Dat zei je niet vlak na je geboorte toen je moeder je aan haar borst legdequote:
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Het viel me nog mee, peu heeft me niks door de strot geduwd vandaag
Waarom voert hij jou geen auberginesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nooit borstvoeding gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zei je niet vlak na je geboorte toen je moeder je aan haar borst legde
Jij hebt me niet geslagen, dus vond dat ik ook wel mild mocht zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, ik heb ze aan mijn vork geprikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?
Met extra smaak en aroma'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom voert hij jou geen aubergines
Ja duh!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt me niet geslagen, dus vond dat ik ook wel mild mocht zijn
Pijnlijke MIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb ze aan mijn vork geprikt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat moet een jeugdtrauma zijn nu.
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*quote:
+1quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom voert hij jou geen aubergines
Maar wel met een evil smile bij MissBquote:
Je hebt me wel geknuffeldquote:
Zo werkt dat bij wilde dieren ook, de zwaksten worden verstoten.quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Geen ideeEn ik maar ahoeahoeahou-end door de Ikea rennen
ouwe knagerdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*![]()
Nu compenseer ik dannouja, niet de voeding, wel de borsten
Ja, daarom juistquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel met een evil smile bij MissB
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar wel met een evil smile bij MissB
quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*![]()
Nu compenseer ik dannouja, niet de voeding, wel de borsten
Ik ben er nog steeds dus zo zwak ben ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zo werkt dat bij wilde dieren ook, de zwaksten worden verstoten.
Hou op, groen is niet mijn kleurquote:
Jaloersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, groen is niet mijn kleur![]()
Stiekem verdien ik er ook eentje op z'n minst!
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja zo ben ik dan wel he, ik pik je ballen, maar je krijgt wel knuffels achteraf
Of een naaldhak natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.
Volgens mij ging peu best blij naar huisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat is zoiets van: ik steek een mes door je hart. . . maar dan lach ik nog wel even lief.
Wie wil er nou niet blij sterven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens mij ging peu best blij naar huis
Sterven op/tijdens je hoogtepuntquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie wil er nou niet blij sterven.
Een knallend/bruisend einde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterven op/tijdens je hoogtepunt
Hehe idd deja vu!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
I just came (hihi) to say hello!
(niks mis met een grap herhalen)
Hoi babs.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood gaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sterven op/tijdens je hoogtepunt
Glitterballetje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Ik ben zo blij met mijn glitterballetje
Stuiter stuiterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef stbabylon het volgende:
Glitterbalquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, ik ga em niet doorgevenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hou op, groen is niet mijn kleur![]()
Stiekem verdien ik er ook eentje op z'n minst!
Dus eigenlijk heb jij last van je orgasmes?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood ga![]()
Geen aanrader overigens
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
God zij dank niet altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus eigenlijk heb jij last van je orgasmes?
Tjah.. 2 opties.. Je doet 't via Eefje, of ik ga m zelf halenquote:
Ook niet fijn klaarkomenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Door het hyperventileren na orgasme heb ik soms wel het idee dat ik dood ga![]()
Geen aanrader overigens
Haal maar bij Eefjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tjah.. 2 opties.. Je doet 't via Eefje, of ik ga m zelf halen
Haha jij doet twee dingen tegelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet fijn klaarkomenheb je dat altijd?
Balenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God zij dank niet altijd.
Gebeurd me niet vaak maar als het gebeurd dan baal ik best wel van mn orgasme ja
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessantquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook niet fijn klaarkomenheb je dat altijd?
Nee, de ballen van peu hadden geen glittersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Glitterbalhad je die niet opgegeten?
Mag hij niet naar MissB?quote:
ZIjn er geen ademhalingsmethodes voor?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
God zij dank niet altijd.
Gebeurd me niet vaak maar als het gebeurd dan baal ik best wel van mn orgasme ja
quote:
Ze was pas om 3 uur wakker ofzo, stond op met Migrainequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Haal maar bij Eefje
edit- wilde zij niks doen? Ze smste dat ze thuis was vandaag.
Not nice inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen aanrader overigens
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al misquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ZIjn er geen ademhalingsmethodes voor?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze was pas om 3 uur wakker ofzo, stond op met Migraine
In tegendeelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessant
Normale mensen gebruiken een zak, jij een peukquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al mis![]()
Enige dat werkt als ik ga hyperen is zorgen dat er binnen 2 tellen een aangestoken peuk in mn mond zit
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zienquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Samzz het volgende:
Back
Schoon en fris. En de TT klinkt nasty
Omdat ze dus opstond met Migraine, en weer terug was gegaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kreeg om 9u al een smsje van dr dat ze thuis bleef.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Who cares. Het vrouwelijke orgasme is een mythe en bovendien vooral niet interessant
Neequote:
Ja, die zag ik... Foie Gras ;rquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zien
Dat lijkt me ook niet de oplossingquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast maar zodra ik op mn ademhaling ga letten gaat het al mis![]()
Enige dat werkt als ik ga hyperen is zorgen dat er binnen 2 tellen een aangestoken peuk in mn mond zit
Peuk werkt beter bij mijquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Normale mensen gebruiken een zak, jij een peuk
Die hou ik uiteraard voor mezelfquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Peuk werkt beter bij mij![]()
Maar is niet leuk hoor. Als ik goed schrik ga ik ook hyperen![]()
Is me dus al 2 keer gebeurd tijdens het autorijden
Is het ook niet. Maar dan krijg ik wel mn ademhaling weer rust en sneller dan wanneer ik een zak gebruikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook niet de oplossing
Terechtquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:38 schreef missbehavin het volgende:
niks mis met eendjes voerenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had je de foto in het vorige topic eens moeten zien
Ik vond t wel grappigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
Ik ga 'm ook halen, dan is het maar een disco down there, it's fabulous
Beter dan oorlog voerenquote:
Ik krijg ineens zo'n Saturday Night Fever MIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terecht
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef missbehavin het volgende:
Maar jofu, als ik je ooit meet, krijg jij je knuffel hoor
Oeh, straks de soundtrack weer es opzetten.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ineens zo'n Saturday Night Fever MI
Maar eerst de piercing nog?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
Ik wil ook disco down there!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t wel grappigLijkt me wel een leuke verrassing zoiets
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Make it happenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
Jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kreeg je de auto op tijd aan de kant?
Neem je er ook eenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lijkt me tof!
SNF is tof! Die dansen zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Travoltaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, straks de soundtrack weer es opzetten.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoor![]()
Ik ben geheel ongevaarlijk
Nee, Bee Gees.quote:
Ja maar niet down therequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Neem je er ook een
[..]
SNF is tof! Die dansen zijn
Je moet wel door de knietjes voor hem.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij nu eisen te stellen aan de uitvoering van de knuffel?
Nee, aan 't meeten, muts!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zit jij nu eisen te stellen aan de uitvoering van de knuffel?
Neuh, je hebt geen glitterbal nodig voor een goede disco!quote:
MissB knuffelt lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Maar dan moet je niet zo lastig doen en het lang laten duren hoor![]()
Ik ben geheel ongevaarlijk
Ik heb daar niks over te zeggen dwergquote:
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neuh, je hebt geen glitterbal nodig voor een goede disco!
'Burn baby burn, disco inferno'?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen aanrader overigens
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
altijd gedacht dat ik de enige was die dat had!
Ach, van zo'n bolletje als MissB heeft, wordt 't niet meteen een discoquote:
quote:
Ik heb em gezien, denk dat het er wel leuk uit ziet. T moet niet wegvallenquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef littledrummergirl het volgende:
altijd gedacht dat ik de enige was die dat had!
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!
Ik ken ze alleen van Eefje, Eva, Yuki, Lotusss en MeMo zo'n beetje..quote:
Wel een feestjequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, van zo'n bolletje als MissB heeft, wordt 't niet meteen een disco
quote:
Och ik heb wel raardere dingen gehoordquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een stevige bos haar, net als in de jaren 70!
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartnersquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen meegemaakt die dat hadden.
anders knuffelt ie je kruisquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je moet wel door de knietjes voor hem.
Niet meteen gaan scheldenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen dwerg
Ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
kwestie van willen kreunen en ademhalen en allebei heel snel door de inspanningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen meegemaakt die dat hadden.
je legt een papieren zakje klaar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
PI lezen my dearquote:
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
Na de seks sowieso een neukpeukquote:
Ja leuk tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Leg dat maar eens uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
ik krijg altijd ' ik wil ook zo intens klaar kunnen komen als jij' ik doe t nogal met overgave geloof ik haha, niet te missenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."quote:
Dan ben jij geen 1.80 of groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfs
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uiteraard!quote:
Zéker welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben jij geen 1.80 of groter
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."
quote:
Mwah, ze is redelijk struis. Alhoewel dat niet helemaal de lading dekt maar dat krijg ik er hier niet meer uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.Laten we het voor de gein es over SOA's gaan hebben dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |