ah mooi,dan heb ik nog wat tijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:18 schreef skittelman het volgende:
[..]
minimaal tot 1feb maar waarschijnlijk tot 1 april
Waarom bestel je hem niet gewoon hier? Dan heb je hem maandag of dinsdag in huis. Snap het echt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Oke iPhone 4 besteld bij T-Mobile. Volgens de winkel 2-3 weken : D.
Ook meteen hoesjes besteld bij Dealextreme
Nee. Creditcard of Click&Buy. Click&Buy kun je aanmaken als je een iTunes account aanmaakt volgens mij. Dan betaal je daar mee en wordt het van je rekening afgeschreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef Parvus het volgende:
Ik wil een app kopen via m'n iPhone 4 en dan vraagt ie om betaalgegevens. Gegevens staan allemaal ingevuld (creditcard op 'geen'), maar als ik dan 'gereed' kies vraagt ie het opnieuw. Creditcard is toch niet nodig? Kan toch gewoon via m'n telefoonrekening afgerekend worden.. Of hoe werkt dat?
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nogquote:
Tof man, ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nog
Ik wel, dus bedanktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:25 schreef Skv het volgende:
Vet! Ik gebruik Fok! bijna nooit vanaf mijn telefoon, maar het ziet er wel chique uit!
PHP, xHTML, CSS?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik wel, dus bedanktedit: *oh, jij was fyah niet
verkeerd gekeken, ik dacht al, wie maakt er zoiets als die zelf er nooit gebruik van maakt
*
Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar welke talen heb je hier allemaal voor moeten gebruiken?
html5, css3, php en dus ook smarty. De engine van de oranje layout was best wel goed, dus die heb ik aangevuld en de weergave is compleet gesloopt en heropgebouwd. En natuurlijk photoshop voor het concept te tekenen en fireworks voor de icoontjes. Al heb ik het meeste ontwerp gewoon in Coda gemaakt, rechtstreeks in css. css3 kent erg veel grafische truukjes zoals die afrondingen, tekstballonnetjes, schaduws etc. Dus waarom voor elke grafische wijziging eerst photoshop openenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:30 schreef LeNick het volgende:
[..]
Ik wel, dus bedankt
Ik heb er niet echt verstand van hoor, maar welke talen heb je hier allemaal voor moeten gebruiken?
Ah chill.. Ik moet me maar eens gaan verdiepen in HTML 5 en CSS 3 als ik hoor wat voor voordelen het met zich meebrengt. Hoor veel goede verhalen maar had het zelf onderschap wat betreft de nieuwe functionaliteitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:34 schreef fyah het volgende:
[..]
html5, css3, php en dus ook smarty. De engine van de oranje layout was best wel goed, dus die heb ik aangevuld en de weergave is compleet gesloopt en heropgebouwd. En natuurlijk photoshop voor het concept te tekenen en fireworks voor de icoontjes. Al heb ik het meeste ontwerp gewoon in Coda gemaakt, rechtstreeks in css. css3 kent erg veel grafische truukjes zoals die afrondingen, tekstballonnetjes, schaduws etc. Dus waarom voor elke grafische wijziging eerst photoshop openenEr worden erg weinig images gebruikt, bijna alles wat je ziet wordt in css door je telefoon on the fly getekend. Gradients, shadows, popups, forumicoontjes etc..
Wow ziet er goed uit man!!! Nice job!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:48 schreef fyah het volgende:
Eindelijk is ie klaarGetest voor iPhone4, dus even schaamteloos reclame maken in dit topic.
[ afbeelding ]
Voor minder dan 1000 euro ga je echt al bij studenten ofzo moeten kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Zitten hier developers overigens? Ik wil een app laten maken, maar als ik bij de 'grote developers' ga kijken, willen ze allemaal meer dan 1000 Euro hebben.
Het hoeft niet al te dynamisch te zijn, dus het zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je zoekt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Zitten hier developers overigens? Ik wil een app laten maken, maar als ik bij de 'grote developers' ga kijken, willen ze allemaal meer dan 1000 Euro hebben.
Het hoeft niet al te dynamisch te zijn, dus het zou niet heel ingewikkeld moeten zijn.
Ik ben zelf ook student, dus dat lijkt me prima. Moet er alleen eentje vinden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:46 schreef fyah het volgende:
[..]
Voor minder dan 1000 euro ga je echt al bij studenten ofzo moeten kijken
Alle content is al gereed, moet alleen in een leuk jasje gegoten worden en een paar extra features ingebouwd..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:52 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Nu ben ik wel nieuwsgierig wat je zoekt?
En nee ik ben geen iPhone developer, doe mij maar web applicaties.
Wat voor 'app' wil je hebben dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Nice Fyah
Is het trouwens ook mogelijk om een snelkoppeling op je "bureaublad" neer te zetten zodat het een applook krijgt?
Sites als Betfair hebben dat bijvoorbeeld, gaat dat ook lukken bij de fok website?
Zeker, hoewel het mobile er niet eens onder had gehoeven lijkt me, aangezien het al op je mobiel staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenleuk genoeg? [mobile] TouchPhone forum layout voor touchscreens #4
Ja dat icon krijgt bij de volgende update ook wel een update, maar dat mobile moet forum worden, want stel dat ik dit jaar nog met een mobiel fobo kom ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Zeker, hoewel het mobile er niet eens onder had gehoeven lijkt me, aangezien het al op je mobiel staat
Maar ziet er mooi uit!
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 19:39 schreef Skv het volgende:
Nouja, ik ken ook wel iemand die je voor 2000 iets leuks neerzet als iPhone of webapp, maar dan moet je natuurlijk geen twitter voor iPhone verwachtenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:01 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja, ik heb deze iOS icon erbij gestokenleuk genoeg? [mobile] TouchPhone forum layout voor touchscreens #4
Tja, ik heb dat rechtse spatje er al afgewist maar ik kan toch niet met een compleet nieuw logo komen. Dat kan ik wel, maar dan is het zo inconsistent. Een nieuw fok logo moet dan op alle subsites verschijnen. Danny heeft wel interesse voor een nieuw logo als het een héél goed logo is, yvonne vindt het huidige het beste en eigenlijk niemand heeft een beter logo gemaakt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.
Maar het FOK! logo is dan ook uberhaupt schreeuwlelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik vind het FOK! logo eigenlijk véél te ouderwets voor de look die de iPhone icons hebben. Echt zo'n glanzend glossy uitziend icon met heel plat FOK! erop.
Ok, logischquote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:06 schreef fyah het volgende:
[..]
Ja dat icon krijgt bij de volgende update ook wel een update, maar dat mobile moet forum worden, want stel dat ik dit jaar nog met een mobiel fobo kom ofzo
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:09 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
1000 euro is peanuts voor een app. Prijzen beginnen eigenlijk bij de 4 á 5.000 euro.
Precieze inhoud ga ik hier uiteraard niet neerzetten. Tenzij je een developer bent natuurlijk, dan kunnen we wellicht per PM wat bespreken?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 20:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat voor 'app' wil je hebben dan?
Maar je bedoelt dus dat je een iPhone developer zoekt? Want er is uiteraard een verschil tussen een webapplicatie (met eventueel mobiele lay-out) en een iPhone app.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.
Succes met het vinden van een developer voor 1000 euro.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:29 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een onzin, dat ligt natuurlijk helemaal aan wat je precies wil hebben, of het design en de content door de developer gemaakt moeten worden en hoeveel features e.d. je wil hebben. Ik wil het gebruiken als app ter ondersteuning van een product dat ik op de markt heb gebracht. Niet als alleenstaande app dus, maar meer een warmmakertje zeg maar.
We hebben al een webapplicatie, maar willen dit omzetten naar een 'echte' iPhone-app, om marketingtechnische redenen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar je bedoelt dus dat je een iPhone developer zoekt? Want er is uiteraard een verschil tussen een webapplicatie (met eventueel mobiele lay-out) en een iPhone app.
Heb twee aanboden staan van om en nabij de 1200. Het is een bij-product en ik kan er derhalve maar een beperkt bedrag aan uitgeven, anders gaat het wel heel erg aan het marketingbudget vreten. Heb me ook maar even op wat Indiase freelancer-websites ingeschreven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:33 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Succes met het vinden van een developer voor 1000 euro.
Denk dat een slechte iphone applicatie meer gezichtsverlies oplevert dan als je er geen hebt..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 21:37 schreef Skv het volgende:
[..]
We hebben al een webapplicatie, maar willen dit omzetten naar een 'echte' iPhone-app, om marketingtechnische redenen.
[..]
Heb twee aanboden staan van om en nabij de 1200. Het is een bij-product en ik kan er derhalve maar een beperkt bedrag aan uitgeven, anders gaat het wel heel erg aan het marketingbudget vreten. Heb me ook maar even op wat Indiase freelancer-websites ingeschreven.
Zoals ik al zei, het moet een statisch ding worden met de tekst als belangrijkste onderdeel. Al die content (en de logo's en een voorbeeldapplicatie als webapp) is al af. Er moet alleen een lay-out omheen geknutseld worden! Ik heb boem-dikkie het verhaal uit de doeken gedaan, ben benieuwd wat hij er van denkt?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:08 schreef Alxander het volgende:
[..]
Denk dat een slechte iphone applicatie meer gezichtsverlies oplevert dan als je er geen hebt..
Puik werk! Ik heb de beta al meerdere malen gezien en bezocht. Wat een verandering!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Breuls stelt hem "uiterlijk dit weekend" in als default mobile layout. Beetje uit mijn handen, maar ik hoop vanavond nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |