Ik heb hem en ik ben er maar wat blij meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
2011 wordt wel het jaar dat ik een veeg-telefoon ga kopen.
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebben
quote:
ik was hem kwijt, ik was vergeten dat ik hem in mijn fototas had gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaam
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is toch anders, dat kan best nuttig zijn namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
had je er al een op je elleboog danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Precies dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, sinds 2008. Echt ideaal.quote:
`rawrquote:
Ja, dat is best achterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Kittyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij mee
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
700 euro voor dat ding... en kun je er eigenlijk mee bellen?
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptop.
Keine ahnungquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |