Niet meteen gaan scheldenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb daar niks over te zeggen dwerg
Ja dat sowiesoquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
kwestie van willen kreunen en ademhalen en allebei heel snel door de inspanningquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere vrouwen meegemaakt die dat hadden.
je legt een papieren zakje klaar?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
PI lezen my dearquote:
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik waarschuw maar van tevoren bij nieuwe bedpartners![]()
Anders schrikken ze zich rot, dat is ook wel leuk. Lig ik daar zwaar hyperent en dan zo'n vent die van ellende niet weet wat ie moet doen
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
bijna out gaan na seks is niet tof.... Maar dat zijn dan wel vaak de betere batspartijen, das wel jammer haha
Na de seks sowieso een neukpeukquote:
Ja leuk tochquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Leg dat maar eens uitquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk je als vent ff lekker een tukkie te gaan doen na het neuken, ligt er zo'n wijf dood te gaan naast je.
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
ik krijg altijd ' ik wil ook zo intens klaar kunnen komen als jij' ik doe t nogal met overgave geloof ik haha, niet te missenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."quote:
Dan ben jij geen 1.80 of groterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Say whut? Ik keek dr minstens recht in de ogen en ik had schoenen aan met een klein hakje zelfs
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooit iemand gehad die dat ook had, maar bij haar merkte je t bijna niet dat ze klaar kwamtegen de tijd dat ik stopte, was ze compleet uitgeput
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Uiteraard!quote:
Zéker welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan ben jij geen 1.80 of groter
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Ik ben zo'n kerel die niet na 43 seconden klaarkomt, en deze dame was er duidelijk niet tegen op gewassen."
quote:
Mwah, ze is redelijk struis. Alhoewel dat niet helemaal de lading dekt maar dat krijg ik er hier niet meer uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat valt bij MissB best mee, zo groot is ze niet
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Is er iets op gebied van seks dat jij niet hebt meegemaakt? Echt bij alles heb jij wel een verhaal over dat je het ook ooit had.Laten we het voor de gein es over SOA's gaan hebben dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |