quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat komt door Bart
Benny is helemaal in de war
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.quote:
Ik draai ook 100 x voor het toiletquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.
Gelukkig hoeven wij inet zo moeilijk te doen
Ja vaag he... en als ik haar los laat precies hetzelfde...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt ongelovelijk, ik snap nooit waarom ze dat doen.
Gelukkig hoeven wij inet zo moeilijk te doen
Ik ben trots op je! Ik moet ook weer beginnenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lekkerDrink er ook 1 voor mij
Ik ben nu in totaal 11,9 kilo afgevallen
12quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik ben trots op je! Ik moet ook weer beginnen
Hoeveel wil je nog kwijt?
AAAAAAAAAAAAAAAAA devilquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooesssss zie mn goods
[ afbeelding ]
Je gaat eraan!!!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Nooesssss zie mn goods
[ afbeelding ]
ik heb geen idee?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, waarom verkleind t speelveld de hele tijd?
Ze hebben het nog neit online gezetquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:42 schreef charmed_angel het volgende:
Benny even hier.... wat is de link van de backstage??? Hij doet het bij mij niet
aha dat dacht ik al... ik snapte het al nietquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze hebben het nog neit online gezet
Ik vergroot hem en druk als je iets moet sharen op het kruisje want dan verkleint hijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, waarom verkleind t speelveld de hele tijd?
moet datquote:
Hahaquote:
Tiffanyquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:51 schreef Kally het volgende:
Ik hoorde vanmorgen het origineel, dit is best slecht
Dan droomt ze inderdaad, deed shela ook wel eens.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond droomt denk ik
Ze zit te blaffen en te piepen in haar slaap
misschien de TV uitzetten, denk dat ie nachtmerries heeftquote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:56 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn hond droomt denk ik
Ze zit te blaffen en te piepen in haar slaap
nachtmerries van Annequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
misschien de TV uitzetten, denk dat ie nachtmerries heeft
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... maar het is nu niet slecht toch ?
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee.... maar het is nu niet slecht toch ?
nou sorry hoor maar dit klonk echt nergens naarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anne zong vals.... Bart niet, ok een beetje toen hij de hoogte in ging
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:03 schreef crv het volgende:
[..]
nou sorry hoor maar dit klonk echt nergens naar
gelukkig wel, maar dit heeft niks met smaak te maken. het was gewoon totaal de plank misslaanquote:
Nou dat vond ik niet.... bij Anne wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:04 schreef crv het volgende:
[..]
gelukkig wel, maar dit heeft niks met smaak te maken. het was gewoon totaal de plank misslaan
idd ookquote:
Ja meteen de winnaar kiezenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef charmed_angel het volgende:
Mogen er gewoon niet gewoon 8 uit vanavond
Ben is er nogquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:07 schreef crv het volgende:
ik dacht dat de bedoeling was dat de beste overbleven maar waarschijnlijk heb ik het concept niet begrepen
dat vind ik de grootste debiel die er rondloopt. Wat een uppertokkie is dat zeg.quote:
Dus? Zingen kan hij wel en daar gaat het omquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef crv het volgende:
[..]
dat vind ik de grootste debiel die er rondloopt. Wat een uppertokkie is dat zeg.
Daar is duidelijk vergeten verstand in te stoppen
daar heb je een punt,quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Dus? Zingen kan hij wel en daar gaat het om
Nah, die buik had ze ook toen wij haar zagen, zal toch niet?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Siep wat denk jij? Is Wendy weer zwanger?
ja van die japannerquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Siep wat denk jij? Is Wendy weer zwanger?
Ja Jennifur is door omdat Ewbankquote:
misschien de stem van die johnnie en de looks van die Anitaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Jennifur is door omdat Ewbank
Er komt alleen maar piep piep uit, maar ja blond en blauwe ogen :'0
Eensquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:05 schreef Kally het volgende:
Ik vind Bart helemaal niks
En die van VOH voor ik grasje beledig
Weet ik, wij zijn de enige geloof ikquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Weet ik, wij zijn de enige geloof ik
quote:
Ja ik bedoelde meer de mensen in het live topicquote:
Dat ga ik je vertellen NA VOHquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of je gewoon zit te fucken of dat je het echt meent.
Echt he? Hoe benadruk je haar slechte kantenquote:
Okequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Graseter het volgende:
Ik moet een database class maken, geen zin in.
en dat zijn nu "professionals"quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Hoe benadruk je haar slechte kanten
Niet bij haar alleen. De styling overall kan beter.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt he? Hoe benadruk je haar slechte kanten
Nee sorry, ik vind dat echt niet kunnenquote:
Nee lekker accentquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind dat echt niet kunnen
Ja alhoewel ik dat rauwe toch wel lekker vind in haar stemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze ziet eruit als een kleuter van 6
Je hebt het zojuist verklaptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat ga ik je vertellen NA VOH
Ja dat wel, maar die muil had ze beter ff niet kunnen doenquote:
Ik wacht eigenlijk op Benny die zegt "Oh bart, ik maak hem wel" maar Benny reageert opeens niet meer.quote:
Benny heeft ook weekendquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op Benny die zegt "Oh bart, ik maak hem wel" maar Benny reageert opeens niet meer.
Dus?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:29 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dus. Het is ook niet voor werk.
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht eigenlijk op Benny die zegt "Oh bart, ik maak hem wel" maar Benny reageert opeens niet meer.
Ik vond het ook niet echt slecht hoorquote:
je zit te fucken niet ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet echt slecht hoor
neeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn beste vriendin vind haar de beste... pittige discussies levert dat op
Gaarne, gewoon een simpele.quote:
dat kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef PatriQue89 het volgende:
mijn beste vriendin vind haar de beste... pittige discussies levert dat op
Nee dit is de 1e keer dat ik haar leuk vond, ik hou van rauwe stemmenquote:
Queries ken ik welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Gaarne, gewoon een simpele.
Queries uitvoeren, select queries, wel dat ik gewoon single tabel kan selecten en een array kan selecten, update queries en delete queries.
ik ook maar dit had niksquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dit is de 1e keer dat ik haar leuk vond, ik hou van rauwe stemmen
In vergelijking tot haar eerdere optredens welquote:
dus achterdeur open en wegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
In vergelijking tot haar eerdere optredens wel
Stuquote:
Hey Stuquote:
blufquote:
Op Anne dan is het goedquote:
C_A en ik gaan dit jaar samen naar Londen, zet jij de thee dan klaar?quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
C_A en ik gaan dit jaar samen naar Londen, zet jij de thee dan klaar?
Wat tofquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat tof
Dan neem ik jullie mee naam mijn favoriete thee gelegenheid met cake en gebak en koekjes en alles
Dealquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat tof
Dan neem ik jullie mee naam mijn favoriete thee gelegenheid met cake en gebak en koekjes en alles
Wij ook.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer in het jaar willen jullie dat gaan doen dan?quote:
Als een van ons die kaartjes wint wel jaquote:
Echt?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm ja goede vraagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer in het jaar willen jullie dat gaan doen dan?
Geen ideequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer in het jaar willen jullie dat gaan doen dan?
Shoppen en ik vind ook maar een nacht blijven en stappen Miran?quote:
ik had hem al eens gezien, downloadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Graseter het volgende:
H
[..]
AD JE HEEL DE TIJD AL MOETEN KIJKEN!
Gezellig hoorquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee
Het plan is vanavond ontstaan
Jaquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Shoppen en ik vind ook maar een nacht blijven en stappen Miran?
quote:
Dat zijn ook de plannen in KSCquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende meet in London..
of gaan we een weekje feesten is serchonisos?
O beide vind ik leuk dus zeg jij maarquote:
Ja is beter he, en ik weet het heb wat afgehopt met mijn vriend daarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag
Als je vliegt kan de een vlucht nemen heel vroegEn dan zondagavond terug
Is maar een uurtje vliegen
Zelf vlieg ik bijv. vrijdag 11-02 naar Amsterdam om 10 uur en terug op zondagavond 13-02 om 8 uurquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:42 schreef charmed_angel het volgende:
Vrijdag, zaterdag en zondag
Als je vliegt kan de een vlucht nemen heel vroegEn dan zondagavond terug
Is maar een uurtje vliegen
Wij gaan neem ik aan van R'dam Airportquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zelf vlieg ik bijv. vrijdag 11-02 naar Amsterdam om 10 uur en terug op zondagavond 13-02 om 8 uur
Ze is trouwens heul niet zo mooi zie ik nu, haar huid is echt verschrikkelijkquote:
ja effe de aaanbiedingen in de gaten houden..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan neem ik aan van R'dam Airport
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze is trouwens heul niet zo mooi zie ik nu, haar huid is echt verschrikkelijk
Het is een wassenbeeldquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
vast ongesteld!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vlieg altijd op Schiphol. Ik weet niet waar jij vlakbij woontquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Wij gaan neem ik aan van R'dam Airport
Liever pas in april meis, mijn auto moet gekeurd en de meet in maart komt eraan enzo, en in februari stappenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja effe de aaanbiedingen in de gaten houden..
Transavia had laatst een retourtje voor 25 euro
vinger eruit halenquote:
rotterdamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg altijd op Schiphol. Ik weet niet waar jij vlakbij woont
Wowquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja effe de aaanbiedingen in de gaten houden..
Transavia had laatst een retourtje voor 25 euro
Waar zeg ik dat, ik zeg dat hij goed zingt, is volgens mij heel wat andersquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef crv het volgende:
[..]
en die saunders vindt jij dan wel weer wat
Ja ik kan ook niet eerderquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever pas in april meis, mijn auto moet gekeurd en de meet in maart komt eraan enzo, en in februari stappen
met wie ga jij stappen?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Kally het volgende:
[..]
Liever pas in april meis, mijn auto moet gekeurd en de meet in maart komt eraan enzo, en in februari stappen
Naast Rotterdamquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vlieg altijd op Schiphol. Ik weet niet waar jij vlakbij woont
beetje uit je tent lokkenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat, ik zeg dat hij goed zingt, is volgens mij heel wat anders
Ja moet je maar eens oplettenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wow
Ik betaal gemiddeld toch wel 100 pond
Jou, en Benny en Miran en Bartje enzoquote:
Dat is heul niet lief, want ik heb het al koudquote:
Dope shit, ouwe!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Jou, en Benny en Miran en Bartje enzo
Vanuit Engeland is het sowieso duurder is me al eerder opgevallenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja moet je maar eens opletten
Ook naar Barcelona, Madrid... etc
Kut broekkiequote:
quote:
Ik ben lui en vlieg altijd LCY, LHR of LGW naar Schiphol met BA/KLMquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja moet je maar eens opletten
Ook naar Barcelona, Madrid... etc
Stem, tattoo's en stemquote:
kan zo afgevoerd worden bij het chemisch afvalquote:
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:52 schreef crv het volgende:
[..]
kan zo afgevoerd worden bij het chemisch afval
Zelfs met een redelijk optreden als net verslaat hij nog de rest.quote:
Jawel want die wil beroemd wordenquote:
n et als jullie reacties bij de vrouwenquote:
Dit.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
n et als jullie reacties bij de vrouwen![]()
en ik jaloers op een overtattood, debielno way
Trek jij volle zalen dan? Hij welquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
en ik jaloers op een overtattood, debielno way
ik heb wel eens voor volle zalen gestaan ja maar niet met zangquote:
Niet, weet ik tochquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja.. maar waarom zou ik dan jaloers zijn op ben??
Nee hoor want straks komt PEARLquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:53 schreef crv het volgende:
[..]
hij tongt met domme blondjesquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, ja.. maar waarom zou ik dan jaloers zijn op ben??
Ik ga alleen voor die stem, verder pas ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
hij tongt met domme blondjes
Oh nee, dat is niet jouw ding
zeg Zeg Zeg... die blonde dame was wel een enorm leuke musical-chick ja.. so shut it!quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:55 schreef crv het volgende:
[..]
hij tongt met domme blondjes
Oh nee, dat is niet jouw ding
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg Zeg Zeg... die blonde dame was wel een enorm leuke musical-chick ja.. so shut it!
je was even gezakt in mijn ranking maar dit is weer +1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga alleen voor die stem, verder pas ik ook
ik wacht ff tot de reclamequote:
Nee het enige wat ik dan weer wel vind is dat hij wel een duidelijk image heeft, en daar ontbreekt het soms wel eens aan bij de restquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:57 schreef crv het volgende:
[..]
je was even gezakt in mijn ranking maar dit is weer +1
eensch met dat rest, hij een image..... vind het te gemaaktquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het enige wat ik dan weer wel vind is dat hij wel een duidelijk image heeft, en daar ontbreekt het soms wel eens aan bij de rest
ze heeft een goede stemquote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, leonie, die kan ik ook steeds meer waarderen..
dat kloptquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
maar ze is zo nikszeggend nog... beetje saai
Waarom trekken ze al die meiden dezelfde leggings aan?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
dat interesseert me minder dan de kwaliteit van de zang en muziek.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
quote:
kostenbesparingquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Waarom trekken ze al die meiden dezelfde leggings aan?
Esther had die broek ook aan, was vorige keer ook al
Maar een nikszeggende saaie muts.. die een beetje staat te zingen, met een geweldige strot.. nee dat werkt niet voor mij..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:01 schreef crv het volgende:
[..]
dat interesseert me minder dan de kwaliteit van de zang en muziek.
quote:
Net als Duffy, straalt ook niks uitquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar een nikszeggende saaie muts.. die een beetje staat te zingen, met een geweldige strot.. nee dat werkt niet voor mij..
ik luister naar muziek, ik kijk er niet naarquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Maar een nikszeggende saaie muts.. die een beetje staat te zingen, met een geweldige strot.. nee dat werkt niet voor mij..
Als er geen energie vanaf komt is het gauw afgelopen met je denk ikquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef crv het volgende:
[..]
ik luister naar muziek, ik kijk er niet naar
volgens mij heeft zij genoeg power in der stem, wat ik tot nu toe bij alle andere behalve benquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er geen energie vanaf komt is het gauw afgelopen met je denk ik
Omdat je voor VOH goeie kandidaten moet hebben en HGT kan best wat slechte gebruikenquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
echt?dat vind ik niks..
maar waarom zijn ze al bezig met voh kandidaten en niet voor hgt?
nou vanavond is nog niet echt indrukwekkend om eerlijk te zijn dus die stelling gaat ook niet opquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Omdat je voor VOH goeie kandidaten moet hebben en HGT kan best wat slechte gebruiken
Nee HGT is slechter dus dat zegt genoegquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef crv het volgende:
[..]
nou vanavond is nog niet echt indrukwekkend om eerlijk te zijn dus die stelling gaat ook niet op
wel condoom gebruiken hequote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee HGT is slechter dus dat zegt genoeg
HGT ook..quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
Omdat er bij VOH al voorrondes zijn zonder publiek enzo
Ow, ja ik kijk dat nooitquote:
Heb ik op dvd en boekquote:
nee loop achterquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
zeg, ben jij nog niet op de hoogte van de laatste ontwikkelingen ofzo?
moi osiequote:
Ik ookquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:13 schreef crv het volgende:
[..]
moi osie
ik heb de originele versie in 6 deeltjes![]()
matchquote:
je mist nietsquote:
achiesss heeft ie ?quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
Even de kippesoep zachtjes opzetten... Rob komt zo thuis... wel ziekies...
dit is de eerste die ik echt goed vondquote:
+1quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:16 schreef crv het volgende:
[..]
dit is de eerste die ik echt goed vond
ja wat heeft ie ?quote:
tja, ik moet kijken van C-A maar had beter een film op kunnen zettenquote:
Ik zou dan zeggen ach goshquote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
tja, ik moet kijken van C-A maar had beter een film op kunnen zetten
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:19 schreef crv het volgende:
[..]
tja, ik moet kijken van C-A maar had beter een film op kunnen zetten
ieder zijn afwijking hequote:
ja je weet toch dat ik onderdanig benquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |