uiteraardquote:Op zondag 16 januari 2011 20:26 schreef freecell het volgende:
Hmmm, maakt bij die geboortedoeken het jaar ook uit?
mooie kleur!quote:Op maandag 17 januari 2011 07:38 schreef freecell het volgende:
Mrien, wat een gave foto's
Ow een Ellevil heeft weer een goede korting: 50% op de spring
ja dat dusquote:Maar ik ben blut
ik had selene zo'n 6 weken na de keizersnee achterop, dat ging wel. kijk er wel mee uit hoor! zodra het ook maar een pietsie zeer doet dan gewoon niet doen!quote:Op maandag 17 januari 2011 13:44 schreef Keshet het volgende:
Pvoesss, wat is dan het verschil tussen een jade en een zara?
Ik vind de kleur trouwens prachtig!
Emma is flieft op m'n ringsling. Ze lacht breeduit als ze 'm aan ziet komen en maakt dan ook kusgeluidjes.![]()
Heeft iemand hier trouwens ook ervaringen met dragen vlak na een buikoperatie? Wat is fijn, wat niet, etc.?
Je kan nu bij Didymos een eigen ontwerp insturen voor een draagdoek. Ook leuk ipv een geboortedoekquote:Op maandag 17 januari 2011 13:16 schreef WupWup het volgende:
Emma's geboortedoek is ofwel uiltjesof Lilies lime met wol... Geloof niet dat ik er heel warm voor kan lopen
Dank je wel!quote:Op zondag 16 januari 2011 23:13 schreef Kleurdoos het volgende:
Asyniur, dat filmpje, dat kleine prullekewat is t toch een mooi kindje
Ooooooh Morquote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Morretje het volgende:
Orea! Kijk:
[ link | afbeelding ]
En na een dik half uur lopen:
[ link | afbeelding ]
Jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hmmm, johannes, welke maat is dat?
Ik heb net even gemaild met Ellevil en mijn Zara is er op de 17e uitgegaan... Ik ben bang dat dat een gevalletje douane wordt
Is een maat 6 (4.60). Nu voor 50 ex verzendenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:20 schreef freecell het volgende:
Hmmm, johannes, welke maat is dat?
Ik heb net even gemaild met Ellevil en mijn Zara is er op de 17e uitgegaan... Ik ben bang dat dat een gevalletje douane wordt
Dit dus <3 Nu wil ik ook een mini en een hele zachte doek!quote:
Nou ik heb het Draagdoeken op Reis topic weer omhoog gekickt!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef mrien het volgende:
Ik zou hem graag willen proberen! Er zijn vast wel meer gegadigden denk ik voor een reisje![]()
Heb hem een keer gezien op de Ouders Natuurlijk beurs toen iemand er mee liep en sindsdien blijf ik er aan denken! Maar wil niet overhaaast een doek kopen met kans dat hij me niet bevalt. Heb al heel wat doeken gehad en weet nu zo"n beetje wat ik fijn vind en wat ik zoek
Hij vond je kin gewoon mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Claudia_x het volgende:
De laatste keer dat ik heb gedragen was tijdens onze vakantie in Frankrijk afgelopen zomer. Vandaag was het weer zover! Ivan ben ik pas na een tijdje gaan dragen, dus ik dacht dat ik een heel klein baby'tje eng zou vinden. Maar het is juist reuzemakkelijk! Ze weegt niets, spartelt niet tegen en ligt gewoon lekker tegen me aan te knorren.
Lief had foto's gemaakt maar die heeft 'ie allemaal scherpgesteld op mijn kin in plaats van Lena, dus die fotosessie moeten we binnenkort maar overdoen.
Begrijp je wel precies wat SC bedoelt? Je hoeft er namelijk niets voor uit elkaar te halen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik haal hem nooit uitelkaar. Stop Rienk er in en haal hem er ook zo weer uit en gooi hem dan weer in de auto. Vind het zo'n gedoeMagoe. Volgende keer even proberen. Bedankt!
Ik denk er even over na! Ik ben altijd zo slecht in naar het postkantoor gaan.quote:
Als ik jullie zo op straat tegen zou komen zou ik van de aanblik smelten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef Orea het volgende:
Dit was gisteren toen ik haar net weer had opgehaald
[ afbeelding ]
Sinds het postkantoor is opgedoekt heeft TNT echt overal 'postpunten' geinstalleerd. Heel vaak kan je je pakjes bij de AH afleveren, bij ons ook bij de Primera (lekker makkelijk om de hoek). Echt heel fijn dat je niet naar zo'n druk postkantoor meer hoeft waar je dan een uur in de rij moet gaan staan. Gewoon even checken waar postpunten bij jouw in de buurt zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk er even over na! Ik ben altijd zo slecht in naar het postkantoor gaan.Maar mijn verlof zou er wel een ideale periode voor zijn en ik ben ook heel benieuwd naar je doeken!
Nee, ik denk het niet neequote:Op donderdag 27 januari 2011 20:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Begrijp je wel precies wat SC bedoelt? Je hoeft er namelijk niets voor uit elkaar te halen.
Ik heb het idee dat je wel wat aan steun kan winnen door de band beter over je schouder te spreiden, want op de tweede foto vind ik het er nog wat 'trekkerig' uitzien. Ik ben bovendien benieuwd hoe hoog/laag je de ring daar hebt. Maar ik denk ook dat het een kwestie is van gewenning (je moet spierkracht hebben/opbouwen om langere tijd te kunnen dragen, vooral bij een zwaarder kind en vooral bij asymmetrisch dragen). En tja, asymmetrisch dragen is nu eenmaal zwaarder en minder ideaal.
Ivan is met 14 maanden misschien wel even zwaar als je dochter met 2,5, SC.Ik denk niet dat ik hem nu nog een tijdje mee zou kunnen zeulen in een ringsling. Maar goed, ik ben momenteel ook totaal niet geoefend.
Ik denk ook dat ik liever iets anders heb (Al is het maar dat ik met mijn pols zit en bij het gesjor aan die sling pijn krijg) Maar We hebben wel eens een beco-op-reis gehad en dat vond Rienk vreselijk. Nu krijgen we een boba volgende maand (reisdoekentopic) en ik hoop dat hij die wel leuk vindt. Ik wil zo graag ook een gewone (lange) doek, maar dan wel met de garantie dat we er mee overweg kunnen en soepel knoopt (want pols enzo) Dus dat wordt hem nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
SC bedoelt volgens mij dat je het deel om je schouder moet dubbelvouwen, door de onderkant naar boven om te slaan. Maar hoe dat precies werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.Ik doe dat zelf nooit en heb het ook nooit nodig gehad. Ik zou het zelf alleen ook niet prettig vinden om het schouderstuk zo breed over mijn schouder gespannen te hebben, want daarmee zou ik me erg beperkt voelen in mijn bewegingen. Ik probeerde altijd een middenweg te vinden en het belangrijkste daarbij was om te beginnen met een ringsling die goed om mijn schouder lag met de ringen flink hoog en de doek goed door de ringen gehaald zodat ik soepeltjes aan kon trekken. Als ik daar slordig mee omging zat de ringsling niet lekker.
Ik zag een foto van WupWup in het vraag- en aanbodtopic waarop de ringsling in mijn ogen perfect lijkt te zitten. Maar ik las in diezelfde posting dat ze de ringsling wegdoet omdat die niet bevalt, dus het zou heel goed kunnen zijn dat een ringsling nu eenmaal niet voor jou weggelegd is.
Heb je geen draagdoek op reis gehad waarvan je het idee had dat die soepel te knopen was? Ik vind mijn Zara stevig maar ook dun en heel goed te knopen. Misschien lijkt de Jade die wickie nu op reis doet daar wel op en is dat iets voor jou om te proberen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:56 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil zo graag ook een gewone (lange) doek, maar dan wel met de garantie dat we er mee overweg kunnen en soepel knoopt (want pols enzo) Dus dat wordt hem niet
Dank voor de tip!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:11 schreef wickie het volgende:
Pvoesss heeft een Boba die op reis gaat. Daar zou ik als ik jouw was echt aan meedoen. Denk dat een Boba veel geschikter is voor Ivan
Nee, zo'n doek is niet geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb je geen draagdoek op reis gehad waarvan je het idee had dat die soepel te knopen was? Ik vind mijn Zara stevig maar ook dun en heel goed te knopen. Misschien lijkt de Jade die wickie nu op reis doet daar wel op en is dat iets voor jou om te proberen?
De Beco is trouwens ook niet weggelegd voor Ivan. Die gaat er nog steeds in hangen.Binnenkort ga ik eens rugdragen proberen! Eerst mijn bekkenbodem laten herstellen, haha.
Juist dat bedoel ik.. en als je de doek dubbel slaat ben je ook niet meer beperkt in je handelingen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
SC bedoelt volgens mij dat je het deel om je schouder moet dubbelvouwen, door de onderkant naar boven om te slaan. Maar hoe dat precies werkt weet ik eerlijk gezegd ook niet.Ik doe dat zelf nooit en heb het ook nooit nodig gehad. Ik zou het zelf alleen ook niet prettig vinden om het schouderstuk zo breed over mijn schouder gespannen te hebben, want daarmee zou ik me erg beperkt voelen in mijn bewegingen. Ik probeerde altijd een middenweg te vinden en het belangrijkste daarbij was om te beginnen met een ringsling die goed om mijn schouder lag met de ringen flink hoog en de doek goed door de ringen gehaald zodat ik soepeltjes aan kon trekken. Als ik daar slordig mee omging zat de ringsling niet lekker.
Niet tegelijkertijd in ieder geval.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Ben je straks van plan om 2 kindjes te dragen? Of doe je Ivan in de buggy en Lena in de doek? (Of andersom natuurlijk)
Ik vind het groen op deze foto super!quote:
Eigenlijk naar eigen voorkeur.Als het maar goed stevig en vast zitquote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog even een vraag over de Boba: de heupband, draag je die OM je heup (dus om het heupbot) of boven het heupbot zo'n beetje in de taille?
Wat Pvoess zegt inderdaad. Ik deed hem eerst op mijn heupen of net erboven. deed ik hem eergister boven mijn buikrol, vond ik dat ook erg prettig! En Ko zat ineens een stuk hoger.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb nog even een vraag over de Boba: de heupband, draag je die OM je heup (dus om het heupbot) of boven het heupbot zo'n beetje in de taille?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |