Dus eigenlijk heb jij last van je orgasmes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood ga![]()
Geen aanrader overigens
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo blij met mijn glitterballetje
God zij dank niet altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij last van je orgasmes?
Tjah.. 2 opties.. Je doet 't via Eefje, of ik ga m zelf halenquote:
Ook niet fijn klaarkomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood ga![]()
Geen aanrader overigens
Haal maar bij Eefjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. 2 opties.. Je doet 't via Eefje, of ik ga m zelf halen
Haha jij doet twee dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet fijn klaarkomenheb je dat altijd?
Balenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God zij dank niet altijd.
Gebeurd me niet vaak maar als het gebeurd dan baal ik best wel van mn orgasme ja
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet fijn klaarkomenheb je dat altijd?
Nee, de ballen van peu hadden geen glittersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glitterbalhad je die niet opgegeten?
Mag hij niet naar MissB?quote:
ZIjn er geen ademhalingsmethodes voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God zij dank niet altijd.
Gebeurd me niet vaak maar als het gebeurd dan baal ik best wel van mn orgasme ja
quote:
Ze was pas om 3 uur wakker ofzo, stond op met Migrainequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haal maar bij Eefje
edit- wilde zij niks doen? Ze smste dat ze thuis was vandaag.
Not nice inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen aanrader overigens
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al misquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZIjn er geen ademhalingsmethodes voor?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was pas om 3 uur wakker ofzo, stond op met Migraine
In tegendeelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessant
Normale mensen gebruiken een zak, jij een peukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al mis![]()
Enige dat werkt als ik ga hyperen is zorgen dat er binnen 2 tellen een aangestoken peuk in mn mond zit
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
Back
Schoon en fris. En de TT klinkt nasty
Omdat ze dus opstond met Migraine, en weer terug was gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kreeg om 9u al een smsje van dr dat ze thuis bleef.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessant
Neequote:
Ja, die zag ik... Foie Gras ;rquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zien
Dat lijkt me ook niet de oplossingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al mis![]()
Enige dat werkt als ik ga hyperen is zorgen dat er binnen 2 tellen een aangestoken peuk in mn mond zit
Peuk werkt beter bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normale mensen gebruiken een zak, jij een peuk
Die hou ik uiteraard voor mezelfquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peuk werkt beter bij mij![]()
Maar is niet leuk hoor. Als ik goed schrik ga ik ook hyperen![]()
Is me dus al 2 keer gebeurd tijdens het autorijden
Is het ook niet. Maar dan krijg ik wel mn ademhaling weer rust en sneller dan wanneer ik een zak gebruikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet de oplossing
Terechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo blij met mijn glitterballetje
niks mis met eendjes voerenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zien
Ik vond t wel grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
Ik ga 'm ook halen, dan is het maar een disco down there, it's fabulous
Beter dan oorlog voerenquote:
Ik krijg ineens zo'n Saturday Night Fever MIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Maar jofu, als ik je ooit meet, krijg jij je knuffel hoor
Oeh, straks de soundtrack weer es opzetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ineens zo'n Saturday Night Fever MI
Maar eerst de piercing nog?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
Ik wil ook disco down there!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel grappigLijkt me wel een leuke verrassing zoiets
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Make it happenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kreeg je de auto op tijd aan de kant?
Neem je er ook eenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
SNF is tof! Die dansen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Travoltaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, straks de soundtrack weer es opzetten.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoor![]()
Ik ben geheel ongevaarlijk
Nee, Bee Gees.quote:
Ja maar niet down therequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je er ook een
[..]
SNF is tof! Die dansen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |