quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
CRE is een bazenforum eerste klas, behalve dat je tijd zou moeten máken voor CRE zou je ook nog dankbaar moeten zijn dat CRE tijd maakt voor jou.
quote:
De meeste elfstedentochten zijn in februari gehouden.quote:
Ja, die regen is wel een beetje jammer ja, en dat ELF er niet komt is alleen maar tofquote:
Voor dit soort posts leef ikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:53 schreef crv het volgende:
[..]
geef me tijd CC, je bent niet makkelijk
Lach maar! Je moet die bezoekersaantallen eens zien als CC en ik ons plannetje ten uitvoer brengen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lach maar! Je moet die bezoekersaantallen eens zien als CC en ik ons plannetje ten uitvoer brengen.
Ik zit al sinds gisteren te F5'en, zelfs met auto-updates aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lach maar! Je moet die bezoekersaantallen eens zien als CC en ik ons plannetje ten uitvoer brengen.
Maar dan verf je dus met het crepepapier om het ijsblokje heen nogquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
Rauzer, met die post bedoelt ze dan ze kleurstof van een stukje crepepapier op een ijsblokje doet en daar mee gaat verven, ofzo
Benny ook.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit al sinds gisteren te F5'en, zelfs met auto-updates aan.
Ik ben m aan het maken jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zit al sinds gisteren te F5'en, zelfs met auto-updates aan.
i need more, infoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Voor dit soort posts leef ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |