quote:Toen hij anderen begon te vertellen hoe hij genezen was, werd hij door de FDA (Big Pharma) opgepakt, en in de gevangenis gegooid.
quote:Toen hij pitten begon te verkopen op internet als 'cure' tegen kanker, werd hij door de FDA opgepakt, en in de gevangenis gegooid.
Dus hij is opgepakt voor het promoten en verkopen van het in grote hoeveelheden innemen van iets wat cyanide vormt in ons lichaamquote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:59 schreef semexo het volgende:
Jason Vale heeft kanker gehad, en hij heeft zelf natuurlijke middelen onderzocht om hiervan de kunnen genezen. Hij gebruikte abrikozenpitten en vitamine B-17 en genas volledig van de ziekte. Toen hij anderen begon te vertellen hoe hij genezen was, werd hij door de FDA (Big Pharma) opgepakt, en in de gevangenis gegooid.
Het probleem is dat wat in dit geval zou kunnen bestrijden cyanide is en dat er geen bewijs is dat cyanide ook daadwerkelijk kanker kan genezen.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef djantje het volgende:
Ik google net op 'vitamine b17' en krijg allemaal hits over het effect van vitamibe b17 op kanker,
En deze op de 7e plek;
http://www.abrikozenpitten.nl/overvitamineb17.htm
Blijkbaar van oudsher gebruikte methode, wat die man deed, dat ie is aangeklaagd de pharmaceutische industrie en daarvoor nog opgepakt ook, dat vind ik een stuk vreemder.
Dat het schadelijk kan zijn, tja, 10 liter water drinken in 1x overleef je ook niet.
Niet in het wilde weg vitamine b17 of abrikozen pitten naar binnen werken, zou ik zeggen.
Met de stelling van TT ben ik het gedeeltelijk eens, als ziektebeelden met veel makkelijker verkrijgbare middelen kunnen worden opgelost, waar blijft dan de winst/omzet van de pharma?
Als daarbij het business model is, meer verkopen, dan kun je dat beter doen door bijv. alleen een medicijn te maken dat gevolgen bestrijd, ipv. de oorzaak verhelpen.
Maar ik heb niet het idee dat de hele farmaceutische industrie dit doet.
Over dat bewijs, heb ik even gezocht in 2000 werd er onderzoek naar gedaanquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:32 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Het probleem is dat wat in dit geval zou kunnen bestrijden cyanide is en dat er geen bewijs is dat cyanide ook daadwerkelijk kanker kan genezen.
Ja, dit is inderdaad waar, ik weet niet op welke manier de man de supplementen verkocht, hij zal hierom wel zijn aangeklaagd en vastgezet.quote:dus hij verkoopt een niet werkend en een mogelijk dodelijk middel aan mensen die al doodziek zijn zonder ze op de gevaren te wijzen.
Als het werkt als aangegeven zal de cyanide de tumor wel vernietigenquote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:59 schreef djantje het volgende:
[..]
Over dat bewijs, heb ik even gezocht in 2000 werd er onderzoek naar gedaan
http://news.bbc.co.uk/2/h(...)f_science/913463.stm
Maar ik weet niet wat de resultaten zijn, zou dat zijn te vinden?
waarbij het probleem is dat er groepen mensen zijn die dokters niet vertrouwen als onderdeel van "Big Pharma" en meer vertouwen op de sites die hier in BNW aangehaald worden.quote:[..]
Ja, dit is inderdaad waar, ik weet niet op welke manier de man de supplementen verkocht, hij zal hierom wel zijn aangeklaagd en vastgezet.
Maar ik vind het ook mensen hun eigen verantwoordelijkheid om even met een arts te spreken over het nemen van supplementen etc.
Je weet namelijk zelf nooit wat de effecten zijn op de reguliere behandeling.
Ja, eens, het is wat mij betreft het onderzoeken waard.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:07 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Als het werkt als aangegeven zal de cyanide de tumor wel vernietigen
maar als datzelfde spul normaal wordt ingenomen komt het overal in je lichaam terecht enb ist het nog maar de vraag of de hoeveelheid die je moet innemen om een tumor te doden ook niet dodelijk is voor de rest van je lichaam.
Ja dat is wel een probleem idd, maar als je de dokter niet vertrouwd, dan moet je een andere dokter nemen. Mensen die alles en iedereen niet vertrouwen, volgens mij hebben die meer issues met zichzelf.quote:waarbij het probleem is dat er groepen mensen zijn die dokters niet vertrouwen als onderdeel van "Big Pharma" en meer vertouwen op de sites die hier in BNW aangehaald worden.
Maar de makers en verkopers van de spullen die aangeraden worden op die sites zijn natuurlijk net zo goed uit op je geld maar zijn nog minder gecontroleerd dan "Big Pharma" zelf
Die reacties bij dat filmpje, wat bestaan er toch ontzettend veel domme mensenquote:
Wil je ook inhoudelijk reageren op de stelling uit de OP of hou je het voorlopig nog op belachelijk maken?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 18:53 schreef JoepiePoepie het volgende:
Ah, een topic over Jason de sapjesbaas!
[..]
Die reacties bij dat filmpje, wat bestaan er toch ontzettend veel domme mensen.
Weet hoeveel miljard dollar de schadeclaim business is tegen de farmaceutische industrie?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:26 schreef djantje het volgende:
Maar ik heb niet het idee dat de hele farmaceutische industrie dit doet.
Inderdaad, logisch toch. Een kwakzalver en een oplichter deze Jason Vale. Hij hielp wanhopige onschuldige mensen van de wal in de sloot...quote:Op zondag 9 januari 2011 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat mij betreft is het gewoon terecht dat ze wat aan die kerel gedaan hebben. Weer een kwakzalver minder die mensen in gevaar kan brengen.
Een cyanide vergiftiging lijkt me idd niet echt heel fijn nee...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Inderdaad, logisch toch. Een kwakzalver en een oplichter deze Jason Vale. Hij hielp wanhopige onschuldige mensen van de wal in de sloot...
Je linkje doet het niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, nou is het bekend;
Merck Vaccine Chief Accidentally Brought
HIV/AIDS to America
This segment of "In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism," produced and by consumer advocate, Dr. Leonard Horowitz, features the world's leading vaccine expert, Dr. Maurice Hilleman, who explains how Merck's vaccines were responsible for spreading AIDS, leukemia and other cancers worldwide.
This explosive interview was conducted by medical historian, Edward Shorter for WGBH Boston public television with Blackwell Science. It was cut from the show, "The Health Century" due to the huge liability associated with Dr. Hilleman's own admissions. Namely, his statements that Merck Drug Company vaccines have been routinely injecting cancer viruses (SV40 and others) in people worldwide. Besides spreading AIDS into the human population, these vaccines are thought to be the main cause of the increased incidence of cancers in recent decades.
http://www.forbiddenknowl(...)ent-in-vaccines.html
Hoor ik daar een rechtzaak aankomen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
Ok, nou is het bekend;
Merck Vaccine Chief Accidentally Brought
HIV/AIDS to America
This segment of "In Lies We Trust: The CIA, Hollywood & Bioterrorism," produced and by consumer advocate, Dr. Leonard Horowitz, features the world's leading vaccine expert, Dr. Maurice Hilleman, who explains how Merck's vaccines were responsible for spreading AIDS, leukemia and other cancers worldwide.
This explosive interview was conducted by medical historian, Edward Shorter for WGBH Boston public television with Blackwell Science. It was cut from the show, "The Health Century" due to the huge liability associated with Dr. Hilleman's own admissions. Namely, his statements that Merck Drug Company vaccines have been routinely injecting cancer viruses (SV40 and others) in people worldwide. Besides spreading AIDS into the human population, these vaccines are thought to be the main cause of the increased incidence of cancers in recent decades.
http://www.forbiddenknowl(...)ent-in-vaccines.html
Eens. Dat laatste weet ik niet, maar ik weet wel dat big pharma geen enkel belang heeft bij het genezen van bepaalde ziektes. Ze hebben daarentegen wel belang bij het in stand houden van ziektes.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:59 schreef semexo het volgende:
Stelling: De famaceutische industrie is puur op geld uit, ten koste van de gezondheid van mensen. Sommige medicijnen zijn zelfs zo gemaakt dat ze verslavend werken en je ze altijd nodig zal hebben, terwijl als je deze niet gebruikt zou hebben je lichaam zich op termijn zelf hersteld zou hebben.
Ach, dan is de kanker dan wel weer een minder dringend probleem geworden...quote:Op zondag 9 januari 2011 13:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een cyanide vergiftiging lijkt me idd niet echt heel fijn nee...
Als hij inderdaad een kwakzalver is, ja. Als hij echter inderdaad een middel tegen kanker heeft gevonden kan ik ik me levendig voorstellen dat big pharma hem maar wat graag van het voor hen lucratieve genezingstoneel wil hebben.quote:Op zondag 9 januari 2011 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat mij betreft is het gewoon terecht dat ze wat aan die kerel gedaan hebben. Weer een kwakzalver minder die mensen in gevaar kan brengen.
Correctie: met de huidige stand van kennis nog niet te genezen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef Gray het volgende:
Die stelling moet beter gedefineerd worden, sommige ziektes zijn niet te genezen.
Je gebruikt uiteindelijk meer woorden om precies hetzelfde te zeggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Correctie: met de huidige stand van kennis nog niet te genezen.
Zoals ik jouw reactie las ging jij ervan uit dat ziektes helemaal nooit te genezen zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef Gray het volgende:
[..]
Je gebruikt uiteindelijk meer woorden om precies hetzelfde te zeggen.
Dat middel wat hij "gevonden" heeft was al meer dan een eeuw bekend, er is al heel lang bekend dat het niet helpt en dat het potentieel gevaarlijk is voor de patient.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Als hij inderdaad een kwakzalver is, ja. Als hij echter inderdaad een middel tegen kanker heeft gevonden kan ik ik me levendig voorstellen dat big pharma hem maar wat graag van het voor hen lucratieve genezingstoneel wil hebben.
Waarom is het dan zulk groot nieuws dat hij nu opgepakt is? Hij is kennelijk de eerste niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:52 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Dat middel wat hij "gevonden" heeft was al meer dan een eeuw bekend, er is al heel lang bekend dat het niet helpt en dat het potentieel gevaarlijk is voor de patient.
omdat de B17 in je lichaam omgezet wordt in cyanidequote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom is het dan zulk groot nieuws dat hij nu opgepakt is? Hij is kennelijk de eerste niet?
Maar hij is dus wel genezenEn hoe kunnen abrikozenpitten en vitamine B17 slecht voor je zijn?
Kanker is wat dat betreft een goed voorbeeld, aangezien het geen externe pathogenen betreft. Ik verwacht niet dat kanker genezen word voordat nanomachining eindelijk de nodige doorbraken heeft gemaakt.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zoals ik jouw reactie las ging jij ervan uit dat ziektes helemaal nooit te genezen zijnZou het niet een aannemelijke gedachte zijn dat big pharma helemaal niet wil dat sommige ziektes genezen worden? Omdat ze er gewoon teveel aan verdienen?
Houd bij de term vitamine altijd rekening met de definitie van het woord; het is een soortnaam van een groep moleculen met een gelijke basisstructuur en niet een woord voor een geneesmiddel. Bepaalde vitaminen hebben geen positieve bijdrage aan de gezondheid van de mens, louter negatieve.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waarom is het dan zulk groot nieuws dat hij nu opgepakt is? Hij is kennelijk de eerste niet?
Maar hij is dus wel genezenEn hoe kunnen abrikozenpitten en vitamine B17 slecht voor je zijn?
Inderdaad bestaat alles uit vibraties van verschillende frequenties.quote:Op zondag 30 januari 2011 14:47 schreef informatieverlener het volgende:
Hier wordt een verhaal verteld over een behandelmethode tegen onder meer kanker (door middel van frequentie, - elke celsoort heeft een andere frequentie en dus zou elke soort met de juiste frequentie kapot kunnen worden gemaakt) die rond 1920 was uitgevonden door Royal Rife, en deze methode zou vervolgens na zijn dood weggemoffeld zijn omdat dit anders zeer negatieve gevolgen zou hebben voor de farmaceutische industrie (loss of income $$$..)
Zoals ook met de watermotor van Stanley Meyer. Meyer die ineens overleed hetgeen heel gunstig uitkwam voor de oliebedrijven.quote:Vergelijk het een beetje met de oliebedrijven; alternatieven zijn er al decennia maar deze worden niet voor de massa beschikbaar gesteld omdat er anders niet gebeurd wordt.
Ja joh die killen hele ecosystemen en landen dagelijks, die doen niet moeilijk over wetenschappers omleggen.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Inderdaad bestaat alles uit vibraties van verschillende frequenties.
[..]
Zoals ook met de watermotor van Stanley Meyer. Meyer die ineens overleed hetgeen heel gunstig uitkwam voor de oliebedrijven.
Maar chemo of bestraling is ook niet supergezondquote:Op maandag 31 januari 2011 00:02 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
omdat de B17 in je lichaam omgezet wordt in cyanide
dat is hetook absoluut nietquote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar chemo of bestraling is ook niet supergezond
Vitamine is niet beschermd, dat komt alleen maar omdat het een soortnaam is voor een bepaalde groep stoffen. Niet alle vitamines zijn goed, de enige overeenkomst is een gedeelte van het molecuul. Als er een H-23 bestaat dus wel, anders niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:12 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Is de term 'vitamine' eigenlik beschermd? Of mag ik gewoon vitamine H-23 op en potje suikerpillen plakken, en voor een leuke prijs verkopen?
Als ik van iets zeg, dat het kanker geneest, zijn er strenge regels. Maar zolang je bio-stabiel achtige taal gebruikt, kun je met veel weg komen...
Wel, jij mag nog lang wachten van mij.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:04 schreef Gray het volgende:
[..]
Kanker is wat dat betreft een goed voorbeeld, aangezien het geen externe pathogenen betreft. Ik verwacht niet dat kanker genezen word voordat nanomachining eindelijk de nodige doorbraken heeft gemaakt.
Dit is een zeer gevaarlijke dubbele triggerquote:
Nee.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Wel, jij mag nog lang wachten van mij.
Kanker IS een nanomachine based engineered verschijnsel.
Tuurlijk. Daarom gaan er ook al sinds de oudheid mensen aan dood.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dit is feitelijk net zoiets. En wellicht was zijn type kanker al met de minimaalste minimale hoeveelheid pit en vitamine chemische reactie te bestrijden terwijl zijn normale gezonde cellen er tegen kunnen.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
Maar chemo of bestraling is ook niet supergezond
Op dit tijdstip heb ik altijd een IQ van een hondedrol. Leg mij eens uit wat een "nanomachine based engineered verschijnsel" is?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het een verschijnsel is dat ontworpen is, gebaseerd op nanomachines.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit tijdstip heb ik altijd een IQ van een hondedrol. Leg mij eens uit wat een "nanomachine based engineered verschijnsel" is?
varkens met vleugels zijn veel waarschijnlijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:13 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik denk dat hij bedoelt dat het een verschijnsel is dat ontworpen is, gebaseerd op nanomachines.
Net zo waarschijnlijk als een varken met vleugels.
Plakband gemaakt van eenden?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:17 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
varkens met vleugels zijn veel waarschijnlijker
mits er genoeg ducktape voorhanden is
LOLquote:
welke kanker want daar zijn er nogal veel van en ja er zijn studies aan de gang die kijken naar vitamine preparaten in hoge concentraties tegen kanker, maar dat altijd in combinatie met chemo of bestraling.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dit is feitelijk net zoiets. En wellicht was zijn type kanker al met de minimaalste minimale hoeveelheid pit en vitamine chemische reactie te bestrijden terwijl zijn normale gezonde cellen er tegen kunnen.
Een fysieke implant in je lichaam,quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op dit tijdstip heb ik altijd een IQ van een hondedrol. Leg mij eens uit wat een "nanomachine based engineered verschijnsel" is?
Een sateliettransmissie is een fysiek iets?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:49 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Een fysieke implant in je lichaam,
bijvoorbeeld:
opgebouwd uit sateliettransmissies en genetisch gemanipuleerd voedsel
of directer: ingespoten via vaccinaties tegen de Mexicaanse griep.
De transmissie stuurt de cellen en moleculen in het genfood aan (d.w.z. het genfood is geprogrammeerd als o.a. ontvanger van die radiosignalen).quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een sateliettransmissie is een fysiek iets?
Genfood heeft niet meer de nodige voedingsstoffen om ons oa te beschermen tegen straling. Om ons in het systeem te laten blijven geloven. Is het dit wat je bedoelt?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:56 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De transmissie stuurt de cellen en moleculen in het genfood aan (d.w.z. het genfood is geprogrammeerd als o.a. ontvanger van die radiosignalen).
Niet zozeer dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:16 schreef Loppe het volgende:
[..]
Genfood heeft niet meer de nodige voedingsstoffen om ons oa te beschermen tegen straling. Om ons in het systeem te laten blijven geloven. Is het dit wat je bedoelt?
Gaat boven mijn pet. Ben je nu over etherische of materiele zaken bezig?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Niet zozeer dat.
Genfood (m.n soja en produkten van Monsanto) bevat het bouwmateriaal voor de micro-implants die worden aangestuurd door radiosigalen in de ether, zodat het lichaam die implants aanmaakt en gericht in het lichaam de implant transporteert, bijv. naar de de hersenen of geslachtsorganen.
Dit is gewone automatiseringskennis; heel simpel, materieel. Je weet toch ook hoe een mobieltje wordt aangestuurd ?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:22 schreef Loppe het volgende:
[..]
Gaat boven mijn pet. Ben je nu over etherische of materiele zaken bezig?
d.w.z via die mobieltjes ? ja dat gebeurt ook.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Loppe het volgende:
materieel op nanoschaal dan en zij modificeren ons lichaam?
Mja, engels dan, want het is zowat een USA 'uitvinding' 'de natuur modificeren en patenteren'quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:29 schreef Gray het volgende:
Genfood = genetisch gemodificeerde voedselbronnen?
De eerste pagina van Google geeft me geen verwijzing naar Wikipedia, help!
Ah, dus toch. Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Mja, engels dan, want het is zowat een USA 'uitvinding' 'de natuur modificeren en patenteren'
Eigendomsrecht:gmo (genetically modified organism) gewassen vallen onder patent-wetgeving (gewone planten onder kwekersrecht), waardoor de zaadbedrijven veel meer macht krijgen ten opzichte van de boeren.
Vooruitgang moet men afremmen zo lijkt het...
Grey misschien is dit een interessant stukje voor je het gaat over gentechquote:
BHT en BHA zit ook in voedsel voor mensen : http://nl.wikipedia.org/wiki/Butylhydroxytolueenquote:Op woensdag 2 februari 2011 11:30 schreef mousy31 het volgende:
k was zo aan het zoeken voor Grey over genfood en kwam bij natuurlijk Monsanto terrecht.
k Heb t al eens eerder genoemd ergens op het forum, dat er chemische toevoegingen in dierenvoeding zit met name hondenbrokken en kattenvoer.
Ze voegen die chemische shit toe om het langer houdbaar te maken
Er staat dan op de verpakking: door de eu goedgekeurde hulpstof, vaak duid dit op BHT en BHA en
dus etoxiquine, (deze termen worden nl niet genoemd bij de ingredienten) je huisdier kan er leverkanker van krijgen. Als je goed voer wilt voor je huisdier, lees dan wat er in zit , diervoer kan makkelijk geconserveerd worden met natuurlijke antioxidanten, zoals bijv vitamine E als er dus op de verpakking staat geen chemische toevoegingen is t product vrij van die stoffen die ik zonet noemde.
Een ander product, de rubberverzachter Etoxiquine, heeft voor een voedingsschandaal gezorgd toen het toegepast ging worden in de jaren negentig als conservator in huisdier droogvoeders en er gezondheidsproblemen voor de huisdieren en het fokken met rashonden en raskatten ontstonden die de eigenaren aan de chemicaliën weten. Etoxiquine mag niet als conserveermiddel in voor humane consumptie bestemd vlees gebruikt worden en wordt door de diervoederindustrie steeds minder toegepast voor hetzelfde doel inmiddels. In Amerika is het zowel voor menselijke als dierlijke consumptie verboden als additief.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Monsanto_(multinational)
http://www.lifetimepetfood.nl/Chemische.htm interessant stukje van een fokker
Thanks mousy, maar ik ben heel bekend met deze materie. Sterker nog, ik heb dit gestudeerd aan de uni en heb dit zelf ook gedaan tijdens practica. Daarom weet ik dat het een stuk lastiger dan de meesten zich voor kunnen stellen. Veel van de samenzweringstheorieen zijn dan ook op verkeerde feiten gebaseerd, te vergezocht en statistisch te onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:19 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Grey misschien is dit een interessant stukje voor je het gaat over gentech
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genetische_technologie
Niet alleen dat de bestrijdingsmiddelen maken ook dat er minder goede stoffen inzittenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:47 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Dat een groente en fruit dat gewoon op z'n eigen tempo heeft mogen groeien meer vitamines bevat dan iets dat in een kas zo snel mogelijk is gegroeid, en met meer nadruk op er lekker uitzien dan inhoud, is best wel logisch voor mij.
Dat is vrijwel altijd het geval met "opgeleide" dure medici en de gezondheidsindustrie.quote:Op woensdag 2 februari 2011 11:25 schreef Re het volgende:
ging het nou over iemand die winst wilde maken met een niet bewezen product tegen kanker? Dus iemand die geld wil verdienen over de rug van de zieken?
Ja en ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:33 schreef Loppe het volgende:
Men moet toch weten hoe men het DNA van het voedsel moet veranderen om het gewenste effect te bekomen in ons lichaam? Enig idee van waar deze kennis komt?
Mijn vader is een geheelonthoudende, vegetarische niet roker...ik ken m'n bio voedsel wel hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef mousy31 het volgende:
[..]
En even ter verduidelijking je hebt biologisch net zulke mooie producten hoor, omdat iets biologisch gekweekt is wil niet zeggen dat het er slechter uit ziet.
Die daarentegen wel controleerbare resultaten hebben over het algemeenquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:57 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Dat is vrijwel altijd het geval met "opgeleide" dure medici en de gezondheidsindustrie.
Eens, voor zover het hun winsten en salarisstrookjes betreft en ook eens w.b.t. hun declaraties.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Die daarentegen wel controleerbare resultaten hebben over het algemeen
Ongetwijfeld, daar wil ik ook niet tegenin gaan. Hydroponics zijn echter nog beter, want geen onbekende invloeden zoals pathogenen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:17 schreef mousy31 het volgende:
Toch ben ik overtuigd dat biologisch voedsel beter is voor je, ik heb wel eerder hier op fok verteld dat mn ouders een biologisch groente bedrijf hadden. ze zijn nu met pensioen maar verbouwen nog steeds hun eigen groenten en ik krijg er regelmatig ook wat van.
Wist je dan in een gram broccoli meer Vitamine C zit dan in een gram sinaasappel? Waarom het Voedingscentrum dat tegenspreekt weet ik niet, ik denk dat jij dat evenmin weet. Ze zijn wel verplicht hun beweringen te staven met bewijs, dus dat zou terug te vinden en te evalueren moeten zijn.quote:Mijn ouders zijn haast nooit ziek, ze eten voor de rest ook biologisch. ook smaakt het veel lekkerder dan producten die besproed zijn met chemische shit. Ook bevatten fruit van biologisch teelt meer vitamines zo heb je aan 1 bio sinaasappel per dag genoeg vitamine C en zou je als je gangbare sinaasappels neemt er 3 van moeten nemen om aan het zelfde vitamine C gehalte te komen als de bio sinaasappel. Dit is onderzocht. Maar het domme is dat het voedingscentrum dit tegenspreekt, ja natuurlijk want anders word het gangbare niet meer zoveel verkocht.
Eigenlijk ben je dus met bio voedsel niet eens duurder uit omdat je er minder van nodig bent als het gangbare.
Hier een mooie site daarover: http://www.natuurlijk-welzijn.org/artikel/BioVoed171.html
Top! Zonde dat je niet door kon leren op school, ze bieden uitstekende methoden om te leren leren. Maar leren kan je overal, zo leer ik buiten mijn opleiding net zo veel als daarbinnen. Ik ben ook niet van plan te stoppen met leren wanneer ik klaar ben. Als ik terug kijk op mijn jeugd heb ik van jongs af aan al gestudeerd, op school en op eigen initiatief. Ook heb ik altijd al geknutseld, gecreëerd. Door omstandigheden is dan in mijn tienerjaren verminderd, maar merk ik nu dat het verlangen weer terugkomt. Ik lig regelmatig wakker 's nachts omdat het ene idee na het andere ontpopt. Helaas heb ik niet voldoende kennis van zaken om ál die ideeen tot uitvoering te brengen, maar ben ik hard bezig om die te leren buiten mijn studie om, door zelf de materie in te duiken en van anderen te leren. Leren is fantastisch!quote:Ik wist niet dat je dit gestudeerd had op de universiteit. lijkt me erg interessant. Ik heb zelf vroeger landbouwschool gedaan en dan de afdeling voedingsmiddelen industrie ik heb oa. microbiologie gehad en had na die opleiding graag doorgeleerd voor laborante, maar door omstandigheden ging dit niet.
Ik ben op mn 17e al van school gegaan, maar t leren is nooit gestopt, ik leer nog elke dag bij.
Ouders kunnen je heel veel leren, over jezelf, de mens en het leven. Vaak komt dat besef pas later in het leven.quote:Van mn ouders heb ik veel geleerd over het biologische en ik ben trots op de producten die ze kweken.
Fijne generalisaties weerquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Eens, voor zover het hun winsten en salarisstrookjes betreft en ook eens w.b.t. hun declaraties.
Medici weten meer over geld dan over hun patienten.
*** Mijn ouders leren ook van mij laatst was ik op mn pa zn verjaardag en hij was heel verrast dat ik vrij veel wist over Monsanto. k Ben namelijk een nakomertje en de jongste in ons gezin en had vaak t gevoel dat ze dachten dat ik nog niet volwassen was en werd vaak als t kleine meisje behandeld. En dat ik dus geen kennis van bepaalde zaken zou hebben, er werd vroeger nl niet naar mij geluisterd. Dit is inmiddels veranderd omdat ik ook wat mondiger ben geworden en ze dus nu wel inzien dat ik op bepaalde onderwerpen wel over de juiste kennis beschik.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:34 schreef Gray het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, daar wil ik ook niet tegenin gaan. Hydroponics zijn echter nog beter, want geen onbekende invloeden zoals pathogenen.
*** Ja maar dan moet alles in een kas groeien en het is hardstikke duur hydroculttur en als je echt biologisch wilt kweken doe je dat niet in een kas, biologisch gaat erom dat je ook minder vervuild en minder gebruik maakt energie bronnen.
Wat mn ouders wel hebben is een tunnelkas, maar die word niet verwarmd of wat dan ook.
[..]
Wist je dan in een gram broccoli meer Vitamine C zit dan in een gram sinaasappel? Waarom het Voedingscentrum dat tegenspreekt weet ik niet, ik denk dat jij dat evenmin weet. Ze zijn wel verplicht hun beweringen te staven met bewijs, dus dat zou terug te vinden en te evalueren moeten zijn.
*** Ja k weet dat brocoli een grote bron aan vitamine C heeft. Ik denk dat voedingscentrum niet helemaal eerlijk is. Zij stimuleren juist het gangbare en niet het biologisch dat alles heeft zoals gewoonlijk weer met geld en belangen te maken
[..]
Top! Zonde dat je niet door kon leren op school, ze bieden uitstekende methoden om te leren leren. Maar leren kan je overal, zo leer ik buiten mijn opleiding net zo veel als daarbinnen. Ik ben ook niet van plan te stoppen met leren wanneer ik klaar ben. Als ik terug kijk op mijn jeugd heb ik van jongs af aan al gestudeerd, op school en op eigen initiatief. Ook heb ik altijd al geknutseld, gecreëerd. Door omstandigheden is dan in mijn tienerjaren verminderd, maar merk ik nu dat het verlangen weer terugkomt. Ik lig regelmatig wakker 's nachts omdat het ene idee na het andere ontpopt. Helaas heb ik niet voldoende kennis van zaken om ál die ideeen tot uitvoering te brengen, maar ben ik hard bezig om die te leren buiten mijn studie om, door zelf de materie in te duiken en van anderen te leren. Leren is fantastisch!
*** Ik ging voordat ik een pc had veel naar de bibliotheek en haalde daar mn info en heb veel gelezen over allerlei onderwerpen. Van psychologie tot het paranormale en van alles en nog wat.
[..]
Ouders kunnen je heel veel leren, over jezelf, de mens en het leven. Vaak komt dat besef pas later in het leven.Ik laat het ze graag weten, ondanks hun gebreken (het zijn ook maar mensen) verdienen ze het wel. Ik heb veel van ze geleerd, nu leren ze net zo goed van mij.
Dat splitsen doe je met het knopje:quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef mousy31 het volgende:
[..]
*** Mijn ouders leren ook van mij laatst was ik op mn pa zn verjaardag en hij was heel verrast dat ik vrij veel wist over Monsanto. k Ben namelijk een nakomertje en de jongste in ons gezin en had vaak t gevoel dat ze dachten dat ik nog niet volwassen was en werd vaak als t kleine meisje behandeld. En dat ik dus geen kennis van bepaalde zaken zou hebben, er werd vroeger nl niet naar mij geluisterd. Dit is inmiddels veranderd omdat ik ook wat mondiger ben geworden en ze dus nu wel inzien dat ik op bepaalde onderwerpen wel over de juiste kennis beschik.
Ik antwoord ff met *** want dat splitsen , k weet niet hoe dat moet enzo
als ik dit zo lees verbaas ik mij dat ze niet onze nep commando en nep material arts specialist Gerard Karel Meijers aka Dschero Khan aanpakken..quote:Op zaterdag 8 januari 2011 09:59 schreef semexo het volgende:
Jason Vale heeft kanker gehad, en hij heeft zelf natuurlijke middelen onderzocht om hiervan de kunnen genezen. Hij gebruikte abrikozenpitten en vitamine B-17 en genas volledig van de ziekte. Toen hij anderen begon te vertellen hoe hij genezen was, werd hij door de FDA (Big Pharma) opgepakt, en in de gevangenis gegooid.
Stelling: De famaceutische industrie is puur op geld uit, ten koste van de gezondheid van mensen. Sommige medicijnen zijn zelfs zo gemaakt dat ze verslavend werken en je ze altijd nodig zal hebben, terwijl als je deze niet gebruikt zou hebben je lichaam zich op termijn zelf hersteld zou hebben.
Kanker is bewezen man made.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Nee.
Kanker ligt aan de basis van het leven, slechts een fout in het mechanisme dat celgroei remt. Nanomachines zijn niet in grote hoeveelheden aan te maken en kunnen daarom niet de oorzaak zijn van kanker.
Wens je me hier nou kanker toe? Wat lullig.
precies, daar is ons DNA verantwoordelijk voor, dat maken we min of meer zelf jaquote:
vaccins >> kankerquote:Op maandag 7 februari 2011 07:55 schreef Re het volgende:
[..]
precies, daar is ons DNA verantwoordelijk voor, dat maken we min of meer zelf ja
En zo is het ook.quote:Op maandag 7 februari 2011 07:55 schreef Re het volgende:
[..]
precies, daar is ons DNA verantwoordelijk voor, dat maken we min of meer zelf ja
Ik probeer t nu ff, bedabkt voor de uitlegquote:Op donderdag 3 februari 2011 19:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Dat splitsen doe je met het knopje: [ afbeelding ]. Je klikt op een stuk in de quote waar je wil splitsen en dan zie je de tags [/ quote] en [ quote] verschijnen, zonder spaties uiteraard. De [/ quote] sluit het stuk erboven af, de [ quote] begint het volgende blok. Tussen deze tags kan jij je tekst schrijven. Probeer het maar! Van fouten leer je alleen maar sneller.
Lijkt me een leuk project hoop dat je me je bevindingen wil vertellen.quote:Verder, het is jammer dat geld een drempel is voor efficiënter omgaan met grondstoffen. Overigens hoeft hydroponics niet duur te zijn, als je kijkt naar de verminderde plantsterfte, mestgebruik en productiegroei is de investering relatief klein. Er zijn veel sites op internet te vinden waar je volledige uitleg krijgt voor het opzetten van zo'n systeem. Ik ga van een oud aquarium zoiets proberen te maken, voorzien van zonnepanelen voor de luchtpomp en misschien visjes als mestmakers, als dat verstandig is dan. Het lijkt me een leuke en positieve hobby.![]()
heb je afgelopen weekend nog een pb gestuurd, vind het leuk met je te hebben over een aantal zakenquote:Zoals we al via de pm besproken hebben zie ik het rekenen van wonderlijke gebeurtenissen tot het paranormale als roofbouw van het menselijk kunnen. Het is daarentegen wel goed en interessant om erover te lezen.Bibliotheken zijn mooi, al ga ik er zelf te weinig naar toe. Je leert er meer dan van een youtube-filmpje.
edit: yes t is gelukt dat splitsen, k wist nie dat het zo simpel wasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |