abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91096482
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:36 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze het altijd veilig gedaan heeft?
Dat weet ik toch niet. Ga ik wel vanuit.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:39:03 #177
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91096499
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef gnilrednoz het volgende:

M'n roes uitslapen hoeft btw niet, ik ben compleet nuchter :*
Okay, dan ben je gewoon ietwat verknipt. Dat kan natuurlijk ook.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_91096519
quote:
Op zondag 9 januari 2011 23:33 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan hoop ik, dat je zelf nog maagd bent...
Eindelijk iemand die het begrijpt
pi_91096613
quote:
10s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:37 schreef Staal het volgende:

[..]

Pardon?
Roes uitslapen, deed ik vroeger ook toen ik verslaafd was aan heroïne.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:50:03 #181
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_91096991
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:41 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Roes uitslapen, deed ik vroeger ook toen ik verslaafd was aan heroïne.
Roes uitslapen kun je breed zien inderdaad. Klopt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zondag 9 januari 2011 @ 23:51:55 #182
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_91097062
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:38 schreef kijkmij het volgende:

[..]

Dat weet ik toch niet. Ga ik wel vanuit.
Als het echt zo is komt het vanzelf ter sprake en dan nog, als ze leuk genoeg is zie ik het probleem niet.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_91097154
quote:
6s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:50 schreef Staal het volgende:

[..]

Roes uitslapen kun je breed zien inderdaad. Klopt.
Jammer dat ik geen sympathie krijg door mijn verleden.
  maandag 10 januari 2011 @ 01:23:22 #184
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_91100484
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 23:35 schreef gnilrednoz het volgende:

[..]

Ik hoef niemand te overtuigen. Dat was mijn bedoeling ook helemaal niet. En enorm gefrustreerd en ongelukkig? Dat word ik wel van domme mensen, ja. ;)

Omfg, de sneuheid. Je voelt je ongetwijfeld heel cool, maar zelfs voor het internet faal je in dit topic enorm hard. :')
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
pi_91102824
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:29 schreef LikeEmDead het volgende:

[..]

Dat zijn gemiddeld 5 mannen per dag, dan kom je op 1825 mannen per jaar.
Dan ga je er vanuit dat ze het iedere dag van het jaar (365 dagen * 5) zou doen. Als ik TS begrijp is dat het niet het geval. Maar dan nog. Ik begreep van TS dat ze het dus gemiddeld 2 dagen per week (en soms een weekend deed). Maar laten we van twee dagen utgaan. En dan 40 weken per jaar (beetje vakantie enzo er af). En dat ze dan drie klanten per dag had. Ik weet niet wat de klandizie per dag bij een hoer is, dus dat is een aanname. De ene dag zal ze er misschien 1 hebben en een andere dag 5.. Dan is dat dus 2 dagen per week*40weken per jaar * 3 klanten per dag = 240 klanten per jaar. TS zegt dat ze dus een hoer in de duurdere klasse was en 150 per uur kreeg. Dat is dan dus 240*150= ¤ 36.000 per jaar. Heeft TS zijn aanstaande in dat jaartje als studente dus even ¤ 36.000 per jaar bij elkaar geneukt. Daar moet een modale werknemer volgens mij een heel jaar voor werken.
pi_91110332
hmm... als maagd kan ik best begrijpen dat velen geen moeite hebben met prostitutie. Uiteindelijk gaat het om je eigenwaarde. En die kaders beslist ieder voor zichzelf. Ik zou mezelf niks meer waard vinden als ik niet exclusief seks heb met de man van wie ik hou. Omdat seks in mijn ogen een middel is om echte liefde te verklaren. En dat kan maar met één persoon.

Ik voel me al lichtjes ongemakkelijk als een vreemde bij wijze van vriendelijkheid een hand op mijn rug/schouder legt op nét de verkeerde manier. Laat staan dat ik mijn hele lichaam zou geven aan een compleet vreemde. Het krijgen van geld maakt het er in dit geval niet meer of minder op.

Als je het over eigenwaarde hebt, maakt geld wel weer uit. Is geld dan belangrijker dan je eigenwaarde? Maar dan kom je weer met de vraag: op welke manier hecht je waarde aan jezelf?

Seks, is voor mij te ingewikkeld en mooi om dat zomaar met iemand te doen. We bestaan uit meer dan alleen bijelkaar geraapt weefsel. We hebben ook moraal, en toch wel eer dat ons zou moeten onderscheiden, vind ik persoonlijk.

Ik zou daarom nooit met een 'hoer' gaan, omdat ik verwacht dat hij snapt wat liefde inhoudt. En dat liefde alleen kan met iemand van wie je houd. Hoe makkelijk is vreemdgaan voor eenpersoon die dat niet weet?

Zoiets....
pi_91110982
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef kijkmij het volgende:
Stel dat iemand wel een keer echt zijn mond open doet, en bijvoorbeeld tegen mijn ouders zegt “die schoondochter van jullie heeft de hoer gespeeld” dan schaam ik me nu al richting mijn familie en vrienden enzo.
Als jij je nu al druk maakt over wat je familie en vrienden van het verleden van je eventuele toekomstige vriendin zit er een steekje bij je los.

En wat doe je dan met een vriendin die veel wisselende contacten heeft gehad?

Maak je niet zo druk om wat anderen denken, wat denk jij?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91111119
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 12:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Seks, is voor mij te ingewikkeld en mooi om dat zomaar met iemand te doen. We bestaan uit meer dan alleen bijelkaar geraapt weefsel. We hebben ook moraal, en toch wel eer dat ons zou moeten onderscheiden, vind ik persoonlijk.
Hoe kun je dat soort dingen nou beweren als je het nog nooit ervaren hebt?
Je hebt een beeld over hoe sex zou moeten zijn, maar de praktijk is meestal weerbarstiger.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_91111455
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:11 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe kun je dat soort dingen nou beweren als je het nog nooit ervaren hebt?
Je hebt een beeld over hoe sex zou moeten zijn, maar de praktijk is meestal weerbarstiger.
Ik heb het niet over de mate waarin je geniet tijdens seks. Ik heb het over het morele aspect dat bij seks komt kijken. Want dat is het voor mij. En daar kan een maagd wél bij stil staan.
pi_91111863
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:18 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb het niet over de mate waarin je geniet tijdens seks. Ik heb het over het morele aspect dat bij seks komt kijken. Want dat is het voor mij. En daar kan een maagd wél bij stil staan.
Welke morele aspect? Diegenen die wij er zelf aan gegeven hebben, meestal vanuit een religieuse achtergrond? Dat jij geen sex voor het huwelijk wil hebben is een persoonlijke keuze van jou. En ik vind het mooi dat het voor jou werkt. Maar maak van sex aub geen morele kwestie.
pi_91111887
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 17:59 schreef U4E het volgende:
Vooralsnog ik respecteer vrouwen ten zeerste. Ik vind vrouwen die heftig zichzelf lopen te marketen en tegerlijkertijd onrespectvol tov prostitues kijken hypocriet en kortzichtig.

Zo van:

KIJK DAS EEN ZON HOER! terweil ze zelf 2 uur achter de spiegel staat. LOL
Nou ik denk niet dat vrouwen die dat zeggen, dat zeggen naar vrouwen die ook achter de spiegel staan, maar naar vrouwen die achter het raam staan of elders hun lichaam aanbieden voor geld.

@TS, praat er met haar over, dan weet je of het waar is of niet en moet je doen wat je zelf wil en niet denken aan wat anderen ervan denken.
Haters gonna hate.
pi_91112017
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef LikeEmDead het volgende:
Beter dan een uitkering trekker die de regering de schuld geeft van het falen van zijn of haar ontwikkeling. Als je een goed leven wil moet je offers brengen.
Hier ben ik het mee eens.
Haters gonna hate.
pi_91112534
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:28 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Welke morele aspect? Diegenen die wij er zelf aan gegeven hebben, meestal vanuit een religieuse achtergrond? Dat jij geen sex voor het huwelijk wil hebben is een persoonlijke keuze van jou. En ik vind het mooi dat het voor jou werkt. Maar maak van sex aub geen morele kwestie.
Geloof? Ik ben toevallig ook moslim (omdat ik mij er inderdaad bewust in kan vinden). Maar er zijn genoeg moslims die wel seks hebben. Ik heb tijdens mijn uitleg niet een keer het geloof erbij betrokken. Waarom doe jij dat dan wel? En als het geen morele kwestie zou zijn, why all the fuss?!

En ik bepaal voor mezelf dat dat het wel is. Net zoals ik begrijp, dat jullie er geen morele kwestie van maken. Zoals ik zei; ik het hebben van gemeenschap voor mij meer dan alleen het hebben van seks.
pi_91114350
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Geloof? Ik ben toevallig ook moslim (omdat ik mij er inderdaad bewust in kan vinden). Maar er zijn genoeg moslims die wel seks hebben. Ik heb tijdens mijn uitleg niet een keer het geloof erbij betrokken. Waarom doe jij dat dan wel? En als het geen morele kwestie zou zijn, why all the fuss?!

En ik bepaal voor mezelf dat dat het wel is. Net zoals ik begrijp, dat jullie er geen morele kwestie van maken. Zoals ik zei; ik het hebben van gemeenschap voor mij meer dan alleen het hebben van seks.
Je heb waarschijnlijk al wel gefantaseerd over hoe seks zou zijn, maar helaas. Het zal in de praktijk zeker weten meevallen, ik heb nog nooit gehoord van mensen die hun eerste keer geweldig vonden.
pi_91116443
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 13:44 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Toch is de onthouding van sex voor het huwelijk een religieuse kwestie. Bij de meeste religies komt dit op 1 of andere manier voor. De meeste jongeren die aan onthouding doen komen ook meestal uit de religieuse hoek. Dat is verder niet negatief bedoeld.
Waar het mij om gaat is dat de morele bezwaren alleen bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je ïngefluisterd cq. aangeleerd".

Dat er veel moslims sex voor het huwelijk hebben zal vast kloppen, de meeste katholiekenen protestanten zijn ook erg slecht in deze regel, dus ik had echt niet de indruk dat dat bij moslims anders zou zijn. Probleem is dat het binnen de moslim nog steeds een behoorlijk taboe is.
pi_91117179
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Toch is de onthouding van sex voor het huwelijk een religieuse kwestie. Bij de meeste religies komt dit op 1 of andere manier voor. De meeste jongeren die aan onthouding doen komen ook meestal uit de religieuse hoek. Dat is verder niet negatief bedoeld.
Waar het mij om gaat is dat de morele bezwaren alleen bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je ïngefluisterd cq. aangeleerd".

Dat er veel moslims sex voor het huwelijk hebben zal vast kloppen, de meeste katholiekenen protestanten zijn ook erg slecht in deze regel, dus ik had echt niet de indruk dat dat bij moslims anders zou zijn. Probleem is dat het binnen de moslim nog steeds een behoorlijk taboe is.
''bestaan in je hoofd en die zijn niet eens van jezelf, maar je ingefluisterd cq. aangeleerd''. Als je zo gaat denken dan zijn we nooit onszelf aangezien ons alles word aangeleerd of ingefluisterd.
pi_91117219
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:21 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Naast de wetgeving van een religie zijn we ook gewoon denkende mensen. Dat zeg je zelf namelijk ook; "mensen izjn niet goed in het handhaven van die regel". Ongeacht welke theorie jij hier over hebt, ik heb bewust geen seks voor het huwelijk. Voor mezelf kan ik dat toetsen door te weten dat ik nooit en te nimmer er op los zou seksen als de religie weg zou vallen.

Ik vind het gemakkelijk van je dat je voor mij denkt uit te kunnen maken hoe ik in het leven sta. Het is je ingefluisterd is zo'n uitgekauwde stelling. Vooral als je iemand van 24 tegenover je hebt. Jij begrijpt mij duidelijk niet. Hoe zeer je ook denkt van wel. :W
pi_91117326
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Naast de wetgeving van een religie zijn we ook gewoon denkende mensen. Dat zeg je zelf namelijk ook; "mensen izjn niet goed in het handhaven van die regel". Ongeacht welke theorie jij hier over hebt, ik heb bewust geen seks voor het huwelijk. Voor mezelf kan ik dat toetsen door te weten dat ik nooit en te nimmer er op los zou seksen als de religie weg zou vallen.

Ik vind het gemakkelijk van je dat je voor mij denkt uit te kunnen maken hoe ik in het leven sta. Het is je ingefluisterd is zo'n uitgekauwde stelling. Vooral als je iemand van 24 tegenover je hebt. Jij begrijpt mij duidelijk niet. Hoe zeer je ook denkt van wel. :W
Uit welke overweging heb je geen seks voor het huwelijk? Is het omdat je seks als de ultieme uiting van liefde vind of omdat je geloof dat je daardoor gaat branden in de hel :')
pi_91117874
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:37 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Mensen zijn er niet goed in omdat het tegen ons natuurlijke gedrag ingaat.

Persoonlijk zou ik juist willen dat we makkelijker over sex zouden doen.
Ik moet altijd denken aan Bonono's (soort chimpansee's). Waar, chimpanseegroepen (geleid door een mannetje) conflicten meestal op de gebruikelijke manier uitvechten door middel van een portie agressie, lossen bononogroepen (geleid door een vrouwtje) conflicten op door middel van sex .
Persoonlijk kies ik ook voor de laaste manier om conflicten op te lossen, maar net als de meeste andere apen kiezen wij gewoon voor geweld ;(
pi_91118317
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:53 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mensen zijn er niet goed in omdat het tegen ons natuurlijke gedrag ingaat.

Persoonlijk zou ik juist willen dat we makkelijker over sex zouden doen.
Ik moet altijd denken aan Bonono's (soort chimpansee's). Waar, chimpanseegroepen (geleid door een mannetje) conflicten meestal op de gebruikelijke manier uitvechten door middel van een portie agressie, lossen bononogroepen (geleid door een vrouwtje) conflicten op door middel van sex .
Persoonlijk kies ik ook voor de laaste manier om conflicten op te lossen, maar net als de meeste andere apen kiezen wij gewoon voor geweld ;(
haha, tegen onze natuurlijke gedrag nog wel. En dan vergelijk je ons met apen? (ik weet wel, evolutie. lang verhaal kort: Maar in dat geval zou je kunnen stellen dat de vogel eerder was dan de aap. En er bestaan monogame vogels)

Bovendien kiest de mens allang niet meer voor geweld. Dat wordt als sociaal gestoord gedrag gezien. Dus waarom zou seks wel als wenselijk gezien moeten worden? Jij bent de gene die seks en geweld in één zin als in de menselijke aard omschrijft.

Persoonlijk zie ik liever dat mensen seks op waarde schatten. Bovendien zijn mensen heel goed in het misbruiken van seks en leidt het in veel gevallen (allang niet meer indicidentieel) tot gruwelijke taferelen.
- de seksindustrie is groter dan ooit (niet alle vrouwen kiezen daar bewust voor: slavenhandel groter dan ooit)
- misbruik van kinderen
- verkrachting
- vernedering van vrouwen, etc.
- weinig mensen willen een relatie met een praktiserende hoer. En eigenlijk begrijp ik dat van jullie niet. Het is immers toch maar seks?

[ Bericht 7% gewijzigd door Prodent_tandpasta op 10-01-2011 16:09:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')