Correct. Als je een imitatie glazen oog voor je vriendin bestelt, mag je het er hier niet over hebben! (quote:Op zondag 9 januari 2011 20:27 schreef cvsm het volgende:
daar mag hier gewoon reclame voor gemaakt worden
maar je mag niet over nike uit china hebben
Wist je dat je je post,kan editen en niet 4x iets nieuws moet posten?quote:
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.quote:Op zondag 9 januari 2011 22:32 schreef cvsm het volgende:
er word hier toch echt over nep spullen gesproken hoor op fok een niet zuinig ook
ik lees allen maar dat mensen rayban brillen en nu boot horloges enz in kopen hoe zit dat dat is toch het zelfde
Maar je hebt wel gewoon gelijk en het zou zonde zijn als de reeks weer gesloten wordt door een paar mensen die niet lezenquote:Op zondag 9 januari 2011 22:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Dat heb jij dan niet in dit topic gelezen. Het is heel simpel. Jij mag bestellen wat je wilt. Daar kan je problemen mee krijgen als het illegaal spul is. Nepspul/immitatie of iets wat op een wapen lijkt, een wapen is etc. Een en ander staat er over in de OP, dus begin daar maar eens met lezen.
Onder nep/imitatie verstaan we een paar Nikes voor een tientje uit China. Voor een tientje mag je redelijkerwijs al verwachten dat het niet echt is. Komt nog bij: bij alles uit China mag je eigenlijk redelijkerwijs verwachten dat het niet echt is, aangezien het meesters zijn in het (goedkoop) namaken van spullen.(van vaak slechte kwaliteit) Ondanks dat er een Nike teken, een logo of misschien labeltjes aan zitten, je kan er van uit gaan dat het gewoonweg nep is.
Bestellen kan je zelf doen op eigen verantwoording, consequenties ervan ondervinden ook. Bespreken doen we hier niet, is helemaal niet moeilijk.
Mensen van Fok hebben liever niet dat je het er hier over hebt. Als iemand op google zoekt op imitatie china of wat dan ook en deze topicreeks staat bovenaan in de zoekresultaten, dan heb je wel een kans dat justitie moeilijk gaat doen. En dat wil Fok gewoon voorkomen.
Gawd, ik lijk wel een of andere prekerige mod als ik het zo terug lees.
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht er inderdaad ook nog op aardig wat! Een claim leert ze het vast wel af.![]()
Ik twijfelde of het hier mag, maar aangezien ik ook genoeg epadverhalen voorbij heb zien komen, doe ik het gewoonWie weet wat over de Touch G7? Is dat wat? http://www.focalprice.com(...)d_Support_Black.html is de goedkoopste die ik kan vinden, op lightake kost hij het dubbele. Werkt die android market daar een beetje op?
Op die site niet nee, volgens google wel.. ik had eerst de naam van het type gezocht waar android op stond en toen pas gekeken waar die te koop was in de webshops.quote:Op zondag 9 januari 2011 23:04 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er Android op staat... Het is alleen het design van een HTC Desire/G7.
quote:Op maandag 10 januari 2011 01:40 schreef ErkendFokker het volgende:
Ik raad iedereen die een goedkope goede telefoon zoekt aan om eens op tweakers in het orange san fransisco/Zte blade topic te kijken..
Maar dan heb je wel een "major camara"quote:Op zondag 9 januari 2011 18:31 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik wacht er inderdaad ook nog op aardig wat! Een claim leert ze het vast wel af.![]()
Ik twijfelde of het hier mag, maar aangezien ik ook genoeg epadverhalen voorbij heb zien komen, doe ik het gewoonWie weet wat over de Touch G7? Is dat wat? http://www.focalprice.com(...)d_Support_Black.html is de goedkoopste die ik kan vinden, op lightake kost hij het dubbele. Werkt die android market daar een beetje op?
Er draait gewoon Windows 6.5 op hoor, oftewel bagger..quote:Op zondag 9 januari 2011 23:05 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Op die site niet nee, volgens google wel.. ik had eerst de naam van het type gezocht waar android op stond en toen pas gekeken waar die te koop was in de webshops.
Je eerste chinese webshop/taobao order?quote:Op maandag 10 januari 2011 11:28 schreef Zwappel het volgende:
Ik heb via Zarmark op Taobao schoenen besteld van 200$ op 12 Dec.
Het zou 3 weken duren voordat het bij mij zou zijn, maar dat is er dus nog steeds niet.
Iemand enig idee of Zarmark met tracking numbers werkt?
En of de kans groot is als het bij de douane ligt?
En hoeveel ik zal moeten betalen aan de douane ongeveer?
Want deze schoenen die ik besteld heb waren op het moment van bestelling nergens anders verkrijgbaar dan vanaf TaoBao. (Sinds eind Dec ook op Ebay vanuit de USA.)
Dus dan kan ik toch eigenlijk niet echt een boete krijgen lijkt me?
Ik heb Zarmark al een mailtje gestuurd, maar dat zal wel een paar dagen duren voordat ik antwoord krijg, hier op Fok! meestal een stuk sneller
Dat zijn de inklaringskosten toch al ?quote:Op maandag 10 januari 2011 12:27 schreef beeklaan het volgende:
Plus invoerheffing boven de x (25 of zo) aantal euro's.
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden. Zojuist een Varta CR123a 3.0V 1600mAh batterij gehaald en uitgeprobeerd. M'n laser is niet kapot gegaan alleen je merkt wel heel duidelijk dat van 3.7v naar 3.0v een stapje terug is. Nu is de straal in het donker amper zichtbaar terwijl het met 3.7v een heel duidelijk zichtbare straal is.quote:Op maandag 10 januari 2011 09:33 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb even een vraagje over de batterijen van mijn vrijdag binnengekomen laser.
Daar zit een CR123a 3.7v 880mAh batterij in maar deze lijk ik in Nederland nergens te kunnen krijgen. Kan het kwaad om daar bijvoorbeeld een CR123a 3.0V 1600mAh batterij in te doen?
Dat het van 3.7v naar 3.0v gaat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen zal de laser minder krachtig worden dan?
Waar ik eerder bang voor ben is dat hij kapot gaat omdat die andere batterij bijna dubbel zoveel mAh heeft.
Ik vraag het hier omdat ik weet dat hier meer mensen lasers uit China besteld hebben.
http://cgi.ebay.com/CR123(...)V-9584-/180583068313quote:Op maandag 10 januari 2011 12:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Even nieuwe batterijen bijbestellen dus
Tnxquote:Op maandag 10 januari 2011 13:04 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/CR123(...)V-9584-/180583068313
http://cgi.ebay.com/2PCS-(...)attery-/110526508205
Oke, bedankt..quote:Op maandag 10 januari 2011 12:15 schreef Downstar het volgende:
[..]
Je eerste chinese webshop/taobao order?
Wie heeft tegen jou gezegt dat ze binnen 3 weken er zijn?
Zarmark/Jack zelf zeker, nou ga er maar vanuit dat in de praktijk het altijd anders is..
vaak is de bestelling eerder binnen, maar in deze periode ( kerst/oud en nieuw/feestdagen in china zelf) is de post vaak( misschien kan ik beter zeggen altijd) vertraagd.
Dan is het zeker niet gek dat je een maand tot zelfs langer op je pakketje wacht, kortom gewoon even af wachten nog.. Tevens kun je kyle ( zarmark) wel toevoegen op msn, dan kun je het hem gelijk vragen ( hij is momenteel online.)
msn kyle: kylezhou1988@hotmail.com.
Tevens werkt ook zarmark met een trackingnummer systeem indien je hiervoor hebt betaald, naar mijn weten is het standaard dat je betaald voor een trackingnummer via zarmark
( als je via msn besteld, kun je ook kiezen om de tracking te laten vallen)
Je kan toch in je order ( binnen zarmarks website) kijken of er een trackingnummer is vermeld?
over de douane kan ik kort zijn, de KANS is er dat het er ligt.. laatste tijd worden veel uggs tegen gehouden bij de douane, je krijgt dan vanzelf bericht ( middels brief via de post) dat het bij de douane is tegen gehouden en dat ze de waarde van het pakket willen weten.
De kosten die je dan betaald is 19% btw van die waarde en nog eens 12,50 TNT inklaringskosten.
Ik zie nu het volgende:quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, bedankt..
Ik heb via e-mail een bestelling geplaatst bij hun, en het gaat hier over een speciale editie van Nike LeBron's..
Maar dan kijk ik wel of ik iets met het ordernummer kan op hun website, bedankt in ieder geval!
En volgens mij was het een of andere Karen die mij op de hoogte had gebracht.
En het is inderdaad mijn eerste bestelling.
Als goed is heb je een ordernummer ontvangen ook als je via de email heb besteld?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:14 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Oke, bedankt..
Ik heb via e-mail een bestelling geplaatst bij hun, en het gaat hier over een speciale editie van Nike LeBron's..
Maar dan kijk ik wel of ik iets met het ordernummer kan op hun website, bedankt in ieder geval!
En volgens mij was het een of andere Karen die mij op de hoogte had gebracht.
En het is inderdaad mijn eerste bestelling.
Dus ik kan met mijn tracking number (zie nieuwe reply) maar tot de chinese grens bekijken en niet verder?quote:Op maandag 10 januari 2011 13:36 schreef Downstar het volgende:
[..]
Als goed is heb je een ordernummer ontvangen ook als je via de email heb besteld?
als je dan een account hebt ( of aanmaakt met het zelfde email adress als die van je paypal betaling) dan kun je in je account in zarmark je order zien en vaak staat daar dan ook de trackingnummer bij vermeld.
zie hier een klein overzicht van door mij aangeschafte spullen..
[ afbeelding ]
Mocht je een nummer hebben dan kun je deze vervolgens hier tracken:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp
Tracking is echter alleen mogelijk tot aan china zelf, dus je kan alleen zien wanneer het china heeft verlaten op datum...
Ik zie dat jou pakketje via Chinapost is gestuurd, echter ken ik daar zo niet de statussen van..quote:Op maandag 10 januari 2011 13:37 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Dus ik kan met mijn tracking number (zie nieuwe reply) maar tot de chinese grens bekijken en niet verder?
Hoppa, 1 cent dealquote:Hi,
Good news! You order has been shipped.
Order Number: 12167531
Shipping Method: Airmail
Order Details:
Novelty 2LED Cute Cartoon Pig Flashlight Light Keychain (White) 1 pcs
If you have any question, please feel free to Contact Us.
2-1-2011quote:Op maandag 10 januari 2011 17:06 schreef beeklaan het volgende:
Focalprice?
Dat is zeer netjes, wanneer werd het verstuurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |