Je kunt ook de eigenaar zijn en personeel aannemen hequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me ontzettend saai werk eigenlijk
En ik zou teveel ongezond eten dan
Ja, want die zie je hier heel soms maar dan zijn ze onwijs duurquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan ook meteen stroopwafels verkopen?
Dat zou kunnen inderdaadquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:41 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook de eigenaar zijn en personeel aannemen he
and smokesausagequote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik daar ook benquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben rond kwart over 12 op het station in Zwolle, ik vind het goed
Komt goedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan zorg ik dat ik daar ook ben
ik neem wel de zelfde trein maar ik heb 7 minuten overstaptijd op Amersfoort en geen idee hoe en waar daar de perronnen te vinden
En stamppotjesquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
DAT is het dus ECHT nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:40 schreef Stuart het volgende:
Lijkt me ontzettend saai werk eigenlijk
Nee, dat wil toch niemand voor zijn/haar plezier eten zegquote:
Echt welquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dat wil toch niemand voor zijn/haar plezier eten zeg
Ik zou gewoon teveel troep zelf eten. Ik denk dat je inderdaad wel veel mensen tegen komtquote:
Wheheheh er gaat een wereld voor die jongen openquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je Stu jou bestandje maar eens sturen
Op het station werken is zooo gaafquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou gewoon teveel troep zelf eten. Ik denk dat je inderdaad wel veel mensen tegen komt
Welk bestandje?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet je Stu jou bestandje maar eens sturen
Nee, wil ik nietquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:46 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, je moet er wat voor over hebben he
Doe maar jaquote:
Whatever works for you honeyquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe maar jaDan hou ik 't bij braadstomen vanavond
Ja, kwam pas om 11 uur uit bedquote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Stunog een beetje uitgeslapen vanochtend?
Ik was gewoon te moe en ging pas om half 3 naar bed geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |