Dat zei je niet vlak na je geboorte toen je moeder je aan haar borst legdequote:
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Het viel me nog mee, peu heeft me niks door de strot geduwd vandaag
Waarom voert hij jou geen auberginesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb nooit borstvoeding gehadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat zei je niet vlak na je geboorte toen je moeder je aan haar borst legde
Jij hebt me niet geslagen, dus vond dat ik ook wel mild mocht zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:30 schreef missbehavin het volgende:
Uhuh, ik heb ze aan mijn vork geprikt.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?
Met extra smaak en aroma'squote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom voert hij jou geen aubergines
Ja duh!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je hebt vrij-/gewillig aan zijn ballen lopen knagen?
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt me niet geslagen, dus vond dat ik ook wel mild mocht zijn
Pijnlijke MIquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh, ik heb ze aan mijn vork geprikt.
Inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat moet een jeugdtrauma zijn nu.
Volgen mijn moeder "Hij gaf duidelijke te kennen dat hij geen borstvoeding bliefde" *pijnlijke kop trekkend*quote:
+1quote:
Geen ideequote:Op zaterdag 8 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom voert hij jou geen aubergines
Maar wel met een evil smile bij MissBquote:
Je hebt me wel geknuffeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |