Nog altijd herstellende van zijn operatie, mist Australian Openquote:
Foutje, bedankt!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef jojomen4 het volgende:
Kluskonijn, het lijkt wel alsof je serieus reageert op mijn post. Hahahaha.
Ik mis hemquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog altijd herstellende van zijn operatie, mist Australian Open
Blake is daar ook niet ingeschreven trouwens, maar die is gewoon fit..
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat vind je niet leuk aan hem?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gonzo![]()
op naar de top 200quote:
Ik vond het meer leuk om die uitdrukking verkeerd te gebruiken (had moeten zijn "als kiespijn"). Maar ik vind hem ook vrij irritant, met dat kinderachtige demonstratieve kapotslaan van zijn rackets. En toen hij een keer op zo'n afdruk was gaan zitten en hem had weggeveegd, opdat niet meer te zien was of de bal van zijn tegenstander misschien in was, was ik er wel een beetje klaar mee.quote:
En na een MP in de tweede set te hebben gered.quote:
waarom deed hij dat ?quote:
LaLoquote:Op maandag 10 januari 2011 10:39 schreef TheGeneral het volgende:
Hier wat highlights van Del Potro - Lopez:
Goed dat hij weer terug is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |