Of hij vindt het gewoon viesquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef pessie het volgende:
Kan het zijn dat Rapley-kindjes gepureerd voedsel niet snappen? Nathan ging kokhalzen van een potje olvarit
Er kwam vanmorgen op twitter een artikel voorbijquote:Op woensdag 9 maart 2011 17:59 schreef pessie het volgende:
Kan het zijn dat Rapley-kindjes gepureerd voedsel niet snappen? Nathan ging kokhalzen van een potje olvarit
Dat klinkt me niet logisch in de oren, want het advies is toch om kinderen zo rond het 1e jaar met de pot mee te laten eten? Dan moet een kind toch ook hele stukken eten?quote:
Ja, dat kan, maar dat is volgens mij niet wat ermee bedoeld wordt. Hoe luidt volgens jou het "officiële" advies voor het beginnen met stukken eten? Moet je volgens het consultatiebureau na het eerste jaar nog stukjes brood snijden en dat in melk dopen of zo?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:30 schreef Linda2205 het volgende:
Met de pot mee eten wil toch niet zeggen dat je het dan in dezelfde vorm moet aanbieden? Je kan ook gewoon het avondeten pureren/prakken...
Ik heb geen flauw idee, ik ga niet naar een CB en wat de kinderarts vertelt gaat het ene oor in en het andere oor uit. ("Beginnen met wortelprut met 3.5 maand...")quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dat is volgens mij niet wat ermee bedoeld wordt. Hoe luidt volgens jou het "officiële" advies voor het beginnen met stukken eten? Moet je volgens het consultatiebureau na het eerste jaar nog stukjes brood snijden en dat in melk dopen of zo?
Ik denk dat het voedingscentrum van mening is dat Rapleykinderen daar op hun eerste jaar nog niet toe in staat zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt me niet logisch in de oren, want het advies is toch om kinderen zo rond het 1e jaar met de pot mee te laten eten? Dan moet een kind toch ook hele stukken eten?
Natuurlijk niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 09:54 schreef Pvoesss het volgende:
En wat betreft aantonen dat rapley werkt. Zolang een kind goed groeit is het aangetoond toch?
Nee dat snap ik ook wel ik weet dat het geen wetenschappelijk bewijs is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |