Bij de Wimbeldonfinale afgelopen jaar leek het wel alsof ze in de zandbak aan het spelen warenquote:Op zondag 9 januari 2011 15:12 schreef Outlined het volgende:
Rafa heeft duidelijker voordeel van het langzamer maken van de banen in de loop der jaren ja, fijn dat je het zelf zegt.
Niet dat ik het langzamer maken van de banen an sich een slechte ontwikkeling vind.
Was dat nou zo moeilijkquote:Op zondag 9 januari 2011 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa kan eigenlijk helemaal niet tenissen. Hij wint alleen maar wedstrijden omdat de rest van de tegenstanders (bv Federer) erg zwak zijn. Daarnaast staat Rafa stijf van de drugs (LSD en heroine) en andere stofjes. En als dat niet genoeg zou zijn, dan helpen de toernooi directeuren wel door de baan langzamer te maken. Gatverdamme zeg, wat een zieke manier om goat te worden, over 5 jaar heeft Rafa namelijk 22 GS's en 35 MS's. Bah bah bah!
Je hebt het eindelijk doorquote:Op zondag 9 januari 2011 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
Rafa kan eigenlijk helemaal niet tenissen. Hij wint alleen maar wedstrijden omdat de rest van de tegenstanders (bv Federer) erg zwak zijn. Daarnaast staat Rafa stijf van de drugs (LSD en heroine) en andere stofjes. En als dat niet genoeg zou zijn, dan helpen de toernooi directeuren wel door de baan langzamer te maken. Gatverdamme zeg, wat een zieke manier om goat te worden, over 5 jaar heeft Rafa namelijk 22 GS's en 35 MS's. Bah bah bah!
Een halve glimlach voor je post, maar ik moet wel lachen om die foto van Federer in je avatar.quote:Op zondag 9 januari 2011 15:03 schreef jojomen4 het volgende:
Ik wil er best wel een kratje bier op inzetten dat je hier ongelijk in gaat krijgen. Heb je Fed eigenlijk wel zien spelen de afgelopen week?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:53 schreef jojomen4 het volgende:
OMG, altijd de zelfde fed VS "the GOAT" Rafa discussie. :-D Mooie overwinning van Fed. In zn nadagen zijn dit nog ongeveer de enige toernooitjes die hij kan winnen. Voor de favo op het AUS open; laten we ff op BF kijken.
Nog altijd herstellende van zijn operatie, mist Australian Openquote:
Foutje, bedankt!quote:Op zondag 9 januari 2011 17:47 schreef jojomen4 het volgende:
Kluskonijn, het lijkt wel alsof je serieus reageert op mijn post. Hahahaha.
Ik mis hemquote:Op zondag 9 januari 2011 19:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog altijd herstellende van zijn operatie, mist Australian Open
Blake is daar ook niet ingeschreven trouwens, maar die is gewoon fit..
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Wat vind je niet leuk aan hem?
quote:Op zondag 9 januari 2011 21:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gonzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |