Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef o.us het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de bedenker van MyWi echt kan pijpen gewoon? Ge-wel-dige applicatie, razendsnel internet hier op de trein. Ik kan alles (aan YT durf ik niet aan te wagen maar das persoonlijk) Ben dus altijd van internet voorzien, echt grandioos gewoon!
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma dan
Ja, en eind juli in de winkels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Wacht dan even op de iPad 2 die volgende maand komt!
Verwacht ik hier (Londen) wel in april/mei eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef borstmelk het volgende:
[..]
maar is het wel zo dat als ik bijv 1 smsje verstuur dat ik dan ook 1 bel minuut kwijt ben (vodafone)? en is dat anders voor t-mobile?
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.quote:
ah cool,thx manquote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.
Nog een voordeel van Vodafone: Alle belminuten die je niet gebruikt neem je mee naar je volgende maand (is 2 maanden geldig) Stel dat je uit je 200 belminuten slechts 100 belt, heb je de volgende maand 300 belminuten.
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.
Ohja, je kan zien hoeveel MB je aan gegevens hebt gedownload en geupload. Handig als je een datalimiet hebt. En het draait gewoon door als je uit de app gaat en je foon locked (Dan verbruikt het minder batterij). Je kan 'm gewoon handmatig uit en aanzetten.
Kan je verkrijgen in Cydia.
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Heb op de 4 geen cydiaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis wegquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Joh, maar dat hou ik toch liever voor mezelf.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis weg
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Op je iPhone?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.
Wat is springboard?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef mie_at_work het volgende:
Voor mensen met een iPhone 3GS en 4, die RTL uitzending gemist willen zien is dit wel interessant:
- Het is een web-app en te bereiken via rtlgemist.jeffreywashere.nl. Als je hem toevoegt aan je springboard opent de app gewoon als een echte app.
Vond ik op iPhoneclub en het werkt uitstekend+ het is gratis
Neuh, lees de comments eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:29 schreef mickeyD het volgende:
dat kan nog niet lees ik
http://blog.top-motion.be(...)by-step-video-guide/
*ninja edit: of wel?
http://www.phonesreview.c(...)ilbroken-iphone-3gs/
Als je een 3G hebt, dan kun je updaten tot de laatste versiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef LeNick het volgende:
Wat is de nieuwst mogelijke fw versie waarmee je een iPhone 3G kan jailbreaken én unlocken?
Ik zit nu nog op 3.1.2 en wil toch wel naar minimaal 4! Maar heb er zelf geen verstand meer van omdat ik al maanden niks volg wat dit betreft..
Ja 4.0 was en is superlangzaam op een 3G maar ik las dat het verbeterd is op 4.1 en 4.2?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Albert86 het volgende:
Ik ga mijn 3G iig niet meer jailbreaken. Heb hem een tijdje op jailbreak gehad, maar m;n telefoon werd zo traag als dikke stront in een trechter. En moet zeggen dat ik nu na ongeveer 6 maanden de jailbreak nog niet gemist heb
Wel wat beter maar alsnog is het niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja 4.0 was en is superlangzaam op een 3G maar ik las dat het verbeterd is op 4.1 en 4.2?
In itunes al die nummers even selecteren, rechtmuisknop en dan info tonen (zoiets) en dan kun album naam invoeren, nadat je dit gedaan hebt vallen ze onder het zelfde album.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef SemperFii het volgende:
Als ik albums op mijn Iphone 4 zet kan ik deze niet als albums afspelen maar alleen losse nummers, dit vind ik nogal vervelend. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
bijna goedquote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.
Nog een voordeel van Vodafone: Alle belminuten die je niet gebruikt neem je mee naar je volgende maand (is 2 maanden geldig) Stel dat je uit je 200 belminuten slechts 100 belt, heb je de volgende maand 300 belminuten.
Ja dat gaat rap, ik heb gelukkig nog bijna 2 jaar lang xtra snel eindeloos van Hi.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef borstmelk het volgende:
dan heb ik nog een vraagje: bij dat abonnement van vodafone zit 500MB aan internet. is dat erg weinig?
stel dat ik elke dag een paar minuten internet radio luister en een beetje internet. ben ik er dan snel doorheen?
ik ga ervan uit dat ik oa 30 mins per dag op internet zit met een iphone.
hmm.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja dat gaat rap, ik heb gelukkig nog bijna 2 jaar lang xtra snel eindeloos van Hi.
Weet ik eigenlijk niet, ik geloof dat er wel een hoop verbeterd is maar ik weet de snelheden van hun internet-netwerk niet. Maar 500MB is niet veel, vooral met een beetje streamen etc gaat het rap hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hmm.
T-mobile doet aan gratis internet. zou ik daar dan voor moeten gaan? of is t-mobile echt zo kut?
Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zoveel geduld te hebben? ik was al 10x weggegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
Bij mij was het zowel online als in de shop zes tot acht weken (bij vervanging van dood toestel). Dat was 23 oktober. Maar afgelopen week zeiden ze idd dat de levering nu weer wat beter op gang kwam. Zaterdag kwamen er in deze shop 15 toestellen binnen, helaas was ik nummer 18 in de wachtrij.
Oh well, het einde is bijna in zicht.
Om vervolgens weer elders in de wachtrij te staan. Bij providers met imo mindere abonnementen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zoveel geduld te hebben? ik was al 10x weggegaan.
Wachten bij VF was 2 dagen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om vervolgens weer elders in de wachtrij te staan. Bij providers met imo mindere abonnementen.
Het scheelt ook dat ik een iPad heb, heb ik toch nog de touchbeleving.
En ik ga wel proberen restitutie te krijgen vanwege het maar half kunnen gebruiken van mijn iAbonnement. Zodra ik de telefoon heb, gaat er een pittig mailtje richting T-mobile.
internet radio is killing, dan zou ik inderdaad Telfort of T-Mobile kiezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef borstmelk het volgende:
dan heb ik nog een vraagje: bij dat abonnement van vodafone zit 500MB aan internet. is dat erg weinig?
stel dat ik elke dag een paar minuten internet radio luister en een beetje internet. ben ik er dan snel doorheen?
ik ga ervan uit dat ik oa 30 mins per dag op internet zit met een iphone.
Een pittig mailtje... nou daar worden ze bang van. Maak een case aan bij de Opta en ga dan op je gemak een middagje aan de telefoon zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ga wel proberen restitutie te krijgen vanwege het maar half kunnen gebruiken van mijn iAbonnement. Zodra ik de telefoon heb, gaat er een pittig mailtje richting T-mobile.
herstel, vrijdag krijg ik mn foon, de levertijd bij t-mobile is dus anderhalve weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef mickeyD het volgende:
vooralsnog melden ze 5 weken levertijd bij een iphone abbo (online besteld)
Probeer Outfront es: http://goo.gl/IKyTh Hele maand januari nog gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef AskBrad het volgende:
Ben opzoek naar een App waarmee ik mijn Iphone kan gebruiken als een GPS tracker. maar dan wel zo dat ik vooraf zelf de route kan invoeren die gereden/gevolgd (fiets in dit geval) moet worden.. Beetje het Garmin idee.
iemand tips?
Nope, kan niet zelf een route makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer Outfront es: http://goo.gl/IKyTh Hele maand januari nog gratis te downloaden.
quote:AMSTERDAM – Windows Phone 7, het mobiele besturingssysteem van Microsoft, verspilt zelfs wanneer de telefoon niet echt gebruikt wordt grote hoeveelheden bandbreedte.
© AFP
Dat concluderen verschillende Amerikaanse media op basis van klachten van gebruikers op verschillende fora. Microsoft heeft vooralsnog niet gereageerd.
Als gevolg van het verbruik van WP7 zou de rekening voor klanten hoger kunnen uitvallen dan verwacht. Sommige gebruikers melden een verbruik van twee tot vijf MB per uur. Dat komt bovenop het dataverbruik van de klant zelf.
Volgens PC World is het niet bekend welke applicatie, of welk ander onderdeel van WP7, verantwoordelijk is voor het verbruik.
Paul Thurrot, een techjournalist die tevens schrijft voor Windows IT Pro Magazine en een eigen website heeft rondom Windows, schrijft: “Dit is een opmerkelijk probleem en ik ben geschokt dat Microsoft nog geen reactie heeft gegeven.”
ach 3D-tv's kunnen niet tegen de kou, androids sturen berichten naar de verkeerde, apple laat je verslapen, windows phones verbruiken veel data. Zo heeft elk apparaat zn gebreken. En als veel mensen ze hebben, of als het hot is berichten de media erover, is het meteen een gate. Ik gok een mug olifant verhaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Nou dat goede berichtensysteem van Android mocht er anders ook wel wezen hoor
ja dan moet je provider wel internet tethering aanbieden en voglens mij doen de NL providers dat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
Apple to add Wi-Fi hotspot to GSM iPhone with iOS 4.3 - rumor
Vodafone wel met een blox optie toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ja dan moet je provider wel internet tethering aanbieden en voglens mij doen de NL providers dat niet
Bevestigdquote:Apple to add Wi-Fi hotspot to GSM iPhone with iOS 4.3 - rumor
Nopequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef borstmelk het volgende:
http://www.jailbreak.bz/i(...)ne-4-hands-on-video/
voor jullie is dit denk ik al oud nieuws,maar ik heb er nog nooit van gehoord
komt deze nieuwe iphone ook in nederland,in februari?
I see, en die is nog niet untethered te jailbreaken. Even afwachten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Merkie het volgende:
iTunes noemt de firmwareversie in spreektaal 4.2, maar in de praktijk is het 4.2.1. Sommige iPhones zijn met firmwareversie 4.2.0 geleverd, maar deze is nooit publiekelijk ter beschikking gesteld geloof ik.
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Skv het volgende:
Ik heb niet altijd mijn pc bij me om dat ding te booten.
Batterij leeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?
Mijn iPhone synct met mijn desktop ipv mijn laptop en ik ben vaak voor langere tijd van huis, daarom wil ik 'm untethered.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
Je kunt wel booten als je iPhone een tethered jailbreak heeft, alleen doet Safari het dan bijv. niet.
Ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Nee, maar als je hem met redsn0w weer boot dan werkt alles gewoon weer. Allemaal niet zo heel veel werk, maar als je vaak onderweg bent of niet altijd een desktop of laptop tot je beschikking hebt dan wordt het wel vervelend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Wat wil je er precies mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weten jullie of er een goede visitekaartjes applicatie voor de iPhone is ?
Het liefst gratis.
Hmm het is voor een directielid van mijn werk.quote:
Speedtestquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef poiuytr het volgende:
Is er een app waarmee ik mijn snelheid van mijn wifi/ 3G kan zien? Was namelijk wel benieuwd.
Bedankt.quote:
Nee, je kunt aannemen dat de tweede "speaker" je microfoon isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
Dat inderdaad. Hier ook geen bereikproblemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef nelisb het volgende:
Hier prima. Elk antwoord kan Anders zijn.
Je zult het moeten checken in je naaste omgeving.
Waarom is dat zo speciaal, ik heb overal waar ik kom 3G (en dan ook in badkamer, kelder, zolder etc) (behalve in Helmond, maar dat is tot nu toe ook de enige plek waar ik geen 3G heb gehad met KPN)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Is heel verschillend. Ik heb hier zelfs 3G in me badkamer geloof ik
Echt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Get real?quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Ja deze is defect. Moederbord moet worden vervangen. Ik koop je defecte toestel over voor 75,-, verzendkosten voor jou. PM maar.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Fat32 issue waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 10:12 schreef Norbert704 het volgende:
Heeft iemand wel eens filmpjes van meer dan 10 minuten gemaakt?
En daarna deze willen kopiëren naar de computer?
Bij mij wil het niet
Ik wil 'm ook nog even quoten.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Hoelang heb je er op moeten wachten dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:16 schreef Copycat het volgende:
Het is bijna niet te geloven, maar mijn iPhone ligt eindelijk op me te wachten. Vanmiddag maar even ophalen. Extra stimulans om mijn lopende deadline nog sneller weg te werken.
Kwam 22 oktober met een dode iPhone terug van vakantie en heb de dag erop, zaterdag de 23ste dus, direct een nieuwe besteld. Dat zou zes tot acht weken duren ... en dat werd iets (...) langer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:32 schreef poiuytr het volgende:
Hoelang heb je er op moeten wachten dan?
Nee, dat nog net niet. Twee jaar en drie maanden, dankzij de lange wachttijd.quote:
Schandalig inderdaad. Zelf heb heb ik de telefoon op vrijdag gereserveerd en hij was dinsdagmorgen al binnenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kwam 22 oktober met een dode iPhone terug van vakantie en heb de dag erop, zaterdag de 23ste dus, direct een nieuwe besteld. Dat zou zes tot acht weken duren ... en dat werd iets (...) langer.
T-Mobile. Vriend van me heeft ook twee maanden moeten wachten op een tweetal iPhones bij zijn zakelijk abonnement. En dat was dus wel nieuw besteld en niet vervangend. Dus nieuwe klanten hebben niet automatisch weken voorrang. Dat begon ik wel te denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:44 schreef poiuytr het volgende:
Schandalig inderdaad. Zelf heb heb ik de telefoon op vrijdag gereserveerd en hij was dinsdagmorgen al binnenWelke provider heb je dan?
Zolang je straks maar niet het haasje bent danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt te synchroniseren en ik ben (per ongeluk?) gematst. Toen ik de bestelling deed, werd met verteld dat ik 230 euro moest betalen, daarvan had ik al 50 euro aanbetaald. En nu moest ik er nog maar 40 piek bijbetalen. Te eerlijk als ik ben, vroeg ik of dat wel klopte, waarop het meisje me zei dat ik vooral geen vragen moest stellen, maar snel moest betalen en er niet meer over nadenken.
Toch mooi, aangezien mijn verzekering me iets van 300 euro heeft uitbetaald. Mijn naam is vandaag verder even Haas.
Is gewoon wachtgeld geweestquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:36 schreef Copycat het volgende:
Hij ligt te synchroniseren en ik ben (per ongeluk?) gematst. Toen ik de bestelling deed, werd met verteld dat ik 230 euro moest betalen, daarvan had ik al 50 euro aanbetaald. En nu moest ik er nog maar 40 piek bijbetalen. Te eerlijk als ik ben, vroeg ik of dat wel klopte, waarop het meisje me zei dat ik vooral geen vragen moest stellen, maar snel moest betalen en er niet meer over nadenken.
Toch mooi, aangezien mijn verzekering me iets van 300 euro heeft uitbetaald. Mijn naam is vandaag verder even Haas.
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Is er ergens een overzichtje bij welke providers met welke abonnement ik welke iPhone kan kopen?
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..
Uhm, nou ik heb mijn 3Gs 16Gb een jaar geleden bij T-mobile gehaald. 2jarig contract, 300 belminuten én 300 smsjes, internet zonder datalimiet en niks bijbetalen voor het toestel. Daarmee zit ik op 45 euro per maand.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?
www.google.nlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik wil wel een iPhone, maar op hoeveel contractduur + belminuten + prijs + garantie + versie kan ik dan rekenen?
Wel een beetje ter indicatie.. Ik betaal nu 25 euro voor sim only + 500 minuten + onbeperkt internet.. Maar nu sinds whatsapp bel/sms ik niet meer zo veel.. Dus 500 minuten hoeft niet meer gok ik..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhm, nou ik heb mijn 3Gs 16Gb een jaar geleden bij T-mobile gehaald. 2jarig contract, 300 belminuten én 300 smsjes, internet zonder datalimiet en niks bijbetalen voor het toestel. Daarmee zit ik op 45 euro per maand.
Je moet echter nu al bijbetalen voor de 3Gs (bij T-mobile) tenminste.
Denk niet dat je hier zoveel aan hebt,maar wie weet.
Heb ik ook wel eens, even flightmode uit en aanzetten (of alleen wifi) en dan werkt het weer.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Copycat het volgende:
Nu krijg ik alleen wifi niet aan de praat. Laptop en iPad hebben wel verbinding met mijn netwerk, maar mijn iPhone vindt 'm niet. En zo is er altijd wat.
Mijn Wi-Fi is er spontaan mee gekapt twee week geleden. Ik kon ook geen netwerken vinden opeens en toen ik hem opnieuw had opgestart stond er opeens 'Geen Wi-Fi'. Gewoon in het grijs. Niks helpt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:53 schreef Copycat het volgende:
Nu krijg ik alleen wifi niet aan de praat. Laptop en iPad hebben wel verbinding met mijn netwerk, maar mijn iPhone vindt 'm niet. En zo is er altijd wat.
Heb ik ook al tijden last van. Tot op heden niets wat geholpen heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn Wi-Fi is er spontaan mee gekapt twee week geleden. Ik kon ook geen netwerken vinden opeens en toen ik hem opnieuw had opgestart stond er opeens 'Geen Wi-Fi'. Gewoon in het grijs. Niks helpt.
Heb je hem ook al compleet gewist en back-up terug gezet? Daar ben ik wat huiverig voor, en is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb. Hoop eigenlijk dat het toch een software-matig probleem is en dat het opgelost wordt bij de volgende update.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik ook al tijden last van. Tot op heden niets wat geholpen heeft.
Jep, compleet gewist. Ik heb er al een halfjaar last van, updates hebben niets opgelost.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je hem ook al compleet gewist en back-up terug gezet? Daar ben ik wat huiverig voor, en is het enige wat ik nog niet geprobeerd heb. Hoop eigenlijk dat het toch een software-matig probleem is en dat het opgelost wordt bij de volgende update.
Is wel genoeg hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
is 500mb data limiet genoeg? Ik heb nu een Samsung telefoon (wel een nieuwe, niet heel snel) en zit bij Ben.. Zit altijd binnen mijn bundel (geen idee hoe groot die is) en het internet zelf is ook langzamer volgens mij..
Dus hebben jullie 500mb of 1gb? En is dat genoeg?
Heel apart.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jep, compleet gewist. Ik heb er al een halfjaar last van, updates hebben niets opgelost.
Ook als je niet veel thuis bent (zeg maar bijna niet) dus ook de hele dag e-mailt, uitzendingen bekijkt, etc?quote:
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.quote:
Uhm, ja hij is sowieso wel redelijk snel leeg maar ik gebruik hem ook de hele dag. Weet niet of er echt verschil is, volgens mij niet. Vind het sowieso een raar probleem.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.
Nee, als je er veel uitzendingen op kijkt dan nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ook als je niet veel thuis bent (zeg maar bijna niet) dus ook de hele dag e-mailt, uitzendingen bekijkt, etc?
Het is voor mij nog al abstract, sorry hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, als je er veel uitzendingen op kijkt dan niet
5 uur muziek luisteren en dan is hij al voor een groot deel leeg? Dat vind ik nog niet eens zo gek, vind het eerder knap van je toestel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar is bij jou sindsdien je batterij ook heel snel leeg? Dat is bij mij ook het geval namelijk. Ik heb de 3G nog en wanneer ik 5 uur muziek luister is hij al voor een groot deel leeg. Moet vaak overdag ff bijtanken.
Ik zit boven de gb.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
is 500mb data limiet genoeg? Ik heb nu een Samsung telefoon (wel een nieuwe, niet heel snel) en zit bij Ben.. Zit altijd binnen mijn bundel (geen idee hoe groot die is) en het internet zelf is ook langzamer volgens mij..
tjah das is per persoon verschillend, ik zit nu op 600mb (14de van de maand) dus als ik 1gb zou hebben zou ik nog 400mb mogen verbruiken in 17dagen, kom ik er overheen betaal ik 10euro extra voor de volledige 1gb (ook al gebruik ik er maar 100kb van).quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Vraagje:
dat was ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:38 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pooooee. Volgens mij is er in deze reeks ooit een Excel schema geplaatst met het één en ander naast elkaar. Wie dat heeft gepost en wanneer zou ik niet weten..
telfort is bij een 16 gb iphone 4 "300" abbonement goedkoper uit,dan t-mobile bij een "150",hoe kan dit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:03 schreef skittelman het volgende:
[..]
tjah das is per persoon verschillend, ik zit nu op 600mb (14de van de maand) dus als ik 1gb zou hebben zou ik nog 400mb mogen verbruiken in 17dagen, kom ik er overheen betaal ik 10euro extra voor de volledige 1gb (ook al gebruik ik er maar 100kb van).
Als ik niet een super relaxt van abonnement van vodafone had gehad had ik Telfort of T-mobile gekozen. En qua dekking en snelheid v/h internet Telfort.
[..]
dat was ik
[ afbeelding ]
eerste 9mnd helft van de prijs, zal hem morgen ff aanpassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:11 schreef borstmelk het volgende:
[..]
telfort is bij een 16 gb iphone 4 "300" abbonement goedkoper uit,dan t-mobile bij een "150",hoe kan dit?
ah ok,cool. thxquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:12 schreef skittelman het volgende:
[..]
eerste 9mnd helft van de prijs
moet eerlijk zeggen dat ik niet compleet neutraal ben, maar feit is: sneller internet (ik weet dat ze anders adverteren maar heb uit eigen ervaring gemerkt dat de constante snelheid *dus niet de piek snelheid* bij Telfort hoger ligt.)quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:13 schreef borstmelk het volgende:
[..]
ah ok,cool. thx. waarvoor zou ik eigenlijk beter kunnen gaan,t-mobile of telfort? en dan meer service/bereik,niet de prijs.
klinkt tof,ik hoor hier en daar van die slechte verhalen over t-mobile,en ik heb al eerder een telfort abbo gehad en was daar ook erg blij mee...ik denk dat telfort hem dan word.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:16 schreef skittelman het volgende:
[..]
moet eerlijk zeggen dat ik niet compleet neutraal ben, maar feit is: sneller internet (ik weet dat ze anders adverteren maar heb uit eigen ervaring gemerkt dat de constante snelheid *dus niet de piek snelheid* bij Telfort hoger ligt.)
Daarnaast is hij bij de Telfort gewoon uit voorraad leverbaar, beter bereik (kpn netwerk) krijg je een sms als je bundel in gaat, als je op de helft zit, en als hij bijna op is.
minimaal tot 1feb maar waarschijnlijk tot 1 aprilquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:17 schreef borstmelk het volgende:
[..]
klinkt tof,ik hoor hier en daar van die slechte verhalen over t-mobile,en ik heb al eerder een telfort abbo gehad en was daar ook erg blij mee...ik denk dat telfort hem dan word.
weet je ook tot hoe lang die actie loopt. dat van eerste 9 maanden 19.99?
ah mooi,dan heb ik nog wat tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
minimaal tot 1feb maar waarschijnlijk tot 1 april
Waarom bestel je hem niet gewoon hier? Dan heb je hem maandag of dinsdag in huis. Snap het echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke iPhone 4 besteld bij T-Mobile. Volgens de winkel 2-3 weken : D.
Ook meteen hoesjes besteld bij Dealextreme
Nee. Creditcard of Click&Buy. Click&Buy kun je aanmaken als je een iTunes account aanmaakt volgens mij. Dan betaal je daar mee en wordt het van je rekening afgeschreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Parvus het volgende:
Ik wil een app kopen via m'n iPhone 4 en dan vraagt ie om betaalgegevens. Gegevens staan allemaal ingevuld (creditcard op 'geen'), maar als ik dan 'gereed' kies vraagt ie het opnieuw. Creditcard is toch niet nodig? Kan toch gewoon via m'n telefoonrekening afgerekend worden.. Of hoe werkt dat?
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nogquote:
Tof man, ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nog
Ik wel, dus bedanktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Skv het volgende:
Vet! Ik gebruik Fok! bijna nooit vanaf mijn telefoon, maar het ziet er wel chique uit!
PHP, xHTML, CSS?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik wel, dus bedanktedit: *oh, jij was fyah niet
verkeerd gekeken, ik dacht al, wie maakt er zoiets als die zelf er nooit gebruik van maakt
*
Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar welke talen heb je hier allemaal voor moeten gebruiken?
html5, css3, php en dus ook smarty. De engine van de oranje layout was best wel goed, dus die heb ik aangevuld en de weergave is compleet gesloopt en heropgebouwd. En natuurlijk photoshop voor het concept te tekenen en fireworks voor de icoontjes. Al heb ik het meeste ontwerp gewoon in Coda gemaakt, rechtstreeks in css. css3 kent erg veel grafische truukjes zoals die afrondingen, tekstballonnetjes, schaduws etc. Dus waarom voor elke grafische wijziging eerst photoshop openenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik wel, dus bedankt
Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar welke talen heb je hier allemaal voor moeten gebruiken?
Ah chill.. Ik moet me maar eens gaan verdiepen in HTML 5 en CSS 3 als ik hoor wat voor voordelen het met zich meebrengt. Hoor veel goede verhalen maar had het zelf onderschap wat betreft de nieuwe functionaliteitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef fyah het volgende:
[..]
html5, css3, php en dus ook smarty. De engine van de oranje layout was best wel goed, dus die heb ik aangevuld en de weergave is compleet gesloopt en heropgebouwd. En natuurlijk photoshop voor het concept te tekenen en fireworks voor de icoontjes. Al heb ik het meeste ontwerp gewoon in Coda gemaakt, rechtstreeks in css. css3 kent erg veel grafische truukjes zoals die afrondingen, tekstballonnetjes, schaduws etc. Dus waarom voor elke grafische wijziging eerst photoshop openenEr worden erg weinig images gebruikt, bijna alles wat je ziet wordt in css door je telefoon on the fly getekend. Gradients, shadows, popups, forumicoontjes etc..
Wow ziet er goed uit man!!! Nice job!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:48 schreef fyah het volgende:
Eindelijk is ie klaarGetest voor iPhone4, dus even schaamteloos reclame maken in dit topic.
[ afbeelding ]
Voor minder dan 1000 euro ga je echt al bij studenten ofzo moeten kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Zitten hier developers overigens? Ik wil een app laten maken, maar als ik bij de 'grote developers' ga kijken, willen ze allemaal meer dan 1000 Euro hebben.
Het hoeft niet al te dynamisch te zijn, dus het zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je zoekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Zitten hier developers overigens? Ik wil een app laten maken, maar als ik bij de 'grote developers' ga kijken, willen ze allemaal meer dan 1000 Euro hebben.
Het hoeft niet al te dynamisch te zijn, dus het zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Ik ben zelf ook student, dus dat lijkt me prima. Moet er alleen eentje vinden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor minder dan 1000 euro ga je echt al bij studenten ofzo moeten kijken
Alle content is al gereed, moet alleen in een leuk jasje gegoten worden en een paar extra features ingebouwd..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je zoekt?
En nee ik ben geen iPhone developer, doe mij maar web applicaties.
Wat voor 'app' wil je hebben dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Nice Fyah
Is het trouwens ook mogelijk om een snelkoppeling op je "bureaublad" neer te zetten zodat het een applook krijgt?
Sites als Betfair hebben dat bijvoorbeeld, gaat dat ook lukken bij de fok website?
Zeker, hoewel het mobile er niet eens onder had gehoeven lijkt me, aangezien het al op je mobiel staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenleuk genoeg? [mobile] TouchPhone forum layout voor touchscreens #4
Ja dat icon krijgt bij de volgende update ook wel een update, maar dat mobile moet forum worden, want stel dat ik dit jaar nog met een mobiel fobo kom ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker, hoewel het mobile er niet eens onder had gehoeven lijkt me, aangezien het al op je mobiel staat
Maar ziet er mooi uit!
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Nouja, ik ken ook wel iemand die je voor 2000 iets leuks neerzet als iPhone of webapp, maar dan moet je natuurlijk geen twitter voor iPhone verwachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenleuk genoeg? [mobile] TouchPhone forum layout voor touchscreens #4
Tja, ik heb dat rechtse spatje er al afgewist maar ik kan toch niet met een compleet nieuw logo komen. Dat kan ik wel, maar dan is het zo inconsistent. Een nieuw fok logo moet dan op alle subsites verschijnen. Danny heeft wel interesse voor een nieuw logo als het een héél goed logo is, yvonne vindt het huidige het beste en eigenlijk niemand heeft een beter logo gemaakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.
Maar het FOK! logo is dan ook uberhaupt schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.
Ok, logischquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja dat icon krijgt bij de volgende update ook wel een update, maar dat mobile moet forum worden, want stel dat ik dit jaar nog met een mobiel fobo kom ofzo
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.
Precieze inhoud ga ik hier uiteraard niet neerzetten. Tenzij je een developer bent natuurlijk, dan kunnen we wellicht per PM wat bespreken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat voor 'app' wil je hebben dan?
Maar je bedoelt dus dat je een iPhone developer zoekt? Want er is uiteraard een verschil tussen een webapplicatie (met eventueel mobiele lay-out) en een iPhone app.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.
Succes met het vinden van een developer voor 1000 euro.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.
We hebben al een webapplicatie, maar willen dit omzetten naar een 'echte' iPhone-app, om marketingtechnische redenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dus dat je een iPhone developer zoekt? Want er is uiteraard een verschil tussen een webapplicatie (met eventueel mobiele lay-out) en een iPhone app.
Heb twee aanboden staan van om en nabij de 1200. Het is een bij-product en ik kan er derhalve maar een beperkt bedrag aan uitgeven, anders gaat het wel heel erg aan het marketingbudget vreten. Heb me ook maar even op wat Indiase freelancer-websites ingeschreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een developer voor 1000 euro.
Denk dat een slechte iphone applicatie meer gezichtsverlies oplevert dan als je er geen hebt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Skv het volgende:
[..]
We hebben al een webapplicatie, maar willen dit omzetten naar een 'echte' iPhone-app, om marketingtechnische redenen.
[..]
Heb twee aanboden staan van om en nabij de 1200. Het is een bij-product en ik kan er derhalve maar een beperkt bedrag aan uitgeven, anders gaat het wel heel erg aan het marketingbudget vreten. Heb me ook maar even op wat Indiase freelancer-websites ingeschreven.
Zoals ik al zei, het moet een statisch ding worden met de tekst als belangrijkste onderdeel. Al die content (en de logo's en een voorbeeldapplicatie als webapp) is al af. Er moet alleen een lay-out omheen geknutseld worden! Ik heb boem-dikkie het verhaal uit de doeken gedaan, ben benieuwd wat hij er van denkt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Alxander het volgende:
[..]
Denk dat een slechte iphone applicatie meer gezichtsverlies oplevert dan als je er geen hebt..
Puik werk! Ik heb de beta al meerdere malen gezien en bezocht. Wat een verandering!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nog
Nee volgens mij ook nog nietquote:
Als je Nederlandse berichten typt, is het wel zo handig de spellcheck ook op Nederlands te zettenquote:Op zondag 16 januari 2011 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat dom van me dat ik 'godsnaam' typ, het moet natuurlijk Godavari zijn.
Nederlands doet 'ie dat net zo hard hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 13:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als je Nederlandse berichten typt, is het wel zo handig de spellcheck ook op Nederlands te zettenIn dat plaatje staat ie op engels.
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:39 schreef mickeyD het volgende:
is t een HOAX?
http://forum.iculture.nl/(...)kvrij-officieel.html
ik heb hem net 2 dagen, ik wacht maandag (meer nieuws) wel ff af..quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.
Waarom zou je het afwachten? Het is onmogelijk om een iPhone te bricken.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zou wel een uitkomst zijn voor mijn iPhone 4. Wacht het nog even af allemaal. Wil niet met een iPhone zitten waar ik niets mee kan.
dat kan dus gratis en door iedereen? Ik heb alleen wat moeite met het invoeren van een andere simkaart, heb verder geen microsims.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:19 schreef mickeyD het volgende:
t staat ook gewoon op de T-mobile site nu
http://toestelhulp.t-mobi(...)imlock-verwijderen/1
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:25 schreef TheGeneral het volgende:
Damn de fok! iPhone versie is cool
fyah![]()
Vreemd idd.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.
Vreemd. Daar heb ik hier geen last van.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Alleen apart dat mijn instellingen gewist zijn sinds ik op mobiel ben ingelogd. Mijn 'achtergrond'-kleur bij mijn eigen posts zijn weg en de achtergrondkleur van het forum is ook opeens gereset. Plus dat er nog ongeveer twee keer de breedte van de lay-out aan de rechterkant zit als ik hem op mijn iPhone bekijk.
Je kunt laatste reactie instellen in je opties.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Skv het volgende:
Ik zit in de MyAT op mobiel geen usernames en laatste updates. Plus dat alles nu heel irritant weergegeven wordt met van die tekstbalonnetjes, ik vond de oude fijner omdat die veel simpeler was. Al die ingewikkelde acties met bookmarken en smiles e.d. wil ik niet eens gebruiken op mijn telefoon. Iets zonder al te veel poespas wat gewoon simpel en snel werkt is het belangrijkst. Blijft de oude lay-out wel gewoon beschikbaar?
Heb je op je mobiel al opties aangepast?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Vreemd. Daar heb ik hier geen last van.
Nee, ik ben daar nog niet in geweest.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Heb je op je mobiel al opties aangepast?
Hier nu hetzelfdequote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Pardon?quote:Op zondag 16 januari 2011 16:26 schreef Skv het volgende:
Ik blijf er bij dat al die extra frutsels behoorlijk onhandig zijn op zo'n klein scherm. Wat boeit een PI nou?
En een groot gedeelte op FOK! kan de helft van de geplaatste posts niet meer lezen.quote:Op zondag 16 januari 2011 17:20 schreef Skv het volgende:
Ik gebruik ze niet vaak en het vult de helft van je scherm. Ik vind een compacte en overzichtelijke lay-out persoonlijk prettiger.
De 16GB kost ¤649,00 en de 32GB kost ¤749,00quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Skv het volgende:
Ik moest 280 bijbetalen. Is toch niet zo raar? Die dingen kosten los rond de 900 Euro.
¤900quote:Op zondag 16 januari 2011 20:44 schreef Skv het volgende:
Ik moest 280 bijbetalen. Is toch niet zo raar? Die dingen kosten los rond de 900 Euro.
Toen ik dat kreng nam waren de prijzen hoger (eerste dag dat 'ie uitkwam in Nederland), was toen niet los te verkrijgen in NL.quote:Op zondag 16 januari 2011 20:53 schreef braddofiel het volgende:
[..]
De 16GB kost ¤649,00 en de 32GB kost ¤749,00
http://www.vodafone.nl/iphone/abonnementen_voor_iphone
Die prijs van ¤900 is derhalve dus totaal irrelevant omdat hierop de officiële prijzen van abonnementen niet zijn gebaseerd.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Toen ik dat kreng nam waren de prijzen hoger (eerste dag dat 'ie uitkwam in Nederland), was toen niet los te verkrijgen in NL.
Wat loop je nou te zeiken, vent, ik zeg alleen dat toen ik dat kreng kocht ik de aanbetaling niet zo veel vond.quote:Op zondag 16 januari 2011 21:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die prijs van ¤900 is derhalve dus totaal irrelevant omdat hierop de officiële prijzen van abonnementen niet zijn gebaseerd.
Ik denk dat de enige optie is om in de tussentijd een Vodafone prepaid aan te schaffen, met daarbij Internet blox (10 e p/maand). Maarja, dan betaal je voor niks je T-Mobile abo. Volgens mij welke optie je ook kiest het kost je dan wel geld...quote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Swatch het volgende:
Mag ik jullie iets vragen? Mijn abonnement bij T-mobile loopt tot 21 april. Ik zou deze week al een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Ik wil graag naar Vodafone met een iPhone 4. Ik heb nu geen internet bij m'n abonnement en het Vodafone abbo gaat dan pas in april in. Is er een mogelijkheid om in de aankomende 3 maanden toch gebruik te kunnen maken van mn iPhone (met internet)? Heb geen Wifi...
En als je over je datalimiet zit, wat gebeurt er dan? Betaal je bij, krijg je langzamer internet of helemaal geen internet meer?
Het slaat gewoon nergens op wat je zegtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat loop je nou te zeiken, vent, ik zeg alleen dat toen ik dat kreng kocht ik de aanbetaling niet zo veel vond.
[/quote]Bedankt voor je reactie. Ik denk, misschien is er een oplossing waar ik niks vanaf weet. Omdat ik me niet kan voorstellen dat iedereen braaf z'n abonnement uitzit haha...ik wil nu die iPhone ;-)quote:Op zondag 16 januari 2011 21:43 schreef Swatch het volgende:
[..]
Ik denk dat de enige optie is om in de tussentijd een Vodafone prepaid aan te schaffen, met daarbij Internet blox (10 e p/maand). Maarja, dan betaal je voor niks je T-Mobile abo. Volgens mij welke optie je ook kiest het kost je dan wel geld...
Bedankt voor je reactie. Ik denk, misschien is er een oplossing waar ik niks vanaf weet. Omdat ik me niet kan voorstellen dat iedereen braaf z'n abonnement uitzit haha...ik wil nu die iPhone ;-)quote:
Nee dat hoeft niet. Je doelt op de nieuwe mobiele lay-out? Hij staat bovenaan in het midden gewoon.quote:Op maandag 17 januari 2011 00:08 schreef nelisb het volgende:
Moet in op m'n iPhone en iPad weer tvp gaan plaatsen? Kan de volg topic knop nergens vinden
je kan bij je huidige t-mobile abo gewoon internet nemen tot 21april. micro-sim vragen en dan bij vodafone een iphone nemen kan je gewoon internettenquote:Op zondag 16 januari 2011 21:36 schreef Swatch het volgende:
Mag ik jullie iets vragen? Mijn abonnement bij T-mobile loopt tot 21 april. Ik zou deze week al een nieuw abonnement af kunnen sluiten. Ik wil graag naar Vodafone met een iPhone 4. Ik heb nu geen internet bij m'n abonnement en het Vodafone abbo gaat dan pas in april in. Is er een mogelijkheid om in de aankomende 3 maanden toch gebruik te kunnen maken van mn iPhone (met internet)? Heb geen Wifi...
En als je over je datalimiet zit, wat gebeurt er dan? Betaal je bij, krijg je langzamer internet of helemaal geen internet meer?
3G: 11 July 2008quote:Op maandag 17 januari 2011 14:20 schreef Netsplitter het volgende:
Iemand enig idee wanneer de v5 uit zou kunnen gaan komen?
4Gquote:Op maandag 17 januari 2011 14:35 schreef poiuytr het volgende:
[..]
3G: 11 July 2008
3GS: 19 Juni 2009
4G: 24 Juni 2010
1 | Hiermee machtig ik ClickandBuy om de te betalen bedragen voor het gebruik van de aanbiedingen van firma iTunes in naam van firma iTunes te incasseren. |
1 2 3 | Betaal gemakkelijk met ClickandBuy Easy Collect U heeft reeds latere betalingen geautoriseerd. |
Dat probleem had ik een paar dagen geleden ook. Gewoon een mailtje sturen naar iTunes support afdeling, zij verhelpen het dan voor je. Het schijnt een bekend probleem te zijn van de iTunes Store.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef Parvus het volgende:
Ok help iemand?
in iTunes klik ik op een app om te kopen. Dit scherm verschijnt:
[ afbeelding ]
Hier vul ik m'n gegevens in en klik vervolgens op 'betaalgegevens'
Dan verschijnt dit scherm
[ afbeelding ]
Hier klik ik op 'Click and Buy' en dan op 'Ga door' en hij gaat naar de site van Click and Buy.
Ik heb al een account aangemaakt op deze site.
[ code verwijderd ]
Hier klik ik op "Bevestigen" en zie dan de melding
[ code verwijderd ]
Hier klik ik dan op "Verder".. Site stuurt me terug naar iTunes en kom ik weer uit bij dit beginscherm :/
[ afbeelding ].
En vervolgens gebeurt er verder niks... Click and Buy account is ook al geverifieerd enzo.
wtf? :-/
Hehe held! Dat werkt inderdaad thanksquote:Op maandag 17 januari 2011 19:30 schreef zomer86 het volgende:
Ik weet de oplossing, maak je internet explorer even de standaard browser en probeer het dan nog een keer. Heb dit probleem ook lange tijd gehad, dit lost het op. Met OS X weet ik het niet zo snel, want die gebruik ik bijna nooit met iTunes.
Steek jouw kaart erin en probeer het. Niet meteen vragen, gewoon eerst proberen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef LorM het volgende:
Geachte Fok!kers,
Mijn vader heeft vandaag bij zijn KPN abbo een Iphone 4 gekregen, alleen hoeft hij hem niet. Ik zit zelf bij Vodafone en ik vroeg me af of ik de telefoon gewoon kan gebruiken, of zit er een simlock op. Zo ja, is deze simlock makkelijk er af te halen?
Bij voorbaat dank,
LorM
Alsof iedereen een micro simkaart gebruiktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 08:35 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Steek jouw kaart erin en probeer het. Niet meteen vragen, gewoon eerst proberen.
Er zijn wel tuts te vinden hoe je een normale sim kaart kan verbouwen, lees verknippen, naar het micro sim formaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 10:33 schreef LorM het volgende:
Het probleem is dat er een mini sim in moet, deze heb ik nog niet.
Alle iPhones 4's die nu gaan uitkomen in NL zijn simlock vrij, dus die van KPN ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 02:09 schreef LorM het volgende:
Geachte Fok!kers,
Mijn vader heeft vandaag bij zijn KPN abbo een Iphone 4 gekregen, alleen hoeft hij hem niet. Ik zit zelf bij Vodafone en ik vroeg me af of ik de telefoon gewoon kan gebruiken, of zit er een simlock op. Zo ja, is deze simlock makkelijk er af te halen?
Bij voorbaat dank,
LorM
Je moet gewoon elke keer een stukje eraf knippen, zo doe ik het elke keer nog nooit mislukt. Gewoon om de chip heen knippen, en dan net zo lang stukjes aan de zijkant eraf halen totdat die past.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 11:24 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Er zijn wel tuts te vinden hoe je een normale sim kaart kan verbouwen, lees verknippen, naar het micro sim formaat.
Bij vodafone is dat alleen bijzonder kut, omdat microSIM-formaat kleiner is dan de chip die op een gewone SIM zit.. Dus moet je toch in die chip gaan zitten knippen. Terwijl je net zo makkelijk ook even de vodafone-shop in kunt lopen en een MicroSIM kunt laten activeren. Gratisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 12:51 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Je moet gewoon elke keer een stukje eraf knippen, zo doe ik het elke keer nog nooit mislukt. Gewoon om de chip heen knippen, en dan net zo lang stukjes aan de zijkant eraf halen totdat die past.
Ja weet ik, maar ik woon in een hol wat geen Vodafone, KPN of whatever shop heeft. Dus dan is knippen wel the way to go, anders moet je weer weken wachten op zo'n micro-sim via de post.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 13:04 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Bij vodafone is dat alleen bijzonder kut, omdat microSIM-formaat kleiner is dan de chip die op een gewone SIM zit.. Dus moet je toch in die chip gaan zitten knippen. Terwijl je net zo makkelijk ook even de vodafone-shop in kunt lopen en een MicroSIM kunt laten activeren. Gratis
Ik snap eigenlijk nog steeds niet waarom er zo'n onderscheid is tussen verschillende landen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
quote:5:08PM iPhone is killing it in enterprise, is what we're hearing.
Spot on.quote:5:32PM Q: How do you view the iPad's competitors?
5:34PM A: Tim -- if you look at what's out there today, there's not much. There's the ones that use Windows, they're generally big and heavy and expensive. They have weak battery life, they require a keyboard and style. Customers are just frankly not interested. Then you have Android tablets, and the operating system wasn't designed for tablets. Google has said this, this isn't just Apple saying this. That means you have the size of a tablet that just isn't reasonable for what we call a 'real tablet experience.' That's just a scaled-up smartphone, which is a bizarre product category. If you do a side-by-side with an iPad, you'll pick an iPad.
Even snel binnenhalen dan, een US account heb je zo gemaaktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Microsoft OneNote is uitgebracht in de US Appstore: tijdelijk gratis, maar dus wel US iTunes account nodig.
Hey!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:10 schreef dill het volgende:
Ik heb vandaag mijn iPhone 4 binnen gekregen
Drie vraagjes die jullie wellicht kunnen beantwoorden. Ik zoek nog een goede wifi-finder, een goede data-verbruik app en ik vroeg me af of iemand weet of je de levels die je in Angry Birds hebt gehaald op een andere iPod of iPhone kunt unlocken nadat je de game hebt overgezet? Moet nu alle levels opnieuw gaan doen...
Thanx!
quote:Je mag de mobiele telefoon niet gebruiken voor VoIP, SMoIP of als modem voor een pc, laptop of tablet. Wil je toch gebruikmaken van VoIP en SMSoIP? Activeer dan de 'Internet Bellen BloX' (beschikbaar voor abonnementen van ¤ 39,50 en meer).
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
Als Vodafone daar tegen mij ook maar één keer over zou klagen, was ik daar meteen weg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
Heeft iemand hier btw ooit al eens problemen gehad door Whatsapp te gebruiken bij een vodafone Iphone abo?
Ikzelf gebruik het al maanden heb nog nooit iets hierover gehoord, maar een collega is bang dat ze bij Vodafone gaan zeiken omdat in hun voorwaarden het volgende staat:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je betaalt toch voor je internet abonnement?
Nja, ik betaal gewoon voor mijn sms en belminuten. Ik maak ze bij langer na niet op, dat is dan toch mijn probleem?quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:46 schreef NJ het volgende:
[..]
En wat valt onder sms over IP? Een smsje via een website zou daar onder kunnen vallen, maar whatsapp verschilt maar bar weinig van MSN, Twitter of mail. Dan zou dat ook allemaal niet mogen.
Je collega maakt zich druk om niks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 13:37 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Dacht ik ook. Het is immers een besturingsscherm en heeft het software nodig. En als er een iOS iPhone 4 software voor nodig is acht ik die kans ook zeer klein.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Die kans acht ik zeer klein....
waar een wil is...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef o.us het volgende:
Denken jullie dat het lukt om een Retinascherm in een 3GS in te bouwen? Idee van een vriend van me, hij wilt geen 500 uitgeven aan een nieuw telefoon en wilt alleen de retina display.
Software is pas de volgende stap.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:44 schreef o.us het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Het is immers een besturingsscherm en heeft het software nodig. En als er een iOS iPhone 4 software voor nodig is acht ik die kans ook zeer klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |