Ik heb hem en ik ben er maar wat blij meequote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Cee het volgende:
[..]
2011 wordt wel het jaar dat ik een veeg-telefoon ga kopen.
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook totaal niet, maar toch wil ik er een hebben
quote:
ik was hem kwijt, ik was vergeten dat ik hem in mijn fototas had gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoe kun je die kwijtraken? Door de verhuizing?
Weet ik ook nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n ding kwijtraken in hemelsnaam
Die wil ik ook nog hebbenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:44 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanavond mijn Macbook weer gevonden
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Is toch anders, dat kan best nuttig zijn namelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
had je er al een op je elleboog danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat heb ik met een tweede penis op mijn elleboog!
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptopquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Precies dat dusquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:45 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja, sinds 2008. Echt ideaal.quote:
`rawrquote:
Ja, dat is best achterlijk inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze verkopen nu standaards en keyboards voor de iPad zodat je hem rechtop kan zetten en je fatsoenlijk kan typen.
Heb je in wezen dus weer een laptop.
Kittyquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb hem en ik ben er maar wat blij mee
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
700 euro voor dat ding... en kun je er eigenlijk mee bellen?
Want?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, met veruit minder mogelijkheden dan een laptop.
Keine ahnungquote:
Glaxy tab toch wel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zit geen camera in dus je kan niet eens skypen met beeld.
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
Geen USB, geen Flash, geen camera.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef Cee het volgende:
[..]Ik moet nog wel even wachten want m'n abonnement loopt pas rond de zomer af. En dan ga ik ook weg bij dat blije Hi, ik ben zeer gevoelig voor reclames en vind met totaal niet meer passen in hun doelgroep.
Weet ik veel, ik ben geen tabexpert. Ik roep maar wat, zoals meestal.quote:
500 euroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies dat dus
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
nee wel koffie zetten maar weer geen spoilers lezen
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:48 schreef crv het volgende:
[..]
maar wil je die 2e dan op dezelfde elleboog of op je andere ?
Jaquote:
nou maar in ieder geval kan ik het niet meer bij houdenquote:
ja das wel handig inddquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op de andere. Dat is meer Feng Shui.
Te klein om goed mee te internettenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Oke, ik wil een Galaxy Tab... nu!
http://www.samsunggalaxytab.nl/specificaties
quote:
Archos Tabletquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is dat voor bakbeest?
argos die doen toch iets met oliequote:
Okquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Archos Tablet. Baas der bazen.
BELLEN MET EEN TABquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
Oke, ik wil een Galaxy Tab... nu!
http://www.samsunggalaxytab.nl/specificaties
neuhjquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Te klein om goed mee te internetten
Het leven zit raar in elkaarquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moets iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
(beeld)bellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BELLEN MET EEN TAB_________________! Dan ben je echt een halvegare mongool als je met zo'n ding aan je oor gaat zitten
die gadgets zijn niet voor mij gemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moets iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Ik heb met een Galaxy 'gespeeld' en vind hem te klein. Een iPad is 2x zo groot en daardoor beterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
neuhj
Internetten op telefoon gaat prima.. iets groter gaat dan perfect.
En Android
Ik kan geen Engelsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik aanbid deze al, Zeroku.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
BELLEN MET EEN TAB_________________! Dan ben je echt een halvegare mongool als je met zo'n ding aan je oor gaat zitten
Wat zijn de komma's dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
(beeld)bellen
En dat is het punt niet
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moest iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Eerst belde ik met een telefoon ter grote van mijn voet, toen met eentje ter grote van mijn kleine teen en nu moet naar iets ter grootte van met onderbeenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Ff serieus, eerst moest iedereen een kleiner mobieltje omdat koelkast en nu worden die gadgets steeds weer groter
Wil jij dan een keer met mijn bipsbellenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja he! En over een paar jaar moet iedereen weer een chip in de anus want dan kun je bipsbellen of wat voor onzin dan ook.
[..]
"Hallo? Ja, hoi, ik wil graag een PAK MELK. En hoelang is dat blikje bier nog goed?"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik bel nog wel ff gewoon met mijn koelkast
[..]
Okeoke... iets groter en ik zou 'm halenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb met een Galaxy 'gespeeld' en vind hem te klein. Een iPad is 2x zo groot en daardoor beter
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Cee het volgende:
[..]
"Hallo? Ja, hoi, ik wil graag een PAK MELK. En hoelang is dat blikje bier nog goed?"
nog even en we lopen met onze tabscreen over straatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:51 schreef Kally het volgende:
Nee maar ik wil wel pinkpingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wil jij dan een keer met mijn bipsbellen:$:$ ?
En ik vind hem ook erg duur trouwensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Okeoke... iets groter en ik zou 'm halen
Hoe moet datquote:
Je zal maar een scheet moeten latenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Dude, je hebt koelkasten met internetfunctiesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet de eerste koelkast nog tegenkomen die kan bellen. Lijkt me ideaal!
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Das wel gaaf, alleen moet je dan blijven staan om te bellen, want als je erop zit dempt het geluid dan niet?
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuivenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:53 schreef Kally het volgende:
[..]
'Ik rij nu net een grot binnen'quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:52 schreef Cee het volgende:
[..]
En ik bedoel JE PINK.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Doe je pink in de lucht, denk aan mij, ik denk aan jou, connectie is gelegd.
Even proberen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:55 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Als je een scheet laat, gaat ie vibreren bij degene aan wie je denkt.
Voorbind antenne?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en als je beter bereik wil, moet je dan je antenne uitschuiven? Maakt de grootte van je antenne uit
? En hoe doen vrouwen dat dan?
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je zal maar een scheet moeten laten
Beter nogquote:
quote:
quote:
jij was toch van de mannenquote:
idd, ik zit te vaak op de wc met foon te pielenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 23:56 schreef crv het volgende:
[..]
zolang het geen geurtelefoon is maakt dat niet uit toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |