Het is gewoon tekst, zelf getypt.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:00 schreef Kally het volgende:
Alleen de Rick Ashley is wel focking sad Bart
Een forum als dit?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer informatie geef op een forum als dit
Dan nogquote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is gewoon tekst, zelf getypt.![]()
Nog niets werkt.
Nee ik snap hem wel, er kunnen ook mensen meelezen die het niet goed bedoelenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een forum als dit?
Stu, ik zit nog niet zo lang hier op het forum dat ik me een oldbie kan/mag noemen, maar in de tijd dat ik hier zit heb ik echt ontzettend leuke en lieve mensen leren kennen. Het is hier voor zowel goede als slechte verhalen plek om je verhaal kwijt te kunnen... met respect.
Je hebt dus eigenlijk tekst geplaatst in een plaatje die is gemaakt?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is gewoon tekst, zelf getypt.![]()
Nog niets werkt.
Maar goed, wie doet dat welquote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
lk snap Stu ook wel hoor, dat ie niet heel zijn emotionele hebben en houden hier neer wil plempen.
Dat snap ik ook zeker wel. Maar ik wil ook duidelijk maken dat er hier genoeg mensen zijn die als een luisterend oor kunnen/willen functionerenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef Tha_Erik het volgende:
lk snap Stu ook wel hoor, dat ie niet heel zijn emotionele hebben en houden hier neer wil plempen.
Kijk eens in R&Pquote:
Ik van de week wel, en nee niet omdat ik het graag hier neerknal maar omdat ik het echt even kwijt moestquote:
Het is geen plaatje, het is een html pagina.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt dus eigenlijk tekst geplaatst in een plaatje die is gemaakt?
Oke![]()
Ohw, toch welquote:Op zondag 9 januari 2011 01:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is geen plaatje, het is een html pagina.
Ik zit iets langer op Fok! en weet enigzins hoe het spelletje wordt gespeeld. Dat is geen waarde oordeel over dit board maar meer over het forum in het algemeen. Ik laat het hier verder bij want ik heb geen zin verder in scheve gezichten of negatief gekletsquote:Op zondag 9 januari 2011 01:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een forum als dit?
Stu, ik zit nog niet zo lang hier op het forum dat ik me een oldbie kan/mag noemen, maar in de tijd dat ik hier zit heb ik echt ontzettend leuke en lieve mensen leren kennen. Het is hier voor zowel goede als slechte verhalen plek om je verhaal kwijt te kunnen... met respect.
Rick Astley is gewoon een baas.quote:
Primaquote:Op zondag 9 januari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit iets langer op Fok! en weet enigzins hoe het spelletje wordt gespeeld. Dat is geen waarde oordeel over dit board maar meer over het forum in het algemeen. Ik laat het hier verder bij want ik heb geen zin verder in scheve gezichten of negatief geklets
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:09 schreef Graseter het volgende:
[..]
Rick Astley is gewoon een baas.
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN.
NEVER GONNA RUN AROUND AND DESERT YOU!
Ik kan niks doen aan mijn scheve gezicht, IS AANGEBORENquote:Op zondag 9 januari 2011 01:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zit iets langer op Fok! en weet enigzins hoe het spelletje wordt gespeeld. Dat is geen waarde oordeel over dit board maar meer over het forum in het algemeen. Ik laat het hier verder bij want ik heb geen zin verder in scheve gezichten of negatief geklets
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik van de week wel, en nee niet omdat ik het graag hier neerknal maar omdat ik het echt even kwijt moest
Maar je bent dus op het geniale idee gekomen om een internetradiostation te beginnen?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Het is geen plaatje, het is een html pagina.
ONZ radioquote:Op zondag 9 januari 2011 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar je bent dus op het geniale idee gekomen om een internetradiostation te beginnen?
[ONZIN RADIO] #12 Genre?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:09 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Maar je bent dus op het geniale idee gekomen om een internetradiostation te beginnen?
99% muziek.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:10 schreef Kally het volgende:
Muziek en roddelen over mede-users en meteen de meest vreselijke dingen zeggen, want ja ONZ lekker volwassen
1% roddelen is triest genoegquote:
Zou jij een drankje willen drinken wat 99% water is en 1% puur gif?! Nou?! NOU!?quote:
Echt hequote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ze is gestopt met haar studie om erotische massages te geven, komop.
mooie metafoorquote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zou jij een drankje willen drinken wat 99% water is en 1% puur gif?! Nou?! NOU!?
Ik roddel ook wel eensquote:
WTF, lekker boeiend zeg, wees blij dat er zulke mensen zijn, houdt een hoop gekken van de straatquote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ze is gestopt met haar studie om erotische massages te geven, komop.
Hehequote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Doei
Was nog even aan het spelen met iPad
Maar ga nu slapen
Ja maar iemand een hoer noemen in een radio uitzending, maar ja niveau 12 ik was even vergeten dat erotische massages raar zijn onder de 18quote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik roddel ook wel eens. En ik denk dat iedereen dat wel doet.
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Doei
Maar ga nu slapen
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Doei
Maar ga nu slapen
Slaap lekker Ceequote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Truste!
Ik ga ook m'n mandje in. Welterusten vrinden!
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik roddel ook wel eens. En ik denk dat iedereen dat wel doet.
uitgespeeld:quote:Op zondag 9 januari 2011 01:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ok
Doei
Maar ga nu slapen
Rauzer?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Gelukkig roddel ik alleen over stomme mensen.
Ik vind Rauzer niet stom.quote:
Ik ook niet, integendeel.quote:
Je bent het gaan uitproberen?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:28 schreef Rauzer het volgende:
Zo m'n crèpepapier-ijsklontjes zijn in de maak!
Uiteraard, nadat Kally heeft uitgelegd wat er mee bedoeld werd was ik razend nieuwsgierigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk.. Kan je foto maken van het resultaat?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard, nadat Kally heeft uitgelegd wat er mee bedoeld werd was ik razend nieuwsgierig!
quote:Op zondag 9 januari 2011 01:31 schreef Graseter het volgende:
Benny ik heb wat aanpassingen gedaan.Breadcrumbs en tweets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er netjes uit
Je hebt het voor elkaar gekregen om die tweets vanuit te twitter te laten zien, of is dat gewoon in de code?
Dit is gewoon een html pagina.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Breadcrumbs en tweets?
Ziet er netjes uit
Je hebt het voor elkaar gekregen om die tweets vanuit te twitter te laten zien, of is dat gewoon in de code?
Okequote:Op zondag 9 januari 2011 01:34 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dit is gewoon een html pagina.![]()
Maar als Ezechielk z'n server info geeft haalt ie inderdaad de tweets vanuit twitter op.
Tof...quote:Op zondag 9 januari 2011 01:36 schreef Graseter het volgende:
Ook haalt ie zelf op wie er draait enzo.
Ik doe het grootste deel, -Datdus- heeft het design gedaan.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof...
Maak jij de website nu alleen?
Mogge Luttequote:
Mogguh Bos ...quote:
die krijg je initieel meegeleverd ?quote:
Niet op de PC.quote:
dat heb ik allemaal op mijn pcquote:Op zondag 9 januari 2011 09:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet op de PC.
Volgens mij bedoelt Rauzer, zo;n apparaat waar alles op zit. TV radio dvd-speler etcetera in 1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ik begrijp je al![]()
ok succesquote:
Laat het even weten, ik vind het idee ook wel grappigquote:Op zondag 9 januari 2011 01:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Uiteraard, nadat Kally heeft uitgelegd wat er mee bedoeld werd was ik razend nieuwsgierig!
Sieps!quote:Op zondag 9 januari 2011 10:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Laat het even weten, ik vind het idee ook wel grappig
O en goedemorgen.
Goedemorgen Luttequote:
Doe je goed, ik ga zo eens douchen en broodjes in de oven leggen.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:04 schreef Kally het volgende:
Zo vandaag is het wasdag
Mijn eerste draait al
Lekkerquote:Op zondag 9 januari 2011 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Doe je goed, ik ga zo eens douchen en broodjes in de oven leggen.
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn dat het zelfs pijn doet als ik moet niezen.
Mogge Symphiequote:
Dat is niet zo fijn. Knuffel voor je spierpijnquote:Op zondag 9 januari 2011 10:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb zo'n spierpijn dat het zelfs pijn doet als ik moet niezen.
Vreselijke versie, wel niet slecht uitziende damesquote:Op zondag 9 januari 2011 10:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Zag net ff TMF, daar is nu top25 covers voor en daar was deze clip voor:
Eigenlijk verschrikkelijk dat ze zo'n mooi nummer coveren, maar die clip maakt veel goed
Die clip zag ik vorige week ook weer eens langskomen, ik krijg er hoogtevrees van! Maar wel mooi gemaakt. En de cover is, tsja... tsja..quote:Op zondag 9 januari 2011 10:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Eigenlijk verschrikkelijk dat ze zo'n mooi nummer coveren, maar die clip maakt veel goed
Het was gisteren Open Dag op de sportschool dus ik heb 3x een half uur fanatiek gezumba't, gebodycombat en gebodybalance't. En dat voel ik nu. Ondertussen weet ik dat 3x een half uur echt niks voorstelt dus mijn spieren stellen zich gigantisch aan.quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet zo fijn. Knuffel voor je spierpijn
Ik heb gisteren mezelf overwonnen en voor het eerst hard gelopen...quote:Op zondag 9 januari 2011 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Die clip zag ik vorige week ook weer eens langskomen, ik krijg er hoogtevrees van! Maar wel mooi gemaakt. En de cover is, tsja... tsja..
[..]
Het was gisteren Open Dag op de sportschool dus ik heb 3x een half uur fanatiek gezumba't, gebodycombat en gebodybalance't. En dat voel ik nu. Ondertussen weet ik dat 3x een half uur echt niks voorstelt dus mijn spieren stellen zich gigantisch aan.
Okee, dat was dan wel lekker, even je 3 keer een half uur uitleven..?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:21 schreef Cee het volgende:
[..]
[..]
Het was gisteren Open Dag op de sportschool dus ik heb 3x een half uur fanatiek gezumba't, gebodycombat en gebodybalance't. En dat voel ik nu. Ondertussen weet ik dat 3x een half uur echt niks voorstelt dus mijn spieren stellen zich gigantisch aan.
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, dat was dan wel lekker, even je 3 keer een half uur uitleven..?
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik fijner dan een uur zelfs, net op het punt dat ik me ga vervelen is het voorbij. Bodycombat had ik nog nooit geprobeerd maar dat was an sich wel leuk omdat je mag nepboksen en je al je frustratie van je af kan stoempen maar toen gingen ze met karate-kicks gecombineerd met lunges beginnen, aaauuuuuu. En daarna bodybalance. Da's tai-chi gecombineerd met pilates en yoga (ga jij toch doen vandaag?). Echt heerlijk ontspannend en inspannend in 1. Het ene moment sta je met moeite je balans te bewaren op 1 been en het andere moment moet je dat zelfde been bijna in je nek leggen terwijl je met je arm de andere kant op wijst en je in tegengestelde richting draait met je rug. En ook dat: auuuuu.
Ik heb ook de conditie van een deurbel. Ik sport regelmatig (niet veel, maar zeker wel een keer in de week), eet gezond, drink niet, rook niet. Maar man, als ik ook maar een paar trappen op loop sta ik daarna als een hijgend hert boven. Hartslag gaat als een malle en ik heb het gevoel dat ik uit elkaar spat. Een minuut of 10 non-stop joggen houd ik makkelijk vol maar als het 't beklimmen van een trap of een berg betreft dan kan je me na 2 minuten al opvegen. Zit er nog altijd aan te denken een keer een test te laten doen om te kijken of ik iets van hyperventileer-nogwat-iets heb.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:26 schreef Joooo-pi het volgende:
btw, drie keer 30 min. dat soort dingen zou ik nu niet kunnen
Mijn conditie is vrij slecht
Tsjah, zou kunnen ja.Maar trappen oplopen is ook tricky, want ten eerste is het een zware actie en ten tweede start je altijd "koud", dus je lichaam schrikt van de plotselinge actie.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb ook de conditie van een deurbel. Ik sport regelmatig (niet veel, maar zeker wel een keer in de week), eet gezond, drink niet, rook niet. Maar man, als ik ook maar een paar trappen op loop sta ik daarna als een hijgend hert boven. Hartslag gaat als een malle en ik heb het gevoel dat ik uit elkaar spat. Een minuut of 10 non-stop joggen houd ik makkelijk vol maar als het 't beklimmen van een trap of een berg betreft dan kan je me na 2 minuten al opvegen. Zit er nog altijd aan te denken een keer een test te laten doen om te kijken of ik iets van hyperventileer-nogwat-iets heb.
quote:Het is op dit moment nog niet mogelijk om je contract te verlengen, omdat je huidige contract nog loopt.
Na 01 november 2011 kan je je contract verlengen op Hi.nl. Je kunt dan een nieuwe telefoon uitzoeken in de online shop.
ik moet nog zeker 1.5 jaar wachten.quote:
Ik ook bijna, moet zelfs nog een reparatie laten doen die binnen de garantie (1 jaar) valtquote:
Ben ik eindelijk overtuigd dat ik zo'n veeg-telefoon wil, moet je wachten.quote:
Doe dan een mooie androidquote:Op zondag 9 januari 2011 10:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk overtuigd dat ik zo'n veeg-telefoon wil, moet je wachten.En ik ga echt geen 300 euro uitgeven aan zo'n ding.
eigenlijk wil ik zelfs een iPhone maar die zijn zo achterlijk duur
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Beetje zweverig soms maar zo heerlijk relaxed. Even je kop helemaal leeg maken en alleen bezig zijn met je ademhaling en het in onmogelijke posities plaatsen van je ledematen.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:35 schreef Bos81 het volgende:
Ja Cee, ik heb over 1.5 uur een proefles Yoga-mindfullness
Okeequote:Op zondag 9 januari 2011 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Beetje zweverig soms maar zo heerlijk relaxed. Even je kop helemaal leeg maken en alleen bezig zijn met je ademhaling en het in onmogelijke posities plaatsen van je ledematen.
Die zijn er ook praktisch allemaal voor android, in de market. Meestal gewoon gratizzquote:Op zondag 9 januari 2011 10:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te azen op zo'n HTC ding.![]()
Maar al die nutteloze Apple apps verlekkeren me ook zo
TMFquote:Op zondag 9 januari 2011 10:39 schreef Cee het volgende:
Wow, ik wist niet dat Jaap een clip had bij Don't Stop Believing!
Mijn huisgenoot wilde ook zo graag met me op yoga. Ik heb nee gezegd want ik zag niet voor me hoe ik en in mijn vorm dat uberhaupt zou kunnen enzoquote:Op zondag 9 januari 2011 10:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat je ervan vindt! Beetje zweverig soms maar zo heerlijk relaxed. Even je kop helemaal leeg maken en alleen bezig zijn met je ademhaling en het in onmogelijke posities plaatsen van je ledematen.
hey ja, inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt wel een Ben reclame, die clip.
zal inderdaad dan voor htc gaan. En zeker op de android markt zijn veel apps. Ik zat vorig jaar ook te twijfelen heb toen alsnog een se gekocht met symbian naar die markt is dood.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit te azen op zo'n HTC ding.![]()
Maar al die nutteloze Apple apps verlekkeren me ook zo
Wat is een sequote:Op zondag 9 januari 2011 10:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal inderdaad dan voor htc gaan. En zeker op de android markt zijn veel apps. Ik zat vorig jaar ook te twijfelen heb toen alsnog een se gekocht met symbian naar die markt is dood.
sony ericsonquote:
Dat is wel wat ik bedoel iddquote:Op zondag 9 januari 2011 09:38 schreef Bos81 het volgende:
Niet helemaal wat ik zeg, maar zoiets:
http://www.bol.com/nl/l/c(...)DVNLGOO0020130601ap1
Conceptronic Grab n' Go, al 3 jaar lang mijn beste vriend! Ik kan niet zonder.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik bedoel idd. Bestanden die ik download en die ik dan op m'n tv kan bekijken. Volgens mij heeft c_a er een.
iphone heeft weer zijn eigen systeem.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
En is een iPhone een symbian of android of vraag ik nu iets heel doms?
iphone heeft iOS als besturingssysteem.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
geen domme vraag hoor, ik weet het ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Miran heeft er 1 jaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat is wel wat ik bedoel idd. Bestanden die ik download en die ik dan op m'n tv kan bekijken. Volgens mij heeft c_a er een.
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Conceptronic Grab n' Go, al 3 jaar lang mijn beste vriend! Ik kan niet zonder.
Ik haat series kijken zonder ondertitelingquote:The CM3PVRD works as a media player which plays your digital movies, photos and music. Just connect it to your computer, copy all your favourite media content and connect it to your TV. The device works standalone (without computer) and supports most popular file formats like:
XviD
AVI
MPEG 1/2/4
JPEG
MP3 WAV and VOB
Subtitle support:
SRT
SUB
SMI
Ik heb geeneens tmf meer hierquote:Op zondag 9 januari 2011 10:18 schreef Joooo-pi het volgende:
Bij ons is het heel raar. Nu is TMF ervoor, maar vanavond comedy central. Die laatste is dan op 2 kanalenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:51 schreef Rauzer het volgende:
[..]
. Precies hetgeen dat ik zoek idd
! Hoewel het me vooral om dit stuk gaat:
[..]
Ik haat series kijken zonder ondertiteling.
Heb je al een smartphone dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 10:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben absoluutniet thuis in het telefoonoerwoud
k heb een nokia waar je mee kunt bellen en SMS en en dat was het wel zo'n beetjequote:
Het is nu in combinatie met Comedy Central he, misschien staat het nu onder een ander kanaalnummer of een andere benaming?quote:
Comedy central krijg ik na Nickelodeonquote:Op zondag 9 januari 2011 10:53 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Bij ons is het heel raar. Nu is TMF ervoor, maar vanavond comedy central. Die laatste is dan op 2 kanalen![]()
is digitenne...
Oh is dat overdag nog wel TMF danquote:Op zondag 9 januari 2011 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is nu in combinatie met Comedy Central he, misschien staat het nu onder een ander kanaalnummer of een andere benaming?
Ik heb 't muziekpakket voor digitale tv, dan heb je nog een paar andere TMF-zenders erbij maar wat het belangrijkste is:VH1
en
TV Oranje
TV Oranje zit er bij mij ook opquote:Op zondag 9 januari 2011 10:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is nu in combinatie met Comedy Central he, misschien staat het nu onder een ander kanaalnummer of een andere benaming?
Ik heb 't muziekpakket voor digitale tv, dan heb je nog een paar andere TMF-zenders erbij maar wat het belangrijkste is:VH1
en
TV Oranje
Ik heb twee keer Comedy Central.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Comedy central krijg ik na Nickelodeon
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:55 schreef Rauzer het volgende:
wtf? http://twitter.com/#!/xfactorboycot
Nee, ze zenden nog steeds uit, op tijdstippen dat hun doelgroep op school zit.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:56 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Oh is dat overdag nog wel TMF dan? Ik dacht dat ze helemaal zouden stoppen!
Overdreven zeg, zo leuk is het nu ook weer nietquote:
wordt echt tijd voor een smartphone danquote:Op zondag 9 januari 2011 10:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
k heb een nokia waar je mee kunt bellen en SMS en en dat was het wel zo'n beetje
Ja, hier ook, maar dat is nu ook zo op tmf, met als gevolg dat CS dan op 2 kanalen isquote:Op zondag 9 januari 2011 10:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Comedy central krijg ik na Nickelodeon
Sommige mensen hebben daar geen behoefte aanquote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wordt echt tijd voor een smartphone dan
Overal internet beschikbaar voor diverse toepassingen, zoals google maps, msn-achtige dingen, enz.
Daarnaast leuke spelletjes, zoals Wordfeud (online scrable)
Mwoah hij is flink prijzig die van jou hoor, kost ¤250, tegenwoordig heb je ze ook van rond de ¤100.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:53 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Ik heb volgens mij het meest basic ding maar het werkt na een dikke 3 jaar nog steeds als een zonnetje. 1x na anderhalf jaar een probleem gehad met de afstandsbediening die niet meer werkte maar binnen een week kreeg ik kostenloos een nieuwe opgestuurd.
Jij bent aan de beurt trouwensquote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
wordt echt tijd voor een smartphone dan
Overal internet beschikbaar voor diverse toepassingen, zoals google maps, msn-achtige dingen, enz.
Daarnaast leuke spelletjes, zoals Wordfeud (online scrable)
Ah, handigquote:Op zondag 9 januari 2011 10:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, ze zenden nog steeds uit, op tijdstippen dat hun doelgroep op school zit.
Ja, maar dat ding bestaat dus al bijna een jaar denk ik danquote:
Ow, dat zal ik dan ook wel hebben, ik kijk eigenlijk zelden echt naar tvquote:Op zondag 9 januari 2011 10:57 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ja, hier ook, maar dat is nu ook zo op tmf, met als gevolg dat CS dan op 2 kanalen is
oke, dan...quote:Op zondag 9 januari 2011 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar geen behoefte aan.
Ja nog welquote:
Maar nu wordt het ook tijd dat jij er eentje wint hequote:Op zondag 9 januari 2011 11:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nog wel
Ik krijg echt de meest onmogelijke letters steeds
Ik heb deze:quote:Op zondag 9 januari 2011 10:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Mwoah hij is flink prijzig die van jou hoor, kost ¤250, tegenwoordig heb je ze ook van rond de ¤100.
Ja maar alleen maar x, f, q en geen medeklinkers werkt niet topquote:Op zondag 9 januari 2011 11:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar nu wordt het ook tijd dat jij er eentje wint he
feeqx?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar alleen maar x, f, q en geen medeklinkers werkt niet top
quote:
een goeie met een q is qatquote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
ik had vanochtend al gedaan trouwens... jij bentquote:Op zondag 9 januari 2011 11:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet je wel weer dubbel e in het speelveld vindenquote:
Ja dat is echt leuk, ik scrabble met Joooo-pi, Benny en een vriend van mijquote:Op zondag 9 januari 2011 11:06 schreef Cee het volgende:
[..]Gaaf, kan je gewoon mobiel scrabblen met mensen?
Ja kuuuutttt nu moet ik dus nog tot november wachten totdat ik van Hi weg kan.
Oh ja ik ging douchen.
Wat is benny zijn gebruikersnaam dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat is echt leuk, ik scrabble met Joooo-pi, Benny en een vriend van mij
En ik mag echt wel beter mijn best gaan doen
Meestal doe ik het snel tussendoor dus kijk niet goed, blond he
iBenny net als hierquote:Op zondag 9 januari 2011 11:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat is benny zijn gebruikersnaam dan?
Die vriend van mij is echt niet normaal zo goed, maar die legt woorden neer die ik echt niet eens kenquote:
Wat een users naam iBenny net als hier..quote:
wordfeud (scrable) op telefoonquote:Op zondag 9 januari 2011 11:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wat een users naam iBenny net als hier..
Ah dat is nog wel een redelijke prijs idd. Ik denk dat ik ga wachten tot iBood er een heeftquote:Op zondag 9 januari 2011 11:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb deze:
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=10017369&src=VGL
Maar dan de 250GB versie. Dus die is nog goedkoper.
ik heb het niet nodigquote:Op zondag 9 januari 2011 11:16 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah dat is nog wel een redelijke prijs idd. Ik denk dat ik ga wachten tot iBood er een heeft.
Ik zie dat je geen ISO's kan spelen, flink nadeel al. Hoe zit het met srt-files?quote:Op zondag 9 januari 2011 11:19 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik heb het niet nodig
Mijn televisie heeft DLNA en speel films e.d. gewoon af via mijn netwerk.
Zie topic:
Ervaringen met DLNA/uPNP
nog niet... ligt niet zozeer aan de ISO, maar aan het DVD gedeelte. Ik werk er nog aan, want het programma ps3 media server schijnt het wel te kunnen, volgens mij.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:25 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik zie dat je geen ISO's kan spelen, flink nadeel al. Hoe zit het met srt-files?
Het is mij te high-tech allemaal, ik koop wel gewoon zo'n media-playerquote:Op zondag 9 januari 2011 11:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
nog niet... ligt niet zozeer aan de ISO, maar aan het DVD gedeelte. Ik werk er nog aan, want het programma ps3 media server schijnt het wel te kunnen, volgens mij.
Ondertiteling gaat tot nu toe gewoon goed.
Ik heb dit nog maar net een beetje onder de knie, dus ik weet nog niet alles. Er zijn volgens mij nog niet zeveel mensen die dit gebruiken
DVD speel ik nu af vanaf de laptop mbv HDMI kabel. Dat werkt ook wel
Je hebt helemaal gelijk. Het is toch een beetje mijn hobby om het uit te zoeken, maar als je dat niks vindt, dan zou ik er niet aan beginnenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:35 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Het is mij te high-tech allemaal, ik koop wel gewoon zo'n media-player.
Hoiquote:
Als je een whatsapp stuurt moet je wel kijken of je een reactie krijgtquote:
Deed ik, ik kreeg niks.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een whatsapp stuurt moet je wel kijken of je een reactie krijgt
Ja sorry ik zit niet altijd meteen in de starthouding om te reageren, was ff druk.quote:
Hoe kan het eigenlijk dat jij niet in mijn whatsapp-lijst staatquote:Op zondag 9 januari 2011 11:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Als je een whatsapp stuurt moet je wel kijken of je een reactie krijgt
Jij hebt mijn nieuwe nummer niet, ik stuur je wel pmquote:Op zondag 9 januari 2011 11:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij niet in mijn whatsapp-lijst staat?
Jij hebt m'n oude nummer nog wel toch? Dus je kunt me ook what-appenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt mijn nieuwe nummer niet, ik stuur je wel pm
grquote:Op zondag 9 januari 2011 11:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja sorry ik zit niet altijd meteen in de starthouding om te reageren, was ff druk.
Ja dat hoop ik want mijn oude telefoon is nat, mijn lieve kitten heeft er water over gegooidquote:Op zondag 9 januari 2011 11:43 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Jij hebt m'n oude nummer nog wel toch? Dus je kunt me ook what-appen!
quote:
Haiquote:
Nou weet ik waarom je nooit meer terug sms'tequote:Op zondag 9 januari 2011 11:50 schreef Kally het volgende:
Rauzer, mijn oude nummer is van mijn werk nu, maar mijn broer zijn telefoon was stuk, dus die heeft de mijne, je stond niet op de sim maar in de telefoon, wil je je nummer even pm-en
Hihi zat je vunzige Sms'jes naar d'r broer te sturenquote:Op zondag 9 januari 2011 11:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom je nooit meer terug sms'te
Dat was sinds gisteren en ik heb heul geen sms-jes gehad van jouquote:Op zondag 9 januari 2011 11:53 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou weet ik waarom je nooit meer terug sms'te
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi zat je vunzige Sms'jes naar d'r broer te sturen.
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:57 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hihi zat je vunzige Sms'jes naar d'r broer te sturen.
Wat lach jij, jij stuurt ook allemaal vunzige berichtjes en foto'squote:
Oh, jammerquote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee die heeft zijn eigen sim kaart erin gedaan, dus een ander nummer
Ja dat welquote:
smakelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Graseter het volgende:
Ik ga even een platgeslagen hamster eten.
Lekker mals.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Graseter het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:58 schreef Graseter het volgende:
Die zijn lekker hoorquote:
Hey Aapjequote:
quote:
Viel gister wel meequote:
er komt een punt dat je er inderdaad geen last meer van hebt. Vanaf dan ben je officieel alcoholistquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Viel gister wel mee
heb tenslotte nergens last van
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah the bad boys are always cathing my eyeeeee *lalalala*
quote:Op zondag 9 januari 2011 12:23 schreef crv het volgende:
[..]
er komt een punt dat je er inderdaad geen last meer van hebt. Vanaf dan ben je officieel alcoholist
okquote:Op zondag 9 januari 2011 12:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Yeah the bad boys are always cathing my eyeeeee *lalalala*
moet nog beginnenquote:Op zondag 9 januari 2011 12:59 schreef Kally het volgende:
Lekker druk hier
Zo nog even dweilen en dan is het weer zo goed als klaar, ramen doe ik wel als de zon eraf is
Nah ik zo ook weer, katten vechten op de poef, haren vliegen in het rondquote:
kaalscherenquote:Op zondag 9 januari 2011 13:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Nah ik zo ook weer, katten vechten op de poef, haren vliegen in het rond
goeiemiddagquote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 13:10 schreef Rauzer het volgende:
Nou de eerste test met de ijsblokjes is mislukt, denk te weinig kleurstof
Wat leuk dat je het geprobeerd hebt!!quote:Op zondag 9 januari 2011 13:10 schreef Rauzer het volgende:
Nou de eerste test met de ijsblokjes is mislukt, denk te weinig kleurstof
dag mopjequote:
quote:
Allerlei Houdingen (assana's) aannemen. En die even proberen aan te houden of te herhalen. En je je bewust worden dat je lichaam in aanraking komt met de grond enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
Oke leuk Bos
Wat heb je allemaal moeten doen?
Ow oke interessant zegquote:Op zondag 9 januari 2011 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Allerlei Houdingen (assana's) aannemen. En die even proberen aan te houden of te herhalen. En je je bewust worden dat je lichaam in aanraking komt met de grond enzo.
Ik ben me aan het oriënteren op eentje en meen me te herinneren dat jij er eentje had!quote:
Moet ik even thuis kijkenquote:Op zondag 9 januari 2011 14:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik ben me aan het oriënteren op eentje en meen me te herinneren dat jij er eentje had!
quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het ook maar een verdachte vraag! Doe de deuren op slot, c_a!
Werkt ie goed?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moet ik even thuis kijken![]()
Heb hem gekocht via ibood
Ja zeker, was wel licht vermoeid, maar ja dat krijg je als je lichaam zoiets niet is gewend.quote:Op zondag 9 januari 2011 13:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow oke interessant zeg
Fijn dat je proefles beviel
En ondertitels dan? Of gebruik je die niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik ben er tevreden mee. Zelf mappen maken etc. Ideaal
Als ik die meegedownload heb, dan kan je kiezen welke ondertitels je wiltquote:Op zondag 9 januari 2011 14:12 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En ondertitels dan? Of gebruik je die niet?
VVV-bon altijd goedquote:Op zondag 9 januari 2011 14:12 schreef Bos81 het volgende:
OMdat ik ook nog eens vrijwilliger ben op dat centrum, kreeg ik nog een kerstgeschenk, was ik waarschijnlijk vergeten bij de vrijwilligersavond eind december. Zat een cd met rustgevende muziek in en een vvv-bon
hoe is het ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |