Vreemd. Bij keinzielig gezeur over koopkrachtplaatjes denk ik juist altijd aan de PvdA.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:54 schreef remlof het volgende:
Omdat ik vind dat de individualisering van de samenleving te ver is doorgeschoten. Uiteindelijk hebben we elkaar toch nodig om iets te maken van dit land vind ik. En dan kan je niet alleen maar in geld denken, zoals de VVD nu doet.
Je moet de LaPo de kans geven een nieuw topic te openen vind ik.quote:
Ja maar laten we gewoon de poster van de laatste post het nieuwe deel laten open, dan voorkom je dat er meerdere topics geopend wordenquote:
Je kan toch niet de HRA ongemoeid laten terwijl je de huren substantieel laat stijgen? Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Vreemd. Bij keinzielig gezeur over koopkrachtplaatjes denk ik juist altijd aan de PvdA.
Ik dacht dat #300 de laatste post was.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar laten we gewoon de poster van de laatste post het nieuwe deel laten open, dan voorkom je dat er meerdere topics geopend worden
Ik kan daar wel mee leven eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Je kan toch niet de HRA ongemoeid laten terwijl je de huren substantieel laat stijgen? Bijvoorbeeld.
Nee zo'n vaart zal het toch niet lopenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:55 schreef TomLievense het volgende:
Ik begin me opeens af te vragen waar ik over 20 jaar op zal stemmen. Het zal toch niet de VVD zijn.
Origineel. Veel beter dan 'mijn hond drukte op enter, toen ik niet keek'.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:02 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik dacht dat #300 de laatste post was.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Sweet Freedom, een classic. De blue-eyed soul tune uit de 80's.
Ik niet, het vergroot de tweedeling in de samenleving en daar wordt het niet gezelliger van.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan daar wel mee leven eerlijk gezegd.
Zet dat ff in de OP?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar laten we gewoon de poster van de laatste post het nieuwe deel laten open, dan voorkom je dat er meerdere topics geopend worden
Vuilequote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik kan daar wel mee leven eerlijk gezegd.
Jezus, sterkte...pisweer hieroquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pffff, moet naar een nieuwjaarsduik
Ik wist dat ze in Harderwijk achterliepen, maar zo erg..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef KoosVogels het volgende:
Pffff, moet naar een nieuwjaarsduik
Tweedeling vind ik een volstrekt uitgekauwde tegenstelling. In de dynamische 21e eeuw kun je beter spreken over een honderddeling. Maar goed, van mij hoeft de samenleving ook niet egalitair te zijn. Ik kan wel leven met verschillen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet, het vergroot de tweedeling in de samenleving en daar wordt het niet gezelliger van.
Zelfde voor de enorme bezuinigingen op cultuur, ik vind dat schandalig. Cultuur == beschaving.
Was toch echt zo, ik dacht hopla even de laatste post (#300) en dan een nieuw topic openen. Blijkbaar begint hij met tellen met de OP (#1) en volgen er daarna 300 reacties (#2 tot #301).quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Origineel. Veel beter dan 'mijn hond drukte op enter, toen ik niet keek'.
Ja, hier dus ookquote:
Ook prachtig. Doet mij denken aan Broken Wings van Mr.Mister.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat vind je van deze 80's classic?
Met de dolfijnen enzo. Is gezellig.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wist dat ze in Harderwijk achterliepen, maar zo erg..
Ja, ook geen idee waarom ze nu nog een nieuwjaarsduik houden. Doe overigens niet zelf mee. Godzijdank. Al is het niet koud btwquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik wist dat ze in Harderwijk achterliepen, maar zo erg..
Wat een kut muziek...quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook prachtig. Doet mij denken aan Broken Wings van Mr.Mister.
Tegenwoordig zelfs een orka.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:08 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met de dolfijnen enzo. Is gezellig.
quote:
Dan gooi ik Joe er nog even inquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
80's classics rule. Ik zou er bijna een boek over gaan schrijven.
Niet doen joh. Hoe oud ben je?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
80's classics rule. Ik zou er bijna een boek over gaan schrijven.
Begin 20quote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
ABC is toch wel de beste new wave band gok ik zo.
Das meer punk/rock. ABC was New Wave/New Romantics optima formaquote:
Belachelijk hoog kan/kon die vrouw.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een gezonde dosis Eurythmics nodig:
Vallen toch echt onder de New Wave titel. Maar goed ik vind dat hele New Wave nogal een breed begripquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Das meer punk/rock. ABC was New Wave/New Romantics optima forma
Daar heb je gelijk in. Nja, dan richt ik mij meer op de New Romanticsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Vallen toch echt onder de New Wave titel. Maar goed ik vind dat hele New Wave nogal een breed begrip
Kon de Eurythmics wel waarderen maar dan nog meer bronski beatquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:18 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een gezonde dosis Eurythmics nodig:
Cohen kent zijn plaats eindelijk?quote:Cohen: Rutte heeft het slim gedaan
Hij heeft hetzelfde kapsel als Hakim.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In de winter krijg je een warm gevoel.
Helaas ging Jimmy Sommerville verder als The Communardsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Kon de Eurythmics wel waarderen maar dan nog meer bronski beat
Niet goed voor een jongen van jouw leeftijdquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Nja, dan richt ik mij meer op de New Romantics
Klinkt een beetje illuster
Of de Communards dan:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef Tem het volgende:
[..]
Kon de Eurythmics wel waarderen maar dan nog meer bronski beat
Inderdaad.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde kapsel als Hakim.
Enorme homosueelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Of de Communards dan:
Wat kon die Jimmy Sommerville.................dansen.
Youssou n'Dour ook:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hakim is een Algerijn trouwens.
Heb je de film "24hour party people" gezien? Aanrader, gaat over Tony Wilson van het Factory Labelquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:32 schreef Morendo het volgende:
Sowieso kwam er in de jaren '80 veel goede muziek uit Groot-Brittannië.
Nee, Youssou komt uit Senegal.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Youssou n'Dour ook:
Geweldig nummer
Het echte talent in de Cherry-familie zat bij Eagle Eye:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Youssou n'Dour ook:
Geweldig nummer
Je bent zeker in de war met Cheb Khaled of Cheb Mami. Die hebben ook vaak gezongen met Westerse zangers.quote:
Nee, maar wel goede dingen over gehoord. Moet hem een keer gaan kijken.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb je de film "24hour party people" gezien? Aanrader, gaat over Tony Wilson van het Factory Label
Ik zocht op 'Khaled' en kwam dit tegen:quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:36 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je bent zeker in de war met Cheb Khaled of Cheb Mami. Die hebben ook vaak gezongen met Westerse zangers.
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
In een adem genoemd worden met Wiegel...lekker dan.
Dus dan is het "Hans Koos" i.p.v. "Hans Wiegel"quote:Waar Wiegel eigenlijk Koos heet
Weet ik, jongen ik heb Hakim zelfs een hand gegeven.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:31 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hakim is een Algerijn trouwens.
Hans Vogels.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:54 schreef betyar het volgende:
[..]
[..]
Dus dan is het "Hans Koos" i.p.v. "Hans Wiegel"
Dat is jarenlang een sport geweest. POL SC traditie! Dat kan je niet zo maar wijzigen. Dan gaat t unieke karakter verloren.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Wiegel Jansen.quote:
Is dat die vent die meent de koran te kennen maar tijdens het vertalen bewust stukken tekst vergeet om zo aan te tonen dat de islam puur kwaad isquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:00 schreef Mutant01 het volgende:
Mensen die Hans Jansen als een soort van "autoriteit" zien.
En alleen zijn interpretatie van koranteksten is juist.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Is dat die vent die meent de koran te kennen maar tijdens het vertalen bewust stukken tekst vergeet om zo aan te tonen dat de islam puur kwaad is![]()
Red Dawn met Chinezenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:02 schreef betyar het volgende:
er komen weer een paar meuk films uit dit jaar:
Red Dawn 2010
Zomg, een remake van Red Dawn uit 1984quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:02 schreef betyar het volgende:
er komen weer een paar meuk films uit dit jaar:
Red Dawn 2010
Scream 4
Big Momma's - Like Father Like Son
Fast Five(The Fast & The Furious 5)
3/4 van Fok! kent die film niet.(Ik zag hem ook pas toen ik een jaar of 8 was.)quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, een remake van Red Dawn uit 1984
Nu met Russen èn Chinezen die de VS binnenvallen: http://www.imdb.com/title/tt1234719/
Zelfs geen teaser??quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:15 schreef Cerbie het volgende:
Er is nog geen trailer uit van de remake
WOLVERINES!!!!111quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, een remake van Red Dawn uit 1984
Nu met Russen èn Chinezen die de VS binnenvallen: http://www.imdb.com/title/tt1234719/
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
WOLVERINES!!!!111
Waarin terrorisme wél heroïsch is.
Tsja, wat voor de één een terrorist is, is voor de ander een vrijheidsstrijder hè?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:18 schreef Monidique het volgende:
[..]
WOLVERINES!!!!111
Waarin terrorisme wél heroïsch is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |