SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).
[ Bericht 0% gewijzigd door Poepoog op 09-01-2011 00:20:20 ]![]()
Ik zal de 1 cent deals ook gaan claimen bij Paypal op dag 45. Ik neem aan dat Paypal actie onderneemt als een rekeninghouder teveel klachten veroorzaakt?![]()
Ik heb inderdaad gehoord van wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef monkeybrain het volgende:
Ik zal de 1 cent deals ook gaan claimen bij Paypal op dag 45. Ik neem aan dat Paypal actie onderneemt als een rekeninghouder teveel klachten veroorzaakt?![]()
Heeft iemand hier toevallig ooit eens iets besteld op
http://www.sosobay.com?
Ik kan het over het hoofd hebben gezien hoor, ik kan al die 'chinese webshop'-topics niet meer allemaal volgen
Maar het ziet er best betrouwbaar uit (hoewel dat weinig zegt natuurlijk) en er is Free Shipping..
Iemand?We are the pirates, who don't do anything.
We just stay home and lie around. :D![]()
Geen ervaring mee![]()
ik wacht nu wel op een pakje van: http://www.newupower.com, die ik via de ebay shop van hun heb gekocht.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ziet er uit als wholesale, vraag is dus of je enkele items daar wel zomaar kan bestellen. of je moet 10000 varkentjes af willen nemen natuurlijk.quote:Op zondag 9 januari 2011 00:20 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Heeft iemand hier toevallig ooit eens iets besteld op
http://www.sosobay.com?
Ik kan het over het hoofd hebben gezien hoor, ik kan al die 'chinese webshop'-topics niet meer allemaal volgen
Maar het ziet er best betrouwbaar uit (hoewel dat weinig zegt natuurlijk) en er is Free Shipping..
Iemand?
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Zojuist daar een iPhone 3G 8GB besteld voor 240$. Betalen ging via Western Union, wat mij persoonlijk beter lijkt dan Paypal. Binnen 7 dagen komt hij binnen. Ben benieuwd.![]()
Laat je even weten als je alles ontvangen hebt? Ben erg benieuwd aangezien ik ook een nieuwe iPhone wil..quote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef bergdani het volgende:
Zojuist daar een iPhone 3G 8GB besteld voor 240$. Betalen ging via Western Union, wat mij persoonlijk beter lijkt dan Paypal. Binnen 7 dagen komt hij binnen. Ben benieuwd.
EDIT: De versie die jij besteld hebt is wel een 2G hé. Dus de orginele 1e iphone. Niet de 3G versie.![]()
Heel veel nigeriaanse prinsen zijn het daarover met je eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef bergdani het volgende:
Betalen ging via Western Union, wat mij persoonlijk beter lijkt dan Paypal.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja, ook allemaal peeps die verwachten dat een besteld ding uit China binnen 2 dagen op de deurmat ligt.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:14 schreef bergdani het volgende:
http://feedback.ebay.com/(...)trkparms=Negative_20
Ik heb nu onderhand 3 betalingen gedaan naar China met western union, waarvan er 1 met een bedrag van 1200 euro. Geen enkele betaling ging mis. Iedereen leest western union en denken gelijk dat de kans 80% is dat het fout gaat. Dikke onzin. Western union is gewoon een goed concept. Als je je voorwerk een beetje goed hebt gedaan is er gewoon niks aan de hand.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:59 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Heel veel nigeriaanse prinsen zijn het daarover met je eens.![]()
De kosten bij WU en de mogelijkheden voor het terugclaimen zijn een stuk ongunstiger.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef bergdani het volgende:
Zojuist daar een iPhone 3G 8GB besteld voor 240$. Betalen ging via Western Union, wat mij persoonlijk beter lijkt dan Paypal. Binnen 7 dagen komt hij binnen. Ben benieuwd.![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 10:17 schreef bergdani het volgende:
![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 11:34 schreef Nicap_tm het volgende:
[..]
Ik heb nu onderhand 3 betalingen gedaan naar China met western union, waarvan er 1 met een bedrag van 1200 euro. Geen enkele betaling ging mis. Iedereen leest western union en denken gelijk dat de kans 80% is dat het fout gaat. Dikke onzin. Western union is gewoon een goed concept. Als je je voorwerk een beetje goed hebt gedaan is er gewoon niks aan de hand.Dit dus. De z.g.n. Niugerian Scams werken ook via Western Union vanwege deze reden.quote:Op zondag 9 januari 2011 12:05 schreef Poepoog het volgende:
[..]
De kosten bij WU en de mogelijkheden voor het terugclaimen zijn een stuk ongunstiger.
Deal extreme was weer lekker snel![]()
1,5 week
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Lightake was ook al snel, 29/12/10 verzonden, gisteren aangekomen: ook 1,5 week. Met de Hongkongpost uiteraard.![]()
Ik hoop voor je bergdani, dat je een lolletje maakt.
Wie weet er nog 1 cent shops!?
[ Bericht 0% gewijzigd door beeklaan op 09-01-2011 14:21:36 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!![]()
Wat denk je zelfquote:Op zondag 9 januari 2011 13:32 schreef beeklaan het volgende:
Ik hoop voor je bergdani, dat je een lolletje maakt.![]()
![]()
![]()
Serious? Merryfine heeft geld wel ontvangen, idd al paar dagen nog niet op verstuurd oid....De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik wacht er inderdaad ook nog op aardig wat! Een claim leert ze het vast wel af.![]()
Ik twijfelde of het hier mag, maar aangezien ik ook genoeg epadverhalen voorbij heb zien komen, doe ik het gewoonWie weet wat over de Touch G7? Is dat wat? http://www.focalprice.com(...)d_Support_Black.html is de goedkoopste die ik kan vinden, op lightake kost hij het dubbele. Werkt die android market daar een beetje op?
![]()
Kijk op youtube naar filmpjes. Ik heb de apad en ookal is hij niet van top kwaliteit ik kan me er wel mee vermaken. Kijk is op BIC, en met de reviews kan je er denk ik wel achter komen op youtube of hij goed werkt of niet.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht er inderdaad ook nog op aardig wat! Een claim leert ze het vast wel af.![]()
Ik twijfelde of het hier mag, maar aangezien ik ook genoeg epadverhalen voorbij heb zien komen, doe ik het gewoonWie weet wat over de Touch G7? Is dat wat? http://www.focalprice.com(...)d_Support_Black.html is de goedkoopste die ik kan vinden, op lightake kost hij het dubbele. Werkt die android market daar een beetje op?
![]()
Ik kan niks op youtube vinden, daar had ik al gekeken. Enkel de review van lightake zelf.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:37 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Kijk op youtube naar filmpjes. Ik heb de apad en ookal is hij niet van top kwaliteit ik kan me er wel mee vermaken. Kijk is op BIC, en met de reviews kan je er denk ik wel achter komen op youtube of hij goed werkt of niet.
Het is trouwens geen pad he, maar een telefoon![]()
![]()
e v e r b u y i n g heeft er ook regelmatigquote:Op zondag 9 januari 2011 18:57 schreef kotter het volgende:
dus niemand heeft ook 0,01$ deals binnen gekregen ?
en wat zijn dan de sites?
Btw heeft iemand nog een goede tiffany-calculator? Of is er weer een nieuwe taobaomevrouw?![]()
Gewoon Tiffany zelf ... lijkt me niet echt moeilijk toch even vragen op msnquote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
e v e r b u y i n g heeft er ook regelmatig
Btw heeft iemand nog een goede tiffany-calculator? Of is er weer een nieuwe taobaomevrouw?
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
I think really the bestest ever buying shop of all time. fourteen point poison.
Que?Waar dan?quote:Op zondag 9 januari 2011 18:59 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
e v e r b u y i n g heeft er ook regelmatigDe goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
En die komen wel aan?
Is er ook een goeie manier om die te zoeken die 1 cent dingen?
Ik zag nog wat leuks voor een dollar, dus miss verzenden ze het wel als ik dat erbij bestel
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Meestal niet, tot nu toequote:google, e v e r b u y i n g 0.01quote:Is er ook een goeie manier om die te zoeken die 1 cent dingen?Wellicht jaquote:Ik zag nog wat leuks voor een dollar, dus miss verzenden ze het wel als ik dat erbij bestel![]()
Dan vind ik niets.
Maar ik vertrouw het niet
Dan bestel je het niet?quote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef beeklaan het volgende:
Dan vind ik niets.
Maar ik vertrouw het niet![]()
![]()
Die centdeal die ik net postte is het 3e resultaat bij mijquote:Op zondag 9 januari 2011 19:39 schreef beeklaan het volgende:
Dan vind ik niets.
Maar ik vertrouw het niet![]()
![]()
wie weet waar ik nike air max 1 uit china kan halen en die ook aan komeniedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
quote:Op zondag 9 januari 2011 19:44 schreef cvsm het volgende:
wie weet waar ik nike air max 1 uit china kan halen en die ook aan komen![]()
![]()
dus als ik het goed begrijp, is het niet toe gestaan om nike uit china te kopen?iedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
Dat heb je goed begrepen. Althans mag dat in dit topic niet besproken worden.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:52 schreef cvsm het volgende:
dus als ik het goed begrijp, is het niet toe gestaan om nike uit china te kopen?![]()
dat snap ik weer niet
mag ik wel of niet iut china kopen ]
of mag ik er hier niet over vrageniedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
Officieel mag het niet, het zal waarschijnlijk bijna niemand hier op het forum boeien als jij die dingen koopt. maar het forum moet zich ook aan regels houden dus is het bespreken van namaak artikelen niet toegestaan.![]()
oke bedankt voor de uitlegiedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
die punten krijg je voor reviews en foto's, niet voor bestellingen.quote:Op zondag 9 januari 2011 19:31 schreef kotter het volgende:
waarom staan er bij mij bij bic 0 punten? ik heb voor 450 euro besteld![]()
BIC is lekker sloom de laatste tijd.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
beste mensen hoe zit dat dan met dealerextreme en zulke sites
die spullen die ze daar verkopen zijn wel cool maar toch ook zo nep als me vriendin der glazen oogiedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
daar mag hier gewoon reclame voor gemaakt worden
maar je mag niet over nike uit china hebbeniedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
Correct. Als je een imitatie glazen oog voor je vriendin bestelt, mag je het er hier niet over hebben! (quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef cvsm het volgende:
daar mag hier gewoon reclame voor gemaakt worden
maar je mag niet over nike uit china hebben)
niet te min vind ik het wel een leuke site dealerextreme
wil het wel eens gaan proberen
nog tips iemand???iedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
Probeer eerst een andere site. DX heeft wat leveringsproblemen de laatste tijd. Buyincoins is wel een leuk siteje
het is trouwens een echt glazen oog
allen het is geen echt oog
net als al die nep blackberrys en shit op die sites die hier wel worden spektiedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
ik heb wel wat leuke dingen gezien op focal price en dealer extreme,
ook nep
maar hoe zit dat dan ???
kan ik dat wel gewoon invoeren ???iedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
ik ben daar niet bekent in in invoeren ook niet met nike
maar hier op deze sites zijn ook leuke spulleniedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
is dit wel legaaliedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
Wist je dat je je post,kan editen en niet 4x iets nieuws moet posten?quote:
Verder mogen we je niet helpen met namaak artikelen en er mag hier ook niet over gesproken worden.
Lees anders even de OP door?![]()
Je mag over alles praten behalve neppe spullen zoals kleding en accesoires (Horloges en dergelijke). Wil je een leuke gadget hebben? Tuurlijk mag je daar vragen over stellen maar zoals Jeffrey_San al zegt. Edit je post even, ziet er even wat beter uit dan 4 posts![]()
![]()
er word hier toch echt over nep spullen gesproken hoor op fok een niet zuinig ook
ik lees allen maar dat mensen rayban brillen en nu boot horloges enz in kopen hoe zit dat dat is toch het zelfdeiedereen die air max 1 verkoopt nieuw in doos, fake en echt kan me mailen .
koop bijna alles wel in.
maat 42 europa = 8,5 us
cvsm@live.nl![]()
mijn status is nu verander naar posting, hoelang zal hij hier ongeveer op staan?
bic bestelling, ik had vorige week zondag wat besteld.![]()
Ik heb die status nog nooit gehad. Na processing ging die naar dispatched.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef cvsm het volgende:
er word hier toch echt over nep spullen gesproken hoor op fok een niet zuinig ook
ik lees allen maar dat mensen rayban brillen en nu boot horloges enz in kopen hoe zit dat dat is toch het zelfde
Onder nep/imitatie verstaan we een paar Nikes voor een tientje uit China. Voor een tientje mag je redelijkerwijs al verwachten dat het niet echt is. Komt nog bij: bij alles uit China mag je eigenlijk redelijkerwijs verwachten dat het niet echt is, aangezien het meesters zijn in het (goedkoop) namaken van spullen.(van vaak slechte kwaliteit) Ondanks dat er een Nike teken, een logo of misschien labeltjes aan zitten, je kan er van uit gaan dat het gewoonweg nep is.
Bestellen kan je zelf doen op eigen verantwoording, consequenties ervan ondervinden ook. Bespreken doen we hier niet, is helemaal niet moeilijk.
Mensen van Fok hebben liever niet dat je het er hier over hebt. Als iemand op google zoekt op imitatie china of wat dan ook en deze topicreeks staat bovenaan in de zoekresultaten, dan heb je wel een kans dat justitie moeilijk gaat doen. En dat wil Fok gewoon voorkomen.
Gawd, ik lijk wel een of andere prekerige mod als ik het zo terug lees.
Maar je hebt wel gewoon gelijk en het zou zonde zijn als de reeks weer gesloten wordt door een paar mensen die niet lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.
Onder nep/imitatie verstaan we een paar Nikes voor een tientje uit China. Voor een tientje mag je redelijkerwijs al verwachten dat het niet echt is. Komt nog bij: bij alles uit China mag je eigenlijk redelijkerwijs verwachten dat het niet echt is, aangezien het meesters zijn in het (goedkoop) namaken van spullen.(van vaak slechte kwaliteit) Ondanks dat er een Nike teken, een logo of misschien labeltjes aan zitten, je kan er van uit gaan dat het gewoonweg nep is.
Bestellen kan je zelf doen op eigen verantwoording, consequenties ervan ondervinden ook. Bespreken doen we hier niet, is helemaal niet moeilijk.
Mensen van Fok hebben liever niet dat je het er hier over hebt. Als iemand op google zoekt op imitatie china of wat dan ook en deze topicreeks staat bovenaan in de zoekresultaten, dan heb je wel een kans dat justitie moeilijk gaat doen. En dat wil Fok gewoon voorkomen.
Gawd, ik lijk wel een of andere prekerige mod als ik het zo terug lees.![]()
![]()
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Don't let my username fool you...![]()
Op die site niet nee, volgens google wel.. ik had eerst de naam van het type gezocht waar android op stond en toen pas gekeken waar die te koop was in de webshops.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.![]()
![]()
Let op, AVG begon weer te piepen toen ik naar BIC ging.
iets met een paard uit de oudheid ofzo....MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Ik raad iedereen die een goedkope goede telefoon zoekt aan om eens op tweakers in het orange san fransisco/Zte blade topic te kijken..![]()
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik raad iedereen die een goedkope goede telefoon zoekt aan om eens op tweakers in het orange san fransisco/Zte blade topic te kijken..![]()
Eens doorneuzen![]()
Op BIC zou je die gratis flashlight krijgen, ik moet hem na dik 2 maanden nog ontvangen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Maar dan heb je wel een "major camara"quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Die site is scam brotha?
Pads zijn nergens goedkoper.
Wel kan je met Betaal Maatje betalen.
Oeh oeh, lightinthebox is echt een aanrader. Ik heb gister ff boos verteld over een VGA kabel over dat die blurde enzo, gaan ze me gewoon gelijk refundeWel deleten ze me kritische review van 1 ster over die kabel -.-
Verder mooi site, super goeie service en snelle bezorging. Sommige prijzen zijn wel iets prijziger, maar kapotte producten krijg je dus snel geld op terug!
[ Bericht 35% gewijzigd door beeklaan op 10-01-2011 09:25:47 ]De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Ik heb even een vraagje over de batterijen van mijn vrijdag binnengekomen laser.
Daar zit een CR123a 3.7v 880mAh batterij in maar deze lijk ik in Nederland nergens te kunnen krijgen. Kan het kwaad om daar bijvoorbeeld een CR123a 3.0V 1600mAh batterij in te doen?
Dat het van 3.7v naar 3.0v gaat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen zal de laser minder krachtig worden dan?
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij kapot gaat omdat die andere batterij bijna dubbel zoveel mAh heeft.
Ik vraag het hier omdat ik weet dat hier meer mensen lasers uit China besteld hebben.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Er draait gewoon Windows 6.5 op hoor, oftewel bagger..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Op die site niet nee, volgens google wel.. ik had eerst de naam van het type gezocht waar android op stond en toen pas gekeken waar die te koop was in de webshops.
als je het filmpje van lightake ziet, zie je ook gewoon windows..,
overigens is in het filmpje te zien dat het toestel vreselijk slecht/traag reageert bij aanrink van het scherm...
Lijkt mij dus geen aanrader!![]()
Ik heb via Zarmark op Taobao schoenen besteld van 200$ op 12 Dec.
Het zou 3 weken duren voordat het bij mij zou zijn, maar dat is er dus nog steeds niet.
Iemand enig idee of Zarmark met tracking numbers werkt?
En of de kans groot is als het bij de douane ligt?
En hoeveel ik zal moeten betalen aan de douane ongeveer?
Want deze schoenen die ik besteld heb waren op het moment van bestelling nergens anders verkrijgbaar dan vanaf TaoBao. (Sinds eind Dec ook op Ebay vanuit de USA.)
Dus dan kan ik toch eigenlijk niet echt een boete krijgen lijkt me?
Ik heb Zarmark al een mailtje gestuurd, maar dat zal wel een paar dagen duren voordat ik antwoord krijg, hier op Fok! meestal een stuk sneller
404 - Not Found![]()
Je eerste chinese webshop/taobao order?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb via Zarmark op Taobao schoenen besteld van 200$ op 12 Dec.
Het zou 3 weken duren voordat het bij mij zou zijn, maar dat is er dus nog steeds niet.
Iemand enig idee of Zarmark met tracking numbers werkt?
En of de kans groot is als het bij de douane ligt?
En hoeveel ik zal moeten betalen aan de douane ongeveer?
Want deze schoenen die ik besteld heb waren op het moment van bestelling nergens anders verkrijgbaar dan vanaf TaoBao. (Sinds eind Dec ook op Ebay vanuit de USA.)
Dus dan kan ik toch eigenlijk niet echt een boete krijgen lijkt me?
Ik heb Zarmark al een mailtje gestuurd, maar dat zal wel een paar dagen duren voordat ik antwoord krijg, hier op Fok! meestal een stuk sneller
Wie heeft tegen jou gezegt dat ze binnen 3 weken er zijn?
Zarmark/Jack zelf zeker, nou ga er maar vanuit dat in de praktijk het altijd anders is..
vaak is de bestelling eerder binnen, maar in deze periode ( kerst/oud en nieuw/feestdagen in china zelf) is de post vaak( misschien kan ik beter zeggen altijd) vertraagd.
Dan is het zeker niet gek dat je een maand tot zelfs langer op je pakketje wacht, kortom gewoon even af wachten nog.. Tevens kun je kyle ( zarmark) wel toevoegen op msn, dan kun je het hem gelijk vragen ( hij is momenteel online.)
msn kyle: kylezhou1988@hotmail.com.
Tevens werkt ook zarmark met een trackingnummer systeem indien je hiervoor hebt betaald, naar mijn weten is het standaard dat je betaald voor een trackingnummer via zarmark
( als je via msn besteld, kun je ook kiezen om de tracking te laten vallen)
Je kan toch in je order ( binnen zarmarks website) kijken of er een trackingnummer is vermeld?
over de douane kan ik kort zijn, de KANS is er dat het er ligt.. laatste tijd worden veel uggs tegen gehouden bij de douane, je krijgt dan vanzelf bericht ( middels brief via de post) dat het bij de douane is tegen gehouden en dat ze de waarde van het pakket willen weten.
De kosten die je dan betaald is 19% btw van die waarde en nog eens 12,50 TNT inklaringskosten.![]()
Plus invoerheffing boven de x (25 of zo) aantal euro's.De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Dat zijn de inklaringskosten toch al ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef beeklaan het volgende:
Plus invoerheffing boven de x (25 of zo) aantal euro's.![]()
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden. Zojuist een Varta CR123a 3.0V 1600mAh batterij gehaald en uitgeprobeerd. M'n laser is niet kapot gegaan alleen je merkt wel heel duidelijk dat van 3.7v naar 3.0v een stapje terug is. Nu is de straal in het donker amper zichtbaar terwijl het met 3.7v een heel duidelijk zichtbare straal is.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb even een vraagje over de batterijen van mijn vrijdag binnengekomen laser.
Daar zit een CR123a 3.7v 880mAh batterij in maar deze lijk ik in Nederland nergens te kunnen krijgen. Kan het kwaad om daar bijvoorbeeld een CR123a 3.0V 1600mAh batterij in te doen?
Dat het van 3.7v naar 3.0v gaat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen zal de laser minder krachtig worden dan?
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij kapot gaat omdat die andere batterij bijna dubbel zoveel mAh heeft.
Ik vraag het hier omdat ik weet dat hier meer mensen lasers uit China besteld hebben.
Even nieuwe batterijen bijbestellen dus
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
http://cgi.ebay.com/CR123(...)V-9584-/180583068313quote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even nieuwe batterijen bijbestellen dus
http://cgi.ebay.com/2PCS-(...)attery-/110526508205jaja, en azo...![]()
Tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/CR123(...)V-9584-/180583068313
http://cgi.ebay.com/2PCS-(...)attery-/110526508205![]()
Maar ik denk dat ik voor deze ga:
http://www.megasatshop.co(...)ttery-blue-4pcs.html
Omdat ik over een maand voor een hele tijd naar het buitenland vertrek zou ik het zonde vinden als ik ze dan nog niet binnen heb.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oke, bedankt..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je eerste chinese webshop/taobao order?
Wie heeft tegen jou gezegt dat ze binnen 3 weken er zijn?
Zarmark/Jack zelf zeker, nou ga er maar vanuit dat in de praktijk het altijd anders is..
vaak is de bestelling eerder binnen, maar in deze periode ( kerst/oud en nieuw/feestdagen in china zelf) is de post vaak( misschien kan ik beter zeggen altijd) vertraagd.
Dan is het zeker niet gek dat je een maand tot zelfs langer op je pakketje wacht, kortom gewoon even af wachten nog.. Tevens kun je kyle ( zarmark) wel toevoegen op msn, dan kun je het hem gelijk vragen ( hij is momenteel online.)
msn kyle: kylezhou1988@hotmail.com.
Tevens werkt ook zarmark met een trackingnummer systeem indien je hiervoor hebt betaald, naar mijn weten is het standaard dat je betaald voor een trackingnummer via zarmark
( als je via msn besteld, kun je ook kiezen om de tracking te laten vallen)
Je kan toch in je order ( binnen zarmarks website) kijken of er een trackingnummer is vermeld?
over de douane kan ik kort zijn, de KANS is er dat het er ligt.. laatste tijd worden veel uggs tegen gehouden bij de douane, je krijgt dan vanzelf bericht ( middels brief via de post) dat het bij de douane is tegen gehouden en dat ze de waarde van het pakket willen weten.
De kosten die je dan betaald is 19% btw van die waarde en nog eens 12,50 TNT inklaringskosten.
Ik heb via e-mail een bestelling geplaatst bij hun, en het gaat hier over een speciale editie van Nike LeBron's..
Maar dan kijk ik wel of ik iets met het ordernummer kan op hun website, bedankt in ieder geval!
En volgens mij was het een of andere Karen die mij op de hoogte had gebracht.
En het is inderdaad mijn eerste bestelling.404 - Not Found![]()
Ik zie nu het volgende:quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, bedankt..
Ik heb via e-mail een bestelling geplaatst bij hun, en het gaat hier over een speciale editie van Nike LeBron's..
Maar dan kijk ik wel of ik iets met het ordernummer kan op hun website, bedankt in ieder geval!
En het is inderdaad mijn eerste bestelling.
RR996456482CN 2010 departure from outward office of exchange NETHERLANDS GUANGZHOU 2010-12-19
Volgens de trace hierzo: http://intmail.183.com.cn/item/itemStatusQuery.do
Is ie nu al sinds 19 Dec onderweg naar NL, of moet ik hem nu ergens anders traceren?404 - Not Found![]()
Als goed is heb je een ordernummer ontvangen ook als je via de email heb besteld?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, bedankt..
En het is inderdaad mijn eerste bestelling.
als je dan een account hebt ( of aanmaakt met het zelfde email adress als die van je paypal betaling) dan kun je in je account in zarmark je order zien en vaak staat daar dan ook de trackingnummer bij vermeld.
zie hier een klein overzicht van door mij aangeschafte spullen..
Mocht je een nummer hebben dan kun je deze vervolgens hier tracken:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Tracking is echter alleen mogelijk tot aan china zelf, dus je kan alleen zien wanneer het china heeft verlaten op datum...
edit: ik zie dat je het nummer al hebt, het nummer is van China post ( blijkbaar gebruikt zarmark nu chinapost ipv Hongkong post..
[ Bericht 4% gewijzigd door Downstar op 10-01-2011 13:38:17 (aanpassing) ]![]()
Dus ik kan met mijn tracking number (zie nieuwe reply) maar tot de chinese grens bekijken en niet verder?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als goed is heb je een ordernummer ontvangen ook als je via de email heb besteld?
als je dan een account hebt ( of aanmaakt met het zelfde email adress als die van je paypal betaling) dan kun je in je account in zarmark je order zien en vaak staat daar dan ook de trackingnummer bij vermeld.
zie hier een klein overzicht van door mij aangeschafte spullen..
[ afbeelding ]
Mocht je een nummer hebben dan kun je deze vervolgens hier tracken:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Tracking is echter alleen mogelijk tot aan china zelf, dus je kan alleen zien wanneer het china heeft verlaten op datum...404 - Not Found![]()
Ik zie dat jou pakketje via Chinapost is gestuurd, echter ken ik daar zo niet de statussen van..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dus ik kan met mijn tracking number (zie nieuwe reply) maar tot de chinese grens bekijken en niet verder?
Bij Hongkongpost was het wat makkelijker en zag je alleen wanneer het pakketje china had verlaten.. meer kon je ook dan niet meer zien.. wat je dan kon doen is TNT bellen en vragen of ze het trackingnummer konden omzetten naar een NL trackingnummer ofzoiets..
maar dat is wel erg omslachtig..
Wanneer bij Hongkong post tracking stond dat het china had verlaten had ik het meestal binnen 10 dagen thuis
Edit: "Departure from outward office of exchange"
THIS MEANS PACKAGE HAS LEFT CHINA AND ITS ON THE WAY TO YOUR COUNTRY
volgens een echte chinees gullei ( ook een taobao agent)
[ Bericht 14% gewijzigd door Downstar op 10-01-2011 13:50:41 ]![]()
Hoppa, 1 cent dealquote:Hi,
Good news! You order has been shipped.
Order Number: 12167531
Shipping Method: Airmail
Order Details:
Novelty 2LED Cute Cartoon Pig Flashlight Light Keychain (White) 1 pcs
If you have any question, please feel free to Contact Us.
Focalprice?
Dat is zeer netjes, wanneer werd het verstuurd?De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
2-1-2011quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef beeklaan het volgende:
Focalprice?
Dat is zeer netjes, wanneer werd het verstuurd?
direct toen ik bestelde eigenlijk![]()
![]()
Het topic wordt steeds meer gevuld met nieuwe mensen, ik word er echt moe van als ik al die vragen lees
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
Ach, hopelijk lezen ze zich in leren ze snel![]()
Net een paar mailtjes achter m'n centdeals aangestuurd. Kan wel zeggen, ach het is maar een cent, maar als het 10.000 keer besteld wordt, hebben ze toch 100 dollar verdiend daar. Brandsdragon geeft een error op de site als ik wil kijken, everb. ook als ik een bericht wil versturen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: