En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:19 schreef Merkie het volgende:
Je kunt wel booten als je iPhone een tethered jailbreak heeft, alleen doet Safari het dan bijv. niet.
Ook niet.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Nee, maar als je hem met redsn0w weer boot dan werkt alles gewoon weer. Allemaal niet zo heel veel werk, maar als je vaak onderweg bent of niet altijd een desktop of laptop tot je beschikking hebt dan wordt het wel vervelend.quote:Op donderdag 13 januari 2011 13:30 schreef Skv het volgende:
[..]
En als je jailbreakgerelateerde geïnstalleerde troep werkt wel? Zoals SBSettings, BiteSMS etc?
Wat wil je er precies mee?quote:Op donderdag 13 januari 2011 14:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Weten jullie of er een goede visitekaartjes applicatie voor de iPhone is ?
Het liefst gratis.
Hmm het is voor een directielid van mijn werk.quote:
Speedtestquote:Op donderdag 13 januari 2011 17:31 schreef poiuytr het volgende:
Is er een app waarmee ik mijn snelheid van mijn wifi/ 3G kan zien? Was namelijk wel benieuwd.
Bedankt.quote:
Nee, je kunt aannemen dat de tweede "speaker" je microfoon isquote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
Dat inderdaad. Hier ook geen bereikproblemen.quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:09 schreef nelisb het volgende:
Hier prima. Elk antwoord kan Anders zijn.
Je zult het moeten checken in je naaste omgeving.
Waarom is dat zo speciaal, ik heb overal waar ik kom 3G (en dan ook in badkamer, kelder, zolder etc) (behalve in Helmond, maar dat is tot nu toe ook de enige plek waar ik geen 3G heb gehad met KPN)quote:Op donderdag 13 januari 2011 22:38 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Is heel verschillend. Ik heb hier zelfs 3G in me badkamer geloof ik
Echt.quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Er zitten dus 2 speakers in mijn iphone, bij mij is het zo dat als ik een vinger op de rechter doe, er geen geluid te horen is. Bij de linker verandert er niks. Kan ik aannemen dat mijn 2e speaker kapot is?
quote:Op donderdag 13 januari 2011 21:32 schreef Santello het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |