Nou wordt mijn onderschirft minder leuk. Dacht grappig te zijn, gaat iedereen mij/Cee kopieeren..quote:
quote:
Geeft niet, kan ik aan de wijn lurkenquote:
Omdat het hilarisch isquote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wordt mijn onderschirft minder leuk. Dacht grappig te zijn, gaat iedereen mij/Cee kopieeren..
Slaap lekker crvquote:
Bos, denk maar zo, eerst waren er de Beatles en de Stones. En daarna kwamen mensen die dachten dat ze de Beatles en de Stones waren, en dat verdienstelijk deden, maar het bleven toch tributes aan de Beatles en de Stones.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou wordt mijn onderschirft minder leuk. Dacht grappig te zijn, gaat iedereen mij/Cee kopieeren..
Snap je 'm nu echt nog steeds nietquote:
beidequote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is iedereen dronken
Of snap ik de witte Tonnie's, piemels en Wijnies niet
Gelijk heb jequote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Geeft niet, kan ik aan de wijn lurken
Brabants Miran, ik gaf net uitleg in het vorige topicquote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is iedereen dronken
3 fristi's hierzo...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is iedereen dronken
nou dat witte towel?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef charmed_angel het volgende:
Is iedereen dronken
Niet gelezen ging te snelquote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Brabants Miran, ik gaf net uitleg in het vorige topic
Whut? Heb ik het gemist? Of was het je privé toegestuurd?quote:
Niet direct zo jankenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, heb je wel een punt jaquote:Op zondag 9 januari 2011 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Bos, denk maar zo, eerst waren er de Beatles en de Stones. En daarna kwamen mensen die dachten dat ze de Beatles en de Stones waren, en dat verdienstelijk deden, maar het bleven toch tributes aan de Beatles en de Stones.
Ik ben de Beatles, jij bent de Stones. Of andersom, wat jij wil.
Echt hè! Doet me denken aan smekkies is alle smaken va HPquote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef Symphonic het volgende:
Die Jelly beans zijn zo verschrikkelijk lekker
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt hè! Doet me denken aan smekkies is alle smaken va HP
Nee, hij ontwijkt het gewoon weerquote:Op zondag 9 januari 2011 00:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Whut? Heb ik het gemist? Of was het je privé toegestuurd?
heddewa?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet gelezen ging te snel
Brabants
Je zorgt er voor dat de PI geen betekenis meer heeft en dus werk je mee aan de teloorgang van de PI-losofie.quote:
De smiecht!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:11 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee, hij ontwijkt het gewoon weer. Zeg dan gewoon dat je het niet wil vertellen
!
Ik ook. En dat doe ik met trots.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zorgt er voor dat de PI geen betekenis meer heeft en dus werk je mee aan de teloorgang van de PI-losofie.
Echt hè! Sinds de auto-PI is heel FOK! naar de klotequote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zorgt er voor dat de PI geen betekenis meer heeft en dus werk je mee aan de teloorgang van de PI-losofie.
Ik ben die PIquote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
En terechtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben die PIooit geprobeerd metbeen andere PI te posten en kreeg toen het verzoek om
weer te gebruiken
Slaap lekkerquote:
Ja. Ik ben helemaal voor een standaard PI, maar men moet wanneer de situatie daar om vraagt ook wel een toepasselijke PI uitzoeken bij de post.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:13 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Echt hè! Sinds de auto-PI is heel FOK! naar de klote!
die dingen zijn maar Sympholisch johquote:Op zondag 9 januari 2011 00:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je je liggen wassen in een Moerdijkse sloot?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Mijn handen jeuken... ik krabte en zag dat ik allemaal bultjes had.
Eet smakelijk
Je bent nog steeds aan het wegrotten?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Eet smakelijk
En als ik je verzoek om af en toe een andere PI te kiezen die beter bij de boodschap past, luister je daar dan ook naar?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben die PIooit geprobeerd metbeen andere PI te posten en kreeg toen het verzoek om
weer te gebruiken
Ligt eraan wat je wilt. Veel bellen, veel SMS'en, beide, internet, zoja onbeperkt internet, bijbetalen aan je telefoon of gratis krijgen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Cee het volgende:
Ik ben naar abonnementen voor mobiele belapparaten aan het kijken, iemand tips?
Je ogen open houden, anders zie je niets.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Cee het volgende:
Zoiets... ik voel het gewoon opkomenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent nog steeds aan het wegrotten?
noopz, net als dat ik nooit zelf een pc heb gekocht heb ik ook nooit zelf een mobiel gekocht of aboquote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef Cee het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je ogen open houden, anders zie je niets.
Krabde.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Eet smakelijk
Neequote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als ik je verzoek om af en toe een andere PI te kiezen die beter bij de boodschap past, luister je daar dan ook naar?
Neen, dat is de enige goede schrijfwijze.quote:
Ik volg het soms ook nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
t gaat ook zo snel ik was ff de weg kwijt
Awwwquote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zoiets... ik voel het gewoon opkomen
Omg, je haat me!quote:
Ik bel niet heel vaak en als ik bel is het niet lang. Ik sms regelmatig maar niet heeeeel veel. Ik internet er ook niet veel op (tsja, ik heb nog een gewone neukia) maar wil er wel onbeperkt op kunnen internetten zodat ik midden in de rimboe nog kan opzoeken of er een Kentucky Fried Chicken in de buurt is en ik kan twitteren over m'n zwerende vinger.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt. Veel bellen, veel SMS'en, beide, internet, zoja onbeperkt internet, bijbetalen aan je telefoon of gratis krijgen.
Immer gerade aus.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik volg het soms ook niet :'')
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bel niet heel vaak en als ik bel is het niet lang. Ik sms regelmatig maar niet heeeeel veel. Ik internet er ook niet veel op (tsja, ik heb nog een gewone neukia) maar wil er wel onbeperkt op kunnen internetten zodat ik midden in de rimboe nog kan opzoeken of er een Kentucky Fried Chicken in de buurt is en ik kan twitteren over m'n zwerende vinger.
Die is toch nog niet live, en heeft dus nog niet alle topics?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef iBenny het volgende:
Rauzer... gebruik jij die nieuwe mobiele layout?
Je ontkent het niet, dus...quote:
We gaan allemaal de wolk was hier ookquote:
Het is wel te testen enzo.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die is toch nog niet live, en heeft dus nog niet alle topics?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarrrrrrrrrrrrrr bij Vodafone hebben ze wel goede aanbiedingen, tenminste die van mij was wel goed.
Belachelijkquote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste topic in 30 minuten volgespammed
Dit is de eerste keer sinds weken dat het weer zo snel gaatquote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste topic in 30 minuten volgespammed
Het is op mijn hand beland denk ik...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef Kally het volgende:
[..]
We gaan allemaal de wolk was hier ook
Gezelligquote:Ik zie je boven weer
Als je onbeperkt internet hebt geldt dat alleen voor Nederland, buiten NL gaat het best duur wordenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik bel niet heel vaak en als ik bel is het niet lang. Ik sms regelmatig maar niet heeeeel veel. Ik internet er ook niet veel op (tsja, ik heb nog een gewone neukia) maar wil er wel onbeperkt op kunnen internetten zodat ik midden in de rimboe nog kan opzoeken of er een Kentucky Fried Chicken in de buurt is en ik kan twitteren over m'n zwerende vinger.
Ja preciesquote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog sneller dan het KSC #2500 topic net
Ja sorry ben een tijdje wat minder actief geweestquote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer sinds weken dat het weer zo snel gaat
Vodafonequote:Op zondag 9 januari 2011 00:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maarrrrrrrrrrrrrr bij Vodafone hebben ze wel goede aanbiedingen, tenminste die van mij was wel goed.
Goede reclamezin!quote:
Ja maar met rimboe bedoel ik ook Flevoland of zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:19 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Als je onbeperkt internet hebt geldt dat alleen voor Nederland, buiten NL gaat het best duur worden/
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
Sjefrrie twittert over mij
Ik kreeg een berichtje ervan op mijn telefoon, over Zorro gaat het
Oud nieuws!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
Het grasveld op de hoek toch al?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar met rimboe bedoel ik ook Flevoland of zo.
Elk product waarbij dat kan.quote:
Ohh heb je twitter!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
Ja ik zit niet de hele avond met mijn telefoon in mijn hand, neem me niet kwalijkquote:
En waarom krijg je daar een zwerende vinger dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar met rimboe bedoel ik ook Flevoland of zo.
Waarmee danquote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zit niet de hele avond met mijn telefoon in mijn hand, neem me niet kwalijk
kleine of grote zorro?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:22 schreef Kally het volgende:
Ik ook niet hoor.. wel met wat andersquote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik zit niet de hele avond met mijn telefoon in mijn hand, neem me niet kwalijk
Ja ik doe er alleen bijna niks meequote:
Die twee zaken kunnen toch ook los van elkaar plaatsvinden?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
En waarom krijg je daar een zwerende vinger dan?
Omdat ik Benny een tik geef daar.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Niks, ik heb graag mijn handen vrijquote:
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor.. wel met wat anders
Mijn vinger doet dat nu ook...quote:Op zondag 9 januari 2011 00:24 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Grote begon het mee, en Sjeffrie maakte er de kleine Zorro van, hij reageerde op Vaduzquote:
Dat kan, maar dan heeft Cee geen behoefte om er over te twitteren.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die twee zaken kunnen toch ook los van elkaar plaatsvinden?
Oké.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan heeft Cee geen behoefte om er over te twitteren.
Wat doet twitter met mij dan? Is het lekker? Details graagquote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij doet met twitter, het gaat erom wat twitter met jou doet.
met mij doet het helemaal niksquote:Op zondag 9 januari 2011 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat jij doet met twitter, het gaat erom wat twitter met jou doet.
Twitter Tonnie.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat doet twitter met mij dan? Is het lekker? Details graag
Ok trusteeeeeenquote:
Ik kan daar zo kwaad om worden he? Nu moet je vertellen ook waarmee je dan in je handen ligtquote:
quote:
Het is winter, dat is koud.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok trusteeeeeenen handjes boven de deken
Met z'n witte piemolquote:Op zondag 9 januari 2011 00:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan daar zo kwaad om worden he? Nu moet je vertellen ook waarmee je dan in je handen ligt
Truste Kitty
Johquote:
Nee ik heb er al genoegquote:Op zondag 9 januari 2011 00:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vraag in CV gewoon om handschoenen
Ik snap werkelijk niet dat je iets als Twitter niet snapt, en enkel "#SR10" twittertquote:
dat vond ik al heel watquote:Op zondag 9 januari 2011 00:30 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet dat je iets als Twitter niet snapt, en enkel "#SR10" twittert!
Kitty kennende wel jaquote:
quote:
Uiteraardquote:
Je zegt eerst "#SR10 Annemieke hou je bek", wat gewoon goed is, dan maak je er "Annemieke hou je bek #SR20" van, om dus te eindigen met "#SR10"quote:
Ja dat ook, en die combi is dus heul niet goedquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je zegt eerst "#SR10 Annemieke hou je bek", wat gewoon goed is, dan maak je er "Annemieke hou je bek #SR20" van, om dus te eindigen met "#SR10"!
De omgekeerde volgorde had ik nog kunnen begrijpen.
Cityville je weet wel de vele accountsquote:
Ik ga zo slapenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat ook, en die combi is dus heul niet goed
Dat zei je gisteren ookquote:
Ah en daar verkopen ze handschoenen dus?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Cityville je weet wel de vele accounts
Spiegel op je Ipad?quote:
Owquote:
Nee die moet je krijgen van je buren, laat maarquote:Op zondag 9 januari 2011 00:34 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ah en daar verkopen ze handschoenen dus?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:32 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je zegt eerst "#SR10 Annemieke hou je bek", wat gewoon goed is, dan maak je er "Annemieke hou je bek #SR20" van, om dus te eindigen met "#SR10"!
De omgekeerde volgorde had ik nog kunnen begrijpen.
Alleen al elke dag het voornemen hebben en je er keer op keer niet aan houden zou toch reden genoeg moeten zijn om doodmoe te wordenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Alleen al elke dag het voornemen hebben en je er keer op keer niet aan houden zou toch reden genoeg moeten zijn om doodmoe te worden!
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik nog wel in Londen wil blijven wonen. Maar goed. of terug naar NL nou beter is weet ik eigenlijk ook nietquote:
En dat metquote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik nog wel in Londen wil blijven wonen. Maar goed. of terug naar NL nou beter is weet ik eigenlijk ook niet
Ik denk dat jij dat zelf het beste kunt bepalen, maar het is niet de makkelijkste keuzequote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik niet of ik nog wel in Londen wil blijven wonen. Maar goed. of terug naar NL nou beter is weet ik eigenlijk ook niet
Londenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Was ze stappen.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Koen66 het volgende:
hmmm de vrouw is ook weer terug, is moe dus direct naar boven
Dat is een lastig dillema. Denk er maar goed overna, ergens anders in Engeland wonen is geen optie?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
verjaardag vriendinquote:
Wat houdt je daar dat je in NL niet hebt? En andersom, wat denk je in NL te krijgen wat je daar nu mist? En mis je daar iets dat je daar ook niet kan krijgen?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus je had het rijk alleenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verjaardag vriendin
ze kwam wat narrig binnen dat ze eerder terug had gewild
maar ze reed niet zelf
Standaard PI die ik weiger aan te passenquote:
Precies. Zit nu 5 jaar in Londen en eenmaal weg kom je niet zomaar meer terugquote:Op zondag 9 januari 2011 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dat zelf het beste kunt bepalen, maar het is niet de makkelijkste keuze
Dat had ik in de gaten ja.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Standaard PI die ik weiger aan te passen
yep, maar ik had wat klusjes gehad, dus niet echt de hele avond kunnen Fokkenquote:
Nee dat is gewoon waarheidquote:
Nee, dat zou niet uitmaken waar in Engeland eigenlijkquote:Op zondag 9 januari 2011 00:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is een lastig dillema. Denk er maar goed overna, ergens anders in Engeland wonen is geen optie?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Standaard PI die ik weiger aan te passen
Ik weet niet zo goed wat ik wil en verwacht geloof ikquote:Op zondag 9 januari 2011 00:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat houdt je daar dat je in NL niet hebt? En andersom, wat denk je in NL te krijgen wat je daar nu mist? En mis je daar iets dat je daar ook niet kan krijgen?
Misschien is dit niet het juiste tijdstip om te piekeren.
Londen is wel ontzettendmaar ja ik zie het vanuit de ogen van een frequente vakantie-vierder en als je er 'gewoon' werkt en naar school gaat en het dagelijks leven meemaakt gaat er net zo goed de sleur in zitten en gaat dat rooskleurige er snel af, realiseer ik me.
Echt nietquote:
WT was de reden om naar Engeland te vertrekken?quote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Zit nu 5 jaar in Londen en eenmaal weg kom je niet zomaar meer terug
Mijn hart ligt in Londen maar echt super happy ben ik hier nou ook weer nietquote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat is gewoon waarheid
En Stu als je denkt dat het er niet beter op gaat worden (de reden waarom je niet zou willen blijven) moet je er echt serieus over na gaan denken
Daar is altijd wel wat op te vindenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Zit nu 5 jaar in Londen en eenmaal weg kom je niet zomaar meer terug
Op naar Antarctica.quote:
Omdat ik niets had dat me in NL hield. Ik was klaar met NL. Zit nu 7 jaar in Engeland waarvan 5 in Londenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT was de reden om naar Engeland te vertrekken?
Als ik het vragen mag
Moeilijkquote:Op zondag 9 januari 2011 00:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn hart ligt in Londen maar echt super happy ben ik hier nou ook weer niet
Slaap lekker Bosquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar slapen, vanmiddag om 12.00 uur Yoga. Kijken wat dat is..
Welterusten Bos en succes morgenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
slaap lekker manquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
truste Bos, ben benieuwd of je Yoga wat vindtquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Truste Bos! Yoga, relaxed.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Dan was je best jong toen je naar Engeland vertrokquote:Op zondag 9 januari 2011 00:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik niets had dat me in NL hield. Ik was klaar met NL. Zit nu 7 jaar in Engeland waarvan 5 in Londen
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan was je best jong toen je naar Engeland vertrok
Ik had het ook bijna gedaan toen ik 17 wasVriend in southampton gehad
Trustenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Die was very jummiequote:
klagen moet toch kunnen kerelquote:
Was dat klagen?quote:
Ik ookquote:
Geyl, lang haar, blote tieten enzulks?quote:
Ik wil weer naar Schotland.quote:
Echt he, gekkie die Stu, ik was aan het klagen donderdag, dit was een mededeling.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat was als een KLB-topic met 'Het was een mooie dag'
Zo ongeveerquote:Op zondag 9 januari 2011 00:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Geyl, lang haar, blote tieten enzulks?
Davequote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die van mij ook
Andy
Dan hadden we 2 uur en 18 minuten bij elkaar vandaan gewoond
Of gewoon een zeemeerman toch maarquote:
ook dat was heul geen klagenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he, gekkie die Stu, ik was aan het klagen donderdag, dit was een mededeling.
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ehmmm....
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Dxkzwo4dufEKNM:http://www.jeugdtheaterca(...)R.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Donkerblond, ik was 20, hij ook maar hij was ook uitsmijter en echt fucking knap dus ik vertrouwde het voor geen meterquote:Op zondag 9 januari 2011 00:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bruin haaren kon goed voetballen
[..]
Ehmmm....
[ [url=http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:Dxkzwo4dufEKNM:http://www.jeugdtheaterca(...)R.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
[..]
Ehmmm....
Nou ja het leek er meer op dan netquote:
Tot zoquote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga mijn ogen dicht doen![]()
Weltrusten
Sweet dreamsquote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
Tossoquote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
tot straks!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:53 schreef charmed_angel het volgende:
Weltrusten
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
Snap sowieso niet waarom ik net zo'n verhaal ophang. Alsof het een ander wat kan schelen
Jawel... en misschien is het alleen maar beter om het eruit te gooienquote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
Snap sowieso niet waarom ik net zo'n verhaal ophang. Alsof het een ander wat kan schelen
Als je blij bent en je hebt een iPad gekocht, willen we dat weten en juichen we je toe. Maar ook als je niet blij bent en je wil iets kwijt, willen we dat weten en moedigen we je aan, voor zover het kan.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
Heb gesproken en zal het daarbij latenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg voor jou, kan het ons wel degelijk schelen![]()
Ik wou al zeggen je mag me pm-en wanneer je wilt maar je bent geen prater dus
Dus datquote:Op zondag 9 januari 2011 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je blij bent en je hebt een iPad gekocht, willen we dat weten en juichen we je toe. Maar ook als je niet blij bent en je wil iets kwijt, willen we dat weten en moedigen we je aan, voor zover het kan.
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je blij bent en je hebt een iPad gekocht, willen we dat weten en juichen we je toe. Maar ook als je niet blij bent en je wil iets kwijt, willen we dat weten en moedigen we je aan, voor zover het kan.
Nou ja wat jij wil, maar het aanbod staatquote:Op zondag 9 januari 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb gesproken en zal het daarbij laten
Je hebt gelijk, het interesseerde me vrij weinig inderdaadquote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
Whehehehequote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Sorry hoor, voor het grote plaatje. Mijn computer loopt er half van vast.
tuurlijk wel manquote:Op zondag 9 januari 2011 00:55 schreef Stuart het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het interesseerde me vrij weinig inderdaad!
Weet je soms hequote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zal ik het er ook bij latenquote:Op zondag 9 januari 2011 00:58 schreef Rauzer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Graseter het volgende:
Benny kijk!Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt invloed!quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat het mij niet interesseert maar de rest wel?
quote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Graseter het volgende:
Benny kijk!Rick AstleySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juin uit Eigen Tuin!
Nee, omdat er altijd wel 'leuke' mensen zijn die dat later een keer 'misbruiken'. Hoe minder men weet hoe beterquote:Op zondag 9 januari 2011 00:59 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Omdat het mij niet interesseert maar de rest wel?
Gelukkig is Rauzer absoluut geen leuk mens.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, omdat er altijd wel 'leuke' mensen zijn die dat later een keer 'misbruiken'. Hoe minder men weet hoe beter
Nou ik zou niet weten hoe ik de gegeven informatie zou kunnen misbruiken eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 januari 2011 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, omdat er altijd wel 'leuke' mensen zijn die dat later een keer 'misbruiken'. Hoe minder men weet hoe beter
Bovendien niet vrouwelijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gelukkig is Rauzer absoluut geen leuk mens.
Waarom denk je dat ik niet meer informatie geef op een forum als ditquote:Op zondag 9 januari 2011 01:01 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nou ik zou niet weten hoe ik de gegeven informatie zou kunnen misbruiken eerlijk gezegd.
Mensen die serieuze verhalen van andere 'misbruiken' maken we kapot, zo simpel is het. Een ieder moet gewoon een kans kunnen hebben zijn verhaal te doenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat je wantrouwig en paranoïde bent?quote:Op zondag 9 januari 2011 01:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik niet meer informatie geef op een forum als dit
Dat klopt, maar ik mag toch aannemen dat je hiermee niet mij bedoeltquote:Op zondag 9 januari 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die serieuze verhalen van andere 'misbruiken' maken we kapot, zo simpel is het. Een ieder moet gewoon een kans kunnen hebben zijn verhaal te doen
Of je (ik dus) zorgt ervoor dat zoiets niet kan gebeurenquote:Op zondag 9 januari 2011 01:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mensen die serieuze verhalen van andere 'misbruiken' maken we kapot, zo simpel is het. Een ieder moet gewoon een kans kunnen hebben zijn verhaal te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |