
pi_91096456
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Ik hoef niemand te overtuigen. Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. En enorm gefrustreerd en ongelukkig? Dat word ik wel van domme mensen, ja. ;)

M'n roes uitslapen hoeft btw niet, ik ben compleet nuchter :*
OK, dat was een beetje overdreven. Ik kan ook gefrustreerd raken door domme mensen maar dan corrigeer ik mezelf want met frustratie zit je alleen jezelf in de weg. Ik ga straks wel mijn roes uitslapen trouwens, 2 wijntjes hakken er nogal in.
Resistance is futile.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')