Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Of jij komt een half uurtje eerderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of je moet 30 min wachten/vertraging hebben
Ik ook.quote:
Ik kan niet 30 min eerderquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of jij komt een half uurtje eerderOf zij vertrekt een half uurtje later
En lekker hoor Stu, weet je al wat je gaat bestellen?
Ja, ik ben er wel klaar mee eigenlijkquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ben er wel klaar mee eigenlijk
Hou je ook ekkes rekening met de werkzaamheden? Of zijn die alleen aan de Ernumse kant?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan niet 30 min eerderstomme uurregeling hier op zondag
Woohoo, we zijn het erover eensquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookIk kan geen snert meer zien
![]()
Van mij mogen de uitjes eruit blijvenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:26 schreef cablegunmaster het volgende:
eens met TT! Zolang er genoeg peper zout en ui doorheen zit
Hier geen werkzaamhedenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Hou je ook ekkes rekening met de werkzaamheden? Of zijn die alleen aan de Ernumse kant?
Bis Later Marijkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik moet dingen doenTot later
Tot later Marijkequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Bis later Liebchenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom dan maar gewoon zo laat als je wilt, als je even smst vanuit de trein dan pik ik je misschien even op op het stationquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef LovelyLady het volgende:
MPG pas je het even aan
Snert met gehaktballen
Een half uurtje later vertrekken... dat is een half uurtje later bij marijke
Moet toch doen alsof ik het heel erg vind Flashquote:
ik wil best een half uurtje later komen hoorquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom dan maar gewoon zo laat als je wilt, als je even smst vanuit de trein dan pik ik je misschien even op op het station
Oehquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wil best een half uurtje later komen hooris misschien wel makkelijk ook kan ik gewoon met trev de bus in
Lief die knul van jouquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
Ik hoor Koen door de babyfoon tellen... eeen, sweee, drieejjj, zeesssss, agt
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
zeg het maar ... dan vertrek ik een half uurtje laterquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oehmet jou in de bus
[..]
Lief die knul van jou
Ik ben rond kwart over 12 op het station in Zwolle, ik vind het goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeg het maar ... dan vertrek ik een half uurtje later
Zo effe lekker een bakkie
Dat heb ik ook. Met satesausquote:
Oh jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet toch doen alsof ik het heel erg vind Flash
Nee uit de jus natuurlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Met satesaus
Maar dat hebben die idioten hier niet natuurlijk![]()
![]()
Liever met tomatensaus, of mayo, of curry, of...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Met satesaus
Maar dat hebben die idioten hier niet natuurlijk![]()
![]()
nee , stommerikquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mij mogen de uitjes eruit blijven
Ik wil het met sate saus
Waarom begint hier niemand gewoon een fatsoenlijk NL patatzaakquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee uit de jus natuurlijk![]()
Ga toch emigreren man, kloteland
Wat let je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom begint hier niemand gewoon een fatsoenlijk NL patatzaak
Go ahead, and teach'em bastardsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend saai werk eigenlijkquote:
WAAR?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je kunt ook de eigenaar zijn en personeel aannemen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend saai werk eigenlijk
En ik zou teveel ongezond eten dan
Ja, want die zie je hier heel soms maar dan zijn ze onwijs duurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan ook meteen stroopwafels verkopen?
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook de eigenaar zijn en personeel aannemen he
and smokesausagequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik daar ook benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben rond kwart over 12 op het station in Zwolle, ik vind het goed
Komt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik daar ook ben
ik neem wel de zelfde trein maar ik heb 7 minuten overstaptijd op Amersfoort en geen idee hoe en waar daar de perronnen te vinden
En stamppotjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DAT is het dus ECHT nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me ontzettend saai werk eigenlijk
Nee, dat wil toch niemand voor zijn/haar plezier eten zegquote:
Echt welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat wil toch niemand voor zijn/haar plezier eten zeg
Ik zou gewoon teveel troep zelf eten. Ik denk dat je inderdaad wel veel mensen tegen komtquote:
Wheheheh er gaat een wereld voor die jongen openquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je Stu jou bestandje maar eens sturen
Op het station werken is zooo gaafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon teveel troep zelf eten. Ik denk dat je inderdaad wel veel mensen tegen komt
Welk bestandje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je Stu jou bestandje maar eens sturen
Nee, wil ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben he
Doe maar jaquote:
Whatever works for you honeyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar jaDan hou ik 't bij braadstomen vanavond
Ja, kwam pas om 11 uur uit bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stunog een beetje uitgeslapen vanochtend?
Ik was gewoon te moe en ging pas om half 3 naar bed geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |