Je moet wel door de knietjes voor hem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij nu eisen te stellen aan de uitvoering van de knuffel?
Nee, aan 't meeten, muts!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij nu eisen te stellen aan de uitvoering van de knuffel?
Neuh, je hebt geen glitterbal nodig voor een goede disco!quote:
MissB knuffelt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoor![]()
Ik ben geheel ongevaarlijk
Ik heb daar niks over te zeggen dwergquote:
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, je hebt geen glitterbal nodig voor een goede disco!
'Burn baby burn, disco inferno'?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg ineens zo'n Saturday Night Fever MI
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood ga![]()
Geen aanrader overigens
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd gedacht dat ik de enige was die dat had!
Ach, van zo'n bolletje als MissB heeft, wordt 't niet meteen een discoquote:
quote:
Ik heb em gezien, denk dat het er wel leuk uit ziet. T moet niet wegvallenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
altijd gedacht dat ik de enige was die dat had!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!
Ik ken ze alleen van Eefje, Eva, Yuki, Lotusss en MeMo zo'n beetje..quote:
Wel een feestjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, van zo'n bolletje als MissB heeft, wordt 't niet meteen een disco
quote:
Och ik heb wel raardere dingen gehoordquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartnersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen meegemaakt die dat hadden.
anders knuffelt ie je kruisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel door de knietjes voor hem.
Niet meteen gaan scheldenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen dwerg
Ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
kwestie van willen kreunen en ademhalen en allebei heel snel door de inspanningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen meegemaakt die dat hadden.
je legt een papieren zakje klaar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
PI lezen my dearquote:
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
Na de seks sowieso een neukpeukquote:
Ja leuk tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Leg dat maar eens uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
ik krijg altijd ' ik wil ook zo intens klaar kunnen komen als jij' ik doe t nogal met overgave geloof ik haha, niet te missenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."quote:
Dan ben jij geen 1.80 of groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfs
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uiteraard!quote:
Zéker welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben jij geen 1.80 of groter
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."
quote:
Mwah, ze is redelijk struis. Alhoewel dat niet helemaal de lading dekt maar dat krijg ik er hier niet meer uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.Laten we het voor de gein es over SOA's gaan hebben dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.valt wel mee, ik heb echt héél veel niet mee gemaakt, t meeste wil ik ook niet
Ik probeer wel alles wat ik wil gewoon uit
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Als MissB beweert 1.75 te zijn, en jij kan d'r recht aankijken, scheel jij geen 5cm..quote:
Mag ik ook meedoen dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eens klem zuipen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfs
1,75? Nee toch???quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als MissB beweert 1.75 te zijn, en jij kan d'r recht aankijken, scheel jij geen 5cm..
ik maak er nu misbruik vanquote:
jij had ook redelijke hakken aanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo klink ik als heel lang, dat valt ook wel mee!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ons eens klem zuipen?
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTSquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mwah, ze is redelijk struis. Alhoewel dat niet helemaal de lading dekt maar dat krijg ik er hier niet meer uit.
kaiser chiefs?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef stbabylon het volgende:
Na na na na na na na nanana na na na na na na nanana na na na na naaa naaaaa
Kijken of biggel mij ook in m'n been bijtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we eens doen! Dat moet wel geweldig worden!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTS
EN IK HEB CAPSLOCK AAN AND I DON'T CARE
quote:
Jij bent gewoon gemeenquote:
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.quote:
Ja, hebben jullie niet eens gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
EINDELIJK EENS DIE TIETENBOTS
EN IK HEB CAPSLOCK AAN AND I DON'T CARE
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijken of biggel mij ook in m'n been bijt
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, hebben jullie niet eens gedaan
Waar was biggelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.
ik ben niet voor niks singlequote:
Dan hoor je er nog niet bijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar was biggelik ben niet eens in mn been gebeten
jij bent gewoon geen pinoquote:
Die had ze niet aan, zo ver ben ik dan ook nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..
Geen idee! Ik had iig geen hakken aan...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Maar je was toch groter langer dan ik? Ik dacht altijd dat ik 1,77 was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
MissB is zo'n hakken draagster, hoe hoger hoe beter..
Nou als hij de kans had gehad...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar was biggelik ben niet eens in mn been gebeten
Ja verdomme he, ben zelfs 2x binnen geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als hij de kans had gehad...
Carnivoor bigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou als hij de kans had gehad...
Dat en je bierbuik hequote:
Met deksel?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de Ikea. Voor één potje
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hahaha oh ja, dat moet dan bij mij he.
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet eigenlijk ook naar de Ikea. Voor één potje
Ja hij zat veilig achter slot en grendel hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja verdomme he, ben zelfs 2x binnen geweest
Buiten dus?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij zat veilig achter slot en grendel he
Hadden ze het niet?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer ismaar ondanks dat toch een leuke dag te hebben
Ik rolde over de grond van 't lachen toen ik 't las dat ie net weg wasquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ga naar Hengelo een week nadat je t bedenkt om er achter te komen dat het er niet meer ismaar ondanks dat toch een leuke dag te hebben
Oh het gaat je dus om big he, niet om mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mij
Naar huppel is geen optiequote:Op zaterdag 8 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tenzij je biggel mee wilt slepen naar Huppel of mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |