Correct. Als je een imitatie glazen oog voor je vriendin bestelt, mag je het er hier niet over hebben! (quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef cvsm het volgende:
daar mag hier gewoon reclame voor gemaakt worden
maar je mag niet over nike uit china hebben
Wist je dat je je post,kan editen en niet 4x iets nieuws moet posten?quote:
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef cvsm het volgende:
er word hier toch echt over nep spullen gesproken hoor op fok een niet zuinig ook
ik lees allen maar dat mensen rayban brillen en nu boot horloges enz in kopen hoe zit dat dat is toch het zelfde
Maar je hebt wel gewoon gelijk en het zou zonde zijn als de reeks weer gesloten wordt door een paar mensen die niet lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.
Onder nep/imitatie verstaan we een paar Nikes voor een tientje uit China. Voor een tientje mag je redelijkerwijs al verwachten dat het niet echt is. Komt nog bij: bij alles uit China mag je eigenlijk redelijkerwijs verwachten dat het niet echt is, aangezien het meesters zijn in het (goedkoop) namaken van spullen.(van vaak slechte kwaliteit) Ondanks dat er een Nike teken, een logo of misschien labeltjes aan zitten, je kan er van uit gaan dat het gewoonweg nep is.
Bestellen kan je zelf doen op eigen verantwoording, consequenties ervan ondervinden ook. Bespreken doen we hier niet, is helemaal niet moeilijk.
Mensen van Fok hebben liever niet dat je het er hier over hebt. Als iemand op google zoekt op imitatie china of wat dan ook en deze topicreeks staat bovenaan in de zoekresultaten, dan heb je wel een kans dat justitie moeilijk gaat doen. En dat wil Fok gewoon voorkomen.
Gawd, ik lijk wel een of andere prekerige mod als ik het zo terug lees.
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht er inderdaad ook nog op aardig wat! Een claim leert ze het vast wel af.![]()
Ik twijfelde of het hier mag, maar aangezien ik ook genoeg epadverhalen voorbij heb zien komen, doe ik het gewoonWie weet wat over de Touch G7? Is dat wat? http://www.focalprice.com(...)d_Support_Black.html is de goedkoopste die ik kan vinden, op lightake kost hij het dubbele. Werkt die android market daar een beetje op?
Op die site niet nee, volgens google wel.. ik had eerst de naam van het type gezocht waar android op stond en toen pas gekeken waar die te koop was in de webshops.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |