Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma danquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:41 schreef o.us het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik de bedenker van MyWi echt kan pijpen gewoon? Ge-wel-dige applicatie, razendsnel internet hier op de trein. Ik kan alles (aan YT durf ik niet aan te wagen maar das persoonlijk) Ben dus altijd van internet voorzien, echt grandioos gewoon!
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:55 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Kan je dat uitleggen, wat doet dat programma dan
Ja, en eind juli in de winkels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 22:32 schreef Adrenaline0182 het volgende:
Wacht dan even op de iPad 2 die volgende maand komt!
Verwacht ik hier (Londen) wel in april/mei eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef borstmelk het volgende:
[..]
maar is het wel zo dat als ik bijv 1 smsje verstuur dat ik dan ook 1 bel minuut kwijt ben (vodafone)? en is dat anders voor t-mobile?
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.quote:
ah cool,thx manquote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.
Nog een voordeel van Vodafone: Alle belminuten die je niet gebruikt neem je mee naar je volgende maand (is 2 maanden geldig) Stel dat je uit je 200 belminuten slechts 100 belt, heb je de volgende maand 300 belminuten.
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:59 schreef o.us het volgende:
[..]
Het maakt van jouw telefoon een Wifihotspot. Met naam en een WEP-sleutel die je zelf mag verzinnen zodat alleen jij er gebruik van kan maken. Gewoon een mobiele draadloze modem, net als thuis of een ander Wifihotspot. Zit in de trein nu, met T-Mobile (heeft geen datalimieten en van minder snel internet als ik veel heb verbruikt ga ik niet van janken) in de trein van Rotterdam naar Eindhoven. Ik rij net langs Tilburg en heb altijd goed snel internet gehad en de tijd vliegt echt razend snel.
Ohja, je kan zien hoeveel MB je aan gegevens hebt gedownload en geupload. Handig als je een datalimiet hebt. En het draait gewoon door als je uit de app gaat en je foon locked (Dan verbruikt het minder batterij). Je kan 'm gewoon handmatig uit en aanzetten.
Kan je verkrijgen in Cydia.
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Heb op de 4 geen cydiaquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis wegquote:Op zondag 9 januari 2011 10:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Het is het geld waard, geloof me. Ik dacht ook eerst zo.
Joh, maar dat hou ik toch liever voor mezelf.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Gewoon een goede repo vinden kuch xsellize kuch daar geven ze die apps alsnog gratis weg
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.quote:Op zondag 9 januari 2011 10:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze in Cydia ook nog geld durven te vragen :/
Op je iPhone?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:49 schreef Alxander het volgende:
[..]
Inderdaad, gelukkig heb ik er geen last van, want ik gebruik Android.
Wat is springboard?quote:Op zondag 9 januari 2011 14:38 schreef mie_at_work het volgende:
Voor mensen met een iPhone 3GS en 4, die RTL uitzending gemist willen zien is dit wel interessant:
- Het is een web-app en te bereiken via rtlgemist.jeffreywashere.nl. Als je hem toevoegt aan je springboard opent de app gewoon als een echte app.
Vond ik op iPhoneclub en het werkt uitstekend+ het is gratis
Neuh, lees de comments eens.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:29 schreef mickeyD het volgende:
dat kan nog niet lees ik
http://blog.top-motion.be(...)by-step-video-guide/
*ninja edit: of wel?
http://www.phonesreview.c(...)ilbroken-iphone-3gs/
Als je een 3G hebt, dan kun je updaten tot de laatste versiequote:Op zondag 9 januari 2011 13:44 schreef LeNick het volgende:
Wat is de nieuwst mogelijke fw versie waarmee je een iPhone 3G kan jailbreaken én unlocken?
Ik zit nu nog op 3.1.2 en wil toch wel naar minimaal 4! Maar heb er zelf geen verstand meer van omdat ik al maanden niks volg wat dit betreft..
Ja 4.0 was en is superlangzaam op een 3G maar ik las dat het verbeterd is op 4.1 en 4.2?quote:Op maandag 10 januari 2011 09:58 schreef Albert86 het volgende:
Ik ga mijn 3G iig niet meer jailbreaken. Heb hem een tijdje op jailbreak gehad, maar m;n telefoon werd zo traag als dikke stront in een trechter. En moet zeggen dat ik nu na ongeveer 6 maanden de jailbreak nog niet gemist heb
Wel wat beter maar alsnog is het niet meer wat het geweest was.quote:Op maandag 10 januari 2011 15:04 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Ja 4.0 was en is superlangzaam op een 3G maar ik las dat het verbeterd is op 4.1 en 4.2?
In itunes al die nummers even selecteren, rechtmuisknop en dan info tonen (zoiets) en dan kun album naam invoeren, nadat je dit gedaan hebt vallen ze onder het zelfde album.quote:Op maandag 10 januari 2011 16:35 schreef SemperFii het volgende:
Als ik albums op mijn Iphone 4 zet kan ik deze niet als albums afspelen maar alleen losse nummers, dit vind ik nogal vervelend. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
bijna goedquote:Op zondag 9 januari 2011 01:07 schreef FullEnergy het volgende:
[..]
Heb dit expliciet gevraagd bij de Belcompany waar ik m'n iPhone 4 met Vodafone abonnement heb gehaald, en zij vertelden mij dat de getoonde belminuten én sms-jes bij het abonnement ook daadwerkelijk hetgeen is wat je mag gebruiken.
Nog een voordeel van Vodafone: Alle belminuten die je niet gebruikt neem je mee naar je volgende maand (is 2 maanden geldig) Stel dat je uit je 200 belminuten slechts 100 belt, heb je de volgende maand 300 belminuten.
Ja dat gaat rap, ik heb gelukkig nog bijna 2 jaar lang xtra snel eindeloos van Hi.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef borstmelk het volgende:
dan heb ik nog een vraagje: bij dat abonnement van vodafone zit 500MB aan internet. is dat erg weinig?
stel dat ik elke dag een paar minuten internet radio luister en een beetje internet. ben ik er dan snel doorheen?
ik ga ervan uit dat ik oa 30 mins per dag op internet zit met een iphone.
hmm.quote:Op maandag 10 januari 2011 19:51 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Ja dat gaat rap, ik heb gelukkig nog bijna 2 jaar lang xtra snel eindeloos van Hi.
Weet ik eigenlijk niet, ik geloof dat er wel een hoop verbeterd is maar ik weet de snelheden van hun internet-netwerk niet. Maar 500MB is niet veel, vooral met een beetje streamen etc gaat het rap hoor.quote:Op maandag 10 januari 2011 23:04 schreef borstmelk het volgende:
[..]
hmm.
T-mobile doet aan gratis internet. zou ik daar dan voor moeten gaan? of is t-mobile echt zo kut?
Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zoveel geduld te hebben? ik was al 10x weggegaan.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 10:47 schreef Copycat het volgende:
Bij mij was het zowel online als in de shop zes tot acht weken (bij vervanging van dood toestel). Dat was 23 oktober. Maar afgelopen week zeiden ze idd dat de levering nu weer wat beter op gang kwam. Zaterdag kwamen er in deze shop 15 toestellen binnen, helaas was ik nummer 18 in de wachtrij.
Oh well, het einde is bijna in zicht.
Om vervolgens weer elders in de wachtrij te staan. Bij providers met imo mindere abonnementen.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:06 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet hoe je het voor elkaar krijgt zoveel geduld te hebben? ik was al 10x weggegaan.
Wachten bij VF was 2 dagen....quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om vervolgens weer elders in de wachtrij te staan. Bij providers met imo mindere abonnementen.
Het scheelt ook dat ik een iPad heb, heb ik toch nog de touchbeleving.
En ik ga wel proberen restitutie te krijgen vanwege het maar half kunnen gebruiken van mijn iAbonnement. Zodra ik de telefoon heb, gaat er een pittig mailtje richting T-mobile.
internet radio is killing, dan zou ik inderdaad Telfort of T-Mobile kiezen.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:59 schreef borstmelk het volgende:
dan heb ik nog een vraagje: bij dat abonnement van vodafone zit 500MB aan internet. is dat erg weinig?
stel dat ik elke dag een paar minuten internet radio luister en een beetje internet. ben ik er dan snel doorheen?
ik ga ervan uit dat ik oa 30 mins per dag op internet zit met een iphone.
Een pittig mailtje... nou daar worden ze bang van. Maak een case aan bij de Opta en ga dan op je gemak een middagje aan de telefoon zitten.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik ga wel proberen restitutie te krijgen vanwege het maar half kunnen gebruiken van mijn iAbonnement. Zodra ik de telefoon heb, gaat er een pittig mailtje richting T-mobile.
herstel, vrijdag krijg ik mn foon, de levertijd bij t-mobile is dus anderhalve weekquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:10 schreef mickeyD het volgende:
vooralsnog melden ze 5 weken levertijd bij een iphone abbo (online besteld)
Probeer Outfront es: http://goo.gl/IKyTh Hele maand januari nog gratis te downloaden.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 16:51 schreef AskBrad het volgende:
Ben opzoek naar een App waarmee ik mijn Iphone kan gebruiken als een GPS tracker. maar dan wel zo dat ik vooraf zelf de route kan invoeren die gereden/gevolgd (fiets in dit geval) moet worden.. Beetje het Garmin idee.
iemand tips?
Nope, kan niet zelf een route makenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Probeer Outfront es: http://goo.gl/IKyTh Hele maand januari nog gratis te downloaden.
quote:AMSTERDAM – Windows Phone 7, het mobiele besturingssysteem van Microsoft, verspilt zelfs wanneer de telefoon niet echt gebruikt wordt grote hoeveelheden bandbreedte.
© AFP
Dat concluderen verschillende Amerikaanse media op basis van klachten van gebruikers op verschillende fora. Microsoft heeft vooralsnog niet gereageerd.
Als gevolg van het verbruik van WP7 zou de rekening voor klanten hoger kunnen uitvallen dan verwacht. Sommige gebruikers melden een verbruik van twee tot vijf MB per uur. Dat komt bovenop het dataverbruik van de klant zelf.
Volgens PC World is het niet bekend welke applicatie, of welk ander onderdeel van WP7, verantwoordelijk is voor het verbruik.
Paul Thurrot, een techjournalist die tevens schrijft voor Windows IT Pro Magazine en een eigen website heeft rondom Windows, schrijft: “Dit is een opmerkelijk probleem en ik ben geschokt dat Microsoft nog geen reactie heeft gegeven.”
ach 3D-tv's kunnen niet tegen de kou, androids sturen berichten naar de verkeerde, apple laat je verslapen, windows phones verbruiken veel data. Zo heeft elk apparaat zn gebreken. En als veel mensen ze hebben, of als het hot is berichten de media erover, is het meteen een gate. Ik gok een mug olifant verhaal.quote:Op dinsdag 11 januari 2011 20:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Nou dat goede berichtensysteem van Android mocht er anders ook wel wezen hoor
ja dan moet je provider wel internet tethering aanbieden en voglens mij doen de NL providers dat nietquote:Op dinsdag 11 januari 2011 23:54 schreef Stuart het volgende:
Apple to add Wi-Fi hotspot to GSM iPhone with iOS 4.3 - rumor
Vodafone wel met een blox optie toch?quote:Op woensdag 12 januari 2011 13:50 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
ja dan moet je provider wel internet tethering aanbieden en voglens mij doen de NL providers dat niet
Bevestigdquote:Apple to add Wi-Fi hotspot to GSM iPhone with iOS 4.3 - rumor
Nopequote:Op woensdag 12 januari 2011 20:50 schreef borstmelk het volgende:
http://www.jailbreak.bz/i(...)ne-4-hands-on-video/
voor jullie is dit denk ik al oud nieuws,maar ik heb er nog nooit van gehoord
komt deze nieuwe iphone ook in nederland,in februari?
I see, en die is nog niet untethered te jailbreaken. Even afwachten!quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:15 schreef Merkie het volgende:
iTunes noemt de firmwareversie in spreektaal 4.2, maar in de praktijk is het 4.2.1. Sommige iPhones zijn met firmwareversie 4.2.0 geleverd, maar deze is nooit publiekelijk ter beschikking gesteld geloof ik.
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:27 schreef Skv het volgende:
Ik heb niet altijd mijn pc bij me om dat ding te booten.
Batterij leeg.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?
Mijn iPhone synct met mijn desktop ipv mijn laptop en ik ben vaak voor langere tijd van huis, daarom wil ik 'm untethered.quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:42 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk nog nooit gehad dat m'n iPhone uitviel?
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
Je kunt wel booten als je iPhone een tethered jailbreak heeft, alleen doet Safari het dan bijv. niet.
Ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Nee, maar als je hem met redsn0w weer boot dan werkt alles gewoon weer. Allemaal niet zo heel veel werk, maar als je vaak onderweg bent of niet altijd een desktop of laptop tot je beschikking hebt dan wordt het wel vervelend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Wat wil je er precies mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weten jullie of er een goede visitekaartjes applicatie voor de iPhone is ?
Het liefst gratis.
Hmm het is voor een directielid van mijn werk.quote:
Speedtestquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef poiuytr het volgende:
Is er een app waarmee ik mijn snelheid van mijn wifi/ 3G kan zien? Was namelijk wel benieuwd.
Bedankt.quote:
Nee, je kunt aannemen dat de tweede "speaker" je microfoon isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
Dat inderdaad. Hier ook geen bereikproblemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef nelisb het volgende:
Hier prima. Elk antwoord kan Anders zijn.
Je zult het moeten checken in je naaste omgeving.
Waarom is dat zo speciaal, ik heb overal waar ik kom 3G (en dan ook in badkamer, kelder, zolder etc) (behalve in Helmond, maar dat is tot nu toe ook de enige plek waar ik geen 3G heb gehad met KPN)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Is heel verschillend. Ik heb hier zelfs 3G in me badkamer geloof ik
Echt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |