Ik heb er zo 1 van het merk MaM, hij mag nog niet weg en is ook te groot voor jouw mini, maar misschien kun je daar op googlenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:21 schreef Morretje het volgende:
Ik zoek eigenlijk een bivakmutsje (elephant hood in 't engels) voor m'n meisje. Ik heb binnenkort een draagjas, en dan lijkt me dat toch praktischer dan een losse muts. Heeft iemand toevallig wat liggen, of een gouden tip qua winkel/webshop?
Oh, en het hoofd van m'n mini is al best groot, omtrek is nu met 8 maanden iets meer dan 45 cm..
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:36 schreef Ssserpente het volgende:
Elmo, jouw stapeltje ligt ook klaar.Dat Zeemantruitje is donkergrijs.
Ja, die bedoelde ik. Was je me voor Missquote:Bedoel je dit H&M-truitje? Want die heeft Miss al weggekaapt.![]()
Niet beter, hoor, misschien even goedquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:06 schreef Elmo76 het volgende:
Ja, die bedoelde ik. Was je me voor Miss, maar goed, hij zal Senna vast beter staan dan Tirza!
Laten we het daar maar op houden dan! Ben wel benieuwd dan naar een foto waar ze het truitje aan heeft!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet beter, hoor, misschien even goed
Ik zag laatst foto's van Tirza en volgens mij dacht ik toen dat ze wel wat van elkaar weg hadden, onze meiden
Een jumpsuit met lange mouwen maat 74 (of 80)?quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb overigens nog veel meer (jongens)kleertjes maat 62 t/m maat 74 dus als er behoefte is aan bepaalde dingen, laat maar weten, dan maak ik foto's.
Heb je ook jumpsuitjes maat 68? Of kleertjes die een meisje ook aan zou kunnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:27 schreef happyme28 het volgende:
Iemand geinteresseerd in dit cute DPAM pakje? Had 'm verkocht, maar koper ziet er toch vanaf dus het zit al in de enveloppe. Maat 6 maanden (valt als 62/68)
[ afbeelding ]
Vraagprijs 5 euro incl. verzenden? Nieuw is ie 11,90 euro.
Ik heb overigens nog veel meer (jongens)kleertjes maat 62 t/m maat 74 dus als er behoefte is aan bepaalde dingen, laat maar weten, dan maak ik foto's.
Is dit nou het wiegje uit de white water serie van bopita?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:40 schreef Ticootje het volgende:
Wiegje te koop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ophalen in Den haag, ik vraag er 70 euro voor.
Geen ideequote:Op woensdag 26 januari 2011 15:50 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Is dit nou het wiegje uit de white water serie van bopita?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |