720p HD = 446MB (6 minuten)quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Paul het volgende:
Stel je maakt een HD filmpje van 1 min, hoeveel mb ben je dan kwijt?
~90 MB per minuut. 2.6GB per half uur.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:03 schreef Paul het volgende:
Stel je maakt een HD filmpje van 1 min, hoeveel mb ben je dan kwijt?
oooh dan moet je idd wel erg veel filmen om hem vol te maken, zag deze trouwensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 10:08 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
~90 MB per minuut. 2.6GB per half uur.
http://whenwillapple.com/(...)eo-should-i-go-32gb/
NJ bedankt. Ga zo er mee aan de slag.quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:39 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan moet je heel simpelweg hun mailadres niet invullen in Outlook.
En als je drie telefoonnummers hebt, kan je die alledrie onder één contact plaatsen. Nog simpelerer.
Dus contact NJ
Telefoon 06-2848484848
Huistelefoon 010-485645864
Buitenland +007618843183
Mail NJ@fok.nl (LET OP DIT HOEFT DUS NIET INGEVULD TE WORDEN)
Verjaardag: 11-04-1900
Enzovoort, enzovoort.
Is niet eerlijk...Misschien nog ff een keer proberen. Misschien is het door een update van de firmware wel mogelijk nu. Nog niet weer getestquote:
Graties.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 23:30 schreef braddofiel het volgende:
Ik heb dus een iPhone 4 bij vodafone, met het iPhone 200 abonnement.
Maar om 400 smsjes per maand te kunnen sturen moet ik eerst het volgende doen volgens de site:
" "dubbel sms aan" naar 4000 "
Is dit nou gewoon volledig gratis, en kom ik straks niet voor verassingen te staan ofzo?
Oke gedaanquote:
Ben er echter héél zeker van dat dit pas de eerste keer is dat ik de verdubbelaar aanzette?quote:Vodafone info: U heeft zich al aangemeld voor BloX Dubbel SMS.
Ik ook niet. Sowieso al ondertussen zoveel over elke maand dat ik nu bij elke maand weer aan de 600 belminuten én smsjes zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:49 schreef NJ het volgende:
Sinds Whatsapp door meer mensen gebruikt wordt, kom ik niet meer aan m'n aantal smsjes.
Huh dus je belt juist wel veel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook niet. Sowieso al ondertussen zoveel over elke maand dat ik nu bij elke maand weer aan de 600 belminuten én smsjes zit.
Nee, ook niet. Ik heb al vanaf het begin van mijn abonnement elke keer minuten en smsjes over. Dat heeft zich op een gegeven moment opgestapelt tot 600 (maximaal) en aangezien ik niet elke maand aan de 300 minuten en smsjes kom en ik er wel elke maand weer 300 bij krijg komt dat dus weer elke maand weer uit op 600 minuten en smsjes.quote:
Ik had geen netwerkproblemen. Misschien een foutieve sim?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:36 schreef KneusTeun het volgende:
Me vriendin had gister de hele dag geen netwerk bij t-mobile...
Ze heeft gebeld en ze hadden geen idee wat het kon zijn, iemand dit ook wel is gehad daar?
wat is er precies gebeurd? ik wil namelijk een abbo nemen bij t-mobilequote:Op vrijdag 31 december 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Ik ga een restitutieclaim indienen bij T-mobile. Gisteren weer even bij de winkel geweest, nog steeds geen enkele schot in de zaak en ondertussen betaal ik maandelijks wel door voor een prijzig abonnement waar ik nog niet de helft van kan gebruiken.
En de bal steeds terugspelen naar de slechte levering door Apple, wordt ook treurig. ik durf erom te wedden dat ze een nieuwe klant niet minimaal tien (!!!) weken laten wachten op een toestel.
Mijn geduld is nu echt op. Hoezeer men ook zegt mijn frustratie te begrijpen. Daar koop ik niks voor.
maar is het wel zo dat als ik bijv 1 smsje verstuur dat ik dan ook 1 bel minuut kwijt ben? en is dat anders voor t-mobile?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:14 schreef FullEnergy het volgende:
Wrong. Bij Vodafone heb je én je belminuten én je smsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |